skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Tak že auto jsem koupil 10.10.2008 od mistniho clena Strelicaka
Popis:
papírově Škoda 105 L r.v.1982
Karoserie:
Barva: 4086 modrá pastel
Vsechny dily karoserie puvodní, bez vážnější koroze ( blatníky nesundám abych si tu iluzi neskazil, stejne me vareni nemine )
Predni svetla LS čtyřkovo z nových dílů (originalne maji byt ovalna svetla)
zrcatka Beskydsport z barve vozu
upraveny mechanismus steracu pro delsi chod
zadni okno vymeneno za kus bez vyhrevu
Interiér:
GL palubka + LS budiky
sedačka řidiče Sparco, pojezd felda, zadni zadne (dříve přední sedačky Rapid , zadní gls - oboje černé/fialové, záleží na úhlu pohledu, pojezdy sedaček převařeny z nových eLkových, tak že už nelítají, plus upraven sklápěcí mechanismus z téže důvodu)
koberce ze 136 GL
sportovní volant Momo
pasy Sparco ctyrbod (dříve navíjecí pásy v předu z Felicie )
Hasici přístroj přáškový 2kg
Audio spíš žádné, staré rádio, repro ve dveřích pomalu odstraňuju (sehnal sem pěkné tapeci a nebudu do nich dělat díry)
nově přijdou buď pod pabulku, nebo pod sedačky, jenom něco menšího,
Motor:
Varianta A rapid 742.136 SEDR plus par uprav
Varianta B Motor 781.136 s LEKRem
výfuck ze střeďáku z feldy
Nápravy:
Přední široká maticová, pružiny Omaret vrchy 230 mm a tlumice od p.Kurky tuhost rally (udajne)
( dříve pružiny Saky 250mm, tlumice fenox zigul)
nova tyc rizeni, repasovana prevodka s novym snekem
stabilizator svozil 19mm v gumach Pemit.
Zadní náprava široká kyvka, nový poloosy, štíty brzd v modrém komaxitu, nové vše až na nohavice a kryty ložisek.
Zadní pružiny Omaret vrchy 250 mm a stavitelne tlumiče Spax
(dříve úzká kyvka 310 mm plus mezizávitová guma)
Kola:
Fordacky R13 5,5" 4x108 s druhou roztečí 4x130, sedla v zinku
Pneu semislick Nankang NS-2R 185/60
Kopretiny r13x4,5 Yokohama A539 175/60
-vyvarene, srovnane, bily komaxit
-trubkove matice, povrchova uprava nikl
dříve Jupitery Mk3 ( ukradena )
v záloze: Meteor II (probíhá oprava) s pneu Vraník 175/70 R13
ve sklepě Jupitery Mk2, ovšem stav špatný
Plány:
Montáž druhé sedačky
Výměna převodovky za 5Q
-prevareni tunelu
-nádrž,hrdlo,táhlo řazení s klouby z řízení + průchodka v tunelu
-výměna hadic topení
případně přesun baterky do kufru + příčka mezi tlumiče - snižení nebo zrušení kastliku baterky
Geometrie přední nápravy
-odklony podložením kozlíků
-záklony vložením podložky k silentu hlavice rejdovyho čepu
Všechno až na udělanou převodovku mám, jen chybí odhodlání
STIHNOUT PODZIMNÍ MOST 2017 *1*
V 2015 druhá návštěva Mosteckeho Autodromu s autem
Popis:
papírově Škoda 105 L r.v.1982
Karoserie:
Barva: 4086 modrá pastel
Vsechny dily karoserie puvodní, bez vážnější koroze ( blatníky nesundám abych si tu iluzi neskazil, stejne me vareni nemine )
Predni svetla LS čtyřkovo z nových dílů (originalne maji byt ovalna svetla)
zrcatka Beskydsport z barve vozu
upraveny mechanismus steracu pro delsi chod
zadni okno vymeneno za kus bez vyhrevu
Interiér:
GL palubka + LS budiky
sedačka řidiče Sparco, pojezd felda, zadni zadne (dříve přední sedačky Rapid , zadní gls - oboje černé/fialové, záleží na úhlu pohledu, pojezdy sedaček převařeny z nových eLkových, tak že už nelítají, plus upraven sklápěcí mechanismus z téže důvodu)
koberce ze 136 GL
sportovní volant Momo
pasy Sparco ctyrbod (dříve navíjecí pásy v předu z Felicie )
Hasici přístroj přáškový 2kg
Audio spíš žádné, staré rádio, repro ve dveřích pomalu odstraňuju (sehnal sem pěkné tapeci a nebudu do nich dělat díry)
nově přijdou buď pod pabulku, nebo pod sedačky, jenom něco menšího,
Motor:
Varianta A rapid 742.136 SEDR plus par uprav
Varianta B Motor 781.136 s LEKRem
výfuck ze střeďáku z feldy
Nápravy:
Přední široká maticová, pružiny Omaret vrchy 230 mm a tlumice od p.Kurky tuhost rally (udajne)
( dříve pružiny Saky 250mm, tlumice fenox zigul)
nova tyc rizeni, repasovana prevodka s novym snekem
stabilizator svozil 19mm v gumach Pemit.
Zadní náprava široká kyvka, nový poloosy, štíty brzd v modrém komaxitu, nové vše až na nohavice a kryty ložisek.
