VW Passat

prohledat
2033 příspěvků (zobrazeno 1 až 50) od 08.04.2014 do 16.04.2024, založil/a Syny
řadit dle data
13:08:19
16.04.2024
palinator
-> Syny:
Mě spíš třeba sraly pětikvalty v 1,6 TDI, kdy člověk losoval mezi podtočeným motorem nebo 2000, který už jsou vyloženě zbytečný. Podobně blbě, ale v jiných otáčkách, je odstupňovaný i Citigo.
upraveno 1x, naposled 16.04.2024 13:08:25
12:41:37
16.04.2024
msar
Koupil jsem si B7 s 1.4TSI a DSG a převodovka tak je nastavená, že jakmile rychlost dosáhne 60km/h tak mermomocí zařadí 7, otáčky padnou na 1200 a je slyšet jak se to motoru nelíbí (dunění). Jediná věc, co se mi na autě nelíbí...
11:21:23
16.04.2024
Syny
-> palinator 16.04.24 10:56:38: Volnobeh netahne 1400 kg pres odpor vzduchu a kol. I po rovine s malou zatezi tam ale nejaka porad je. Mam to auto 7 let, tak uz nejak vim jak se projevuje jeho motor a kdy uz je znat, ze se mu to nelibi. A ver, ze i na rovine s 1200 nebo 1400 otackama uz je znat, ze to fakt neni ono. A nevidim duvod tam takovy otacky vubec mit. Na spotrebu to ma vliv minimalni, jestli vubec nejakej. Na zatez dvouhmoty to ovsem vliv mit bude.
10:56:38
16.04.2024
palinator
-> Syny:
A volnoběh máš taky radši na 1500 otáček? 3

Je to auto od auta. Mě třeba Ovce (a to je fakt starej motor 3) zaduní (chytne nějakou rezonanci) kolem 1600 otáček. Toledo s tím nemělo problém vůbec, to se celý chvělo tak nějak pořád. 3
Je pravda, že u CR motorů nějakej rozdíl ve spotřebě nepozoruju, ale jezdim s tim tak ze zvyku z rotačky, kde to naopak znát je. S tou se dá jet po rovině v obci tacho 60-65 na pětku a palubák bliká něco kolem 2,5 l/100. 3 Samozřejmě sebemenší akcelerace nebo stoupák vyžaduje podřazení, jinak to začne dunět.
10:18:34
16.04.2024
vhml
-> Syny 16.04.24 09:39:47: u Passatu určitě nic neduní. Jakmile trochu přidáš, kdy by to mělo kvůli zátěži dunět, tak si to podřadí.
09:39:47
16.04.2024
Syny
-> palinator 16.04.24 08:14:25: No zkousel jsem to u sveho Golfa v ramci testu a bylo to vsechno jen ne "v pohode" 3 Jako jo, je to starsi motor, starsi auto, hur odhlucneny nez Passat, ale jezdit tak, byt po rovine s minimalni zatezi se rozumne neda. Je fakt, ze u aut s DSG a novejsim motorem co jsem ruzne zkousel mi to uz tak hrozny neprislo, ale i tak je to duneni podtocenyho motoru slyset - hlavne u hur odhlucneny Octavie. A po pravde nevidim moc realnej duvod na takhle nizky otacky jezdit byt po rovine s malou zatezi. Sam s manualem pod 1600 otacek vicemene nejezdim a ani tech 1600 tam nevidim moc rad, spis to drzim min. kolem 2000. Kdyz jsem na rovine zkousel na tempomatu stejnou rychlosti jet na 5. rychlost a pak 6. rychlost, tak rozdil v aktualni spotrebe byl dle palubaku paradoxne vyssi u te vyssi rychlosti, tak nevim...
upraveno 1x, naposled 16.04.2024 09:41:19
08:14:25
16.04.2024
palinator
-> Syny 10.04.24 21:37:46:
1100 je v pohodě, když je to téměř bez zátěže..
09:17:43
11.04.2024
vhml
-> Syny 11.04.24 08:59:51: 2018. U passata to jde vicemene poznat podle sklenenyho radia, byt se asi pul roku delal 6kvalt bez adblue se sklem
08:59:51
11.04.2024
Syny
-> vhml: jj, koukam tak 2019 a dal a to uz jsou vsecko 7q.
08:22:17
11.04.2024
vhml
-> Nwkt 10.04.24 22:13:18: jakože Roman Tužil? Vím, že existuje, ale neznám ho.

Ale jak říkám, mnohem víc mě sere přetáčení. Většinou musím předjíždet na pádla a řadit před 4000 aby to odsejpalo.

