Škoda fabia 1.2 Htp 47kw

prohledat
100 příspěvků (zobrazeno 1 až 50) od 02.02.2012 do 26.01.2013, založil/a Shader
řadit dle data
12:16:14
26.01.2013
Induktor
-> Tom.t - malej ale vychcanej překupníček: Díky6 , no jo no, je tp prostě Hromada Technických Problémů3
10:40:56
26.01.2013
Tom.t - malej ale vychcanej překupníček
-> Induktor: 40kw nemá egr ventil vůbec, 47kw má pouze starší typ do cca 2006 a serou se uplně všechny jak starý tak nový ..1
10:40:16
26.01.2013
Tchibo
v dokumentaci sem našel jen 47kw... 8
10:34:54
26.01.2013
Induktor
-> Tchibo: Ta naše má v papírech 1.4.2006. Takže je to pravda, tak díky moc. Ale ono se stejně najde něco jiného s čím bude problém. 40. No a jen tak pro doplnění a platí to i pro 40kW z těchto let?
upraveno 1x, naposled 26.01.2013 10:35:50
10:31:17
26.01.2013
Tchibo
2006-2007 47kw už nema EGR
10:21:39
26.01.2013
Induktor
Opráším toto téma. Mám dotaz, nevíte někdo co je pravdy na tom, že HTP 47kW by od modelového roku 2006 nemělo mít EGR ventil? Prý s tím byli problémy, tak ho prý dali pryč. Ale mám to jen z doslechu. Díky moc.
17:20:11
03.11.2012
astroh
-> robinho130:

za málo, za sebe tipuju vynechání zápalu ve válci, stejně jako u naší 6
17:16:11
03.11.2012
robinho130
-> astroh: hm teraz som sa pýtal suseda že mali všetky vtrekovače vonku a idu normalne , diagnostika že pisala nejaku chybu 2 valca , už zostava ozaj len zmerať tlaky , ked iskra ide benzin tiež , dobre teda dik za ochotu poradiť 4
17:10:11
03.11.2012
astroh
-> robinho130:

no, řekl bych, že by to diagnostika poznat měla, my sme ho vyměnili proto, že když sme vytáhli vstřikovací lištu, dva byly mokrý, třetí suchej... divat se jak z nic stříká benzín a pak od toho celej motor, na to nebyla odvaha 1 ale zpětně to byly vyhozený peníze, problém zůstal - servis, tlaky, 3. válec KO, výměna hlavy, katalyzátoru, rovnou i řetěz....
16:50:01
03.11.2012
robinho130
-> astroh: nemáme budík na meranie tlakov takže len nechat zmerat a
vypísala by diagnostika vadný vstrekovač ? či ho treba len vytiahnut štartovat a kukat či funguje ?
16:33:04
03.11.2012
astroh
-> robinho130:

