Vačka 254 z feldy Mpi

prohledat
49 příspěvků (zobrazeno 1 až 49) od 30.08.2005 do 28.04.2013, založil/a Rapid135
řadit dle data
19:42:23
28.04.2013
bigskoda
JJ presne , vystihli ste to 4
Dneska mi mechanik poradil ze nastavit predstih 7-10 stupnov a obohatit karbec, dal som 120/190 a 135/160 a rozhodne to o poznanie slape ako drak . Ale asi je to moc 120 na prvu komoru sa mi zda 8 . Inak ale jedna vec sa mi nepodarila odstranit, ked motor bezi na volnobeh a pridam plyn tak dost zatrase ale jak je ve vyssich otackach uz netrasie vobec. Iba ten prechod z volnobehu 9 , co to moze robit?
14:14:02
28.04.2013
minno
-> bigskoda 28.04.13 11:54:48: podľa mňa máš na taký motor aj slabo natryskovaný karburátor. Chcelo by to obohatiť aspoň 2. stupeň.
12:49:55
28.04.2013
Matthes, záškodník z TechWebu
Na tohle testovani je dobrej poradne kopec a rvat to co to da. Pak se zvysuje predstih dokud to nezacne klepat. Pak se o kousek predstih vrati, aby to v kazdym rezimu neklepalo a to je ideal. Pokud to klepe jen v nekterym useku otacek je potreba si pohrat s pruzinkama.
12:48:37
28.04.2013
TechniX
-> bigskoda: podívej se, jak se na tebe směje www.amd-autodily.cz/elekt ricka-vybava/rozdel-fav-mo tor-50kw.html
12:42:30
28.04.2013
bigskoda
a nemam skor predstih zvysovat? nad 5 stupnov ist? Nastavujem to na vypnutom motore ten prestih.
Ono tiez si myslim ze rozdelovac 880 by bol najlepsi na nu, ale zatial sa mi nepodarilo zohnat 8
12:39:51
28.04.2013
bigskoda
no rozdelovace som daval uplne nove bez vole, zo 105tkovym to islo troska lepsie, a z favoritackym 860 s etz to sa zastavilo pri 3200ot. a viac to neislo
12:38:32
28.04.2013
TechniX
-> bigskoda: těch 5 stupňů nastavuješ na vypnutém motoru ručně jak to hodí jiskru ? a nebo strobáčem měříš za běhu ? ..


Kdysi když jsem měl rapida klasiku vyběhaný motor 742.136 tak to vůbec nejelo, tak jsem to ladil za vypnutého stavu přeskočením jiskry zhruba kolem 5 až 7° ... za jízdy to nejelo víc jak přes 3000RPM ať si šlapal jak si šlapal na plyn hovno zle 3 Ve finále když sem to změřil strobáčem, tak za běhu díky vůlím a vytahaným pružinkám byl za volnoběhu předstih něco kolem 12 až 15°, při plným plynu to odletělo až někam za rysky na prsou ... Byl to ten nejvyjebanější motor co jsem v životě potkal, obložení vydřený ko, těsnění pod hlavou ko, rozvody + rozdělovač ko, spojka ko, dvoukomorovej karbec druhá komora osička ko... toho bylo
12:30:01
28.04.2013
TechniX
-> bigskoda: Vačkou to není, je chyba v předstihu.. Dobře se to chová s rozdělovači 880 bezkontaktní ze škoda Favorit 136x, nový stojí od Hanhartu z Morkovic kolem 2000kč .. jinak cos tam dával za rozdělovače byly aspoň zgenerálkované bez vůlí ? a nebo si tam dával starý vyběhaný sráče cos někde našel ?
12:27:48
28.04.2013
vhml
-> bigskoda: jakože máš pouhých 5 stupnu na volnobeh a stejne to detonuje?
12:21:49
28.04.2013
bigskoda
mozem robit chybu v predstihu? nastavujem 5 stupnov na volnobeh , a postupne ked som citil ze to nedonuje tak som uberal , ale neislo zase motor vytocit nad 3000ot.
