
skoda.virt.cz
odkaz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Š 125l-voda do oleje
-> Bobesh: tak nech ešte najazdí aspoň 50 000km ...

-> suri: No doufám,doufám. Jinak to jezdí pěkně,byla by ho ještě škoda.
-> Bobesh: tak vidíš nech slúži 

Tak protimrazovky OK,shodil jsem vanu,natlakoval chlazení a hle:pod čtvrtou vložkou čůrek. Takže z nouze a holého nezbytí po pouhých 400km od výměny opět palici dolů,vložka s pístem ven (zjištěno naštípnuté těsnění),vydolovat bordel okolo,nové těsnění pod vložku 0,14 a zase všechno zpět.Cca 5h práce ale zdá se to bejt dobrý.
kolik ma motor na lítaný... tata má 105 a brala víc olaja jak benzínu a vedle kde má být voda byl olej a kde má být olej byla voda tak(jeloto uplne na p..u...menší kopec tak jse musely tlačit abysme trochu jely...) tak jse vyměnily tesnení pod hlavou a chvylku to jela ale pak seto zaclo horšit a horšit vedle nejakych 40koni tak bylo 20koni a vedle 4 válcu tak tojelo na 2valce a 3 valec se semtam pridal ale ten motor byl us tak 4 lroky po smrti rikal tatovy jeden znamej kterej delaa do aut tak jse tam daly 110R a ted to jede trochu ale chtelopy to 5p //zajezí kolik ten motor ma nalítany lepši je tam dán jinej neš spravovat skuvenej...
-> Bobesh: však jasné ja sa len snažím vysvetliť ako to skonrolovať
-> Evž@: To ještě nevím,zkusím,uvidím.
-> suri: Však to tam aj mám napísané
v druhom príspevku,to nič
-> suri: Však to tam aj mám napísané


-> Bobesh: jestli ti teče voda přes mrazovky tak zdělěj viko ventilů...sundej zvonkohru..očisti mrazovky...a udělej nějakym způsobem přetlak v expanzce a krásně uvisíš jestli se na některé z těch tří mrazovek udělá kapička....jestli jo tak je to jasné
-> Bobesh: ano ale aj sundat vanu jestli voda neuteka okolo vlozky stalo sa ze bol prasknuty blok
-> suri: Bobesh 27.10.08 22:07:29 napsal:
-> Kuladmin: Já bych myslel možnost "a" ale nevím,jak se přesvědčit. Auto přitom od opravy najrelo hovno nic,ještě to nebylo ani na přetažení. Zkusil bych sundat vanu a natlakovat chlazení,mohlo by se to ukázat.Myslel jsi tohle?
-> Kuladmin: Já bych myslel možnost "a" ale nevím,jak se přesvědčit. Auto přitom od opravy najrelo hovno nic,ještě to nebylo ani na přetažení. Zkusil bych sundat vanu a natlakovat chlazení,mohlo by se to ukázat.Myslel jsi tohle?
-> kubina: Tady to vidíš,sto roků se člověk okolo toho motá,až všechno s rostoucím věkem a množstvím informací zase všecho postupně zapomene

-> Bobesh: co tak nehat hlavu zhodit vanu a natlakovat a pozerat ci neunika popri vlozke
Kuladmin 28.10.08 10:38:10 napsal:
Jo pravda na mrazovky jsme zapomnel teda pokud jsou uz i u litinovy hlavy uvnitr do oleje to uz fakt nevim. Vim ze u hlinikovych ano ..Rány boží,ta ty jsem ani nevzdechl,to jsem kus vola! Mrknu
Jo pravda na mrazovky jsme zapomnel teda pokud jsou uz i u litinovy hlavy uvnitr do oleje to uz fakt nevim. Vim ze u hlinikovych ano ..Rány boží,ta ty jsem ani nevzdechl,to jsem kus vola! Mrknu

U mne tece taky voda do leje, ale jen na studenym motoru a jen tehdy, kdyz klesna teplota k nule. Za tepla ne, ani kdyz je natlakovano. Zaclo to koncem zimy, pres leto s tim cca 15tkm nebyl problem, ted uz se to zase objevuje. :o/
Jo pravda na mrazovky jsme zapomnel teda pokud jsou uz i u litinovy hlavy uvnitr do oleje to uz fakt nevim. Vim ze u hlinikovych ano ..
-> Bobesh: taky mi tohle delala mrazovka,byla ze strany vody sezrana a byla v ni dirka jakoby jsi ji propich jehlou.kdyz se ale vodni okruh natlakoval,byla do dokonala tryska vody do oleje
-> Bobesh: asi mrazové pojistky...dnes jsem to řešil...teklo přes ně do oleje
-> Kuladmin: Já bych myslel možnost "a" ale nevím,jak se přesvědčit. Auto přitom od opravy najrelo hovno nic,ještě to nebylo ani na přetažení. Zkusil bych sundat vanu a natlakovat chlazení,mohlo by se to ukázat.
Tak bud netesnej ty vymezovaci krouzky pod valci nebo i tpo se stava praskla vlozka nebo presahy nebo opet tesneni pod hlavou nebo kriva hlava nebo praskla hlava. Vyber si neco z toho to je.

Tak pánové,rady: 120 s emulzí místo oleje,mastnota v chlazení,motor šel jak žentourtéměř bez ,bez akcelerace,tlaky v hrnkách okolo 10. Vyměněno těsnění pod palicí (přesahy OK),GO rozdělovače,rozborka-sbor
ka karburace,seřízení,proplá
chnutí systému chlazení. Po necelým měsíci opět emulze,co se ztratí z expanze,to přibyde ve vaně. Motor přitom nekouří,chytá na drc,do expanze nefouká,chladící systém čistej.