veteránské Rz v r.2010

prohledat
42 příspěvků (zobrazeno 1 až 42) od 08.01.2010 do 25.01.2010, založil/a Kubina AVTOBA3 CCCP - zrušená registrace
řadit dle data
17:53:10
25.01.2010
myschaak AZNP K.Hora
jen se zeptám pokud začne pak platit na zelený značky těch 30let tak auto 1983 v roce 2013 lze již testovat,je to tak?
10:51:28
25.01.2010
Luky
-> Hurdis: Byl jsem jednomu jezevčíkovi tady u nás na stopě, právě aspoň kvuli ustřiženýmu TP. Bohužel, stopa už je značně vychladlá 8 To byla přestavba dělaná tady v servisu, mělo to zadek odpružený torzkami.

No ale pokud Borin poskytně kopii TP, tak by se o tom projektu dalo uvažovat, auto jako základ by bylo skladem 1



Borineee, prosim prosim, smutně koukam 2
09:05:53
25.01.2010
Dale_Estelle
-> myschaak AZNP K.Hora: děkuji, dnes je to tyden co je mam, a pořád mi to nějak ještě nedochází4
08:43:49
25.01.2010
myschaak AZNP K.Hora
-> Dale_Estelle: hezkypěkně4
02:48:49
25.01.2010
Dale_Estelle
ze to jde mohu samozrejme potvrdit:-) je to tyden stare...vse zcela legalne a uredne spravne
zvětšit veteránské Rz v r.2010 - obrázek od Dale_Estelle vložen 25.01.2010 02:48:49
22:01:50
24.01.2010
Zazaa
-> Kubina AVTOBA3 CCCP: ano takhle to bylo vysvetleno na skoleni k novemu technickemu kodexu FIVA



je to od vedeni FKHV a zastupce z MDCR
21:46:39
24.01.2010
Kubina AVTOBA3 CCCP - zrušená registrace
Zazaa 23.01.10 23:51:46 napsal:

Takze zaver z dnesni schuze shrnuto zjednoduseno …





testovani na zelene cisla – PROZATIM plati STARE zneni (25let) otestovani za

tehle podminek je mozne do doby vydani nove vyhlasky (predpoklad prelom

brezen/duben 2010)


po vydani nove vyhlasky bude platit novy kodex (30let)





co bylo otestovano za starych podminek nadale zustava takze nikdo o papiry

neprijde,





vozidla jednou otestovane co maji vystavenej prukaz tak pokud budou prodane kdy

novy majitel musi znovu projit testacema tak by melo byt mozno je pretestova

i pokud budou mladsi 30let





testovani pro osvobozeni od EKO poplatku (bursikovo vypalne 10, 5 nebo

3 tisice) – v soucasnosti oficialne neni stanoveno jak se to ma dolozit

,takze pokud nekde uznavaji klubovou testaci je to pouze dobra vule toho

konkretniho registracniho mista


po prijeti nove vyhlasky to pujde vsude s danym postupem a to s pouzitim

stejneho protokolu jako je pro testovani pro ziskani yelenejch cisel (to

znamena ze vozidlo musi mit klubovou i krajskou testaci)





ostatni testovani – FIVA ID atd plati od 1.1. novy kodex


je to co jsi napsal nejaka zavazna umluva?je mozne se o to "oprit"??
18:41:38
24.01.2010
Hurdis
-> Luky.: Těchto odtahovek se postavila tuším necelá desítka ks, že? Takže i jednotlivé kusy se lišily a žádná oficiální dokumentace neexistuje. Takže si dokážu představit, že pokud by se teoreticky postavila replika rámu podle Jezevce s boudou z 1203 s kšiltem, původním typem motoru apod. ,měl bys k tomu nějakou dobovou dokumentaci o existenci tohoto vozu a nejlépe ještě kopii TP od Borina, mohl bys komisaře třeba přesvědčit.

