skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Škoda 100 typ 722,
rok výroby 1973, 1. registrace 26.11.1973 jako soukromé vozidlo z Mototechny, majitel člen JZD (ročník 1909)
po jeho smrti zdědil vozidlo jeho syn (ročník 1936), který vozidlo vlastnil až do roku 2011. Toho roku se rozhodnul vozidlo prodat a koupil jej jeden můj kamarád, kterého jsem už při koupi prosil, že pokud se rozhodne jej dále prodat, ať příjde napřed za mnou. A tak se i stalo. Netrvalo ani půl roku a škodověnka byla moje. Takže nyní vozidlo vlastním já, je očištěno od ekodaně na základě testace HV.
Auto má stále původní SPZ pžidělenou roku 1973 a je celou dobu registrováno v jedné vesničce poblíž Brna. :-)
Když jsem vozidlo zakoupil, mělo najeto zhruba 8700km, bylo bez STK a byla závada na chladiči. To byl také důvod, proč jej původní majitel prodal. Manžeta z chladiče vletěla do vrtule, ta následně prošla chladičem a vůz auto trošku uvařil. Poté ještě nechal udělat GO (mám k ní doklad), ale již nebyl schopen sehnat chladič, vrtuli a manžetu. Předchozí majitel přede mnou sice potřebné díly sehnal, ale povedlo se mu utrhnout vypouštěcí kohout chladiče, proto se ke mě dostalo auto nepojízdné. Já jsem tyto drobnosti vyřešil a od té doby za hezkého počasí slouží mě. Najel jsem odhadem 600km, takže současný stav je někde okolo 9300km. (Doplním až s ní letos vyjedu) Mým cílem je udržovat ji v co nejlepším a nejpůvodnějším stavu, pokud možno poléčit šrámy způsobené původním majitelem a čas od času projet, případně navštívit nějaký ten sraz.
rok výroby 1973, 1. registrace 26.11.1973 jako soukromé vozidlo z Mototechny, majitel člen JZD (ročník 1909)
po jeho smrti zdědil vozidlo jeho syn (ročník 1936), který vozidlo vlastnil až do roku 2011. Toho roku se rozhodnul vozidlo prodat a koupil jej jeden můj kamarád, kterého jsem už při koupi prosil, že pokud se rozhodne jej dále prodat, ať příjde napřed za mnou. A tak se i stalo. Netrvalo ani půl roku a škodověnka byla moje. Takže nyní vozidlo vlastním já, je očištěno od ekodaně na základě testace HV.
Auto má stále původní SPZ pžidělenou roku 1973 a je celou dobu registrováno v jedné vesničce poblíž Brna. :-)
Když jsem vozidlo zakoupil, mělo najeto zhruba 8700km, bylo bez STK a byla závada na chladiči. To byl také důvod, proč jej původní majitel prodal. Manžeta z chladiče vletěla do vrtule, ta následně prošla chladičem a vůz auto trošku uvařil. Poté ještě nechal udělat GO (mám k ní doklad), ale již nebyl schopen sehnat chladič, vrtuli a manžetu. Předchozí majitel přede mnou sice potřebné díly sehnal, ale povedlo se mu utrhnout vypouštěcí kohout chladiče, proto se ke mě dostalo auto nepojízdné. Já jsem tyto drobnosti vyřešil a od té doby za hezkého počasí slouží mě. Najel jsem odhadem 600km, takže současný stav je někde okolo 9300km. (Doplním až s ní letos vyjedu) Mým cílem je udržovat ji v co nejlepším a nejpůvodnějším stavu, pokud možno poléčit šrámy způsobené původním majitelem a čas od času projet, případně navštívit nějaký ten sraz.
bill 1984 / Stovka - komentáře:
17:52:39
02.05.2013
02.05.2013
dragon_cb_cz
-> j_j: Přední mi přijde OK, ale zadní by srovnat chtěl...
17:42:41
02.05.2013
02.05.2013
astroh
-> Koblet: dopíše, až se dostane na těch deset tisíc
17:33:19
02.05.2013
02.05.2013
j_j
super auto, už jenom narovnat nárazníky a jinou mlhovku :) ale mám jí taky, tak mám mlčet líbí se mi že nemáš mezikruží na standardu...opravdový originalista :)
17:15:14
02.05.2013
02.05.2013
Martin/125/
Perfektní!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!
17:02:09
02.05.2013
02.05.2013
Tomáššš
-> Koblet: tiez si myslim
16:53:17
02.05.2013
02.05.2013
dragon_cb_cz
-> Pavel P..: I taková auta se najdou...
16:42:22
02.05.2013
02.05.2013
Koblet
Kilometrů málo, ale vypadá dobře. On tam tu jednu nulu dopíše.
16:30:48
02.05.2013
02.05.2013
Bill1984
-> Pavel P..: ta tam nejspíš ani nikdy nebyla
16:30:46
02.05.2013
02.05.2013
oppik
9000km?to není možný
16:29:31
02.05.2013
02.05.2013
Pavel P..
najeto 9000km? to má snad ještě původní vodu v ostřikovači ne?