Novinky.

prohledat
68 příspěvků (zobrazeno 1 až 50) od 13.09.2008 do 13.10.2008, založil/a Slavek
řadit dle data
14:41:35
13.10.2008
Jozka
-> Slavek: To by mě nikdy nenapadlo, že by s tím někdo na silnici chtěl vyjet jen tak pro zábavu.. My tedy jezdili, ale to jsou takový stroje, že občas v tý planetový převodovce zarachotí, udělá to vpravo nebo vlevo vbok podle toho, která selhala a ostatní účastníci provozu mají vymalováno..
21:07:24
06.10.2008
Slavek
-> Jozka: A proto doufam že nikdy a nikdo nevydá souhlas k testování něčeho takovýho..Stačej ty osmikolový OT "skoty".. Bych něco takovýho vůbec nedovolil-vždyť ani armáda s tim dnes na silnici bez povolení nesmí..-> Pavel P..: No tak to jo,chápu že byl rapid přednější6
11:43:08
06.10.2008
Jozka
-> Slavek: No jet s T72 po silnici to je docela taškařice.. Ona se jeví i silnice I. třídy docela úzká - a to i v pochodový poloze9.
22:35:29
30.09.2008
Pavel P..
-> Slavek: jo to jsem zrovna uvařil rapida a bežel na benzinku pro vodu, takže na focení nebyl čas.3
22:14:30
30.09.2008
Slavek
-> Pavel P.. 30.09.08 08:30:42: Jé škoda že si to nevyfotil.. Abych se moh postarat o jejich odebrání..
08:30:42
30.09.2008
Pavel P..
to co občas vidim na V papírech mě taky zaráží... v Říčanech jsem tuhle potkal starou Corsu, ještě tu hranatou ale komnplet zavařenou v základovce a kitu, na tom 15ky kola, sportovní volant a spojlery a na nich V značky proklatě nízko.8
00:42:56
30.09.2008
Slavek
-> Jozka 29.09.08 11:43:47: Proto je klubů vícero a tam kde pohrdaj všim co je mladší než 1940 ááť si takový testujou6 Zvláštní druh testací který se mi teda moc nelíběj to sou majitelé vojenské techniky jako jsou Gazíky,obrněný transportéry,a vůbec všechno to ruský v khaki,nebo ještě líp v maskáči štětkou napatlanym..No ale takovej už je svět a už jen čekam kdy se po silnicích začnou prohánět tanky T72 na véčkách..
11:43:47
29.09.2008
Jozka
-> Slavek: No jo, číňani maj po olympiádě, tak šly ceny dolů.. A to se měl ocelový šrot stát další položkou na komoditní burze.. Takže v tom servisu moc nepřeháněli.. S tou pračkou mě to nenapadlo, ale asi by to byl k takovému počínání velmi vhodný obor podnikání4 .
L&K byla nadsázka, ale je to, jak píšeš. Když za těmi pravověrným, co milujou loukotě, dráty a olšové ohýbané dřevo, přijede někdo cizí např. s kilem, asi ho vypoklonkujou. Když to bude aktivní veteránista nebo člen, bude u stejného auta přístup jiný..
Je to i logický, pro spoustu těhle lidí jsou veteráni jen do roku 45, pak už nic a když je někdo otravuje s takovým dorostencem jako je erko, jsou nevrlí - a říkaj: když se vám to nelíbí, založte si vlastní klub a testujte si sami.
19:26:08
26.09.2008
Slavek
-> vaclav785: 1 3
19:20:43
26.09.2008
Slavek
-> Jozka: No teď když je cena šrotu necelé 2 kč/kg tak jeho prodej pokreje náklady,včetně mzdy.Zisk NULA..No a žádnou adminustrativní sílu na to nemáme,to se holt dělá tak nějak navíc.Stejně tak nemáme žádné ukrajince na to vlastní likvidování,to taky děláme vc mezičase při běžný práci.Jinak sme malý neznačkový autoservis. Jo-když se dal šrot prodat za 4-5 kč/kg tak sme si mohli dovolit i vraky odtahovat do 25 km zdarma.Teď už by to byl prodělek. Nechápu jak to dokáže jedna konkurenční firma, které nabízí odtah zdarma z území celého stč.kraje,zdarma likvidace(to je vlastně povinnost ze zákona) a zdarma zprostředkování vyřazení na DI. A každý kdo si u nich nechá zlikvidovat auto je zařazen do slosování o novou fabii.. Jak jen to dělaj?Asi se zabývaj něčim jinym a ekolikvidace je jen "pračka" 1 No co se testací týče tak i když by sis založil svuj klub,tak stejně musí žádost o véčka jít přes krajskou komisi.No jak už si psal-že se stejně daj véčka jen tomu kdo má doma sbírku od L&K..No tak doslova to neni,ale je fakt,že je takový nepsaný pravidlo že se ty véčka schválej pro toho o kom neni pochyb že je veteránista..Zní to hloupě,ale v podstatě záleží jakou má ten žadatel "pověst"..Jestl i je v místě známej tim že každý auto brutálně vytuní,tak se na něj hledí s nedůvěrou. No a když už má někdo autoveterána těsně v limitu věku a ne úplně jaksi odpovídající podmínkám pro získání testace(erka s prepregama a podobně..)tak ať alespoň drží pusu a nechlubí se tim na netu a ještě doporučuje konkrétní klub že "to dělaj i na takový auta"..Jen víc takových chlubílků a stát se nasere a zatrhne to všem a bude to.8
09:16:20
26.09.2008
Jozka
