skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Tak sem Rapidu pořídil brášku
jedná se o Rapida 135RiC, tohle provedení mě vždycky fascinovalo, a tak když se naskytla teď příležitost, neváhal sem se ho ujmout
stav při koupi:
no, prostě kopřivák, pův majitel sic vyměnil blatníky a vytvořil pokus o vyvaření kufru, ale na záplaty bude stačit bafnout a upadnou sami, navíc auto stálo venku takže všechny původně nové díly mají teď rat patinu. Kastle má jestě původní prahy a lemy, sic vybaveno korozí, ale lepší než převářet už jednou vařené,že. interier jakš takš, stropnice ok, bez okna, zbytek se pohledá v zásobách...snad:)
Motor a vše okolo vztřikování je komplet a nezasaženo kutilem, chybí původní výfuk s katem, to bude asi oříšek. motor tohočasu fáčko, naštěstí 135 doma je.
Podlaha a spodek relativně ok, vařit se samo bude :)
Nápravy na repas.
v plánu komplet rozebrání, oškrábání, vyvaření atd atd atd, však to všici známe.
ve finále bych mu chtěl dát podobu jakou vyjel z fabriky vč barvy(ta žlutá není jeho původní)
-výhledově výfuk na tuto motorizaci(nemám ani mezikus na lambdu) :( - edit: už máme :-)
díky Zekemu, za vztřícné jednání a že to od hrobníka sebral z lopaty, Berymu, že byl ochotný jet semnou na výlet
15.11. celý den věnován zprovoznění, el čerpadlo po letech doslova srostlé suchym bahnem z benzínu, rozpertlováno, rozborka, komplet vyčištěno, běhá,benzin táhne, nicméně motor ješte naskočit nechce..... postupně svážim díly z meziskladů, takže zdravoučké kapoty už máme :)
18.11. přihlášeno , bursíkovné uhrazeno, Euro 1 udělalo radost peněžence
29.11. pokračování v odhalování tajů vztřikování, vyhozen starter z feldy a nandán fungl nový škodovácký, a hle hejblata na klapce ožily, vyndán vztřikovač, vytvořen provizorní benzínový okruh s tlakem 0,75bar, a po připojení proudy funguje, leč, původní rozpohybované čerpadlo tlak bohužel nedává, a pumpa z tisícdvestotrojky byl taky trapný pokus.
Sháním tedy el.palivové čerpadlo z RENAULT 19/21-externí, umístěné u prahu. díky za každý tip
21.12.2018 konečně to po dlouhém bádání a proměřovaní chytlo, vrčí hezky, můžem začít s rozborkou
22.12.2018 převoz na dilnu, pul auta odstrojeno, zjišťování množství korozí napadených míst
23.12.2018 odstrojeno na holou kastli, interier zbaven asfaltových plátů a vyčištěn od kutilských barviček a všudypřítomnéno chemoprenu z tuňáckého záťežového koberce, zitra na bok a aspoň sundat nápravy....
....kastle doodstrojena, oškrábán spodek od plastizolu, nakoupena plechařina.
4.1. 2019 nápravy rozebrány na prvočinitele, odvoz na tryskání, pružiny komax
8.1. 2019 díly náprav v epoxidu a vrchni černe barvě, zbytek v zinkovně
19.1. 2019 doskládaná p.náprava , brzdiče , panel vztrikování, obě elektroinstalace
28.1.2019 kastle po opískování, COčko může nastoupit
Koupím:
-parabolu+hrnec předního světla-řidičova strana+přední blinkr
jedná se o Rapida 135RiC, tohle provedení mě vždycky fascinovalo, a tak když se naskytla teď příležitost, neváhal sem se ho ujmout
stav při koupi:
no, prostě kopřivák, pův majitel sic vyměnil blatníky a vytvořil pokus o vyvaření kufru, ale na záplaty bude stačit bafnout a upadnou sami, navíc auto stálo venku takže všechny původně nové díly mají teď rat patinu. Kastle má jestě původní prahy a lemy, sic vybaveno korozí, ale lepší než převářet už jednou vařené,že. interier jakš takš, stropnice ok, bez okna, zbytek se pohledá v zásobách...snad:)
Motor a vše okolo vztřikování je komplet a nezasaženo kutilem, chybí původní výfuk s katem, to bude asi oříšek. motor tohočasu fáčko, naštěstí 135 doma je.
