-> Pavel P..:
Ten optimální tlak - někde tady snad zaznělo jestli se nepletu, že by měl bejt zhruba mezi 3-4 bary, řešilo se to v souvislosti s nízkotlakými pistolemi, že ty by měly mít méně, ale zpravidla hůř fungují.
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Stříkání dutin and základovka
21:50:38
17.06.2011
17.06.2011
palinator
16:09:28
17.06.2011
17.06.2011
Pavel P..
-> doly120: perchloretylenem jsem to odmastil.. a synorex na lehký kovy byl proto pač to čelo bylo celý pocínovaný
-> palinator: asi zkusim slabší vrstvu, snad to pujde..
-> david 136: tak epoxidová základovka neni zrovna nejlevnější a nemám čas experimentovat a čekat co to udělá, proto chci poradit od zkušenějších..
dal jsem správný ředidlo, promíchaný to bylo dobře ale možná bylo ředidla málo, to už si nemapatuju..... jde mi hlavně o to jestli je na stříkání barvy s příslušným stříkacím ředidlem potřeba nějaký minimální tlak aby se to dobře rozprášilo...
-> palinator: asi zkusim slabší vrstvu, snad to pujde..
-> david 136: tak epoxidová základovka neni zrovna nejlevnější a nemám čas experimentovat a čekat co to udělá, proto chci poradit od zkušenějších..
dal jsem správný ředidlo, promíchaný to bylo dobře ale možná bylo ředidla málo, to už si nemapatuju..... jde mi hlavně o to jestli je na stříkání barvy s příslušným stříkacím ředidlem potřeba nějaký minimální tlak aby se to dobře rozprášilo...
15:37:28
17.06.2011
17.06.2011
david 136 - zrušená registrace
-> Pavel P..: ty se porad ptas nato stejny dokola, to mas te barvy tak malo ze si to sam neskusis, dat trosku vic redidla jestli to vytvrde nebo ne? nebo v tom hledas takovou vedu? asi dals malo redidla, spatne promichals a barva nevytvrdla, nevim jakej jinej problem by v tom byl, kdyz rikas ze do te barvy se tuzidlo nedava, pak staci jen spravny redidlo
15:27:43
17.06.2011
17.06.2011
palinator
-> Pavel P..:
Krupice se dělá když je slabá vrstva barvy, v tom problém není. Já bych řek, že ta vrstva byla moc silná, jinak ta základovka asi moc tvrdá nebude, ale na podkladu by měla dobře držet, takže jestli bylo dobře odmaštíno a rozbroušeno.
Krupice se dělá když je slabá vrstva barvy, v tom problém není. Já bych řek, že ta vrstva byla moc silná, jinak ta základovka asi moc tvrdá nebude, ale na podkladu by měla dobře držet, takže jestli bylo dobře odmaštíno a rozbroušeno.
15:22:23
17.06.2011
17.06.2011
m8rinek
-> Pavel P..: víc ředidla, ať se to pořádně rozpáší. Jinak stříkám formex (synorex je na lehký kovy) a není problem.... skoda110r.eu/110r/lakovan
i_dilu.jpg
15:17:43
17.06.2011
17.06.2011
doly120
-> Pavel P..: měl si to dobře odmaštěné,když to slo nehtem dolů?
14:56:53
17.06.2011
17.06.2011
Pavel P..
-> palinator: možná to bylo trochu hustší to si už nepamatuju ale žádná krupice nebyla, krásně se to slejvalo.. do synorexu žádný tužidlo nepatří
takhle to vypadalo nastříkaný ale nevytvrdlo to.. šlo to nehtem škrábat dolu
epoxidem to chci stříkat teď právě
takhle to vypadalo nastříkaný ale nevytvrdlo to.. šlo to nehtem škrábat dolu
epoxidem to chci stříkat teď právě
14:51:10
17.06.2011
17.06.2011
palinator
-> Pavel P..:
Neměl jsi moc silnou vrstvu (hustou barvu)? Ono čím vyšší tlak, tím jemněji se barva rozptýlí. Epoxidová základovka je dobrá, ještě mě napadá, že bys tam neměl tužidlo.
Neměl jsi moc silnou vrstvu (hustou barvu)? Ono čím vyšší tlak, tím jemněji se barva rozptýlí. Epoxidová základovka je dobrá, ještě mě napadá, že bys tam neměl tužidlo.
14:45:23
17.06.2011
17.06.2011
Pavel P..
