Rapid 136 - zapalování Ignitech

prohledat
23 příspěvků (zobrazeno 1 až 23) od 26.10.2016 do 31.10.2016, založil/a petr10
řadit dle data
22:13:08
31.10.2016
Nwkt
-> petr10: SZ
22:10:00
31.10.2016
petr10
-> Nwkt 31.10.16 10:49:19: ....vyčistil jsem trysku 1.stupně a nastavil a šroubem přídavného vzduchu upravil otáčky cca na 900 ot/min. O něco se to zlepšilo.



Motor nechcípá ale na volnoběh neběží pravidelně má tendenci pumpovat nižší/vyšší otáčky. Konntakt na někoho na karburátory z okolí Plzně by bylo fajn.



Díky.
10:49:19
31.10.2016
Nwkt
-> petr10 28.10.16 02:23:50: Na karburátory ti můžu dát kontakt. Jestli to pořád dělá
10:23:30
31.10.2016
Nepér
-> petr10 28.10.16 02:23:50: Leda Praha...

Ale jestliže se nepohnul snímač, nebo nenastal nějaký vnější vliv, není důvod, aby zapalování přestalo pracovat.
16:50:12
30.10.2016
King
-> petr10: Kdyz stojis za autem, tak na telese Sedru jsou na obou "bocich " cervici (asi M6) s drazkou na plochej sroubovak, ktery zaslepujou pristup k volnobeznym tryskam. Obe komory maji svoji volnobeznou trysku, dulezitejsi je ta 1. stupne (na strane volnobeznyho ventilu) Pod cervikama jsou samotny mosazny volnobezny trysky, ktery jdou opet vysroubovat vhodnym plochym sroubovakem a profouknout. (nepouzivat napr. ocelovou strunu).
08:01:04
30.10.2016
petr10
tak jsem vyměnil ten elmag.ventil na krarburátoru za fungl nový, po přepnutí klíčku do polohy cvaká napětí 12V na zeleném kabelu je.....chci si zkusit další krok vyčistit volnoběžnou trysku v karburátoru....kde ji přesně najdu a jak složitá je montá/demnotáž? Díky.
02:23:50
28.10.2016
petr10
U Plzně, Zápdní Čehy. Neseřizuje někdo motory+karburátory popř. Ignitech v Plzeňském kraji?
15:05:04
27.10.2016
Petr Urban
-> petr10: S kama jsi ? Je možné to poservisuovat celý. Ignitech do škodovek i jiných aut instaluji, karb. SEDR jsem udělal repasí i závodních úprav desítky. Poradím si s tím - zlínský kraj - Bystřice pod Hostýnem.
14:25:50
27.10.2016
minno
-> petr10: Áno, je k nemu privedený zelený plusový kábel od poistky, ktorá sa zopína otočením kľúčika v spínacej skrinke do polohy "1". Je to len ventil, ktorý uzatvára voľnobežný kanál karburátora. T.j. ak je pokazený, alebo k nemu nejde elektrika, kanál je uzavretý a teda motor nedrží voľnobeh (ventil štandardne slúži na zábranu samozápalom po vypnutí motora).
14:21:21
27.10.2016
Duri
ano, napajany z druhej poistky cez spinaciu skrinku.

Ked otocis klucik a rozsvietia sa kontrolky, mal by cvaknut a otvorit sa...



Pokial sa dobre pamatam...



Ak ti ide motor na sytic pri stojacom vozidle, tak bude zapalovanie OK.

Ak stiahnes sytic a zdochne je to ten ventil alebo okruh karburatora co ma na starosti volnobeh
upraveno 1x, naposled 27.10.2016 14:24:07
14:00:15
27.10.2016
petr10
Ten elektromagnetický ventil volnobehu je odněkud ovládaný?
12:36:48
27.10.2016
minno
-> petr10: Čiže séria, len to zapalko je iné. OK, tak platí to, čo sme už všetci písali.
12:35:46
27.10.2016
petr10
Mám karburátor spádový, dvojitý, dvoustupňový JIKOV 32 SEDR.
11:54:58
27.10.2016
minno
-> petr10: A karburátor tam máš aký? To si nám tiež neuviedol.
10:14:50
27.10.2016
Nwkt
09:48:56
27.10.2016
petr10
potřeboval by sem dát informaci kde hledat elektromagnetický ventil voľnobežného systému karburátoru a voľnobežnou trysku v karburátoru.



Obrázek je vždy za tisíc slov.....



Díky.
09:30:34
27.10.2016
darabos
-> minno: no kdyz tam raz neni OBD konektor, tak je konec :D



inak fakt to bude asi karbecom
upraveno 1x, naposled 27.10.2016 09:41:10
09:11:23
27.10.2016
minno
-> petr10 26.10.16 23:18:46: Tak táto hláška ma dostala3

-> petr10: Ako už bolo spomenuté, zameral by som sa hlavne na elektromagnetický ventil voľnobežného systému karburátora, prípadne voľnobežná tryska v karburátore, proste také tie základné veci. Ak toto nevedia v servise opraviť, je to dosť smutné. Zapaľovaním ako takým to asi nebude, ale ak by si sa už chcel pozrieť (alebo páni v servise) na predstih, prípadne čo to robí s motorom, ovládací softvér sa dá stiahnuť na stránke výrobcu: ignitech.cz/cz/stahnout
08:46:31
27.10.2016
Nwkt
-> petr10: já bych se zaměřil na volnoběžnou trysku v karburátoru
05:07:34
27.10.2016
rsvancara
Vyměň cívku (pokud tam je standardní). Popř. funguje elektromagnet volnoběhu na karburátoru?
23:18:46
26.10.2016
petr10
Jednak se to stalo ze dne na den. Po prohlédutí v servise, kam Rapida občas dávám nic jiného nenašli.Chtěli seřídit a zkontrolovat pžedstih ale s oním zapalováním to tak lehkoi nejde, protože na něj nejde standardní diagnostika. Takže neví co s tím.
21:19:59
26.10.2016
Nwkt
A proč myslíš že to je zapalováním?
20:46:51
26.10.2016
petr10
Ahoj,



pře lety jsem koupil Rapid 136 a je v něm zapalování Ignitech SPARKER TCIP4 v88. Motor pod plynem běžú OK, ale na volnoběh ztrácí otáčky a vypne se (chcipne). Zařalo to ze dne na den.



Nemáte někdo zkušenost s tímto zapalováním?



Díky Pítr
Extreme Tyres