Podlaha a spodek relativně ok, vařit se samo bude :)
Nápravy na repas.
v plánu komplet rozebrání, oškrábání, vyvaření atd atd atd, však to všici známe.
ve finále bych mu chtěl dát podobu jakou vyjel z fabriky vč barvy(ta žlutá není jeho původní)
-výhledově výfuk na tuto motorizaci(nemám ani mezikus na lambdu) :( - edit: už máme :-)
díky Zekemu, za vztřícné jednání a že to od hrobníka sebral z lopaty, Berymu, že byl ochotný jet semnou na výlet
15.11. celý den věnován zprovoznění, el čerpadlo po letech doslova srostlé suchym bahnem z benzínu, rozpertlováno, rozborka, komplet vyčištěno, běhá,benzin táhne, nicméně motor ješte naskočit nechce..... postupně svážim díly z meziskladů, takže zdravoučké kapoty už máme :)
18.11. přihlášeno , bursíkovné uhrazeno, Euro 1 udělalo radost peněžence
29.11. pokračování v odhalování tajů vztřikování, vyhozen starter z feldy a nandán fungl nový škodovácký, a hle hejblata na klapce ožily, vyndán vztřikovač, vytvořen provizorní benzínový okruh s tlakem 0,75bar, a po připojení proudy funguje, leč, původní rozpohybované čerpadlo tlak bohužel nedává, a pumpa z tisícdvestotrojky byl taky trapný pokus.
Sháním tedy el.palivové čerpadlo z RENAULT 19/21-externí, umístěné u prahu. díky za každý tip
21.12.2018 konečně to po dlouhém bádání a proměřovaní chytlo, vrčí hezky, můžem začít s rozborkou
22.12.2018 převoz na dilnu, pul auta odstrojeno, zjišťování množství korozí napadených míst
23.12.2018 odstrojeno na holou kastli, interier zbaven asfaltových plátů a vyčištěn od kutilských barviček a všudypřítomnéno chemoprenu z tuňáckého záťežového koberce, zitra na bok a aspoň sundat nápravy....
....kastle doodstrojena, oškrábán spodek od plastizolu, nakoupena plechařina.
4.1. 2019 nápravy rozebrány na prvočinitele, odvoz na tryskání, pružiny komax
8.1. 2019 díly náprav v epoxidu a vrchni černe barvě, zbytek v zinkovně
19.1. 2019 doskládaná p.náprava , brzdiče , panel vztrikování, obě elektroinstalace
28.1.2019 kastle po opískování, COčko může nastoupit
Koupím:
-parabolu+hrnec předního světla-řidičova strana+přední blinkr
Apple / Rapid 135RiC - komentáře:
23:21:15
30.11.2015
30.11.2015
RadovanSkodovkar
-> Apple STS Chvojkovice-Brod: Toto by problém neriešilo? www.pietro-eshop.cz/katal
og/.../palivove-cerpadlo-p
eugeot-305-405
23:14:07
30.11.2015
30.11.2015
Apple STS Chvojkovice-Brod
koupím benzínové čerpadlo z Renault 19/21- umístění u prahu mimo nádrž, díky moc
14:25:44
21.11.2015
21.11.2015
Petuli
-> Apple STS Chvojkovice-Brod: Však uvidíš,jinak ten zelený drátek od krokového motorku je orig.uchycen pod šroubkem tělesa vstřiku
00:52:38
21.11.2015
21.11.2015
Apple STS Chvojkovice-Brod
-> Petuli: ted koukám k tobě, i k Richardovi a ani jeden to nemáme stejně, tu silnou vyměním, stejně jako starter a uvidíme co dále
23:42:33
20.11.2015
20.11.2015
Petuli
Na fotce č.4--jednou jsem zkoušel vyměnit hadičky,tu hrubou z víka v. a ty tenké.Když jsem měl trošku delší ty tenčí,nedělalo to dobrotu a když vidím tu hrubou kratší než ty dvě tenčí,tak nevím.
