Ochranny Ram.

prohledat
69 příspěvků (zobrazeno 1 až 50) od 21.11.2008 do 12.05.2014, založil/a Ing. Duso
řadit dle data
19:10:37
12.05.2014
gim
-> m8rinek: vyskytujou se mu tam zajímavý povozidla :-) často tam míval tisícovky co jezdily ty dálkové rally Peking Paříž a tak. Ani nevim jestli ještě jezdí.
upraveno 1x, naposled 12.05.2014 19:11:04
06:47:16
10.05.2014
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Jozka 10.05.14 00:24:49: To ja taky, neni to zadne objeveni Ameriky 5
00:24:49
10.05.2014
Jozka
-> m8rinek: Divný, osobně nejsem žádnej sporsman, ale jméno Najman v týhle souvislosti znám..9
18:08:26
09.05.2014
m8rinek
-> gim: Nepatří hold k modlám virtu, ale rozhodně patří ke špičce v oboru...



Mmch tam na dílně má rozpracovaný další Šimurdovo ,,LR,,.
11:53:46
09.05.2014
gim
-> m8rinek: áá pan Najman, jsem si říkal, že ho tady nikdo nezná :-)
13:40:03
08.05.2014
m8rinek
-> Stepan FUN: Jo takhle, tady to je navařeno tak, aby to bylo co nejblíž tlumiči, dole je patka defakto z boku.



Jde o jednoduchej dobovej rám splňující J i K bez moderních kudrlinek, jak jsem to chtěl, tak to mam...
13:36:53
08.05.2014
StepaNoFUN
-> m8rinek: Co jsem se kdysi bavil s Dlouhým, tak dříve dělali díru do příčky a vařili patky přímo na domky tlumičů. A mezi zadní trubky rozpěru. Ale sám říkal, že dneska už to dělaj spíš výjmečně.
13:29:17
08.05.2014
m8rinek
-> Stepan FUN: Špatně... Domousnice...



Jakou díru v příčce? Na pásy? Budou na štangli.
13:25:15
08.05.2014
StepaNoFUN
-> m8rinek: Že by Hrdlořezy? To jsi nechtěl díru v příčce, nebo ji ani nenabízel?
13:21:21
08.05.2014
m8rinek
-> vhml: ne :), jde přeci o váhu...
13:20:32
08.05.2014
vhml
-> m8rinek 08.05.14 13:16:34: bez výztuhy střechy? Není to škoda?
13:20:10
08.05.2014
m8rinek
-> Stepan FUN: Ne-e :))). Vzhledem k mojí lokalitě jsem volil toho nejlepšího :).
13:18:39
08.05.2014
StepaNoFUN
-> m8rinek: NC Power?
13:16:34
08.05.2014
m8rinek
A ještě trocha parády...
zvětšit Ochranny Ram. - obrázek od m8rinek vložen 08.05.2014 13:16:34
12:47:09
08.05.2014
m8rinek
Nevim jestli doma lze udělat klec takhle...
zvětšit Ochranny Ram. - obrázek od m8rinek vložen 08.05.2014 12:47:09
21:14:00
17.04.2014
Eidy
-> Zazaa: Hehe, máš boží ikonu 3

Tak, není to raketoplán. Zkusím si to nanečisto a když to bude na houbičky, tak se rozhodnu co dál.
19:55:31
17.04.2014
Zazaa
ale tak neni to raketoplan .... jen par trubek ...