12:04:20
28.04.2013
vhml
-> bigskoda: vzhledem k tomu ze je to naprosto tupá seriova vacka, tak v ni problem nebude, delas chybu nekde jinde
11:54:48
28.04.2013
bigskoda
Zdravim ,mam velky problem s odladenim vacky z felicie bmm 254/254 ,kt. je dana v motore favorit 136 (hlava -0,5 , zlicovanie sanie a vyfuk s potrubim). Vyskusal som rozne rozdelovace (105,120,favorit ) ale vzdy som mal od volnobehu 800ot.-1200ot. drncanie motora, a nad 3000ot. to vobec nevedelo co ma robit ci zrychlovat. akoby sa to tam zastavilo. Najlepsie to islo asi vytocit s rozdelovacom zo 105 tky , ale pri 3200ot. to hucalo. Karbec je z 120ls (20/24- s osadenim 110/170; 130/160) . Da sa ta vacka vobec odladit ? Pripadne co robim zle?
08:45:28
27.12.2011
ferrari
vhml 26.12.11 21:25:02 napsal:
Případně jak se nechá jezdit s 265 do práce, couračky na 2–3t.
ot.? Vzhledem ke spotrebe atd
To som aj ja zvedavý a (azda) sa to časom dozviem, mám ju už v garáži...teda, od ME..
23:12:43
26.12.2011
radar75
Chups...prečo som si myslel, že 136X 50kW je favorit 136LX, GLX, to vysvetľuje moju teraz už blbú otázku 8
21:25:02
26.12.2011
vhml
Zkoušel někdo měnit feldí vačku 135 za 136? Má to význam za tu práci? Případně jak se nechá jezdit s 265 do práce, couračky na 2-3t. ot.? Vzhledem ke spotrebe atd
upraveno 1x, naposled 26.12.2011 21:25:11
21:21:45
26.12.2011
Gryzly
-> radar75: GLX je výbava a ne motor.
23:03:10
25.12.2011
Jarda/felda
-> radar75: lebo 135X nikdy nebolo 4
00:27:35
25.12.2011
Petr Urban
-> Rapid135 - doktor: 1000,- za vacku MPI je moc, kdyz za 1000,- je cely motor MPI bez prislusenstvi, to bych radeji dal 2000,- a koupil vacku 265/265 p. Chovanec, ktere jede perfektne v celem rozsahu otacek od 2000-6000, samozrejme nutne jemne odaldeni-karbec a rozdelovac. A nejlepsi pro prebrousi je dodani vacky 136B, pry ma nejvice masa, z ni chovanec brousi i sve 280, i kdyz si myslim ze vacka 252 MPI je temer to same...tak nevim.
14:57:04
24.12.2011
radar75
v tabuľke som nenašiel 135x predpokladám 240-230, lebo vídam, jednu krásne zhrdzavenú zarastenú konármi 135 GLX, len keby som mal istotu či má zmysel riešiť z nej vačicu t.j. či aj ona má ako 136X 248-248 len s vybratím piestov. Niekde som to čítal len mi to vypadlo.
21:37:30
23.12.2011
havlik
-> vhml: *K to je je 40kW a z te prej nic nejde nabrousit
19:28:55
23.12.2011
vhml
Ma nekdo zkusenost s vymenou vacky 135B za 136B? Stojí to za tu práci? Nebo rovnou koupit 265? Což uz neni o moc vic, ale zase zdvih.

Mam to na jezdeni do prace, couracky kolem 2000ot. Takze ta 135 dole funguje super. Nahore to ale neni uz takova vyhra. O ten spodek bych nerad prišel.
upraveno 1x, naposled 23.12.2011 19:29:09
19:26:05
23.12.2011
vhml
-> havlik: jaky jiny znaceni jeste jsou ?
17:35:11
23.12.2011
havlik
-> vhml: ano ideal je ta s označenim *L
17:24:38
23.12.2011
darklord
-> ferrari: kto to asi len bol co? 3

skoda-katalog.eu/ekatalog -105-120/.../vackove-hride le
16:58:15
23.12.2011
ferrari
Jeesus, 100x sem niekto vkladal prehľad vačiek...
16:55:11
23.12.2011
vhml
-> m8rinek: 40tka ma urcite jiny casovani. Rozdil je i v 50tkach. Ideal na prebrus je jen jedna
13:49:02
23.12.2011
m8rinek
A jaký je rozdíl? Časování? Zdvihy?
