Hlava motoru.

prohledat
30 příspěvků (zobrazeno 1 až 30) od 10.01.2010 do 02.05.2010, založil/a Zdena-rapid 136L
řadit dle data
16:45:04
02.05.2010
Jirik_Tuňák - zrušená registrace
Sání je dole nepoškozené. Nahřejvání šroubu bylo na nic, ale pomohlo nastříkat na oba spodní šrouby tuto směs. 1 WD40, Bref Power Gel, Odrezovač Hokr. Protřepat, zamíchat a nastříkat injekční stříkačkou na šrouby. Než jsem sundal alternátor, tak spodky samy odskočily a stačilo jen doviklat. 3
14:18:25
30.04.2010
Pavel P..
-> Jirik_Tuňák: zkus to tim.... mohlo by to povolit.
14:15:29
30.04.2010
Jirik_Tuňák - zrušená registrace
-> Pavel P..: Já jí stejně nemám. Zkusím tu horkovzdušku.
-> minno: Stříkat jsem stříkal než jsem šel z garage domů. 1
A to jsem to ze dvou motorů sundal v pohodě na zemi... 8
13:53:05
30.04.2010
minno
-> Jirik_Tuňák: postriekaj to nejakou sračkou tam kde je to zapečené a nechaj to pôsobiť, ale dlhšie, ono sa to trochu uvoľní a potom to už len vyvykláš. Rovnako som ja nemohol zhodiť predné víko z prevodovky a nechcelo sa mi čakať, tak som to urezal :D
13:43:19
30.04.2010
Pavel P..
-> Jirik_Tuňák: co na tom nechápeš? prostě to ohřát aby se vypálila ta oxidace a pujde to sundat... ale dělej jak myslíš.4
13:38:00
30.04.2010
Jirik_Tuňák - zrušená registrace
-> havlik: Taky nechápu ten plamen, ale že bych nafoukal horkovzduškou na ty spodní šrouby a třeba by se hliník trochu podal a pak bych zapáčil. Tohle se mi eště nestalo. 10 Já právě to origo sání nechci orejpat, nebo aby mi neprasklo u spodních šroubů...
13:15:22
30.04.2010
VeTeV
-> havlik: aby bylo horky a mohl jsi si tam udelat treba volske voko 3
13:14:38
30.04.2010
havlik
Ty woe k čemu chcete nahřejvat hliníkový sání 41 normálně s tim viklej nahože si to třeba něčim zapři. Případně tam vraž nějakej šroubovák a "zapač" s nim o hlavu aby se to sundalo
13:10:30
30.04.2010
VeTeV
autogen 4
13:02:06
30.04.2010
Jirik_Tuňák - zrušená registrace
-> Pavel P..: Horkovzduška by byla asi k hovnu, že ? Bez sundání sacího nesundam vejfukový a do tý doby s hlavou raději nehejbu. 8 Holt si budu muset po večerech viklat.... 3
12:41:29
30.04.2010
Pavel P..
-> Jirik_Tuňák: a svíčku ze hřbitova taky nemáš?3
11:19:19
30.04.2010
Jirik_Tuňák - zrušená registrace
-> Pavel P..: Takové moderní technologie nevedu. 3
10:25:19
30.04.2010
havlik
-> Pavel P..: To to může rovnou zapálit:D47
10:22:51
30.04.2010
Pavel P..
-> Jirik_Tuňák: nahřej to třeba letlampou
10:20:41
30.04.2010
havlik
-> Jirik_Tuňák: tak dej něco pod sání nahoře co se ti otevře a tim uděláš paku když s tim budeš chtít hnout a ono to povolí:) a nebo prostě jinak zabrat pořádně;-)
10:18:44
30.04.2010
Jirik_Tuňák - zrušená registrace
Nechci vypadat jako debil, ale včera jsem začal rozebírat svoji 742.136 a zasekl jsem se u banality - sacího potrubí. 1 Spodní dva šrouby jsou přikvetlý a přestože jsou horní volný a potrubí se od hlavy otvírá několik mm, tak spodní se ani nehnou. Už jsem poklepával přes špalík, prostříkával, vyviklával rukama, lehce zapáčil o šroub hlavy, ale nechci poškodit dosedačku. Máte nějaký fígl, jak potrubí od hlavy odpáčit a nic na něm nepoškodit ? Přitom před lety šlo dolů normálně a z Feldy, ze který jsem si sundaval MPi, hlavu taky. Asi si tam šroubnu na pár otáček zpět matky, kdyby to povolilo, tak abych neproběhl přes celou garáž až k sousedům.

Aspoň jsem zjistil, že sací je uvnitř zářivě stříbrný a karbec se uvnitř blejská jak psí kule. 2
06:49:23
11.01.2010
gabo000000 - zrušená registrace
favo saci kanal
zvětšit Hlava motoru. - obrázek od gabo000000 - zrušená registrace vložen 11.01.2010 06:49:23
23:59:54
10.01.2010
petr s
-> Gemini: Ptá se na normální hlavu
23:57:03
10.01.2010
Gemini
-> petr s: trosku zavadzajuce, moja hlava a kanal 32-29-32
20:40:34
10.01.2010
Zdena-rapid 136L
25. mm u 44kw, a 2mm. u 50kw. ?
20:06:22
10.01.2010
petr s
-> Zdena-rapid 136L: sání je 25 a 27mm
20:03:06
10.01.2010
Zdena-rapid 136L
Děkuju.6
19:44:05
10.01.2010
petr s
Byli ale musíš hledat .........výfuk
zvětšit Hlava motoru. - obrázek od petr s vložen 10.01.2010 19:44:05
upraveno 1x, naposled 10.01.2010 19:56:20
19:39:52
10.01.2010
Zdena-rapid 136L
petr s- nikde jsem to nenašel, myslím ty řezy těch hlav motorů.
16:52:48
10.01.2010
petr s
-> Zdena-rapid 136L: Jsou tam fotky i rozřezaných hlav řez sacím kanálem
16:48:27
10.01.2010
Zdena-rapid 136L
Díky, nejde mi o záměnost hlavy, bez pochyby je hlava z fel. MPi lepší, jde mi o zjištění základní velikosti kanálů nic víc, jen mě to zajímá, ale díky.
15:46:24
10.01.2010
aceboss
Pohlednej je tu téma kde se řešila obecně vhodnost použití hlav MPI fel i fab a tam to vše bylo i s dokumentací4
14:38:35
10.01.2010
Zdena-rapid 136L
Měl jsem na mysli průměr kanálů (sacích a výfukových).
14:37:41
10.01.2010
Zdena-rapid 136L
Zdravím, neví někdo základní velikost hlavy motoru z fábie 1.4MPI 50Kw ? Díky.6
Extreme Tyres