Ale nevím nevím, jestli bys Máru přesvědčil k účasti na klonování. 1 1
18:31:08
24.01.2010
Luky
A když by se postavila "replika" jezevce? Prostě to postavit s tím, že je to dobová úprava, ale že k tomu nemám papíry? Je reálné dostat zelený značky pak na to?
10:50:47
24.01.2010
Borin - Král tuzerů
-> Zazaa: Díky 4
10:45:00
24.01.2010
Zazaa
-> Pavel P..: bez sance ... ta mezera leden do cca dubna se tyka jen testaci pro vydani zelenejch cisel .... klasicka klubovka jede od 1.1. podle novejch podminek



-> Borin - Král tuzerů: nevidim duvod proc by nemohlo ... je to dobove upravene coz je pripustne
08:43:39
24.01.2010
Borin - Král tuzerů
Až tak za rok max 2 budu mít hotového Jezevce a chci se zeptat na váš názor, jestli na veterána půjde, nebo ne... img.skoda-virt.cz/vase_au ta_upload/2403_2006-09-13_ 17-22-38_26.jpg



img.skoda-virt.cz/vase_au ta_upload/2403_2006-09-13_ 17-22-44_41.jpg
00:02:09
24.01.2010
Pavel P..
je reálná šance obstát v nějaké veteránské testaci aby mi zustali normální značky s mojí Š130L když je to rok výroby 85? 40
23:53:53
23.01.2010
Zazaa
proste kdo mate neco mezi 25 a 30 lety stari je potreba to dostat na cisla do vydani nove vyhlasky
23:51:46
23.01.2010
Zazaa
Takze zaver z dnesni schuze shrnuto zjednoduseno ....



testovani na zelene cisla - PROZATIM plati STARE zneni (25let) otestovani za tehle podminek je mozne do doby vydani nove vyhlasky (predpoklad prelom brezen/duben 2010)

po vydani nove vyhlasky bude platit novy kodex (30let)



co bylo otestovano za starych podminek nadale zustava takze nikdo o papiry neprijde,



vozidla jednou otestovane co maji vystavenej prukaz tak pokud budou prodane kdy novy majitel musi znovu projit testacema tak by melo byt mozno je pretestova i pokud budou mladsi 30let



testovani pro osvobozeni od EKO poplatku (bursikovo vypalne 10, 5 nebo 3 tisice) - v soucasnosti oficialne neni stanoveno jak se to ma dolozit ,takze pokud nekde uznavaji klubovou testaci je to pouze dobra vule toho konkretniho registracniho mista

po prijeti nove vyhlasky to pujde vsude s danym postupem a to s pouzitim stejneho protokolu jako je pro testovani pro ziskani yelenejch cisel (to znamena ze vozidlo musi mit klubovou i krajskou testaci)



ostatni testovani - FIVA ID atd plati od 1.1. novy kodex
18:05:59
13.01.2010
Kubina AVTOBA3 CCCP - zrušená registrace
-> 1560: jenze co naplat kdyz ti klubovy komisar rekne,ze by to rad udelal(prece jenom je to auto,ktere jinak nez veteran provozovat legalne nejde-nepocitam prokopavky) ale krajsky komisar to nepodepise.To pak neudelas nic.
13:15:30
13.01.2010
1560 - zrušená registrace
Pánové nevím, co je na tom pravdy, jak jsem koupil, tak jsem to sem napsal, čistě pro zajímavost a pokračování debaty.
10:59:46
13.01.2010
Risan
-> 1560: No jo, AKHV. A že AKHV na jedné straně moc touží být členem FIVA, přitom v ČR chce na druhé straně postupovat proti technickému kodexu FIVA a testovat i auta mezi 25. a 30. rokem, to mi přijde trochu zvláštní.
10:12:19
13.01.2010
Luky
-> 1560: Kruci, něco podobného jsem měl zprostředkovaně od testačního technika z FCC, ale když jste tady tohle začali řešit, znejistěl jsem že jsem si to buď špatně interpretoval, nebo že už je změna. Bylo to něco v tom ohledu, že v zahraničí dojde k posunu a že než to bude u nás někdy patřičně srovnáno, je potřeba otestovat co se jen dá 4
22:44:18
12.01.2010
1560 - zrušená registrace
Psal mi kolega...



Technický kodex FIVA sice pro letošní rok nově zavádí hranici 30 let pro uznání vozidla jako "veterána", ale Technický kodex FIVY není nadřazen zákonům ČR a ty nadále předepisují hranici 25 let. To znamená, že dokud nebude změněn český zákon, pro testování historických vozidel v ČR musí platit hranice 25 let.

Tedy letos musí jít bez problémů otestovat ročníky 1985.



