Zapojení výhřevu Lpg

prohledat
9 příspěvků (zobrazeno 1 až 9) od 24.10.2010 do 29.10.2010, založil/a Dušan
řadit dle data
10:13:32
29.10.2010
King
-> Dušan: Toho bych se nebál :) Jednou jsem jel do práce škodivkou a bylo po ránu -20C (cca 55km) a v Praze jsem si už moh vykasat rukávy od mikiny, což u pražáků zachumlaných v péřovkách a kuliších, v promrzlých kapitalistických pozlátcích, vyvolávalo asi smíšené pocity :) Dokonce si dovolím tvrdit, že škodivka s reduktorem zapojeným v sérii s topením na tom byla po stránce vytápění interiéru prvních pár km stejně jako moderní mondeo f turbodehtu. Pravda, nedisponovala ale "šidítky" ve formě vytápěnýho předního skla, klimy a vytápěných sedaček :)
06:49:18
26.10.2010
Dušan
ok, zkusim to zapojit a doufam ze neumrznu 18
00:10:39
26.10.2010
King
-> Dušan: Taky bych hlasoval pro to sériový zapojení s reduktorem "prvním na ráně". Takhle jsem to měl v shade a mám na feldě. Ač se to nezdá, tak výkon topení naplno je v řádu kW....
20:10:09
25.10.2010
Dušan
-> COL: ale vis zase ze reduktor dokaze pekne zamrznout 8
20:08:19
25.10.2010
COL
Na enegrii resp. vykon si to topeni pri vetraku na plno vezme docela hodne - kolik to udela na teplote zalezi na rychlosti prutoku vody. Dal bych to v poradi reduktor- topeni.
20:02:37
25.10.2010
Dušan
-> COL: ja jsem prave pro seriove zapojeni. Octa ma topeni porad otevreny takze ted uz asi jen vyzkouset bud reduktor-topeni nebo topeni-reduktor. Ale podle me to topeni zase tak moc nevezme. Resp to bude uplne stejny. Nejhorsi u toho je ze udelat velky tlak v okruhu je docela problem, protoze s tim motorem po ranu tocit vic jak 2500ot je vrazda :) NE ze by to neslo ale od 2000 do 2500 to taha jak Favorit v 5000 3 a pouzivat vic otacek kdyz je to studeny neni moc prijemny pro turbo atd.
19:26:42
25.10.2010
COL
Jestli oktavka nezastavuje prutok vody topenim, dal bych to seriove a pred topeni. Co sebre vic? Rekl bych, ze zalezi, jak moc proudi kolem radiatoru vzduch... tj. jak moc bezi vetrak atd.
Ale teady muze byt problem s tim, se topeni klade mensi odpor, tak voda beha vic pres topeni, nez pres reduktor a nestiha ho rychle vyhrat.
18:23:35
25.10.2010
Dušan
ani King nevi ?
18:11:05
24.10.2010
Dušan
řeším delikátní problém se zapojením výhřevu reduktoru. Jedná se o Octavii 1 1.8T LPG tartarini. Nicméně jde mi o způsob zapojeni hadic vody. Jestli má byt v sérii s topením ( před nebo za ) a nebo jestli paralelně. Jde totiž o dobu než se reduktor ohřeje na potřebnou teplotu. Na škodovce se 136 motorem jsem to měl v podstatě paralelně k topení přímo ze svodů. Na octávii to mám paralelně k topení, ale až někde v půlce hadic a to ještě do pravýho úhlu. LPG se automaticky přepíná při 40°C v reduktoru, ale mě se to přepína až při 70°C na čidlu teploty ( změřeno přes VAG ). Tzn je tam někde velká ztráta v okruhu, resp se tam nějak netočí teplá voda. Jde o to kolik tepla sebere v okruhu topení nebo obráceně kolik reduktor.
upraveno 1x, naposled 24.10.2010 18:12:14
Extreme Tyres