(nechat) změřit tlaky co nejdřív je to nejlepší, taky sme teď laborovali měsíc na tom samým motoru, jen aby to nemuselo do servisu a stejně to ve finále nemělo na 3. válci tlaky a nepálilo to.... nicméně, může být taky KO vstřikovač
16:21:31
03.11.2012
robinho130
-> Marti: nie je čím , nebol som vlastne ani pri tom aute , ale údajne ked odpojí konektor na cievke na inom válci tak sa ten stredný chytí a ide čiže tlaky tam budú , nevedia si s tým rady tam ma napadlo sa tu spýtat
16:17:21
03.11.2012
Marti
-> robinho130: zkus změřit tlaky
16:12:59
03.11.2012
robinho130
malá otázka , susedovi ide fabča 12 HTP na 2 valce , stredný nepáli , sviečky sú nové cievka tiež aj snímač vačky , a stále na 2 válce , neviete niekto poradiť čo tam ešte môže odísť ?
20:54:12
18.05.2012
Majki
-> suri: Nějaky zpusob jak poznat ktery je KO? po odpojeni konektoru at už na kterem koli jde poznat klesnuti otaček
upraveno 1x, naposled 18.05.2012 20:54:56
20:49:20
18.05.2012
suri
-> Majki88: ak svieti tak zvyčajne po odídení zapalovacieho modulu keď v ňom zhorí benzín , parádička na ceste, keď horia aj plasty okolo
20:48:01
18.05.2012
Majki
Dotaz: Jaká muže byt telota katu u HTP? respektive dneska nam svitil na volnoměh...
21:45:54
25.03.2012
Milan 136
-> King: Ale ty výměny v záruce se jim sakra nevyplatí. I když oni to hoděj na hlavu dodavateli a ještě z toho něco vytřískaji...
21:44:17
25.03.2012
King
-> Milan 136: Aha, tak to už soudruzi s oddělení "katování kostů" fakt přehnali, ale to je prostě jejich práce :)
21:27:31
25.03.2012
Milan 136
-> King: tak jasně, ale když se vytahá v záruce po 10 tisících, tak už je to fakt moc
21:19:28
25.03.2012
King
-> Milan 136: A to si jako fakt myslíš, že jsou v Říši idioti, co neuměj vyrobit pořádnej řetěz?4 ....hint: v dnešní době je spíš idiotem ten, kdo vyrobí auto s rozvodovým řetězem s životností zbytku motoru...
20:50:58
25.03.2012
suri
-> Milan 136: zlatá 3,6 :D
20:35:27
25.03.2012
Milan 136
-> Jirik_Tuňák: v pohodě4
Bohužel idioti v německu neumějí vyrobit pořádnej řetěz.
Vytahuje se na 1.2 HTP, 1.2 TSi, 1.4 TSi, 1.8 TSi
18:34:44
25.03.2012
cuker
Jakej byl známej motor s pohonem rozvodů soukolím? Nemůžu si vzpomenout.
VOLGA M24
18:18:05
25.03.2012
Jirik_Tuňák - zrušená registrace
-> Milan 136 24.03.12 21:47:34: Neobjevil pane velkomožný, ale v tomhle tématu to chybělo.
21:47:34
24.03.2012
Milan 136
-> Jirik_Tuňák 23.03.12 20:39:00: tady někdo objevil ameriku
20:08:18
24.03.2012
suri
-> Matthes, záškodník z TechWebu: ja len tak
20:06:34
24.03.2012
myschaak AZNP K.Hora
-> Matthes, záškodník z TechWebu: a občas má díru od ojnice3
19:16:02
24.03.2012
Matthes, záškodník z TechWebu
-> suri: Sakra. Tak ja nevim...
19:14:18
24.03.2012
suri
-> Matthes, záškodník z TechWebu: sem tam praskne medzi vložkami :-D
19:06:58
24.03.2012
Matthes, záškodník z TechWebu
-> suri: Napada me treba blok, ten je v pohode ne? 3 3 3
19:06:19
24.03.2012
suri
-> King: proč to "skoro"
14:19:31
24.03.2012
King
-> palinator: Kdyz to malinko zjednodussime, tak HTP ma problem skoro se vsim:-)
12:28:28
24.03.2012
palinator
-> suri:
No vim že u nějakýho motoru byl problém s nearetovaným napínákem, že se po vypnutí motoru celej uvolnil, takže řetěz byl prověšenej jak kšanda a při startu to skočilo. HTP má problém s "rozsahem" vodící lišty, to vím.
21:22:16
23.03.2012
suri
-> palinator: to je druhá vec , ale to nastavenie v závislosti od tlaku by nebol problém ale keď sa reťaz vytiahne viac ako chodí napínák je to prd platné , alebo nejaké predštartové elektrické olejové čerpadlo , lenže to už je komplikované , tam stačí poriadne lišty , napínák a reťaz
21:16:47
23.03.2012
palinator
-> Markop:
Kdo říká, že se nedaj řetězy měnit stejně jako řemeny?47

-> suri:
Hlavně když někteří chytráci vymyslej napínák bez aretace, to je taky na Nobelovku.

