skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Ventilátor Felicia přepínač
prohledat
99 příspěvků (zobrazeno 51 až 99) od 06.01.2014 do 29.11.2014, založil/a Tuner#2 - zrušená registrace
-> krtik 08.01.14 13:26:45: Prístup nemajú . Škodovka nemá . Tiež som potreboval a je to vypadnuté už dva roky z výroby . -> Tuner#2 - zrušená registrace 08.01.14 13:21:45: Ak nie tak napíš a pošlem ti to . -> Borderer 08.01.14 16:10:41: Podľa mňa sa tam moc iné ako zadretá klapka prípadne ten samotný ovládač nemôže pokaziť - ešte sa to dá objednať v škodovke ale všetko je to už vypadnuté a dopredáva sa.
Tak vida, za baterkou byla kouslá hadička která vede k přepínači...ale vypadá to, že stejně budu muset to celý podtlakový hospodářství vyměnit...
-> Tuner#2 a suri: A co přímo ve Škodovce v ČR u nějakého dealera? Nebo do těch skladů co má škodovka na takové echt díly mají přístup i mototechny, obchody s díly a tak...?
-> suri: Vím, že to už nedělají, to mě známej v autodílech řekl, ještě mám v zásobě 4 mototechny a nebo se třeba tady někdo ozve. Díky za nabídku ;)
-> Tuner#2 - zrušená registrace 08.01.14 11:15:31: 6U0864281A ale od 1/10/2011 je to vypadnuté z výroby takže jedine niekde nájsť kto má skladom . Ak nezoženieš napíš , pošlem ti.
Ještě jeden dotaz pro Feldaře.
Mám v autě tenhle středový tunel s boxem a u manžety řadící páky chybí ten připevňovací černý plast: img.skoda-virt.cz/vase_au ta_upload/.../9753_2014-01 -07_22-38-20_11.jpg
Všude mají ten čtvercový, ale tenhle je jiný. Nemáte ho někdo v zásobě? Díky.
Mám v autě tenhle středový tunel s boxem a u manžety řadící páky chybí ten připevňovací černý plast: img.skoda-virt.cz/vase_au ta_upload/.../9753_2014-01 -07_22-38-20_11.jpg
Všude mají ten čtvercový, ale tenhle je jiný. Nemáte ho někdo v zásobě? Díky.
-> Bukaj 07.01.14 22:38:14: to je čistá mechanika , jedine podsvietenie vypínača je elektrika :D
-> suri: Takže tlačítko otvírá u Feldoklimy jenom podtlak, jo?
Měl jsem u Dacie 1307 spínání předního náhonu podtlakem (podtlakové UFO na převodovce), ale přes elmag. ventil, tak jsem předpokládal, že to bude podobné...
Felda s klimou se mi zatím pod pazoury nedostala...

Měl jsem u Dacie 1307 spínání předního náhonu podtlakem (podtlakové UFO na převodovce), ale přes elmag. ventil, tak jsem předpokládal, že to bude podobné...

Felda s klimou se mi zatím pod pazoury nedostala...

-> suri: děkuji, zejtra se na to podívám :-)
-> Borderer 07.01.14 19:43:06: všetko je to čistá vzduchárina , žiadna elektrika
podtlak od sania ide do nádobky za baterkou , a stade ide hadička na tlačítko a odtiaľ na samotný člen čo otvára klapku , stlačením tlačítka len prepustíš podtlak Ďalej
podtlak od sania ide do nádobky za baterkou , a stade ide hadička na tlačítko a odtiaľ na samotný člen čo otvára klapku , stlačením tlačítka len prepustíš podtlak Ďalej
-> Bukaj: Dá se případně ten ventil někde koupit? Snažim se hledat, googlit, ale jde to špatně a bez výsledků. :-/
-> Borderer: Jo, ventil bude elmag. Když k němu povede podtlak, tak ještě proměř, jestli k němu jde šťáva (bude mít dvoupinový konektor...) pokud tam naměříš napětí i podtlak a přesto za ventilem podtlak nebude, tak vadný ventil, no...
-> suri: Ahaa, takže odpojit od toho ventilu, když bude podtlak, je to OK. Pak jít po tom ventilu. Jen funguje jak, netušíš? elekromagnetický? Zajmá mě, jak by se dala ověřit jeho funkce, když k němu podtlak povede.
-> Eidy: jj, tak jak mají dle voliče.
-> Antony: Myslím jako jestli ostatní ofuky fungují dle polohy voliče.
-> Borderer 07.01.14 19:04:37: Podtlak ďalej púšťa tlačítko na paneli , to za baterkou je akýsi zásobník podtlaku , priamo na kúrení je ovládací ventil.
-> suri: Abychom si rozuměli, klapka, která pouští podtlak dále se nachází v tý baňce, která je za baterií? Já sem myslel odpojení hadičky přímo z tělesa topení.
-> Tuner#2: Za mě jednobody NGK, s tříbodem (měl jsem tam původně 3-bod NGK, následně 3-bod Brisk) to nebylo ono.
Jinak, sežeň si dílenskou příručku, je tam většinou kdy a jak za jakej plast zabrat, co v knížkách nebejvá, všechno potřebný tam pokaždý najdu
Kdybys chtěl, tak mám i kabel, klidně zapůjčím

