Lekr ve 120l. Neotvírá se uplně

prohledat
29 příspěvků (zobrazeno 1 až 29) od 27.08.2014 do 28.08.2014, založil/a BooCheer
řadit dle data
12:13:10
28.08.2014
BooCheer
Díky za rady kluci. Umístil jsem bovden do držáku trochu víc nahoru a vyměnil jsem strunu za lanko. Klapka krásně chodí do plna a narozdíl od struny jde plyn krásně lehce,malíčkem :)
10:39:59
28.08.2014
jate-line
Úhel klapky je 78° navíc každá klapka na první komoře je trošku vždy pootevřená(volnoběh), tudíž by to mělo funguvat i takhle.
Problém bych viděl asi v té struně a taky sedrová páčka je malinko volná na osce tak když se pootočí do proti směru, tak to musí jít otvírat. Ještě pozor jestli není deformace na dorazové páce!
09:13:59
28.08.2014
Strašlivý Píďa (aka PeťaKlíč)
-> minno: není to 90° je to trošinku míň, ale když jsem lekra připravoval tak jsem tu páčku umístil tak, aby její úhel proti svislici byl zhruba stejný při zavřené i plně otevřené klapce a bovden jsem umístil tak, aby struna táhla +/- rovně v celým rozsalalahu ,, a najemno doladil pomocí plynovýho pedálu ve svěráku
09:04:07
28.08.2014
minno
-> Strašlivý Píďa (aka PeťaKlíč): Teória možno zaujímavá, ale v praxi na plné otvorenie klapky netreba uhol otočenia 90° . Uzavretá klapka nie je v rovine, ale je pod uhlom, čiže na plné otvorenie potrebujeme menej ako 90°.

Držiak bowdenu mám spravený rovnako ako tu BooCheer, len mám pocit, že ten bowden mám na tom držiaku predsalen trošku vyššie umiestnený ako on ( minno120.rajce.idnes.cz/2 013.10.29_-_2013.11.26_-_r epas_a_zastavba_karburator a_LEKR ) a klapky mi chodia naplno. Každopádne by to u BooCheer chcelo skontrolovať, či toto u neho nie je jeden z problémov.
upraveno 1x, naposled 28.08.2014 09:11:06
13:13:57
27.08.2014
Strašlivý Píďa (aka PeťaKlíč)
-> BooCheer: tak se podíej, že pokud chceš otevřít klapku nadoraz, musíš tu páčku táhla otočit o 90° a v tu chvíli přenášíš lankem pohyb špatným směrem - taháš za páčku místo abys s ní otáčel, takže buď tu páčku musíš pootočit kousek zpět nebo ten bovden přemístit jinam, abys po celou dráhu otáčel páčkou a netahal za ni