-> palinator: to neni žádná zbastlenina ale tovární výrobek
ale už jsem s tim stříkal základovku S2003 s ředidlem S6001 na stříkání a šlo to krásně ale ta základovka byla furt taková měkká nevytvrdlá a musel jsem to pak celý sundat protože to ani po týdnu nevytvrdlo
ale už jsem s tim stříkal základovku S2003 s ředidlem S6001 na stříkání a šlo to krásně ale ta základovka byla furt taková měkká nevytvrdlá a musel jsem to pak celý sundat protože to ani po týdnu nevytvrdlo
14:34:29
17.06.2011
17.06.2011
Pavel P..
-> palinator: je toho hodně proto to chci nastříkat... 4bary? ani náhodou
chci to dělat epoxidovou základovkou a nechci to patlat štětcem...
chci to dělat epoxidovou základovkou a nechci to patlat štětcem...
14:31:52
17.06.2011
17.06.2011
palinator
-> Pavel P..:
Nebude jednodušší to natřít štětkou?
Ředidlo bych použil na stříkání, ale jestli ti ten kompresor neudrží 4 bary, tak bych to ani nezkoušel, jinak to bude škoda barvy.
Mimochodem, proč to nenatřeš/nenastříkáš pořádnou barvou?
Nebude jednodušší to natřít štětkou?
Ředidlo bych použil na stříkání, ale jestli ti ten kompresor neudrží 4 bary, tak bych to ani nezkoušel, jinak to bude škoda barvy.
Mimochodem, proč to nenatřeš/nenastříkáš pořádnou barvou?
14:22:04
17.06.2011
17.06.2011
Pavel P..
využiju tématu... mám takovej blbej dotaz, chci opískovaný nápravy nastříkat základem a pak syntetikou a jelikož mám na stříkání jen malej kompresůrek s membránovou pumpou a pistolí se spodní nádobkou ale extra velkej tlak to nemá tak nevim jestli použít ředidlo na stříkání nebo klasický na štětec..... jestli ten tlak jakym se to stříká má na to nějakej vliv aby to pak pořádně zaschlo a drželo to.
sorry za takovej laickej dotaz, snad bude někdo vědět co tim myslim
sorry za takovej laickej dotaz, snad bude někdo vědět co tim myslim
21:29:17
03.04.2007
03.04.2007
koate
jj jeto dinitrol na dutiny.Zatim mam doma jen litr.On stojí asi 160.Tak bude muset stačit
20:20:34
03.04.2007
03.04.2007
PeterP136
Dinitrol je vraj na dutiny perfektny ale musi to byt dinitrol na dutiny.
20:17:52
03.04.2007
03.04.2007
Witt
ten rezistin, zvláště je-li starší by se měl naředit lakovým benzinem. Jinak bude špatně vzlínat do spár.
19:42:47
03.04.2007
03.04.2007
Esso
-> koate: neco malo prez litrik nanejvyse jde o to jak dloho to tam budes cakat :-))
17:49:54
03.04.2007
03.04.2007
koate
Taksem našel doma náký starý pixsly a doopravdy sme používali Res. Ml. ten car tam byl taky ale asi na něco jinýho.Jinak otecko dneska koupil nákej DINITROL.Tak uvidim.Jo eště mi snad pučej známý celou mašinu naty dutiny.Kolik litrů myslíte že nato padne??
01:09:11
03.04.2007
03.04.2007
Magiver
-> Majklsto: borrico má pravdu, starý olej obsahuje síru, je poněkud kyselejší a taky tak trochu přepálený Navíc by to byla i tak trochu "špinavá" práce Pokud bys to chtěl mermomocí dělat olejem, tak jedině novým a nejlépe nějakým konzervačním
23:47:07
02.04.2007
02.04.2007
borrico
-> Majklsto: To se dělá, ale nesmí to být vyjetý motorový, protože je v něm síra.
22:45:34
02.04.2007
02.04.2007
Majklsto
mozno ze ma vysmejete ale ja som pocul ze to staci vystriekat starym olejom ,predca ked ja nieco mastne neni to vlhke,a zostane to mastne na veky
20:16:17
02.04.2007
02.04.2007
PeterP136
Samozrejme ze existuju aj drahsie pripravky do dutin ale ci su skutocne ucinnejsie ktovie. Mimochodom niekde som cital nazor ze vosk ano ale len do noveho auta, ak je tam uz hrdza a spina tak vosk uz dobry nie je. Navyse vosk treba roztopit ale ML pripravky nie. Akurat pre striekanie zriedit.
20:13:00
02.04.2007
02.04.2007
PeterP136
Rezistin car je na spodky rezistin ML je na dutiny, to je casty omyl ludi, proste chcem rezistin a chem to na auto tak rezistin car :))).
