Otevres auto a poznas :-) jde o to kde a jaky tam byl ram, jak mela vedene trubky na vodu k chladici, jakou ma zadni napravu, predni napravu atd.. proste tahle original je :) navic jsem mluvil s puvodnim majitelem ktery s ni zavodil :)
Tak puvodni majitel je Svazarm Banovce nad Bebravou, jezdil s tim Milos Koleno.. Uz jsem se s nim spojil a mam slibene fotky toho jak auto vypadalo pred uvedenim do civilniho provozu..
Uznavam, ze postavit novou by bylo rychlejsi, jenze takovych je tu v CZ vetsina, maloktere auto je dnes opravdu puvodni a malo ktere auto ma dnes vsechny veci v puvodnim stavu... po cca trech mesicich se mi podarilo sehnat skoro vsechny puvodni dily, jedine co nemam je volant a puvodni blok motoru, motor mam bohuzel v bloku 130L...
Tak jsme ji od slovaka koupili... je to fakt origo 130RS, bohuzel se na ni znacne podepsal. To jak je nafocena v clanku je pouze slaby odvar toho jak pokracoval tuning :) jestli to nekoho bude zajimat tak soucasny stav je tady www.fotogalerie.cz/jourin
/58115-130rs cilem bude pokusit se vse uvest do puvodniho stacu tak mi drzte palce