pomooc prebijanie :(

prohledat
17 příspěvků (zobrazeno 1 až 17) od 25.05.2017 do 26.05.2017, založil/a K1NYO
řadit dle data
23:03:05
26.05.2017
K1NYO
-> srdcar 120L: dakujem :)
19:16:21
26.05.2017
srdcar 120L
-> K1NYO: Tady máš přesně schéma, jak to má být všechno zapojeno
zvětšit pomooc prebijanie :(  - obrázek od srdcar 120L vložen 26.05.2017 19:16:21
18:17:38
26.05.2017
K1NYO
moze byt chyba aj v poiske c 1??? kedze niektore spotrebice su napojene cez poistku 1 a 2?
12:31:18
26.05.2017
K1NYO
Tak trochu nakreslena schema
zvětšit pomooc prebijanie :(  - obrázek od K1NYO vložen 26.05.2017 12:31:18
21:37:44
25.05.2017
K1NYO
-> Jiskra: dakujem krasne za vsetky rady :)
21:34:00
25.05.2017
Jiskra - zrušená registrace
-> K1NYO: Už musim končit držím palce...
21:32:15
25.05.2017
K1NYO
-> Jiskra: musi to len tak byt, len dufam ze aj zistim kde :(
21:24:29
25.05.2017
Jiskra - zrušená registrace
-> K1NYO: Někde to obchází regler a altík se nabuzuje, regler pokud je v pořádku musí napětí snížit... Což asi dělá, ale někde ho to přes nějaký odpor obchází. Nejsou prohozené vývody M (DF) a R (D+)? Atlík jste taky prohodili? Správné zapojení nabíjecí soustavy je tuto - mve.energetika.cz/sikovne ruce/autoalternator.htm
upraveno 3x, naposled 25.05.2017 21:33:14
21:19:26
25.05.2017
K1NYO
-> Jiskra: to uz starky meral a bolo to ok... mam postavenu bratrancovu skodovku pri mojej a vsetko sa skusalo merat na oboch... a ten regler pol najprv PAL plechovy a teraz je tam taky isty ale uz CZ vyroba a vsetko bolo skusane na jeho skodovke a na jeho to bolo v poriadku....
21:13:08
25.05.2017
Jiskra - zrušená registrace
-> K1NYO: Zkus změřit napětí mezi kostrou a svorkou M (DF). Regulátor je původní elektronický PAL, nebo nový elektronický např Jezpol nebo jeho čínská kopie ? Když přebíjí je na vině většinou regulátor, který nesníží napětí budícího vinutí z nějkého důvodu. Ale pokud jsi ho zkoušel vyměnit... A na jiném autě fungoval... Tak to je divné.



Regulátor je pouze přerušovač, který přerušuje napětí z pomocných diod R (D+) a udržuje tak celou nabíjecí sestavu na konstantím napětí v tomto případě něco kolem 14V. Před nastartováním je budící vinutí napájeno přes kontrolku z baterie. Žárovka svítí. Po nastartování a nabuzení přes žárovku se aktivují pomocné diody a díky tomu nabudí alternátor na vyšší napětí než má baterie, kterou se tímto snaží nabít. Díky tomu žárovka zhasne...Kdyby nezasáhl regulátor (nezačal přerušovat) napětí na alternátoru se bude zvyšovat tak dlouho, než nastane průraz diod. To se stane když odpadne kostra od paterie, nebo je baterie odpojena. Budící vinutí je nepřerušovaně buzeno z pomocných diod do destrukčního stavu. Jestli tě to nějak navede...
upraveno 4x, naposled 25.05.2017 21:27:24
20:45:10
25.05.2017
K1NYO
-> Jiskra: dakujem, no ja to nechapem co tomu je a starky tiez nie.. a merala sa aj kostra vsade a aj som kostru cistil :( chcem sa opytat ci nahodou nemohlo by nieco brat aj z 1 poistky obluk... lebo v scheme starky pozeral ze volaco je prepojene medzi poistkou 1 a 2 lebo ja uz inak neviem co moze byt :( a mam elektronicky regler, ta kostra bola merana aj medzi reglerom, alternatorom a vsetko co je ukostrene a aj kable sa merali proti kostre ci niesu v skrate...
upraveno 3x, naposled 25.05.2017 20:53:28
20:41:00
25.05.2017
K1NYO
-> Minott: ano s tym istym merakom, elektronickym na desatine cislo uz ma to trapi 5 dni :( a uz mi to aj starky mera posledne 2 dni... a na nic sa neprislo :(
upraveno 1x, naposled 25.05.2017 20:52:46
20:33:36
25.05.2017
Jiskra - zrušená registrace
-> K1NYO: Těžko radit takto na dálku, ale vypadá to, že něco způsobuje nabuzení rotoru alternátoru víc než dovolí regulátor. Jakoby ho to obcházelo... A podle toho co píšeš to nebude asi ani v alternátoru ani v regulátoru... Zvlášť pokud to v jiném autě funguje korektně... Musíš dál hledat. Já bych šel primárně po ukostření, nebo něčem co by mohlo obcházet regler třeba přes žárovku... Něco Ti uniká a bude to nějaká blbost, když to ještě neshořelo :-). Nějčastěji odcházejí diody v altíku a tranzistor v regulátoru. Nepíšeš jestli máš mechanický regler nebo elektronický. A taky hodnota napětí na vstupu do budícího vinutí by prospěla. King bude jistě vědět více, až se přihlásí...
20:31:55
25.05.2017
Minott
-> K1NYO: obidve auta si meral s tym istym merakom??
20:15:43
25.05.2017
K1NYO
-> MVM: ano
20:14:08
25.05.2017
MVM
-> K1NYO: Autobaterku jsi zkoušel jinou? 4
20:11:29
25.05.2017
K1NYO
zdravim virt, stal sa mi taky problem na mojej skodovke, ze mi zacala prebijat 18v..... myslel som ze je to reglerom, tak som ho vymenil za novy.... stale prebijalo, dal som druhy altik..... takto som to zopakoval asi 4x.... potom som skusil dat z bratrancovej skodovky... stale prebijalo.... tak potom som dal do jeho moj regler a moj altik a jemu dobijalo ako ma.... kable su dobre pozapajane, potom som zacal merat kable.... merani sa nic nezistilo..... potom som pre istotu natiahol docasne druhe kable a to iste.... napokon som v predu poodpajal vsetko na poistke c. 2 len nahal zapojene na ziarovku a na tu spinacku.... a nepomohlo stale prebijalo.... v budikoch je 2w ziarovka ako ma byt a premerane vsetky kable .... vsetko vyzera ok.... mal niekto taky problem? lebo mna uz z toho za chvilu odnesu ku cvokarovi uz .... a baterka je tam teraz tiez z bratrancovej.....
zvětšit pomooc prebijanie :(  - obrázek od K1NYO vložen 25.05.2017 20:11:29
upraveno 1x, naposled 25.05.2017 20:12:49
Extreme Tyres