Líné starty za studena

prohledat
15 příspěvků (zobrazeno 1 až 15) od 06.03.2015 do 08.03.2015, založil/a milan5698 - zrušená registrace
řadit dle data
10:50:03
08.03.2015
J3STER
-> milan5698: Tady jsem to kdysi kupoval: www.evv.cz/9141312-starte r-skoda-120-s-reduktorem
upraveno 1x, naposled 08.03.2015 10:52:28
10:31:39
06.03.2015
minno
-> dragon_cb_cz: nj, každý máme iné skúsenosti. Reduktorák mal kamarát v kile a fungoval celú dobu normálne (motor 120 a elektrika pôvodná).



Tak ono u klasického štartéra je hlavne problém so životnosťou (púzdra sa rýchlo vymelú a voľnobežky rýchlo prestanú dobre fungovať) a ďalej so štartovaním motorov s vyšším KP.
10:24:26
06.03.2015
dragon_cb_cz
-> minno: Protože normální napětí plně nabité baterky bývá (z mých zkušeností) ne 12.6, ale spíš 12.8V. Speciálně u nové baterky jak píše.



A věci okolo reduktoráku vysvětlil vhml. Neříkám že je špatnej a v eMku je to asi trochu menší problém, ale vím, že v kilech/erkách s tím lidi bojovali docela dost.



Já ho měl pořízený na GLSu docela dlouho - a nakonec jsem ho tam nikdy nedal, protože i s baterkou, která už měla minimální kapacitu jsem vždycky nastartoval i s normálním - když je v pořádku, tak točí jako o život i ten 0.66kW.
10:23:09
06.03.2015
Antony - zrušená registrace
-> vhml: přesně, chce to mít všechno v pořádku, nic nepodcenit 4
10:13:51
06.03.2015
vhml
-> Antony - zrušená registrace 06.03.15 09:53:50: jo náběhy pomáhájí. Je to jedno s druhým kdy cívka prostě nemá dost síly aby dojela až do konce ( protože malej proud, protože se zasekne o zuby, protože je v ní špína, atd ) a seply se silový kontakty.
upraveno 1x, naposled 06.03.2015 10:14:42
09:53:50
06.03.2015
Antony - zrušená registrace
-> vhml: mě to taky dělalo u reduktorového "cvak a nic" stačilo udělat větší náběh na zubech věnce setrvaku a od ty doby bez problémů 4 Pak ještě v zimě a za vlhka zlobí absence odpojení předřadného odporu. .
09:41:54
06.03.2015
minno
-> dragon_cb_cz 06.03.15 09:19:50: prečo by baterka s 12.55 V mala byť nabitá len z polovice? Tomu teda nerozumiem. Keď normálna "voltáž" plne nabitej baterky je okolo 12.6 V. Viac som nikdy na žiadnej baterke nemal. A ono tiež dosť záleži od meráka.



-> dragon_cb_cz: -> vhml: a čo sa týka reduktorového štartéra, tiež som s tým nemal v živote žiadny problém. To ste mali asi elektriku v hajzli chlapci.
09:36:45
06.03.2015
vhml
-> MOLSO 06.03.15 09:32:56: cívka reduktorovýho startéru má dost vysoký odběr a to slavné ,,cvaknutí a dál nic" je způsobené buď špínou v cívce, nebo nedosatečně dimenzovaným přívodem proudu do cívky. Natrápil jsem s tím před rokem hodně v obou autech najednou.
09:32:56
06.03.2015
MOLSO
-> dragon_cb_cz: prečo ako ? 9 jazdim bez relatka od 2009 a nepocitujem ziadne problemy
09:19:50
06.03.2015
dragon_cb_cz
-> milan5698: Pokud je ta baterka nová, ale má jen 12.55, tak jí koukej dobít, protože je nabitá možná z poloviny... pokud to nepomůže, tak jí běž reklamovat co nejrychleji.



A startér z reduktorem je občas víc starostí než užitku, minimálně je potřeba ho předělat na spínání přes relátko.
upraveno 1x, naposled 06.03.2015 09:20:26
08:23:15
06.03.2015
milan5698 - zrušená registrace
-> J3STER: Mrknu na to, můžeš poslat nějákej odkaz kde by se dal sehnat?
08:21:34
06.03.2015
milan5698 - zrušená registrace
-> minno: Nejspíš ano, ale nevím kde. Rádio vypnutý, všechno zhasnutý, nikde nic nesvítí...
08:14:23
06.03.2015
J3STER
Taky jsme měli takový problém u 130L se startérem 0,6Kw. Vyřešili jsme to novým startérem s reduktorem jak mají např. Felicie, ale určený pro stodvacítky. Má výkon 1 Kw, nezatěžuje tolik baterku a s motorem točí slušně.4
08:12:22
06.03.2015
minno
-> milan5698: Podľa popisu sa ti teda vybíja baterka, keď auto postojí? Treba zmerať odber z baterky pri vypnutom motore a pri vypnutých spotrebičoch.
08:06:59
06.03.2015
milan5698 - zrušená registrace
Zdravím. Za studeného motoru mi auto (130L) startuje jako by byla vybitá baterka - těžce se otáčí. A to jak nad nulou tak pod nulou. Když připojím nabíječku a otočím klíčkem, tak točí pěkně. Zahřátý motor chytá dobře. Baterka má přitom 12,55V naměřených, je nová, 44Ah. Zkoušel jsem vyměnit startér, ale je to to samé. Panel na rádiu přes noc vypojuji - nepomáhá. Když auto stojí 2 dny venku, tak nemám nárok nastartovat. Nějáká rada?
Extreme Tyres