Gufero kliky-setrvák ups...

prohledat
25 příspěvků (zobrazeno 1 až 25) od 03.07.2008 do 16.07.2008, založil/a Discovera
řadit dle data
19:35:16
16.07.2008
petr s
-> Gryzly: Víčko tam jiné můžeš dát ale musíš vydělat kolíky
17:42:07
16.07.2008
Gryzly
-> petr s: Ted jsem se díval a Tenkrát v prosinci 2005 jsem si u teb bral ten diferák pro převodovku pro Hoška, a to gufero se měnilo v březnu 2005 na Velikonoce. Takže jsem to řešil půl roku před tím než jsi se zaregistroval na virt.

Ted mě ale napadlo že by se na ten blok 742.130 mohlo dát víčko z bloku 781.136 tím pádem by tam šlo dát gufero s venkovním průměrem 105.

Zajímavé že jsem měnil gufera na svojí š130 v červnu 2006, dal jsem tam ty co tam byli a s ničím sem neměl problém, budu muset sundat setrvák a podívat se co tam je za gufero.
11:37:30
15.07.2008
Labros
-> Gryzly: Však petr s tu už pár let je, akorát dřív měl nick ps
08:27:24
15.07.2008
petr s
-> Gryzly: Byl sis tady pro náboje a byla tu hromada simeringů
08:24:27
15.07.2008
Gryzly
-> petr s: To jsme se ještě neznali to je tak tři, čtyři roky zpět. Bylo to na autě pro Neda Flanderse.



-> Discovera: www.dimensor.cz/ Existuje, ale kvuli jednomu kusu to nikdo nebude objednávat.

Mě zase v jedné speciálce na šrouby tvrdily že svorník s dírou pro imbus neexistuje. divný že Fabory v katalogu jich mají plno a oni od Fabory berou.
20:20:06
09.07.2008
Discovera
-> Gryzly: ...jo to sem taky po koupi zjistil...ale 85-110-12 nikde nemají...a někteří mi tvrdí, že takový rozměr ani není....takže sem udělal něco co je tayk prasárna a nejsem na to ani trochu hrdý...okraj gufera z vnější strany jsem lámacím nožem seřízl o 1mm po celem obvodě velmi opatrně (protože právě ten okraj mi dělal "kopeček" tím, že to gufero má na vrchní straně víc matroše než by mělo mít a teď setrvák je akorát...1mm nad guferem....doufám, že to nic neudělá...ale nemělo by...na vnitřní stranu sem nešahal.
10:59:45
09.07.2008
petr s
-> Gryzly: A když jsem ti jich dával 20 tak nechtěls
10:57:43
09.07.2008
Gryzly
-> Discovera: Ale když tam dáš místo 85/110 85/105 tak tam bude volný, Dej tam 85/110/12 je o milimetr užší a průměry má nižší.

Já to kdysi řešil na Š130, kdy jsem ho rozdělal a zjistil jsem že tam nepasuje gufero ze š120 (80-100-13) ani z favorita (85-105-12) musel jsem týden čekat než jsem se dostal do obchodu a koupil jsem ho, přitom to měla být akce jen na neděli.
09:16:23
08.07.2008
Discovera
-> Saky: no když sem to rozdělal taktam bylo už dvoubřit gufero pač to už někdo asi měnil...orogo to určitě nebylo ono když dáš 18tis. za GO motoru a ve skutečnosti tam dotyčný vymění jen vložky a kroužky tak něco musí ještě vyměnit aby to nebylo tak okaté 3 ...už sem našel toho vola co to dělal tomu staříkovi co mu ten motor patřil....je to brutální ochlasta co nemá na chlast...tak dělá garančky motorů 1 to je dobrej šolich....tak se vydělávají prachy....á já pak musel měnit úplně všechno pač ty vložky byly zadřený u spodní úvratě....k vůli nezůhlovaným ojnicím....to byl debil panečku. Jinak výškově sem to taky nikdy neřešil...tohle je můj první motor takže by mě to ani nenapadlo...jednoduše sem koupil to co bylo v katalogu pro ten motor a všiml sem si toho až sem měl motor komplet složenej a v něm olej...to už mě nasralo...protože sem to pečlivě přetěsnil (obstřihal z vnitřních stran těsnění pod vanu a td. a dalk tomu mot. tmel...a představa, že to znovu kuchnu mě dožírá)
21:35:12
07.07.2008
Saky
-> Discovera: neni jeste original 130kove jednobrite? dvubritym guferem nic nezkazis.. nicmene s tim co pises sem se nikdy nesetkal.. vzdycky jsem daval do motoru gufera doubrita urcene pro feldy atd.. uznavam ze z hlavy nevim jestli maji 10 nebo 12mm to me nikdy nenapadlo resit.. ale nikdy sem nemel zadnej problem..
21:23:42
06.07.2008
Discovera
-> Kapřík faster: davá se tam z fáva tedy 85-105-12 tvrdí to každý i servisáci....když tam dáš 85-110-13 tak mi bylo řečeno to samé co tu do haje řeším já:-( takže tam nedej to co je v tom katalogu ND pokud nechceš řešit problém, že ti setrvák bude ležet na guferu.....jinak to taky nechápu....když je to v katalogu ND proč to nesedí a tvrdí to zatím každý s kým sem to řešil....
15:40:24
04.07.2008
Kapřík
jaké tedy patří gufero zadního víka kliky na 742.136tku? Někdo mi tu psal že 85.110.13 a teď tu čtu 85.105.12....

