-> saskyn2: -> Pavel P..: syslové, kdo mi jedny pustí - opět mi rozvody chrastí jak svině, byť jsem myslel že dávám origo (bylo to ve vosk papíru, tvářilo se jako nový, ale původ neznám), tak při náletu pár set km to chrastí jak hovado...
Já sice ne až tak, ale stejně budu muset skouknout zásoby a hlavně ty značky, abych se posléze nedivil - vím, že to tady už nejméně jednou proběhlo, ale zapomněl jsem už.
-> Pavel P.. 13.03.16 23:41:02: a ja mám doma v zálohe 2 sady a hovorím si, na čo mi ich toľko je, keď za posledných 9 rokov som použil len jednu sadu a to aj tak len z dôvodu stavby nového motora.
-> Kocvin: Na co vyjdou jen ze zájmu. Já ted' dělal dva motory a kupoval originál ze škody za 367 Kč tak mě nenapadlo hledat vůbec něco jiného natož např. čínu z kelly za 420,- nebo kolik mi říkal borec
A tyhle rozvody znáte? Má někdo nějaké větší zkušenosti? My je montovali zhruba desítce zákazníků a zatím nebyl problém. Tváři se to jako německá kvalita, aspoň dle obalu..
-> MOLSO: A nepsal jsem tady -> MVM 29.02.16 19:37:15: to samý že jsou tři druhy ?? Nic víc nic míň.. TO že se v náběhu Mpi a konec BMM v motorárně různě kombinovalo a to pouze v úzkým období jsem nechtěl rozpitvávat. (Když se dělá motor -tak se řeší označení motoru a ne kastle)
-> MOLSO: A přesně tyhle příspěvky stojí za hovno.. S faceliftem karoserie tahle změna neměla nic společného.. Nové rozvody s klikou 30mm zavedli u motorů MPi, tzn. i do starých tváří..
-> MOLSO 29.02.16 19:47:46: Jeb na to bratmmm aj tak je to retiazka ako zo SOBI20, ktorú mením minimálne dvakrát pri jednej výmene oleja, no šit , po americkojudisticky "hovno"!!!-> PICK-UPEK: Ja sa držím "počítača" len v opilosti , lebo za triezva to nemá zmysel ani za mááák...