Tohle je oficiální info z valné hromady AKHV, kterého jsem se jako předseda jedné testovací komise osobně účastnil.
23:21:54
11.01.2010
Kubina AVTOBA3 CCCP - zrušená registrace
-> Zazaa: uz se v tom nebudu stourat,je to o nicem,kdybys vedel o nekom,kdo tu 1985 dokaze dostat na zeleny,tak dej echo
22:52:50
11.01.2010
Zazaa
ja sem nerikal ze jo ... jen sem psal jak to je s registraci na zelene cisla ...



ono prvni casti je klubova testace a pokud veteranske kluby budou testovat nad 30 jet (jako ze ano) tak proste nedostanes klubovku a tim padem je uz stejne o nicem ze podle zakona by ti vystavili znacky kdyz chybi klubova testace ......
21:47:35
11.01.2010
Kubina AVTOBA3 CCCP - zrušená registrace
RON 11.01.10 21:03:56 napsal:

→ Kubina AVTOBA3 CCCP: nebyla to sice otazka pro me, ale po

dnesnim rozhovoru odpovim – ne
a to si take myslim,ale kdyz Zaza rika ze jo,tak se proto ptam.
21:41:02
11.01.2010
Kubina AVTOBA3 CCCP - zrušená registrace
-> Zazaa: evidentne jsi mimo,jde o toto,auto v puvodnim stavu vc.laku,vsechny odchylnosti oproti 1985 bych odstranil.Patina je-podvozek,motor,ale s tim se pocita.r.v. 8/1985

tak znas?
zvětšit veteránské Rz v r.2010 - obrázek od Kubina AVTOBA3 CCCP - zrušená registrace vložen 11.01.2010 21:41:02
21:03:56
11.01.2010
RON
-> Kubina AVTOBA3 CCCP: nebyla to sice otazka pro me, ale po dnesnim rozhovoru odpovim - ne
19:09:26
11.01.2010
Zazaa
-> Kubina AVTOBA3 CCCP: no uprimne i kdyby tak jestli jde o toho tveho tak v tom stavu je to stejne o nicem
17:10:32
11.01.2010
Kubina AVTOBA3 CCCP - zrušená registrace
-> Zazaa: zeptam se tedy takto,znas nekoho,kdo otestuje rapida kabriolet r.v.1985?protoze od 1.1.2010 se to podle stareho systemu melo na r.1985 posunout
upraveno 1x, naposled 11.01.2010 17:24:41
13:28:04
11.01.2010
Zazaa
jak uz sem psal jinde ...



teoreticky ten rok 80 pro registrace na zelene cisla NENI zavazny (v ruznych zemich je mozne provozovat vozidlo jako veterana od ruzneho veku ... nekde je to 20 let nekde to bylo 30 uz davno)

registrace na zelene cisla se ridi zakonem kde ta zmena na 30 let neni (je tam ten postup kazde dva roky o jeden atd)

nicmene je pravdepodobne jen otazka casu kdy se to tam nejakou zmenou dostane



co se bude dit mezitim je otazka , ale nejspis se neotestuje nic z toho mezidobi 80-84 protoze s tim nikdo nebude chtit mit nic spolecne dokud se vse nevyjasni ...



u nas bych to videl ze se to sjednoti s FIVA a ty uz otestovane auta se nechaji



vic by se melo vedet po schuzi a skoleni komisaru k novemu kodexu FIVA ktere je 23.ledna
13:10:36
11.01.2010
Luky
Ještě se ujistím - těch 30. let je brána pro veteránské RZ, tak jak je v nadpise vlákna, nebo se to vztahuje i na běžné RZ s veteránskou pojistkou?
12:07:08
11.01.2010
Risan
-> 1560: Ano, to jsem měl na mysli.
10:34:35
11.01.2010
RON
-> Kubina AVTOBA3 CCCP: tak jsem s ním teďka mluvil a oficiálně možné to není. Tzn se omlouvám ze mylnou informaci a netuším, jak to má on udělaný. Vyjímka je prý možná jedině v případě, že vozidlo bylo vyrobeno v roce, který by měl nárok na veteránský a například později vozidlo prošlo přestavbou na novější. To ale musí být oficiálně zdokumentováno.
10:27:31
11.01.2010
RON
-> Kubina AVTOBA3 CCCP: jak jsem koupil, tak prodávám, dneska bych měl mluvit s chlapíkem, co mi dělal testace, tak se ti zeptám
16:31:27
10.01.2010
1560 - zrušená registrace
(mám takové a nejde to, Technické muzeum v Brně má stejný problém a taky to nejde – a to je prosím oficiální instituce).



Máš na mysli B 831? Tuhle jsme řešili, zda by to nešlo přihlásit na noty z nějaké sedmistovky, a bohužel ne...
16:27:04
10.01.2010
Risan
Taky jsem v životě neslyšel o tom, že by existovala nějaká výjimka na "historicky zajímavé" vozidlo. A už vůbec ne, že by vozidlo, ve kterém se (údajně) vozili nějací "papaláši". Pokud auto nesplňuje věkový limit, tak je prostě smůla. A to i kdyby byl vyroben jen jeden kus (mám takové a nejde to, Technické muzeum v Brně má stejný problém a taky to nejde - a to je prosím oficiální instituce). Natož když jde o sériové auto jako je T613 Speciál, kterého bylo vyrobeno dost přes 100 kusů. Tolik předlistopadových papalášů už nikdo ani dneska vyjmenovat neumí.