-> Jirik_Tuňák:
Jakej byl známej motor s pohonem rozvodů soukolím? Nemůžu si vzpomenout.
21:11:52
23.03.2012
Markop
Blbečci už zapoměli vyrábět řetězové rozvody a podle toho to vypadá...
No, aspoň zaměstnanci výrobců rozvodových řemenů nechcípnou hlady.
20:47:12
23.03.2012
suri
-> Jirik_Tuňák: žigul je naj

ono je skôr problém v nekvalite dodanej reťaze, tá sa vyťahá , napínak to studené alebo často teplé nedotlačí a kto s tým šklbne alebo to točí tak preskočí ... a hodne krát je to aj o nemenení oleja - nemyslím TSI , kde sa proste zakarbonovaný napínák nevysúval
20:46:50
23.03.2012
palinator
-> Tom.t - malej ale vychcanej překupníček 13.03.12 10:32:57:
Tohle je hezký.3
20:45:03
23.03.2012
Jirik_Tuňák - zrušená registrace
-> suri 23.03.12 20:39:44: A to se všade prezentovalo a prezentuje (u všech značek), že rozvodový řetězy jsou nesmrtelný. To určitě.
Maximálně u starejch škodovek (historie až 1.4 MPi), kde maximálně chrastil a Žigula. Hlavně si porovnejte, kolikařadej je u Škodovky a Žigula. Navíc u Žigy byly všechny vodící lišty a napínáky kovový, ne jako dnes z píčaplastu a rozvodový kola jenom nalisovaný. 8
upraveno 1x, naposled 23.03.2012 20:45:39
20:39:44
23.03.2012
suri
-> Jirik_Tuňák: 1,2 jako 1,2 , tsi aspoň jede
20:39:00
23.03.2012
Jirik_Tuňák - zrušená registrace
12:10:05
13.03.2012
castrol
-> Tom.t - malej ale vychcanej překupníček: 3 3
12:07:54
13.03.2012
Tom.t - malej ale vychcanej překupníček
-> castrol: ja to ukazujem zákazníkom, keď prídu že si kúpili v bazáre fabiu (veľmi výhodne) tak nezabudnem podotknúť nech si dobre poznačia telefonne číslo, že sa ešte určite uvidíme 1 niekedy to netrvá ani moc dlho3
a potom prídu aj takí, čo im motor kľakol pri 300tis km, a nechcú veriť že je to možné, že sa to tak sere3
12:05:05
13.03.2012
castrol
-> Tom.t - malej ale vychcanej překupníček: tieto obrazky by si mal ukazat v skodovke 1
11:37:51
13.03.2012
Markop
-> Tom.t - malej ale vychcanej překupníček: Tak jasně, no. Kdyby byly auta bezporuchový, byl bych dneska pravděpodobně elektrikářem :-D
10:53:36
13.03.2012
jarda.u1
-> Tom.t - malej ale vychcanej překupníček: k temhle obrazkum neni co dodat....snad jenom refrem z tyhle pisnicky 3

Lenka Dusilova - Pro tebe
10:34:57
13.03.2012
Tom.t - malej ale vychcanej překupníček
nějakej ten mírně karbonem zalepenej píst po 70tis km a 5 letech provozu2
zvětšit Škoda fabia 1.2 Htp 47kw - obrázek od Tom.t - malej ale vychcanej překupníček vložen 13.03.2012 10:34:57
10:32:57
13.03.2012
Tom.t - malej ale vychcanej překupníček
10:31:43
13.03.2012
Tom.t - malej ale vychcanej překupníček
1 řetízek pro cyklisty
zvětšit Škoda fabia 1.2 Htp 47kw - obrázek od Tom.t - malej ale vychcanej překupníček vložen 13.03.2012 10:31:43
Extreme Tyres