Jinak, sežeň si dílenskou příručku, je tam většinou kdy a jak za jakej plast zabrat, co v knížkách nebejvá, všechno potřebný tam pokaždý najdu


-> Eidy: není citit vůbec nic, jakoby ty výdechy vůbec nebyly.
-> Antony: Z bočních výdechůl to fouká jen málo, pokud je otevřený střední výdech. Dej to do polohy "ofuk posádky" a zavři oba středové výdechy a musí fučet zboku 

-> Antony: A je cítit změna z ofuků v dalších polohách? Třeba prasklá struna.
Taky se vetřu s dotazem. Ať mám "přepínač" foukání kamkoliv, není citit že to fouká z bočních průduchů v palubce. Jinak vše funguje normalně. Kde hledat chybu?
-> Borderer 07.01.14 18:41:28: odpoj hadičku od banky , naštartuj stlač a sleduj , takisto treba odpojiť tú banku a rozhýbať tú klapku aby chodila ľahko
-> suri: Už to tam za baterkou vidim. Takže sundat hadičku z toho mechanismu, zapnout vnitřní oběh a zkusit jestli mi to přicucne prst nebo ne... Podtlak to bere ze sání, že?
-> Borderer 07.01.14 18:35:41: prepustí podtlak ďalej
ja by som chybu hľadal v tom zásobníku , hadičkách a okolitých veciach , prípadne vyskúšať priamo tú banku na kúrení či funguje , nedávno som ju menil
ja by som chybu hľadal v tom zásobníku , hadičkách a okolitých veciach , prípadne vyskúšať priamo tú banku na kúrení či funguje , nedávno som ju menil
-> suri: Takže celý problém může bejt v tom, že je to prostě zatuhlý a podtlak je malej? Co vlastně teda udělá ten "čudlík" když ho zmáčknu?
-> Borderer 07.01.14 17:55:23: vnútorný obeh je ovládaný podtlakom - za baterkou je zásobník a je to napojené na hadicu odvetrávania sania , ovládacia"banka"
; je na kúrení spojený plastovým tiahlom na klapku
=> Bukaj: A netušíš, co by mohlo bejt špatně? Foukání na sklo a ty střední výdechy funguje (jejich přepínání). Jenom ty nohy se nepustěj nikdy. Docela mě to štve, protože mam nízkej tlak a nohy mě hodně promrzaj, když sedim. :-/
-> Borderer: U Feldy je topení ovládané táhly, podobně jako u 150/120/Fa, jen poněkud modernější převody a bowdeny, takže to jde lehce a nedrhne
S tou klimou u Feldy nevím, ale bývá to na motorek...

S tou klimou u Feldy nevím, ale bývá to na motorek...
Když už je tu téma o topení, jak funguje přepínání u topení? To už asi není hnaný táhlama jako u Š120, že? Nefunguje mi poloha, kdy to má posílat vzduch na nohy, tak přemýšlím čím to je.
Jak je dělaný u klimy přepínání cikrulace vzduchu? Na topení sem klapnu našel, jde s ní normálně hejbat - i když hodně ztuha, ale když zmáčknu tlačítko v autě, tak se nic nestane. Jak je to ovládaný? Něco jako centrál? Krokovej motor?
Jak je dělaný u klimy přepínání cikrulace vzduchu? Na topení sem klapnu našel, jde s ní normálně hejbat - i když hodně ztuha, ale když zmáčknu tlačítko v autě, tak se nic nestane. Jak je to ovládaný? Něco jako centrál? Krokovej motor?
-> Pavel P.. 07.01.14 09:46:31: To asi nebude svícema...
T2: Každopádně pokud je motor v pohodě, tak je vcelku jedno, co je tam za svíce - mně fungujou bez problému ty Brisky, najeto na nich mám cca 35000 a nevím o nich

T2: Každopádně pokud je motor v pohodě, tak je vcelku jedno, co je tam za svíce - mně fungujou bez problému ty Brisky, najeto na nich mám cca 35000 a nevím o nich