I ty Speciály to teď budou mít těžké - nejstarších bylo 35 kusů v roce 1980, pak 22 kusů v r. 1981, 16 kusů v roce 1982, 6 ks v r. 1983, 10 ks v r. 1984, 8 ks v r. 1985 atd. Ale zase na druhou stranu, ještě jsem neslyšel o tom, že by nějaký majitel T613 Speciál byl takový sociální případ, že by kvůli vysokému povinnému ručení musel nechat svoje auto sešrotovat. A i kdyby, myslím, že by žádná extrémní škoda lidstvu nevznikla.
12:55:48
10.01.2010
Kubina AVTOBA3 CCCP - zrušená registrace
-> RON: to vsechno mam za sebou,vloni jsem prosel procedurou pro udeleni V RZ pro garde kabrio(1984),ale termin historicky zajimave(a tim vyjimka ze stari vozu) neznam.Myslim,ze je to mýlka.Ten rok nejde obejit,to garde bylo registrovane v 1985(anglicani nemaji v TP rok vyroby,ale rok registrace) a mel jsem s tim problem,navic kdyz do GB to slo pod nazvem rapid,ktery byl v CSSR pouzit az po gardecku.Takze s moji zadosti slo i 8 priloh- dobove fotky a nekolik skenu ze sveta motoru kde bylo cca toto (na zenevskem autosalonu byla vystavena skoda rapid-u nas znama pod nazvem garde-bla bla bla...)

ale proc to pisu,kdyby platila klauzule "historicky zajimave" tak by tohle nemuselo bejt,coz by mi snad komisar rekl
22:00:45
09.01.2010
RON
-> Kubina AVTOBA3 CCCP: vic o tom take nevim, ja co mam, tak mam na klasickych zelenych, protoze je to stary kolem 50let. On mi kdysi rikal, ze je mozne udelat testaci i na vozidlo tzv "Historicky zajimave" napriklad, ze bylo vyrobeno malo ks, popr s nim jezdili papalasi, stejne jako s T613S. Asi by to chtelo, abys vyhledal nejaky veteran klub v tvem okoli a poptal se co a jak, pocitej ale, ze pokud nemas zname, tak to bude trnita cesta
12:47:48
09.01.2010
Kubina AVTOBA3 CCCP - zrušená registrace
-> RON: muzes to nejak rozvest?nedovedu si to nejak predstavit
12:25:48
09.01.2010
RON
-> Kubina AVTOBA3 CCCP: rapid cabrio by mohl jit prihlasit jako vozidlo historicky zajimave... kamarad ma takhle otestovanou t613 special
23:28:08
08.01.2010
Kubina AVTOBA3 CCCP - zrušená registrace
mel jsem pripraveneho rapida kabrio z 1985,v podstate jsem doufal,ze v lednu/unoru bude nejake vakuum kdy na rychlo tu 1985(podle stareho systemu mela byt ted od 1.1.uznana 85) necham otestovat(coz mi potvrdil clovek z magistratu)

no nic,smula...
upraveno 1x, naposled 08.01.2010 23:29:26
21:30:02
08.01.2010
mat913
Jak už jsem dneska psal jinde : "…Změn doznal i technický kodex, který nabývá účinnosti od 1.1.2010. Za historické vozidlo se považuje vozidlo starší 30 let a odsouhlasená věková hranice ze zasedání FIVA minulý rok tak zůstala nezměněna..... " To je ze Zprávy Valného shromáždění FIVA 2009.Celá zpráva je na www.fkhv­.cz/

Takže by měl platit rok výroby 1980.
20:36:31
08.01.2010
Dieter Bonrath
Ano, je to pravda.

www.gazklub.cz/diskuze/vi ewtopic.php?f=17&t... - šéf přes testace na GAZklubu
20:15:54
08.01.2010
Kubina AVTOBA3 CCCP - zrušená registrace
tak jsem dnes dostal zpravu od testacniho komisare,ze je mozno otestovat r.1979 a starsi...

tzn.ze se opravdu realizovala myslenka "30 a vice"

muzete mi to nekdo potvrdit i z jineho zdroje?
Extreme Tyres