Problem s nastartovanim felicie

prohledat
19 příspěvků (zobrazeno 1 až 19) od 23.06.2015 do 25.06.2015, založil/a Billislav
řadit dle data
14:45:57
25.06.2015
Kuladmin
JJ přesně zadřená vačka a rozvody pak ko. Zkus při startovaní kouknout pod víčko na nalévání oleje zda se hýbou zdvihátka4
21:35:17
24.06.2015
MVM
-> Billislav: Zkusili jste dát čichnout startovací sprej? Nebo alespoň čistič brzd jestli vůbec chytne? Nepodařilo se natankovat nějakej suprovej benzínek či naftičku? 4 Pokud je všecko ok a do poslední chvilky to jelo - bude to nějaká šmakuláda..

Jinak jednou jsem takhle zjistil prasklý rozvody na BMM ( a to se přitom zadřela vačka) 4
21:19:18
24.06.2015
StepaNoFUN
-> Billislav: Po reálnejch 66tis nevěřím v jinou (mechanickou) závadu, než že umřelo čerpadlo paliva... ;-) I když i to je divný - většinou vydržely o dost dýl....
15:09:05
24.06.2015
castrol
-> MOLSO: 3
13:33:59
24.06.2015
Tommyk
JJ máte pravdu, že immo se tak chová, ale fakt nekecám, že ten případ kterej jsem popisoval prostě točil, ale nechytnul. A bylo to immobilizerem..



Nicméně neříkám že to tím musí být. Ty tlaky jsou divný..
12:00:50
24.06.2015
Billislav
:-D
11:55:00
24.06.2015
MOLSO
-> Billislav: to zvladne zmerat kazdy polodement ak ma na to tlakomer 4
upraveno 1x, naposled 24.06.2015 12:01:20
11:47:29
24.06.2015
Billislav
Aha,takze imobilizer by sme mohli vylucit,nechyta to vobec,ani len naznakom...Auto ma sused ako prvy majitel,tie kilometre su iste,auto vypada ako nove...Takze by som povedal,ze to skusime dat este niekde zmerat tie tlaky,plus ten tlak paliva...Aj rozvod ma napadol,aj ked pri retazi sa mi to nezda,len mi nedaju pokoj tie tlaky vo valcoch,musime to dat niekde ozaj zmerat profesionalovi
08:27:39
24.06.2015
StepaNoFUN
Ha - o těch tlakách ve válcích jsem to nějak nezaregistroval... Ještě by mohly bejt skočený rozvody. Sice se mi to po 60tis. nezdá, ale už jsem to u MPi viděl. Ale tam bylo najeto daleko víc (něco kolem 180tis.)...

Ale zase na druhou stranu - je těch 66tis. jistejch (soused ji má od novýho), nebo je to nějaká bazarovka?
08:22:27
24.06.2015
Kuladmin
Jestli jsou ty tlaky ve válcich ko tak není co řešit, nechaůl bych je někde znovu přeměřit je to práce na 10 minut. Pak je to jasný, čidlo polohy klikovky je doufám origo a ne china. Imo se chová tak jak píší kluci. Chytne a chcípne.
07:39:10
24.06.2015
StepaNoFUN
Jak píše darklord - kdyby to bylo Imo, tak chytne a hned chcípne. Ale jestli točí a nechytá, je to něco jinýho. Dle popsaný závady a vyměněnejch věcí bych se zaměřil na tlak paliva. Na Tčku před lištou musí manometr ukázat min. 3 bar a musí to ten tlak držet. Už při 2 bar je se startováním problém.
06:33:39
24.06.2015
darklord
Keby to bol imobilizer tak auto chyti a zdochne. Toto bude nieco uplne ine.
23:45:28
23.06.2015
Billislav
Este ma ale napadlo,ak by to bol ten imobilizer.tak by zapalovacia lista nehadzala iskru? Lebo tato iskri...
23:38:52
23.06.2015
Billislav
A vedel by som nejak cez kabel a vag-com odhalit,ze RJ nedostava spravny signal od imobilizera?
23:32:28
23.06.2015
sramot
Ja som mal niečo podobné na golfe 3 tam to bolo v tom kľúči rozbité ako obyvačkova stena na Luniku IX.musel som dávať pozor aby som nestratil z kľúča ten magnet alebo čo to je. A zlomil sa mi kľúč v ktorom bol dobrý ten čip a musel som prikladat ten zlomený k dobremu ked som štartoval no pakarňa riadna
23:26:18
23.06.2015
Tommyk
Nedávno jsem řešil jednu felicii 1.3 a byl to přesně tenhle případ.. Akorát že předtím shořel altík, ten zničil ŘJ, tak ji vyměnili a pak přijeli s tim, že to nestartuje... 4

Takže buď ho zkusit vypnout a nebo přizpůsobit. Taky může být vadnej kroužek pod volantem...
23:19:05
23.06.2015
Billislav
Napadlo ma to,len neviem ako sa to chova ked je vadny imobilizer,a co sa vlastne na imobilizere moze pokazit...Alebo sa to teda chova presne takto?
22:59:08
23.06.2015
Tommyk
imobilizer?
22:50:19
23.06.2015
Billislav
Zdravim pani,u suseda mame zaujimavy problem s nastartovanim felicie,a som v koncoch co sa tyka diagnostiky,skuste poradit...Felicia 1,3 MPi 50kW 2000,66000km,auto ako nove,nechce to startovat...Povodne si myslel,ze uz stara baterka,kupil novu,s tou auto este zo dva razy chytilo a odvtedy ani raz...Chova sa to tak,ze vsetko je v poriadku,starter toci,zapalovanie ide,benzin ide,vzduch ide ale motor nechyti,nic,ani len naznak,ani tuk...Nove sviecky,druhy snimac otacok,druha zapalovacia lista,nastavene vole ventilov,v pamati zavad na diagnostike nic,klapka sa pootvara pri tom startovani a proste vsetko mozne sme skontrolovali...Medzicaso m s tym bol za nejakym miestnym mechanikom,a ten tiez len krutil hlavou,a vraj zmeral tlaky vo valcoch,a ze tri valce nemaju ziadny tlak,a stvrty ze ma zas vraj vyssi ako ma mat...Nejak mi to znie divne,neviem ci tomu verit,aj ked by to samozrejme vysvetlilo jasne,preco nie je schopny motor nastartovat,ale tri valce bez tlaku? Neviem si dost dobre taku zavadu predstavit v takom rozsahu,a hlavne,do minuleho tyzdna auto startovalo a jazdilo na 100% bez akychkolvek problemov...Dakujem za kazdu radu...
Extreme Tyres