-> Witt: Ten car neviem co je zac, ale ak je to lepica sracka tak suhlasim do auta ani nahodou. Ale MLka sa musim zastat. V uzavretom aute to bolo citi len mesiac a to uz v chladnejsich dnoch, v lete to bude este menej. A poniektori tvrdia ze lepsi je napr konkor pretoze vzlina co ML vraj nie. Tak dvere na mojom espere su dokazom ze MLko vzlina velmi dobre. Vylial som nim sparu (plech na plech) vo dverach aby nehnil spodny lem vodou zo tecie do dveri a ten srac vyvzlinal asi do 15cm vysky pekne rovnomerne, takze ked tam budem chciet lepit bitumen budem to musiet cistit. Takze prahy s tym netreba ani striekat, staci vyliat.
Dasi zase tvrdia ze vosk je lepsi lebo rezistin stvrdne a popraska. Po roku je vsak stale este makky a trochu lepivy, hlavne vsak zamasti/zavoskuje prsty na dotyk a voda po nom steka jedna radost.
Jedien miesto kde stvrdol na kamen ale skutocne na kamen, alebo skor nieco ako stvrdnuta laminovacia zivica bolo pod akumulatorom v kasliku. Ale vysvetlit si to neviem, musel som ho stade vymlatit kladivom a skrutkovacom namiesto dlata. Mozno nejako zreagoval s kyselinovymi vyparmi.
-> Witt: Ten car neviem co je zac, ale ak je to lepica sracka tak suhlasim do auta ani nahodou. Ale MLka sa musim zastat. V uzavretom aute to bolo citi len mesiac a to uz v chladnejsich dnoch, v lete to bude este menej. A poniektori tvrdia ze lepsi je napr konkor pretoze vzlina co ML vraj nie. Tak dvere na mojom espere su dokazom ze MLko vzlina velmi dobre. Vylial som nim sparu (plech na plech) vo dverach aby nehnil spodny lem vodou zo tecie do dveri a ten srac vyvzlinal asi do 15cm vysky pekne rovnomerne, takze ked tam budem chciet lepit bitumen budem to musiet cistit. Takze prahy s tym netreba ani striekat, staci vyliat.
Dasi zase tvrdia ze vosk je lepsi lebo rezistin stvrdne a popraska. Po roku je vsak stale este makky a trochu lepivy, hlavne vsak zamasti/zavoskuje prsty na dotyk a voda po nom steka jedna radost.
Jedien miesto kde stvrdol na kamen ale skutocne na kamen, alebo skor nieco ako stvrdnuta laminovacia zivica bolo pod akumulatorom v kasliku. Ale vysvetlit si to neviem, musel som ho stade vymlatit kladivom a skrutkovacom namiesto dlata. Mozno nejako zreagoval s kyselinovymi vyparmi.
19:35:39
02.04.2007
02.04.2007
Witt
Rezistin se dělá furt, ale Car není vhodný do dutin! Na to lze použít Rezistin ML. Je sice je relativně levný a přitom kvalitní, ale nedoporučuji - velmi dlouho to pak v autě smrdí, minimálně několik měsíců, může to být i rok. Zhlediska smradu je lepší Motip nebo Body.
Ten Car bych nedával ani na podvozek - snadno se totiž ošoupe, opět je lepší něco od Body, nebo klasický Tlumex.
Na stříkání dutin potřebuješ jinou pistoli než na spodky. (aplikační hadice, jiná je i tryska - stříká úplně jinak hustá barva)
Ten Car bych nedával ani na podvozek - snadno se totiž ošoupe, opět je lepší něco od Body, nebo klasický Tlumex.
Na stříkání dutin potřebuješ jinou pistoli než na spodky. (aplikační hadice, jiná je i tryska - stříká úplně jinak hustá barva)
18:07:58
02.04.2007
02.04.2007
koate
Za chvíli již bude muj rapl vyvařen a proto bych se chtěl optat na pár věcí:
1)Jak nejlíp stříknout dutiny a hlawně čím?Dělá se ještě REsistin car? (Kompresor a pistoly na stříkání podvozků mam ale nák newim jak to napasovat do prahů atd.Někdo mi řikal něco o odvrtání děr a nasazení hadičky na tu pistol.)
2)Čím to dočasně stříknout?De oto že na komplet lak ted nemam čas.Ale bylo by dobrý ty nový prahy lemy atd stříknout aspon základem.
Demi o Vaše zkušenosti s určitým typem barev.Díkmoc a sry zaten sloh
1)Jak nejlíp stříknout dutiny a hlawně čím?Dělá se ještě REsistin car? (Kompresor a pistoly na stříkání podvozků mam ale nák newim jak to napasovat do prahů atd.Někdo mi řikal něco o odvrtání děr a nasazení hadičky na tu pistol.)
2)Čím to dočasně stříknout?De oto že na komplet lak ted nemam čas.Ale bylo by dobrý ty nový prahy lemy atd stříknout aspon základem.
Demi o Vaše zkušenosti s určitým typem barev.Díkmoc a sry zaten sloh