horsi je ze je potreba vybaveni, pripravky, zkusenosti a stejne napoprve se malokdy povede ... a clovek ma v obvykle jen jeden pokus :)
18:22:11
17.04.2014
exwrcteam
co se tyce ramu tak bych rek ze je lepsi si ho nechat udelat... 4
17:37:34
17.04.2014
Eidy
-> Jarda/felda: Neříkám, že ty předpisy jsou k ničemu. Vyvíjí se jako všechno. To co stačilo dřív, nestačí dneska. A co stačí dneska, nebude stačit za 10 let. Prostě hlavní oblouk, dozadu N, oblouk za čelním sklem, něco do dveří, pod palubkou, k přední nápravě a pak vyztužit úchyt zadních ramen a bude to.
17:04:39
17.04.2014
Jarda/felda
-> Eidy 16.04.14 22:32:21: oni ty fia předpisy nebudou pro nic za nic, aspon bych se jich držel, že nechceš nic jezdit bych moc neřešil určitě vymejšleli dlouho jak to udělat aby to vydrželo ránu
09:35:07
17.04.2014
Eidy
-> radekp: Trubky ohýbat nebudu. Nařežu jekly a hotovo. 3

Hele ohnout bych si to beztak nechal u někoho. Uvidíme. Ještě je čas, ale tak aspoň jsem se dozvěděl zase něco novýho.
09:08:49
17.04.2014
radekp
-> Eidy: Věřím v tvé schopnosti a šikovnost, ale v tomhle se shoduji s ostatními, kteří radí svěřit to odborníkům. Co jsem viděl detaily rámů např. od Němce, tak na to bych si netroufl. Podívej na Molčana, udělá ze stovky erko, ale na rám nesáhne( samozřejmě i kvůli homologaci)

Jak budeš trubky ohýbat? Nebo vytvoříš šablonu a necháš si je naohýbat? I v tomto případě je lepší, když auto stojí kousek od ohýbačky a vše se několikrát zkusí, popř. přiohne, ne?

FIA předpisy tedy splnit nemusíš, argumentem je bezpečnost...
09:05:23
17.04.2014
Bery
-> Eidy: pro ten pocit sucha...jistoty a bezpečí:-)neušetříš a metodu pokus/omyl - s tou už jsem si užil dost.4nejde o to co chceš jezdit a i trubky jsou na domluvě.je to Tvé auto,jen můj názor na věc je že auto,který má "koule" si zaslouží zvážit takový malý krok pro virt,ale obrovký pro Kóču.
upraveno 1x, naposled 17.04.2014 09:09:21
22:32:21
16.04.2014
Eidy
-> Bedřich: Tak tu výzvu vytvořit si rám jsem nezmiňoval, neb mi to přišlo samozřejmý. Nejsem žádnej hejsek, kterej si včera pořídil auto a dneska chce rám. A navíc nechuť nechat někde auto pro mě argument je. Neříkám přece nikomu, že to tak má taky udělat.

-> Bery: Nulová hodnota rámu. No a? Jako upřímně, jakou si myslíš, že má Kóča cenu na trhu? Ona moc vysoká nebude. Možná jsem blázen, ale nejsem idiot.



Navíc ani nechci rám s papírem. Na co? Abych mohl jezdit rally? Nechci. Navíc chci rám ze slabších trubek než podle FIA. Děkuju vám za rady i starosti. Já se s tím nějak poperu. Tak jako vždycky



-> Antony: Přesně. V tomhle případě nemám co ztratit.1
22:10:44
16.04.2014
StepaNoFUN
-> Bedřich: Tak jak jsem psal - měl jsem k dispozici prakticky plnně vybavenou dílnu. Takže velká sloupovka se sklopným svěrákem a upínáním MK4 byla k dispozici. ;-) To že to ty vrtáky na jednom rámu odnesli je taky pravda. Vymějšlel jsem i brusku na broušení těch rádiusů (její výrobu), ale nakonec jsem od toho upustil... Je pravda, že jsem se pro vlastní stavbu rámu rozhodoval s tím, že mám k dipozici prakticky celej servis na neomezenou dobu...

O hodinách práce netřeba mluvit. Bylo jich několik desítek... :-/ Ale zku_vil jsem nakonec jenom jednu trubku, ze který jsem ještě nakonec udělal jinou. :-)
21:30:29
16.04.2014
Bedřich - zrušená registrace
-> Stepan FUN: Zapoměl jsi dopsat pořádnou stojanovou vrtačku, protože těma vrtákama to ručně neuděláš a i tak je to masakr.Stopkovou frézu na jemné dopasování.A abych nezapomněl tak hodiny a hodiny práce. A stejně nebude zaručený, výsledek pokud to děláš poprvé.