-> Syny 10.04.24 21:37:46: a byl to sedmikvalt? Ty už na to podtáčení prej zas netrpí tolik jako šestikvalty.
upraveno 2x, naposled 11.04.2024 08:33:40
22:42:02
10.04.2024
Syny
-> Nwkt: Co to vůbec stojí, takovejhle tunning? Co tak koukam po těch autech, tak manuál už je dneska docela velká vzácnost...
22:35:28
10.04.2024
Nwkt
-> saskyn2: Myslím že jezdí něco jinýho
22:20:04
10.04.2024
saskyn2
-> Nwkt: By se VHML s Romanem mohli i znát z nějakých závodů ne? Jinak jo, já ho můžu taky doporučit.
22:13:18
10.04.2024
Nwkt
-> vhml: Hořovice, můžu poslat kontakt na messengeru
21:37:46
10.04.2024
Syny
-> vhml: Zajimavy, já když párkrát s DSG jel, tak to nemělo problém jet na 1100 otáček. Ale je fakt, že to jsem plyn jen trochu šolíchal a jak jsem trochu přidal, tak to podkoplo o jeden nebo i dva kvalty.
21:35:11
10.04.2024
vhml
-> Nwkt 08.04.24 21:58:40: a kdo kde a za kolik to dela nejak schopne? Me to teda neprijde ze by to nejak extra podtacelo. Jako jo, jezdi to obcas kolem 1400, ale kdyz pridas tak si podradi. Spis mi sere pretaceni. Motor umre ve 4000 ale eSko ho nesmyslne trapi do 4500
21:58:40
08.04.2024
Nwkt
-> vhml: Nemá, nech si to DSG načipovat ať to nepodtáčí
11:28:13
08.04.2024
vhml
Orientujete se v softwarech dsg? Tohle ma 1404 kterej na forech vsichni hejtujou. Já poznám hovno. Tak jestli ma smysl si ject do autorizaku to prehrat. Prej na to bylo i TPI 2054195/2. Ale kdyz jsem psal do vw tak mi pani odepsala ze neni. Mozna jestli to uz vyprselo.
Prej tenhle software skube pri podrzaovani a muze to nakurvit mechatroniku, tak mam strach aby mi to nepadlo. Škube mi to jen občas na eSko, ale to asi jen kokotsky rychle pustí spojku, aby to bylo jakože Sport.
upraveno 1x, naposled 08.04.2024 11:31:31
01:24:56
08.04.2024
vhml
Vim hovno. Byl to Mann a ten plastovej vylisek mel na sobe datum vyroby 2/18.

Jinou dylku jsem pri montazi ani nepostrehnul a dal tam UFI.
upraveno 2x, naposled 08.04.2024 08:15:20
21:58:15
07.04.2024
saskyn2
-> Milan 136: Možná u škodovek, ale u passatu jsem origo krátkej neviděl v životě a to mi jich prošlo rukama pár tisíc. Z 99% je tam ufi akorát nějaký 2020 měli ty dlouhý manny. Ale samozřejmě netvrdím, že to neexistovalo a asi pár exemplářů nevyjelo s tím krátkým. Stejně jako jsem teda nikdy neviděl ten s odlučovačem vody.

Jinak mimochodem nechápu tuhle logiku vyrábět a cpát do jednoho auta tolik typů filtru3
21:50:24
07.04.2024
Milan 136
-> saskyn2 07.04.24 21:37:12: Omyl. Z fabriky tam byl spíš vždycky krátkej a dával se místo něj dlouhej.
21:43:00
07.04.2024
saskyn2
21:37:12
07.04.2024
saskyn2
-> vhml 07.04.24 13:32:00: hele tyhle zkrácený to není origo ne? To dělá mann. Z výroby tam bývá dlouhý 5q0 od ufi s modrou gumičkou, nebo od mannu s červenou, ale normálně dlouhej.
18:20:47
07.04.2024
vhml
-> Milan 136 07.04.24 14:14:39: jj. Jen jsem překvapenej jakej to je hnus černej
14:14:39
07.04.2024
Milan 136
-> vhml 07.04.24 13:57:51: To bude asi tím. Dle výrobce se mění v 90.
13:57:51
07.04.2024
vhml
13:34:37
07.04.2024
Milan 136
-> vhml 07.04.24 13:32:00: A kolik to má vlastně najeto?
13:32:00
07.04.2024
vhml
Filtr jeste původní 8
zvětšit VW Passat - obrázek od vhml vložen 07.04.2024 13:32:00
12:40:36
30.03.2024
vhml
-> saskyn2 30.03.24 11:39:36: přidám si to na bucket list, až to jednou splatím a budu mít chuť to řešit :-)
12:39:30
30.03.2024
vhml
-> StepaNoFUN 30.03.24 12:33:21: 2018, takže to asi potřebuje V2 kabel.
12:33:21
30.03.2024
StepaNoFUN
-> vhml: repasovanej origo V1 od Svobody za par penez? Jak ze je to stary?
www.pc-autodiagnostika.cz /zbozi/repasovany-propojov aci-kabel-hex-can
upraveno 1x, naposled 30.03.2024 12:35:49
11:39:36
30.03.2024
saskyn2
-> vhml: www.super-parts.cz/5wa825 236c-kryt-pod-motor?gad_so urce...
akorát vzadu k tomu potřebuješ ještě takový plastový šrouby. Zakrejvá to zadní silentbloky, pak se tam nedostává bordel a když to případně promažeš tak se to nevymeje.
09:37:33
30.03.2024
vhml
-> saskyn2 30.03.24 08:46:58: olej kabinu a vzduch jsem koukal včera, to nekdo udělal novy pri dovozu.