-> Slavek: S těmi náklady na likvidaci a výší poplatku.. Byl jsem ve firmě, která má splněný všechny náležitosti k likvidaci autovraků, ale nedělá to z ekonomických důvodů. Prý propracujou na škodovce 40 hodin, navíc by museli zaměstnat úředníka na evidenci vytěžených dílů a věci související, takže to ani pořádně likvidovat nezačli. Jak to vychází vám? Jo, hlavní náplní tý firmy je značkový servis nákladních aut, takže odhaduju, že problém bude nejspíš v hodinových sazbách likvidátorů...
09:05:04
26.09.2008
Jozka
-> Slavek: S testacema by to bylo v pohodě, teoreticky by stačilo, založit si vlastní veteránskej klub.. Ale komu by se muselo chodit po úřadech, absolvovat všechny nutný procesy, schůzovat.. Prostě utkat se se systémem a do toho se nikomu nechce.
Jinak se taky směju, když vidím s Véčkem jezdit naštětkovaný erko s prepregama nebo repliku 130RS s favo motorem.. ale u nás v kraji to není v tomhle směru zas tak hrozný.
21:42:26
25.09.2008
vaclav785
-> Slavek: to je katalizátor kterým projedeš po třech cestách a řídíš u toho3
18:24:02
25.09.2008
Slavek
Teď jen trošku odbočim do oblasti techniky-suzie citovala asi z nejakýho toho zákona,že"Poplatek se nebude týkat vozidel s třícestným řízeným katalyzátorem" Hele ví někdo jak vypadá vlastně "řízenej" katalyzátor?1 A jak teda ten "třícestnej"..? Se 8 let živim jako automechanik a prošly mi dílnou stovky aut ale nikdy sem u žádnýho katu neviděl řádné "řízení" ani "tři cesty"..No třeba mam ještě mezery ve vzdělání tak jestli někdo víte tak se rád poučim1
18:13:46
25.09.2008
Slavek
-> Syny: No jak je výše citovanej ten senátor Horník tak sem z těch jeho blitků pochopil že právěže jde o peníze určený na budoucí případné zlikvidování toho auta.Tak jako je tomu už několik let u dovážených ojetin,přestože ty prachy z toho získaný mizej kdesi ve státní kase.A kdo ví jestli ve státní..64
00:13:04
25.09.2008
Syny
-> Slavek: Jde o ekologickou dan za to, ze auto nesplnuje emisni normy... Proto cim mensi euro, ti mvic penez. Ze jde ale o ocisteni CR od starych aut a co nejvetsi zabraneni dovozu starych ojetin a prodeji starych aut tady je jasne zrejme. Respektvie nekdo vymyslel (typuju to na zaleny) takvoy dva v jednom. Stat dostane z niceho nic prachy a jeste stary auta zmizi a pany politiky nebude nikdo zdrzovat na dalnicich a v precpanejch mestech az se pozenou s majackama jak stado kokutku...
To mi pripomina, kdyz takhle jeli pres Plzen v kolone s majackama, tak sem jim prednost opravdu nedal, kdyz vjeli do krizovatky na cervenou :) A jeste sem je vytroubil :) Jelikoz je mi naprosto u prdele, ze nekdo z nich pospicha na obed nebo odpoledni davku golfu...
23:42:08
24.09.2008
Slavek
Pořád ale nevim o co teda jako jde?Co je to teda za poplatek..?Poplatek za likvidaci jako se platí při dovozu z ciziny..?A kam ty prachy jako jdou..?Můžu ubezpečit že do firem co vraky likvidujou z toho rozhodně nejde ani halíř..Jo takže to neni žádnej "ekologickej" poplatek,ale jen prostý a sprostý tahání prachů z lidí.Kdyby totiž šlo skutečně o ekologii,tak by bylo řešení jednoduše zpoplatnit odevzdání vraku k likvidaci-já vim-teď mne zas roznesete na kopytech..ale myslim si že je lepší když občan dá prachy za zlikvidování soukromý firmě,než když je nasype do chřtánu státu.A hlavně-zaplatil by ty prachy až v okamžiku když se sám svobodně rozhodne nechat vrak zlikvidovat.A rozhodně by to nebyly 3tis a už vůbec ne 10tis..Jestli je totiž ten novej výmysl údajně jakési"předplacení&q uot; za pozdější případné zlikvidování toho auta,tak proč to teda neni jedna paušální suma?Proč to teda je odstupňovaná škála výše poplatku podle emisních limitů..?Vždyť tomu "schrederu" je jedno jestli rozemele auto s karbcem nebo s EURO 6..8
22:10:42
24.09.2008
Honza M
-> MATTESS: no jestli v tom nebude nějaká klička ještě :) bych se divil že se to zaplatí jen jednou a pak už to může měnit majitele bez placení
21:17:18
24.09.2008
MATTESS
-> Honza M: v odkazu od Nwkt 23.09.08 17:29:34: poslední odstavec
20:48:43
24.09.2008
Honza M
-> Tuxik: fakt? A kde jsi to vyčetl?
Stejně jako prodávajícího mě zajímá že ten kdo to ode mě bude chtít koupit tak bude muset platit. Takže to je na ....
19:52:04
24.09.2008
Tuxik
-> Honza M: ne bude se platit jen pri prvni preregistraci po zacatku platnosti toho debilniho zakona
19:26:04
24.09.2008
suzie
-> Honza M: beztak jsme v p.... tak jako tak 40
19:23:22
24.09.2008
Honza M
-> suzie: jenže ten článek je z data 20.07.2008

