zapojenie kurenia

prohledat
25 příspěvků (zobrazeno 1 až 25) od 20.10.2006 do 24.10.2006, založil/a Mar3k
řadit dle data
23:55:39
24.10.2006
Mar3k
-> PeterP136: no vidis, a predsa.. neriesim to je to sranda
22:55:29
24.10.2006
PeterP136
-> Mar3k: 9 Sak je to len pozinkovane alebo pohlinikovane.
22:35:49
24.10.2006
Mar3k
-> PeterP136: ee, sak aj v zberniach to beru ako hlinik, neni stim problem :)
08:25:16
21.10.2006
PeterP136
-> Mar3k: Ony su sice tenkostenne ale zase aby som si to pomylil s hlinikom :). Hmm nemas ich trochu viac zozrate? :).
01:53:13
21.10.2006
Mar3k
-> Gryzly: tak preto je to magneticke... padol mi tam srobik , chcel som ho vitiahnut magnetom, divil som sa jak ... ze preco je to magneticke.

Ked som to rezal obrusoval, vlastnosti aj vaha ako hlinik
00:27:11
21.10.2006
Gryzly
-> Mar3k: to není hliník, to je pozink
23:38:02
20.10.2006
Mar3k
-> Labros: -> neviem ako u inych skodoviek ale podla mna idu cez tunel, sak pod autom ide len podtlak brzd + 2 hlinikove trubky do chladica
23:28:35
20.10.2006
Mar3k
-> spartra: dobre hovoris...
23:26:29
20.10.2006
Mar3k
-> ps: diky, toto som chcel pocut
22:09:27
20.10.2006
rolls
vyhodit kurenie a aj hadice a je pokoj, o kopec kvapaliny menej5
22:04:10
20.10.2006
spartra
pajavlk asi tím, že zplynovač je u motoru a topení vepředu1
22:02:16
20.10.2006
spartra
labros, však vím jakto mám zapojený1

a zprava uvidím dvě hadice a dál9

je jasný, že ta od kohoutu bude přívodní od termostatu, jak to hned poznáš na konci a začátku1
15:05:36
20.10.2006
pajavlk
když už tu je podobný téma .. mám zapojené klasicky topení u šáde ale za motorem je do vedení zapojenej přes téčka paralelně splynovač od lpégéčka moc mi to netopí vepředu sou hadice vlažný ale splynovač hřeje jako svině nebude lepší když ho zapojím do systému sériově tak aby žavá voda z motoru šla rovnou do topení a když by se vracela šla by ještě přes splynovač a pak znovu do motoru ?
14:13:40
20.10.2006
Labros
-> Syny: -> spartra: Kurňa vy jste ale škodovkáři. Skloňte svý ježatý palice a koukněte na topení zprava.

Jinak jestli to potřebuje vidět u motoru, tak jak říká ps, voda z topení teče od termostatu k radiátoru a nazpátek k vodní pumpě.
13:48:44
20.10.2006
petr s
-> Mar3k: Měla by jít od termostatu na pravou stranu průchodky to je přívod. Odvod by měl jít na levé straně a k vodní pumpě
13:47:41
20.10.2006
Syny
-> spartra: No ma je v tunelu ne? Aspon co ja vim 3
13:47:23
20.10.2006
Labros
-> Syny: no to jo ale víš kde do topení ústěj.
13:46:56
20.10.2006
spartra
bodejť, kdepak by jinde měli bejt1 3
13:22:16
20.10.2006
Syny
-> Labros: Coze? 120tka ma hadice k topeni skrz tunel! 9
12:54:27
20.10.2006
Labros
proč ve středovém panelu? To je škoda 120, ta má hadice natažený do topení z prostoru spolujezdce... A u motoru jsou taky dobře přístupný.
12:26:48
20.10.2006
Mar3k
-> Labros: vystopovat ju v stredovom paneli sa mi zda byt dost sialenost.. ale vsetko je mozne
12:26:16
20.10.2006
Mar3k
-> Labros: a ked to mam rozobrate?
11:07:03
20.10.2006
Labros
pustit topení a osahávat je, která se ohřeje první?
08:00:12
20.10.2006
Dušan
prava by mela byt asi privod
00:50:20
20.10.2006
Mar3k
ako zistim ktora hadica je vstup a ktora vystup do kurenia? stacilo by mi to vediet od priruby co vzadu vychadzaju vsetky tie somariny ako tiahlo, lanka rucnej+ tieto 2 hadice, ci je prava vstup alebo vystup...dikes
Extreme Tyres