Tak jaké tam má být? 6
13:20:13
04.07.2008
Discovera
-> Labros: -> petr s: sem řikal, že je to zvrhlé...no nic musím to znovu rozdělat a jít koupit nové gufero....ono je fakt o 1mm tlusčí a na okrajích se vamačkavají ještě víc....
12:04:23
04.07.2008
Labros
-> Discovera: No to teda zvrhlý je, představ si že ten plech má nerovnosti dejme tomu v řádu setiny mm a na obvodu setrváku už ti to bude dělat desetiny až jednotky milimetrů házení :)
11:22:55
04.07.2008
petr s
-> Discovera: Podložku ne uletí ti setrvák
11:21:21
04.07.2008
Discovera
-> David29: 1 all: co myslíte...je zvrhlost vzít ocelový plech tl.1-1,5mm a udělat podložku přesnou na kliku pod setrvák?.....pač to gufero mám opravdu 85-105-12 tak jak je ve sklepě na 136ce origo....myslíte, že je to zvrhlé?....a vše je v pořádku co se stavby motoru týká nic ufušované...přijde mi to gufero, že má nahoře víc silikonu než je ten origo co je dole na té 136ce....prostě moc tlustá z vrchní strany...proto mi ten setrvák doslova leží na guferu....hádám dát to do auta tak se to gufero vyšmelcuje. jaký máte názor na tu ocelovou podložku 1mm tlustý ?
10:39:14
04.07.2008
David29
-> Discovera: Já taky doma v pokojíčku rozebírám motory 1
23:10:47
03.07.2008
Discovera
-> petr s: všř nemám díval sem se na doraz v té části kde je to vyloupnuto pro odtok oleje....to že je to 12mm a 10 sem nevěděl....ale číslo podle katalogu fakt sedí....ale du se podívat do sklepa...nedá mi to
23:07:55
03.07.2008
petr s
-> Discovera: Je to na něm napsáno ale další možnost je že ho máš málo naklepnuto
23:06:05
03.07.2008
Discovera
se omlouvám, ale taková blbost mě fakt vytočila....schválně skočím do sklepa změřit gufero na 136-ce a zítra zdělám setrvák a ikdyž nechci tak i vypáčit z víka to podělaný gufero a nakoupit nové...ach jo
22:53:11
03.07.2008
Discovera
-> petr s: no jestli řikáš, že jsou dva druhy (výška) tak to mě teda po.. tož ti prodavači sou fakt pošahaní sakra co to prodavají...hlavně, že je to obchod na škodovky a šel cíleně...a ještě hleděl pro kotrolu do katalogu ND
22:49:28
03.07.2008
petr s
-> Discovera: Chceš ho o metr ubrousit ale možná máš třeba 12mm simering místo 10mm
22:47:17
03.07.2008
Discovera
-> petr s: nevím co tím přesně myslíš, ale je tam všude tesnění s zmelem..no prostě sem si na tom dal sakra záležet8 a teď tohle....možná se mioto povede vyfotit...mám to dma v paneláku v bytě....čumím na něho1 to má málokdo4 5 5
22:44:27
03.07.2008
petr s
Motor má jenom 55cm
22:42:04
03.07.2008
Discovera
Mám snachystanej motor 130cu, že si ho konečně hodím do auta v týdnu a teď sem si všiml celkem velkej problem...gufero v zadním víku kliky je naraženy na doraz..ale i tak i otočením setrváku mi dá slušně zabrat...prostě setrvák doslova svou plochou tlačí na gufero...to samotné mi připadá, že je vyší než to staré co tam bylo....je to červené gufero ....samozřejmě koupil jsem spravnej. jenže co stím...10 v motoru je už olej a rozdělávat ho k vuli podělanýmu guferu 10 ...jediná zvrhlá myšlenka je dát na flexu smirkový kotouč a o 1m to zkusit líznout pokud ten silikon vůbec lízne....nebo máte jiné řešení?..jako normální stav že setrvák leží svou plochou na guferu mi nepřijde....
Extreme Tyres