13:20:55
23.12.2011
Maťulo
-> MOLSO: 40kw je bez oznacenia... mam doma taku...
13:13:08
23.12.2011
MOLSO
-> m8rinek: asi 40 4 50ka má Lko vyrazené
upraveno 1x, naposled 23.12.2011 13:13:23
12:55:21
23.12.2011
m8rinek
Jak je značená vačka? Mam tu vačku z MPi s označením ,,K,, Jedná se o 40, nebo 50kW verzi?
13:42:23
31.08.2005
Bagrr
-> Baghira: taky kvůli otěru, když ten prstenec by nebyl povrchově upravenej, tak by se teoreticky mohl vymrcasit, a nedělalo by to dobrotu....
12:23:34
31.08.2005
Baghira
-> Bagrr: No tak pokud vim, tak na tý s větším uložením se akorát zmenšuje ten "prstenec" na ložisko a ten není nějak moc nemáhanej. Ta nitridace je hlavně kvůli palcům...
11:47:43
31.08.2005
Bagrr
-> Vojta: tož to de, ale v bloku je to náročný a na vačce by se to pak muselo povrchově upravovat (nitridování, kalení...)
11:08:09
31.08.2005
Vojta - zrušená registrace
vsak ono to ulozeni jde taky predelat ze :)
11:03:30
31.08.2005
Bagrr
-> Labros: -> Baghira: a trefil sem se aspoň s tim většim uloženim?
10:26:28
31.08.2005
Labros
-> Baghira: jako neříkám že Mach to musí nutně mít správně
09:51:24
31.08.2005
Baghira
-> Labros: Taky si teď přesně nevzpomínám, ukazoval mi to kámoš z dílenský příručky pro felicie.
09:42:48
31.08.2005
Labros
-> Baghira: Jestli jsem tu tabulku dobře pochopil a jestli je správná, tak 254 je jen BMM. Mám to v knížce od Macha. Musim to někdy naskenovat ať už je v tom konečně jasno.
09:35:46
31.08.2005
Baghira
-> Labros: No ta 252/252 by měla být ta na větší uložení ne? 254/254 by měla být BMM a MPI do 97...pokud dobře vzpomínám na tu tabulku. Jinak na vrakáči je to asi pasé, tam mu budou chtít když už, tak vnutit celej motor.
09:33:19
31.08.2005
Labros
-> Rapid135: jinak podle tabulky je tahle vačka 252/252 (jestli je to MPi 50kW), ale to je koneckonců jedno.
09:32:38
31.08.2005
Labros
-> Rapid135: tak cena jestli je dobrá, záleží na tom jak si jí ceníš, ale na tomhle webu je tahle vačka naprosto nedostatková, takže z tohohle pohledu bys za ní těch 1000 asi rád dal, ale zeptal bych se ještě na vrakáči.
21:41:27
30.08.2005
Bagrr
-> Rapid135: takže je to 46kw? Mno tak tam ta novější nepude.... Takže prolistovat historii, a tam zjistit průměr uložení a před koupí změřit....
21:38:44
30.08.2005
Rapid135
je to favorit 136L
21:34:48
30.08.2005
Bagrr
-> Rapid135: tyhle číselný značení mi moc nešly, to je fávo nebo fely?? Páč jestli je ta vačka ta novější, tak se ti do bloku nevejde, jediná možnost by byla nechat blok převrtat na vyvrtávačce... Ale to je náročný... Zkus se kouknout do historie, tam by měli bejt někde napsyný průměry toho uložení a když bude mít o větší tak nekupovat....
21:24:24
30.08.2005
Rapid135
me jen zajima ta cena jestli za to nechce moc
21:24:03
30.08.2005
Rapid135
tak to nevim z kteryho roku je ja mam v sade motor 781.136
21:22:54
30.08.2005
Bagrr
-> Rapid135: je tam, ale záleží, kterej rok výroby to je, a do jakýho motoru má jít, jestli je to nad r.v. 97 tak má větší uložení....
21:20:20
30.08.2005
Rapid135
jestli tam teda tahle vacka je
21:20:04
30.08.2005
Rapid135
mel bych moznost tuto vacku koupit jetou za 1000. je to moc nebo dobra cena? diky za rady
Extreme Tyres