Kryt z O4 vede az dozadu někam? Ale to asi venni mit jeste nebude 3

Budu mi čekat destičky, ty mají tak 4mm.

Ale zjistil jsem, ze muj kabel se s tím nebavi, budu muset kaufnout nějakej jinej. Nema nekdo ozkouseno jaka Čína na tom beha? Mam nejakej s vcds 17 a pise mi to neznamy vozidlo
08:46:58
30.03.2024
saskyn2
-> vhml: Udělal bych klasiku olej, palivo, kabinu, vzduch. A popřemejšlel bych nad spodním krytem pod motor z OIV at nemusíš řešit vrzající silentbloky.
07:37:26
30.03.2024
vhml
-> saskyn2 29.03.24 20:33:23: jj, v autorizaku to bylo asi jen 2x. Pak tam jeste je stitek od oleje v 58000.
21:52:17
29.03.2024
Nwkt
-> vhml 29.03.24 19:35:00: No na to jsou dělaný ty AGM baterky, navíc pokud bys vytáhnul kabel tak se pak můžou dít věci typu že ti náhodně nebude fungovat nějaká komfortní výbava, ACC apod.
20:33:23
29.03.2024
saskyn2
-> vhml: Jo není problém, nebo se domluv s Milanem jestli ti to udělá, máš ho blíž.
Hele v servisce jsou zapsaný jen dva servisy:
Datum provedení 2020-07-31
Stav km 29481 km
Provedené dodatečné práce
Filtr prachovy a pylovy

Datum provedení 2021-08-25
Stav km 46798 km
Provedené dodatečné práce
Servis vymeny brzdove kapaliny

víc tam toho není, takže bud další servis někdo nezapsal, nebo je palivák je původní.
19:36:09
29.03.2024
vhml
Hele a jde nějak aktivovat plachtění převodovky, když nemám tlačítko na módy? V Sharanu najezdím bez kvaltu mraky kilometrů, kámošovo sup to umí, ale musí na DCC mít nastaveno comfort. Já čudlík nemám.
19:35:00
29.03.2024
vhml
-> Nwkt 29.03.24 19:08:53: Ok. Překóduju. Nekdo to prave hejtuje jak to strasne kurvi baterky a drzi je to vybitý.
upraveno 1x, naposled 29.03.2024 19:40:10
19:34:35
29.03.2024
vhml
-> saskyn2 29.03.24 12:11:00: jo, nejradši bych to odvezl tobě. Autorizák se mi platit nechce a místní garážisti asi nemaj mojí důvěru na svěření "novýho" auta, protože furt žijou ve světě rotaček.

Vin je WVWZZZ3CZJE263053. Já k tomu nějakou servisní historii z VW mám, ale jen ve smyslu, že prohlídky v 30 a 60 proběhly.