ted to je tak že platí se za každou přeregistraci vozidla 8 8 8
18:57:21
24.09.2008
doly120
-> Tom.t: jestli něco takoveho bude tak se přidám40 4 2
18:47:15
24.09.2008
suzie
-> Honza M: ahojda myslim že to bylo v nějakejch ekonomickej novinách na netu...
18:42:25
24.09.2008
Honza M
suzie 24.09.08 12:54:44 napsal:
Poplatek se má platit jen při první přeregistraci auta, uskutečněné poté, co zákon vstoupí v platnost. Další prodeje vozu už zpoplatněny nebudou.


Kde jsi to vyčetla? Nic takového jsem nikde neviděl
18:30:52
24.09.2008
Slavek
Za půldruhého roku budou volby,tak snad maj lidi rozum a dají to při volbách najevo.. Se divim že se vrchnost nebojí hněvu lidu..4
12:59:29
24.09.2008
Tom.t - malej ale vychcanej překupníček
Nwkt 24.09.08 12:56:36 napsal: -> suzie: Tak holt budu mít putovní VINko no tzv plovoucí VIN3 co jiného že 3
12:58:21
24.09.2008
suzie
-> Nwkt: 47 si uděláme s Tomem zásoby , jako syslové
12:56:36
24.09.2008
Nwkt
-> suzie: Tak holt budu mít putovní VINko no 1 3
12:54:44
24.09.2008
suzie
Zákon by mohl začít platit už od ledna. Původně se měl vztahovat jenom na ojetiny dovážené z ciziny. Jeho cílem bylo omezit dovoz aut ve špatném technickém stavu. To by však zvýhodňovalo český trh, což vadí evropským směrnicím. Ministerstvo životního prostředí proto rozšířilo poplatek i na auta registrovaná v Česku.