E: A taky jsem to napoprvé udělal špatně. Měl jsem si nechat udělat základní rám od profíka a potom k tomu připojit to co jsem potřeboval.Ušetřil by jsem si hodně starostí.
upraveno 2x, naposled 16.04.2014 21:33:00
20:34:51
16.04.2014
StepaNoFUN
Já bych se toho nebál. Je to sice pakárna, ale dá se to (osobně vyzkoušeno). Na podruhý bych to asi dělal maličko jinak, ale ani ten první pokus nedopadnul nejhůř. Je tada fakt, že v tý době jsem céočko držel v ruce prakticky denně a měl jsem k dispozici dá se říct plnně vybavenou dílnu...

Edit: K ceně - 7 za trubky, litr za hrnkový vrtáky, aby nebylo potřeba vybrušovat všechny spoje, něco málo za spotřebák do svářečky, asi 500 stál ten zakázkovej hořák... Cestu k Dlouhýmu nepočítám. Měl jsem to při cestě jinam.
upraveno 2x, naposled 16.04.2014 20:47:22
19:48:58
16.04.2014
m8rinek
TO by mě zajímalo, jak moc se kasle dokáže pokroutit při tvorbě domarámu....
19:26:33
16.04.2014
stepan
-> Antony: To jo, bejt Eidy, tak do toho jdu už jen kvůli tomu. 40
19:17:31
16.04.2014
Antony - zrušená registrace
-> Eidy: tak poslední souvětí -> Bery 16.04.14 19:08:44: je hozená rukavice jak hrom 1
upraveno 1x, naposled 16.04.2014 19:19:00
19:08:44
16.04.2014
Bery
navíc hodnota doma vařeného rámu je NULA - myslim v tvém případě,kdy jsi do auta už nasypal a máš to jako celek voňavý....nezhodnotíš s tím auto,spíš degraduješ hodnotu.Historik rám stojí cca 17 dneska?s papírem!!!matroš a patka vyjdou na 9-10 tisíc v domácím prostředí,takže ušetříš na Kóče ať nežeru 10 000 a jestli budeš mít tak pěkný sváry jako Dlouhý,naseru si na haubnu a pak se potom sklouznu:-)
18:49:45
16.04.2014
Bedřich - zrušená registrace
-> Eidy: Tak to je pádný argument.Kdyby jsi řekl, že je o pro Tebe výzva vytvořit rám, pochopím, ale takto...A jak se dá zkurvit?Docela jednoduše...bude do vrtule.
upraveno 2x, naposled 16.04.2014 19:07:13
18:49:31
16.04.2014
vhml
-> Eidy 16.04.14 18:41:20: pokud se ti nekde blbe stahne tak to dokaze pohnout celou kastli.



Na ram v domacich podminkach bych se vybodnul. Je s tim strasne vymejšlení, zkoušení. Za nějakej zakladni ram se vejdeš do 15tisíc. Přes kříže ve dveřích by si blbě lezl dovnitř, přes kříž za zádama zase nevlezeš pořádně nic dělat dozadu. Tudíž bych volil jen nějakou základní klec. Jedna trubka ve dveřích, rozpěra pod přístrojovkou, véčko ve střeše, áčko dozadu a nazdar.
18:41:20
16.04.2014
Eidy
-> Bedřich: Jenže to bych Kóču musel někde nechat a to nee.1 A jak se tím dá zkurvit auto?
18:32:36
16.04.2014
Bedřich - zrušená registrace
-> m8rinek: U té 308 to snad ani jinak udělat nejde.

-> AR166: Video pěkné.Ale to hlavní tam stejně neukázali.