Jak se pozná že ta G13 už je v prdeli? To začne dělat nějakej bordel v kapalině? zatím je to zcela čistý.
19:08:53
29.03.2024
Nwkt
-> vhml: Start stop adaptací napětí v diag. Dobíjení nevypneš nijak a kabel na baterce neodpojuj, akorát to dělá blbosti potom
12:27:15
29.03.2024
Milan 136
-> saskyn2 29.03.24 12:18:08: Je to tak. Když byla svolávačka na výměnu chladící kapaliny na 1.4 TDI, tak se to dělalo tuším 4x destilkou a pořád to bylo růžový.
12:18:08
29.03.2024
saskyn2
Jinak ta chladící kapalina se z toho stejně nikdy nevyžene včechna, jak je tam zvášt chladič pro egr, chlazený sání atd všude stejně ta voda zůstane včetně radiátoru topení...v domácích podmínkách je skoro lepší než rozpojovat hadice jen vypojit tu tenkou na nádobce udělat z ní odpadní a dolejvat do nádobky novou kapalinu a prohnat tím třeba 10l. Pak se nic nemusí odvzdušnovat ani nic dalšího rozpojovat.
12:16:49
29.03.2024
Milan 136
-> saskyn2 29.03.24 12:11:00: No jasný. Už to jinak neplním. Je to během chvilky plný bez bublin.
Filtr bude podle mě taky měněnej. Když to nějakej debil nepobleje naftou kolem dokola, tak to není poznat.
Spíš mě dostává, že přestala existovat Mann vložka origo s červeným těsněním s dává se tam UFI.
Přitom naopak to nefunguje a teče.
Filtr na 381 jsem měnil kolegovi na Karoqu. A přesně, celej traktor od oleje. To je nápad dát to naležato.
12:11:00
29.03.2024
saskyn2
-> Milan 136 29.03.24 11:31:54: JJ, mám nějakou obyčejnou asi za 1500. Ale kdysi jsem to dělal že jsem rukou mačkal hadice pod motorem, výsledek byl stejný, jen tou plničkou je to mín práce a je to rychlejší.
-> vhml: Když budeš chtít tak se pak ozvi a můžeme udělat rozvody a převodovku. Ale počítej že to bude na celý den. Jinak to má už elektronickou servisku ne, kdyžtak pošli vin já ti kouknu do erwinu jestli tam je ten filtr dělaný, když člověk není prase tak to na těch šroubkách nepoznáš.
11:31:54
29.03.2024
Milan 136
Na kapalině je jen na hovno, že se to vypouští odpojením hadic aso na 3 místech, všechno zechcaný a pak to musíš naplnit podtlakem a udělat proces odvzdušnění diagnostikou.

-> saskyn2: Máš nějakou plničku podtlakovou na tu chladící?
10:19:05
29.03.2024
saskyn2
-> vhml: Pokud budeš v dohledné době měnit rozvody tak byh se na kapalinu vykašlal. Pokud je tam necháš ještě 2r tak bych jí preventivně udělal, nestojí tolik.
08:49:10
29.03.2024
vhml
-> saskyn2 28.03.24 19:21:52: najel jsem s tím hovno, ale vypadá, že se nepřehřejvá. Kapalina čistá. Má smysl ji preventivně měnit za G12evo, nebo to počká do rozvodů?
Skoro bych to viděl, že teď pojezdím jeden interval oleje a pak ti to jednoho rána postavím na dvůr a vemu děti do zoo 3

Ufi mám v kelly za 430, tak ho tam asi bouchnu rovnu, podle šroubků to asi nikdo nikdy neměnil.
upraveno 1x, naposled 29.03.2024 08:49:36
19:21:52
28.03.2024
saskyn2
-> vhml:
Pokud se to nepřehřejvá, tak bych s rozvodama ještě třeba 2r vydržel, ale jsou zákazníci co to chtějí striktně měnit po 5 letech...tchán to nechce měnit ani po 253
DQ381 se dělá po 120t a bez filtru, osobně bych jí udělal, protože tam bude ještě původní olej a udělal bych i filtr i když je to hroznej oprc a celej lakatoš od oleje.
Dobíjení má každý jiný názor, já bych to spíš nechal jenom vypnul stopstart.
Nafotvej tenhle.www.autokelly.cz/Product/ .../9171475?utm_campai... Když počkáš do Běšin tak ti můžu přivést origo za 350, mám někoho v Ostravském ufi3
18:12:19
28.03.2024
vhml
Tak se nám to narodilo :-)

A hned plno dotazů:

Najeto má 80, ale 6 let starej.

- preventivně rozvody?
- preventivně DSG olej? DQ381
- jak vypnout inteligentní dobíjení a startstop? Jen sprostě vycvaknout ten kabel na baterce, nebo to jde odkodovat?
- jak poznam co tam patří za naftovej filtr? jsou zas nějaký dva typy s odvodněním a bez
- co do toho tankovat? EuroOil bez bioslozky + VIF? U ovce jsem to nějak neřešil a jen přidával VIF
zvětšit VW Passat - obrázek od vhml vložen 28.03.2024 18:12:19
upraveno 3x, naposled 28.03.2024 18:23:56
Extreme Tyres