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!
Poplatek se má platit jen při první přeregistraci auta, uskutečněné poté, co zákon vstoupí v platnost. Další prodeje vozu už zpoplatněny nebudou.
12:53:23
24.09.2008
suzie
EKOLOGICKÝ POPLATEK :
Poplatek se nebude týkat novějších aut s třícestným řízeným katalyzátorem, což jsou většinou auta vyrobená po roce 2000.

Nejvyšší poplatek 10.000 Kč se bude platit při převodu naprosté většiny aut vyrobených před rokem 1992. Jsou to například Škoda 100, Škoda 105 a 120, první typy Škody Favorit, Trabant, Wartburg, VAZ 2001, Zastava, Oltcit, stará Dacia, Fiat 127, VW Golf a Passat první generace.

Pět tisíc zaplatí nový majitel auta vyrobeného zhruba v letech 1992 až 1996 a nejnižší poplatek tři tisíce korun se má vztahovat na vozy z let 1996 až 2000. Nebude rozhodovat rok výroby, výše poplatků se odvíjí od emisních limitů, které byly v daných letech zaváděny.
12:19:02
24.09.2008
Nwkt
-> Tom.t: Já bych je všechny rovnou vystřílel a byl by klid
12:16:03
24.09.2008
Tom.t - malej ale vychcanej překupníček
jediné rešení udelat nejakou škodovkovou demonstraci pred parlamentem, jinak to nevidim2
11:14:40
24.09.2008
vaclav785
to si nedovolili ani komunisti to co oni předvádějí
11:07:56
24.09.2008
colaczech
Mno tak jsem si precetl to co sem vlozila -> suzie: a dospel jsem k nazoru ze opravdu nekteri jedinci jsou asi z jineho sveta, treba takovy senátor Jarousek Kubera. Jak muze srovnavat nas a japonsko??9
10:21:55
24.09.2008
Pavel P..
zasraná verbež... vymlátit to ven z vlády a dát jim životní minimum ať si zkusej všechny jejich nesmyslný poplatky a daně zaplatit a jestli z toho vyžijou celej měsíc... a pak aby si mohli koupit nový auto... nevim co nás srovnávaj s nějakejma šikmookejma rákosákama, že maj všichni nový auta a platej bůhví tolik..taky jaká tam je životní úroveň a jaká tady.... 39 39
10:08:01
24.09.2008
suzie
4 to nejzajimavější z cca 10 stránek zápisu
10:06:34
24.09.2008
suzie
Návrh zákona, kterým se mění zákon č. 185/2001 Sb., o odpadech
a o změně některých dalších zákonů, ve znění pozdějších předpisů

Poslankyně Kateřina Konečná:
- . Dovolte mi, abych vám velmi stručně představila návrh, kterým se zabývaly i vaše dva výbory v tomto týdnu. Jedná se o návrh, který má zpřísnit výkup barevných kovů a kovošrotu a dovoz a především poplatky za první registraci při dovozu aut a obecně se týká také zčásti autovraků, které se stávají dost velkým problémem.
- Jedná se nám o to, aby výkup šrotu byl lépe – identifikace osob, od kterých je vykupován, byla prováděna lépe, aby byl také identifikován samotný materiál, který je vykupován a aby nebylo možné rozebírat 48 hodin po vykoupení to, což je ten problém, že když už to nezničí samotní ti, kteří ten trestní čin páchají, jako třeba u kanálů či ničeho podobného, tak to potom velmi rychle často v těch sběrnách zničí samotní sběrnaři, aby to nebylo možné identifikovat.
- Dále se jedná o omezení plateb v hotovosti, resp. úplný zákaz plateb v hotovosti. K tomuto velmi radikálnímu kroku jsme přistoupili především proto, že se ze sběren stává s odpuštěním mezistanice mezi domovem a supermarketem, či hospodou pro některé.
Takže realita je, že během příštího roku by 99 procent občanů ČR mělo mít své vlastní bankovní účty, a tudíž by to nemusel být takový problém, jak se to možná na první pohled zdá.
- Třetí velmi podstatná věc, která prošla PS a o tom se vedla velmi vážná debata, protože to bylo navrhováno ve třech formách – bylo omezení možnosti výkupu od fyzických osob. Nakonec prošel zákaz výkupu od fyzických osob, ovšem s upozorněním, že ne úplný zákaz výkupu od fyzických osob, protože to, co nebude moct být vykupováno od fyzických osob, jsme nechali na prováděcím právním předpisu, které stanoví ministerstvo životního prostředí