Zadní pružiny Omaret vrchy 250 mm a stavitelne tlumiče Spax
(dříve úzká kyvka 310 mm plus mezizávitová guma)
Kola:
Fordacky R13 5,5" 4x108 s druhou roztečí 4x130, sedla v zinku
Pneu semislick Nankang NS-2R 185/60
Kopretiny r13x4,5 Yokohama A539 175/60
-vyvarene, srovnane, bily komaxit
-trubkove matice, povrchova uprava nikl
dříve Jupitery Mk3 ( ukradena )
v záloze: Meteor II (probíhá oprava) s pneu Vraník 175/70 R13
ve sklepě Jupitery Mk2, ovšem stav špatný
Plány:
Montáž druhé sedačky
Výměna převodovky za 5Q
-prevareni tunelu
-nádrž,hrdlo,táhlo řazení s klouby z řízení + průchodka v tunelu
-výměna hadic topení
případně přesun baterky do kufru + příčka mezi tlumiče - snižení nebo zrušení kastliku baterky
Geometrie přední nápravy
-odklony podložením kozlíků
-záklony vložením podložky k silentu hlavice rejdovyho čepu
Všechno až na udělanou převodovku mám, jen chybí odhodlání
STIHNOUT PODZIMNÍ MOST 2017 *1*
V 2015 druhá návštěva Mosteckeho Autodromu s autem
Vojťas / Modrá 105 L(LS) - komentáře:
19:12:12
28.02.2010
28.02.2010
Kaprof-Pisařík
-> Vojťas: Já burzy nejezdim ani akorát Chotusice pač jsou za humny jednou jinak mám soukromou mototechnu na Kanku
19:10:29
28.02.2010
28.02.2010
Vojťas
-> Kaprof: nj ja to mam na burzy vsude daleko ;-) tak mi sezen lizatko a novy zamecky a ja nevim co este s nejak se dohodnem
19:08:37
28.02.2010
28.02.2010
Kaprof-Pisařík
-> Vojťas: jasny ale tak já to neberu važně musim ho nečim zmastit ještě že do HK nejezdim:-) druhoška mi moc nevoni:-))
19:07:34
28.02.2010
28.02.2010
Vojťas
-> Kaprof: do toho ani nejdu, to by bylo taky to posledni co bych mohl udelat :-D chystam se do HK, tak to zas bude ucet
a radsi si min vsimej kdo jak pise, vsem je to stejne jedno ;-)
a radsi si min vsimej kdo jak pise, vsem je to stejne jedno ;-)
19:07:06
28.02.2010
28.02.2010
stika87 - Maschinenführer
-> Kaprof: ja mam na to papir proste si me nevsimej a je to
19:05:29
28.02.2010
28.02.2010
Kaprof-Pisařík
-> stika87: ty kdybys psal jako Čech tak nic nenamítnu
19:04:19
28.02.2010
28.02.2010
stika87 - Maschinenführer
-> Kaprof: nevim kdo si zacal no to je fuk
19:02:36
28.02.2010
28.02.2010
Kaprof-Pisařík
-> Vojťas: to znám já tuhle počítal peníze v heduš na to že to auto nemá ani lak sem myslel že mě omejou
19:01:01
28.02.2010
28.02.2010
Kaprof-Pisařík
-> stika87: já?:o)ale když si tohle udělal u mě u auta tak v poradku:-)Mohu snad ja za to že neumiš psát?
19:00:16
28.02.2010
28.02.2010
Vojťas
-> Kaprof: me jeste dost, sem si zacal v garazi psat seznam a v pulce sem toho nechal pac me braly mrakoty intros jen ten panel na palubce a strop a necham to byt.
18:59:40
28.02.2010
28.02.2010
stika87 - Maschinenführer
-> Kaprof: kdyz se s tebou nikdo nebavi tak se do toho ....
18:57:57
28.02.2010
28.02.2010
Kaprof-Pisařík
-> Vojťas: však jo už aby byli doksy taky mě pár vecí čeká(dořešit kola a introš)
-> stika87: ještě něco?:o)co chtěl básník říci?
-> stika87: ještě něco?:o)co chtěl básník říci?
18:55:44
28.02.2010
28.02.2010
stika87 - Maschinenführer
-> Kaprof: klidni hormon
18:55:26
28.02.2010
28.02.2010
Vojťas
-> Kaprof: ale bez anteny a s oknem bez vyhrivani to bude chutovka
18:53:45
28.02.2010
28.02.2010
Kaprof-Pisařík
-> stika87: tunig ,irák? tunisko my víme prosimtě
18:52:11
28.02.2010
28.02.2010
stika87 - Maschinenführer
-> Vojťas: tuning
18:51:29
28.02.2010
28.02.2010
Kaprof-Pisařík
-> Vojťas: jasně drátakem a Indulonou treba
18:50:15
28.02.2010
28.02.2010
Vojťas
-> Kaprof: nebo to prejedu dvoulitrem smirkem a seru na to
18:44:44
28.02.2010
28.02.2010
Kaprof-Pisařík
-> Vojťas:
18:42:00
28.02.2010
28.02.2010
Vojťas
-> Kaprof: no prave ;-) jenze strecha je rozpraskana, a zastrikavany je neco na kazdym dilu :) ta barva sice taky dost ladi, ale timhle by sla vsechna dolu :-D