-> Eidy: Nechej si ten rám udělat.Vyhneš se velkému trápení.Ceny za profi rámy jsou úměrné pracnosti a složitosti.Nehledě na to, že pokud to špatně svaříš kára je ko.
18:16:08
16.04.2014
Eidy
-> Bery: Ne hned, ale neříkám, že ne. Zatím si na to troufám.
16:18:14
16.04.2014
Bery
-> Eidy: to budeš vařit doma sám???9
12:12:05
16.04.2014
Eidy
-> Stepan FUN: Tak fajn. Právě že po skouknutí rámů i od profíků mi to přišlo jako bodovaný. Že by to mělo bejt provařený je jasný.4
12:02:39
16.04.2014
StepaNoFUN
-> Eidy: Pouze je napsáno, že svary musej bejt po celým obvodu, v co nejlepší kvalitě a úplně provařený. Já jsem svařoval bod vedle bodu a co jsem koukal na rámy od známejch výrobců, tak to bylo z 90% taky tak.
10:13:00
16.04.2014
Eidy
-> Bedřich: Pochopil jsem Tě až po skouknutí toho videa.



Takže trubky se vaří dokola na jeden zátah, jo? Na to je norma nebo...
09:42:58
16.04.2014
Bedřich - zrušená registrace
-> Eidy: Já jsem vyřezaval podlahu za patkama.Nabodovaný rám posunul do vyřezaných děr.Díry jsem dělal jenom vzadu v prostoru plechu nad nádrží(u serového auta).
upraveno 1x, naposled 16.04.2014 09:45:26
08:59:41
16.04.2014
AR166
dira se da udelat i do podlahy, v miste prednich patek a hlavniho oblouku a oblouky kurtama stahnout. 6:24 http://www.youtube.com/wa tch?v=fNoqn7JQ250



poloramy na tri maly auta, vsechno tridveraky, jsem stehoval v aute. poloram vyndal, ovaril venku a pak to nacpal cely do auta ke konecnymu privareni k patkam. pres velky predni dvere poloram vetsinou protlacit jde.
upraveno 6x, naposled 16.04.2014 09:23:58
08:20:26
16.04.2014
m8rinek
V MATu ve Finsku řezali do střech Ferarri montážní otvory :D...
07:01:02
16.04.2014
vhml
-> Eidy 15.04.14 22:38:24: nezřídka se prostě odpáře celá střecha, zavaří rám a střecha zpět...
06:47:11
16.04.2014
Luky
-> Eidy: něco by možná šlo nabodovat, odbrousit od kastle, celý to i interiéru sklopit, zavařit místa pod střechou a pak to přivařit na místo do auta. Zadní oblouk by tak asi šel, klec už asi nikoliv...
22:44:08
15.04.2014
StepaNoFUN
-> Eidy: Kouzlo ne. Ale extra zůžená hubice (venkovní průměr cca 10mm) dokáže zázraky. Ale podmínkou je hořák s výmennejma hubicema. Já dodneška nechci nic jinýho než RDčko od Binzela. Za prvý jsem zvyklej mačkat spoušť palcem, za druhý jdou měnit celý hubice včetně trubek (ty jdou v rámci meze možností ohejbat a když praskne, tak je v pr... díl za 200 a ne celej hořák za balík) dle potřeby.
22:43:25
15.04.2014
gyuri33
-> Eidy 15.04.14 22:38:24: ja som už parkrat prisiel na to, že taketo veci sa doma noplati robit. Samozrejme prihliadajuc na financie
22:38:24
15.04.2014
Eidy
Sakra. Jste mě teda nepotěšili. Teda, ne že bych si chtěl řezat do střechy, ale nějak jsem doufal, že na to existuje nějaký kouzlo. 40
upraveno 1x, naposled 15.04.2014 22:38:34
22:37:28
15.04.2014
gyuri33
-> Stepan FUN: nehovril som o tebe 6
22:35:38
15.04.2014
StepaNoFUN
-> gyuri33: TIGem se svařuje jenom pokud si to zákazník výslovně přeje. 90% rámů je vařenejh "Céočkem". ;-)
Extreme Tyres