Senátor Ivo Bárek:

- Součástí návrhu zákona jsou i doprovodné novely zákona o Policii ČR a zákona o podmínkách provozu na pozemních komunikacích.
- Zároveň vláda uvedla, že připravuje velkou novelu odpadového zákona, jehož součástí bude i předmětná problematika. Nebude velká novela, bude pravděpodobně celý nový zákon o odpadech.
- Původní poslanecký návrh zákona oproti dosavadnímu právnímu stavu zejména rozšiřoval stávající povinnosti provozovatelů zařízení ke sběru nebo výkupu odpadu ve stanovených prováděcích právních předpisech o povinnost identifikovat osoby, které odpad k odkoupení nabízejí, včetně identifikace nabízeného odpadu. Vyžadoval vést u vybraných odpadů ze stanovených podmínek evidenci jejich výkupu a v jejím rámci uvádět i datum a hodinu výkupu. Takto vedenou celkovou evidenci uchovávat po dobu pěti let.

-Zakazoval odebrané nebo vykoupené strojní zařízení, veřejně prospěšná zařízení, součásti stavby, umělecká díla či pietní a bohoslužebné předměty rozebírat nebo jinak pozměňovat po dobu 48 hodin od odebrání nebo vykoupení. Ukládal povinnost provádět identifikaci osob a odpadu při výkupu autovraků nebo jejich podstatných částí. Zaváděl nové pojmy, jako je identifikace autovraků, doložení původu autovraků a podstatná část autovraků.
- Novelou zákona o Policii ČR bylo rozšířeno policistům stávající oprávnění vstupovat do živnostenských provozoven o vstup do ostatních prostor, kde se nakládá s odpady.
Novelou živnostenského zákona došlo ke změně týkající se identifikace autovraku nebo jeho podstatné části a novelou zákona o podmínkách provozu na pozemních komunikacích byly upraveny podmínky trvalého vyřazení vozidel z registru.

Senátor Josef Novotný:

- Řekl bych, že se jedná o zákon vedoucí určitým způsobem k totalitě, kdy evidentně selhávají demokratické principy společnosti řešit obyčejné zlodějny stávajícími zákony. Zákon zakazuje fyzickým osobám prodávat svůj majetek, kovový šrot k dalšímu zpracování, a protože ti, kteří kradou a my je neumíme postihnout, tak omezujeme i další občany. Povede to k obcházení zákona, k omezení recyklace kovů, k růstu ceny kovových výrobků v konečném důsledku

Místopředseda vlády a ministr životního prostředí ČR Martin Bursík:

- Evropský parlament schválil novou rámcovou směrnici o odpadech, která mj. umožní členským státům omezit nebo zakázat dovoz odpadů, což je velmi důležitý princip, který jsme my do evropské směrnice prosadili

Senátor Jan Horník:

- . Dnes není pro žádného výkupce problém pořídit si kvalitní fotoaparát za 6 – 7 tisíc korun a nevyfotografovat jen odpad samotný, ale i toho, kdo tam odpad přiveze. Snad by to nenarazilo na problém s ochranou osobních údajů. Toto se přehraje do počítače a policie nebo ti, kteří musí konat, když dojde k trestnému činu, v databázi by lehce mohli získat údaje, dokonce by se daly formou mailů přeposílat za určitých podmínek.
- Druhá věc, která je v § 18, odstavec 10 je povinnost 48 hodin s vykoupeným nebo odebraným odpadem nikterak nakládat. Čas se mně zdá velmi krátký, přijedete na chatu a zjistíte, že tam nemáte měděný okap, ale zjistíte to až za týden, protože jste během týdne v práci a přijedete tam až v pátek