Jinými slovy, je to jako u každé debaty o svíčkách - každému funguje něco jiného 

-> Tuner#2: Taky jako dakar.cz: a v uplné pohodě...
-> Tuner#2: já ty trojbodové Brisky mám ve Filoméně taky,mám na nich najeto zatím jen 15 000km,ale fungujou úplně normálně,bez problému.
-> Tuner#2 - zrušená registrace 07.01.14 09:42:17: najlepšie sú tie Champion RC89PYC , ja mám originál NGK trojbody a v pohode ale k tým nemám v etke žiadne označenie tak neporadím . Tie trojbody Brisky tam po skúsenostiach nedávaj , nie je to ono .
-> Tuner#2: Důvod? prostě to s Briskem cukalo a zlobilo, stačilo přibrzdit a nepodřadit do zatáčky a když jsem pak šlápnul na plyn v nízkejch otáčkách tak to škublo, ale pořádně... to mi s Championkama nedělá...
-> Pavel P..: -> Milan 136: Důvod proč ne? Byli tam z prvovýroby a doporučil mě to i prodejce/kamarád, že by si je dal i na své auto. Taky jsem ho naťuknul na NGK/Bosch a prý do MPI tohle funguje nejlépe. Tak teď nevím...
-> Tuner#2: tribodovy Brisky tam nedavej. Dej tam jednobodovy Championky, taktez origo. Funguji tam nejlepe
-> Tuner#2: do 1.3MPi nejsou tříbodový... patřej tam Champion RC89PYC
ale ty se už docela blbě sháněj, tak bych asi dal odpovídající NGK... Brisku bych se vyhnul, měl jsem je tam a občas to dost nepěkně cukalo.
ale ty se už docela blbě sháněj, tak bych asi dal odpovídající NGK... Brisku bych se vyhnul, měl jsem je tam a občas to dost nepěkně cukalo.
Super, díky kluci, odpor se mě už válí v kufru zapůjčený z obchodu, tak uvidíme co o víkendu objevím.
Když už Vás Feldaře tady mám, tak svíce do MPI origo tříbodové Brisk a olej 10W40?
Když už Vás Feldaře tady mám, tak svíce do MPI origo tříbodové Brisk a olej 10W40?
-> suri: Tam není ani tak problém voda, jako ty proudy, co tam tečou a napětí, které se tam snižuje metodou přeměny v teplo na těch odporových drátech - kontakty se vyhřejí, postupně na nich vzniká přechoďák, čímž se ještě víc vyhřejí a přestane to vést úplně. V nejhorším případě nepůjde odpojit konektor, protože bude spečený plast...
...kontakt na 4. rychlost ventilátoru se nehřeje, protže ten je napřímo, bez odporu...
...kontakt na 4. rychlost ventilátoru se nehřeje, protže ten je napřímo, bez odporu...

-> Tuner#2 - zrušená registrace 06.01.14 23:46:22: Na 99% odpor , ale budeš musieť možno vybrať baterku aby si ho vybral . Je zacvaknutý na dvoch bodoch , ideálne do tepla aby si to nezlomil . Niekedy stačí očistiť bimetálový kontakt a konektor a niekedy je to na výmenu aj odporu aj kabeláže lebo dosť často vyhorí . Hold nevodotesný konektor a slúšný prúd ...
-> Tuner#2: ještě to muže byt pojistka.... už nevím ktera ale je to nějaký bezpečnostní obvod pro dojeti...
-> Tuner#2: Je tam pouze zacvaknutý z boku topení, dostaneš se k němu bez problému. Pravděpodobně bude stačit jen očistit.
-> Bukaj: To je přístupný z motorového prosotoru? Dostanu se k tomu až o víkendu, mám něco nakoupit a nebo to spraví očištění/kontaktol?
-> Tuner#2: zboku na skříni topení...
...vede k tomu čtyřpinovej konektor a ty kontakty budou opálený.
...vede k tomu čtyřpinovej konektor a ty kontakty budou opálený.
-> Nwkt: Kde, co, jak? 

To bude předřadnej odpor
Ve feldě co jsem koupil běží ventilátor jen na 4 polohu, což je hluk jak prase.
Bude to vada přepínače a nebo může být nějaký problém na motoru?
Pokud vada přepínače, tak jak se na něj dostat bez nějakého poničení platů? Chytrou knížku má u sebe táta a nevím kdy se k ní dostanu. Díky za rady a tipy.
Bude to vada přepínače a nebo může být nějaký problém na motoru?
Pokud vada přepínače, tak jak se na něj dostat bez nějakého poničení platů? Chytrou knížku má u sebe táta a nevím kdy se k ní dostanu. Díky za rady a tipy.