prodlužováním pedálu nepořešíš nic a ve správnou chvíli ti to křupne někde
zvětšit Lekr ve 120l. Neotvírá se uplně - obrázek od Strašlivý Píďa (aka PeťaKlíč) vložen 27.08.2014 13:13:57
upraveno 2x, naposled 27.08.2014 13:14:57
12:41:08
27.08.2014
BooCheer
Přidávám foto. Bohužel nemám lepší fotopřístroj tudiž tomu kvalita odpovídá ale snad z té fotky něco vyčíst jde. Fotku při plném sešlápnutí přidám později,momentálně nemám k dispozici žádnou "šlapku" která by mi šlapala na plyn :D
zvětšit Lekr ve 120l. Neotvírá se uplně - obrázek od BooCheer vložen 27.08.2014 12:41:08
11:57:37
27.08.2014
minno
-> BooCheer: Treba k tomu zavolať pomocníka, jeden bude šlapať na plyn a druhý bude pozorovať otvorenie klapky....A zistiť kde je príčina. Struna miesto lanka by nemal byť problém, záleží však, ako máš spravené uchytenie bowdenu, musí to byť tak nejako v ose, aby sa to nezadrhávalo.
-> Jarinko 27.08.14 10:55:27: To zas nie je tak celkom pravda, pretože plný výkon dosiahneš len pri plnom otvorení obidvoch klapiek. Ale ak niekomu stačí jazdiť do 3000 ot., tak budiš......
11:08:10
27.08.2014
Strašlivý Píďa (aka PeťaKlíč)
-> BooCheer: no a na karbecu máš nabastlenou páčku ze sedra? a pod takovým sklonem, aby za ni mohla volně táhnout struna v celém rozsahu? protože se sedří páčkou by neměl bejt problém s chodem pedálu, spíš hledej příčinu neotvírání, než začneš řezat pedál
11:03:32
27.08.2014
BooCheer
To ano ale mě se tá první klapka neotevře tak moc,aby uvolnila tu druhou. K tomu aby druhá klapka fungovala jak má musí byt ta první otevřená... ideálně nadoraz
10:55:27
27.08.2014
Jarinko
Neni treba ju otvarat nadoraz, dokrmuje to druha komora...
10:49:21
27.08.2014
BooCheer
minno: mám to dělané přesně jako ty,dělal jsem to podle tebe. Až na to že mám místo lanka ještě strunu ale to by snad neměl být problém. Struna půjde co nevidět vyměnit za lanko.
09:43:55
27.08.2014
darklord
-> minno: od toho maju moderne auta tempomat, ked nevie vodic udrzat rychlost 40
09:39:38
27.08.2014
minno
-> haso: to je fakt, to je zas jedna z vecí čo na moderných autách nemám rád, kedy treba napínať svaly na nohe aby si udržal plyn stlačený v jednej polohe, čo tam idú tie pedále tak ľahko, že sa ti samospádom nohy pridá plyn....
09:32:58
27.08.2014
haso
-> darklord: ale na dialnicu ideal, polozis nohu a nech ju mas hocijak stale ides 100 1
09:21:57
27.08.2014
Strašlivý Píďa (aka PeťaKlíč)
-> minno: no tak vzhledem k tomu že pedál mám bůhví kde , motor na paleťáku a sedra na hanbě v koutě to nezkontroluju 3
09:20:26
27.08.2014
minno
-> Strašlivý Píďa (aka PeťaKlíč): schválne si to skontroluj u seba ty molitan, či sa ti pri plnom plyne otvárajú klapky naplno.
09:18:52
27.08.2014
Strašlivý Píďa (aka PeťaKlíč)
-> minno: no tak jasné, když tam naskládáš sedum centimetrů molitanu že to nechodí 47
09:17:50
27.08.2014
Kocvin
-> minno: Jo já v modré jezdil taky skoro rok bez druhého stupně.. Aspoň teď po zprovoznění mám pořád pocit, že to nějak moc dobře jede 1
09:15:54
27.08.2014
dragon_cb_cz
-> minno: Jo jo, na tohle mám podezření u GLSy, jen pořád nějak nemůžu dokopat žádnýho dobrovolníka aby mi na klapky kouknul 1
09:12:32
27.08.2014
minno
-> Strašlivý Píďa (aka PeťaKlíč): Tá dráha stačí aj nestačí. Častokrát ľuďom nechodia klapky naplno ani pri sériovom prevedení SEDRa, a ani o tom nevedia. Záleží, kto má koľko kobercov a tlmiacich materiálov na podlahe :)
09:09:50
27.08.2014
minno
-> darklord: Máš pravdu, aj v sériovom Favorite ide plynový pedál dosť ťažko. Aj mne šiel ťažko po takejto zástavbe do škodovky. Ale nie je problém si to doladiť podľa seba, je tam predsa tá pružina na klapke + ešte tá druhá pružina čo sa zahákne niekde o motor (použitá zo SEDRa). Stačí upraviť silu pružín a pedál ide podľa predstáv.
upraveno 1x, naposled 27.08.2014 09:10:27
09:04:42
27.08.2014
Strašlivý Píďa (aka PeťaKlíč)
teď jsem zmatený,, když dám páčku ze sedru a ten chod je pořád necelejch 90° tak proč by nestačila dráha, kterou má pedál standartně? 9
09:02:36
27.08.2014
darklord
-> minno: a ako moc treba na plynovy pedal tlacit? Co si pamatam z fava tak to malo neskutocny odpor oproti obyc sedru, a tu ked sa este zhorsi prevod to musi byt uz hodne neprijemne, alebo sa mylim?
09:01:14
27.08.2014
minno
-> BooCheer: ramienkom zo 120L myslíš páčku klapky zo SEDR karburátora? Čiže takto nejako? minno120.rajce.idnes.cz/2 013.10.29_-_2013.11.26_-_r epas_a_zastavba_karburator a_LEKR Takto to mám ja, na plynovom pedáli urezaný doraz a klapky chodia naplno.
08:51:09
27.08.2014
vhml
Já mám pedál kus zkrácenej, má pak ještě o něco větší chod.
08:47:27
27.08.2014
stepan
-> BooCheer: Moc sem nepochopil, jak máš udělaný lanko na karburátoru, já mám na karburátoru origo kladku z favorita a strunu vyměněnou za lanko a funguje to s tim upravenym pedálem až na doraz.
upraveno 1x, naposled 27.08.2014 08:48:05
00:42:49
27.08.2014
BooCheer
Udělá to až takový chod? Mě právě do uplného otevření chybí tak 1cm,možná i něco málo přes
00:37:39
27.08.2014
stepan
-> BooCheer: Odbrousit svár na pedálu, pedál víc postavit a zase svařit.
00:16:21
27.08.2014
BooCheer
Zdravím. Chtěl bych se zeptat někoho,jestli nemá nějaký nápad jak docílit aby se klapka otevřela nadoraz. Mám v Užovce motor 781.136 osazený LEKRem. Mám na něm ramínko ze 120L (do kterého vede struna plynu) Doraz z pedálu jsem uřezal. Když sešlápnu plyn nejvíc co můžu tak stále neni klapka otevřena tak,aby dovolila otevření druhé komory. Tudiž jezdím jenom na jednu komoru. Díky za případné dobré nápady
Extreme Tyres