-""Nejdůležitěj ší je výkup autovraků. Zde se přímo uvádí v § 37, v odstavci 1: Poplatek se platí při první registraci použitého vybraného vozidla v České republice – jde zřejmě o dovozy ze zahraničí. Dále je zde další věta: Pokud je již vozidlo v České republice registrováno, platí se poplatek při první přeregistraci vozidla. Domnívám se, že Škoda 100, Škoda 105, 120 a 130 bude platit do kategorie C, tzn. že se bude platit 10 000 korun. Naši spoluobčané, kteří vlastní škodovky, což jsou hodně užívané modely, pokud budou chtít toto vozidlo převést třeba na syna, zaplatí 10 000 korun. Byl jsem upozorňován na to, že tomu tak nebude, že to bude jen u dovážených vozidel, ale dikce v odstavci 1 v § 37m je jasná. Upozorňuji na to, že občané, kteří půjdou přeregistrovat vozidlo Škoda 100 zaplatí 10 000 korun, kdy vozidlo samo o sobě bude mít cenu pět tisíc korun.""

Senátor Jaroslav Kubera:

-Mám jisté pochybnosti, zda si všichni jasně uvědomovali k čemu to je a o čem hlasují. Není to jen problém kanálů a měděných okapů, je to také problém vykrádání aut a kradení aut – velmi vážný aut v ČR, a přesto nikoho nenapadne, aby ten, kdo jednou vykrade auto, dostal čip a byl tak navždy evidován, že kdykoli by se přiblížil k nějakému autu, na policii by čip zazvonil a bylo by vy staráno. Určitě bychom tím výrazným způsobem snížili vykrádání aut
- Zkusím predikovat k čemu dojde, pokud by byl zákon schválen v předložené podobě. Češi jsou velice vynalézaví. Pokud „košohrad“, který přijde se šrotem do sběrny nebude mít účet, nejlépe někdo z party nebo nejlepší řešení bude, když si majitel sběrny zřídí účet, kam bude dávat peníze do sběru a zlodějům bude vyplácen částku mnohem menší, než by měli dostat. Děje se to už teď, že jim vyplácí nižší částku než je hodnota sběru. Většinou to jsou lidé, kteří jsou rádi, že dostanou alespoň nějaké peníze.
-Pokud jde o autovraky, bylo řečeno, že není dobré, když zaplatí 10 000 za přepis Škody 100. Je to dobré, protože to umožňuje modernizovat vozový park.
Mimochodem všichni se diví, proč v Japonsku mají tak moderní vozový park. Oni ho mají proto, že každá další technická prohlídka stojí dvakrát tolik než předchozí. To znamená, že lidé si rychle spočítají, že je lepší si koupit nové auto než platit zbytečně pořád za technickou prohlídku takové velké sumy.
- Protože dnes se podle oficiálních statistik vykupuje od občana ČR, respektive na jednoho občana připadá 300 kg kovošrotu ročně. Zamyslete se, každý z vás, kdo jste odevzdali do sběrny, možná i někteří za celý život, 300 kilogramů kovošrotu. Od fyzických osob. To je reálné č., se kterým se potýkáme. A je evidentní, že to je pouze o tom, že si někdo něco takzvaně půjčí, odevzdá to a obce to, pokud je to dobrá sběrna, najdou a vykoupí nebo si zpět, pokud není, tak se to roztaví a skončí v hutích. Takže to je realita. Tři sta kilogramů kovošrotu, to je to číslo, které my chceme omezit. Ne na úkor poctivých občanů, ale na úkor toho, aby k tomuto nemohlo docházet.

......................... .......................... ..............
07:28:33
24.09.2008
Slavek
-> Tom.t: To nevim..By mne to taky docela zajímalo-protože mam dojem že na tom neni co upravovat,autovraku se občan může zbavit jedinym možnym legal způsobem a tam je postup a způsob danej a jasnej tak nevím co "upravovali".Sp íš to dokazuje že poslanci nemaj ani potuchy o tom jak to v praxi je,protože jestli tim mysleli že jako za šrot-autovrak nesmí bejt vyplacená částka v hotovosti..No nevim..za prvý-mnoho "sběren" vraky nevykupuje,ale jen bezplatně likviduje.Za druhý-když už vykupuje,tak se jedná o částky v rozmezí 200-500 kč a takovou "sumu" vyplácet převodem na účet mi přijde debilní..Tak ale musim to zjistit,aby na mne třeba dnes nevyrukoval nějakej občan s rozpadlou Š120 že mu mam za to zaplatit 5000 že je to ode dneška v zákoně..9 Bych se v tomhle státě už ničemu nedivil-jak se blížej volby tak ty debilové potřebujou nalákat voliče a to je pak možný všechno.
00:18:51
24.09.2008
Tuxik
-> Nwkt: achjo
23:45:24
23.09.2008
Tom.t - malej ale vychcanej překupníček
-> Slavek: Dnes přijatá novela také upravuje výkup autovraků.

nevis co presne ?
20:46:31
23.09.2008
Slavek
-> Nwkt 23.09.08 17:29:34: Tak a je to.Prodejci nových aut bouchaj šampusy a ceny ojetin na trhu pujdou drasticky dolu.3 No jestli sem to dobře pochopil-zákon stanovil ekologický poplatek OD 3tis.,teda jako ty 3tis.se bude platit už za převod auta s tim "nejlepším eurem"(nevim jaký je teď..6?nebo 7? 4 ),tedy např.auta starý půl roku?9 Tak to je teda docela svinstvo..
20:35:07
23.09.2008
Slavek
-> Jozka 23.09.08 15:42:56: No zas asi jak kde..Protože když vidim co za křápy shnilý a na hraně věkovýho limitu a nebo brutální tuningy s motorama z favoritů maj véčka.. No to by bylo na samostatný téma.Já už tady kdysi na jiném vláknu vysvětloval jak to je s testacema.4
17:29:34
23.09.2008
Nwkt
15:42:56
23.09.2008
Jozka
-> Slavek: No to co jsem psal já, právě nemysleli jako oldimery jakékoliv kategorie. Bohužel to nedopadlo - a bohudík nedošlo na to rušení těch starších aut administrativně. A zkus u nás otestovat třeba dokonalou užovku. To ti udělaj tak leda když máš celou sbírku nejlíp už od nějakýho L&K.. Jinak dělají strašný kůže...
22:39:28
22.09.2008
Slavek
-> J3STER: -> Jozka: No v celé EU funguje kategorie "oldtimer",ale provoz takového auta je stejně jako v ČR podmíněn "otestováním na historickou původnost"kde jsou různé kategorie(pro celou EU stejné,nařízeny FIVA) a podmínky(ty už má každá země jiné,např. v ČR je to rok výroby 1983 a starší,v Británii mají rok 1974 a starší a mají to zmrazený a mladší auto už nikdy nebudou uznávat jak oldtimer..atd)
09:52:31
22.09.2008
Jozka
-> Slavek: Ano, i ten náš rádobykapitalismus funguje pouze tehdy, když se dnes vydělané peníze hned zítra utratí.. Nebo spíš už včera utratí?
-> J3STER: Asi tak deset - dvanáct let tomu nazad vymýšlela EU podobný nesmysle, že vůbec zakáže provoz aut starších teď už přesně nevím kolik let - snad patnáct, ale nechali tam jednu skulinku: velmi poeticky nazvanou kategorii "Auto Miláček", což bylo zhruba to, co máš asi na mysli. Nějak ta iniciativa ale vyšuměla, pak už jsem o tom neslyšel.
04:36:56
20.09.2008
Slavek
Což o to,jsem pro ekologii,nelíbí se mi když vidim jet po silnici ubohej vrak z kterýho se valí jedovatej smrad a stříká z toho olej na zem..Takový vraky se maj zakázat(zakázat,ne že bude možnost se "vykoupit" nějakym poplatkem)a trestat majitele za jejich provoz.A to bez ohledu na stáří toho auta..I 2-3 roky "mladý" auto může bejt ve stavu že je pod nim po chvilce stání kaluž oleje a to by se mělo trestat!
Extreme Tyres