19:19:18
19.11.2015
19.11.2015
rsvancara
-> Apple STS Chvojkovice-Brod: To jsem si taky myslel a nakonec mám auto jednu nedobovou prasárnu vedle druhý . Bratránek mi to nevěřil, tak jsem mu u auta ukazoval a pět minut jmenoval, co tam nemá co dělat....
01:23:16
19.11.2015
19.11.2015
Apple STS Chvojkovice-Brod
-> Čokin: už putovní směr ukončil, na konci dlouhého procesu reinkarnace by měl být jak z továrny
01:12:56
19.11.2015
19.11.2015
Čokin
-> Apple STS Chvojkovice-Brod: Tak tento kus nabral putovní směr :) ........tak snad bude jezdit v původním složení. Držím Vám palce chapci at to dotáhnete do zdárného konce :D
00:24:32
19.11.2015
19.11.2015
Apple STS Chvojkovice-Brod
-> rsvancara: je to přesně jak řikáš, o pár favoritech s více jak 500tis km s puvodnim agregátem vím
11:26:46
18.11.2015
18.11.2015
rsvancara
-> Apple STS Chvojkovice-Brod: Podle mě je to pohodový řešení, jediný co pak odejde jsou čidla teploty a to se dá poznat, že se to auto hodně rozežere (12l/100), jinak to prostě funguje, funguje, funguje - což je s favorit motorem celkem fajn kombinace. Obyč 120cítka většinou po 110 tisících musí na GO motoru, Fávo snese o dost víc.
23:51:54
16.11.2015
16.11.2015
Apple STS Chvojkovice-Brod
-> rsvancara: však to byl vtip, ale když se mi zakutálel jeden váleček z čerpadla před garáž do listí a hodinu a pul sem o hledal, jisté zoufalství se projevovalo. nicméně na injenction se velmi těším
22:43:40
16.11.2015
16.11.2015
rsvancara
-> Apple STS Chvojkovice-Brod: Ale prdlajs zlatej karbec, přidřený osičky nebo vůle na osičkách, ohnutá spodní příruba, prohlý víko.... to všechno tady není :-D
Jinak ten lepší manuál jsem překládal z anglické verze kterou jsem stáhl z finských stránek. Včetně přemalování obrázků :-D.... a pak se mi dostala do rukou už přeložená trochu obsáhlejší verze.... někdy to porovnám a doplním :-). Stejně tak musím ještě domalovat manuál na XR25(S) a udělat protikonektor na konektor diagnostiky....
Jinak ten lepší manuál jsem překládal z anglické verze kterou jsem stáhl z finských stránek. Včetně přemalování obrázků :-D.... a pak se mi dostala do rukou už přeložená trochu obsáhlejší verze.... někdy to porovnám a doplním :-). Stejně tak musím ještě domalovat manuál na XR25(S) a udělat protikonektor na konektor diagnostiky....
17:42:48
16.11.2015
16.11.2015
Apple STS Chvojkovice-Brod
-> rsvancara: zkusime, louskal sem ten manual, je to tam hezky popsane, jen to propipavani je tak na cely den, ale aspon uz zhruba vim. Sem v nedeli rikal zlatej karbec
16:57:36
16.11.2015
16.11.2015
rsvancara
-> Apple STS Chvojkovice-Brod: Jo když máš ultrazvuk, tak to pak jo :-D. Těch 12V zkus, uvidíš, co uvidíš (dej pod vstřikovač prst až dva, při startování ti to například ty prsty pěkně zmáchá).
Po zapnutí klíčku zavrčí čerpadlo, klapka pokud si dobře pamatuju se nastaví po vypnutí klíčku a pak to teprve vypne jedno z těch dvou relé a tím i napájení ECU :-)
Po zapnutí klíčku zavrčí čerpadlo, klapka pokud si dobře pamatuju se nastaví po vypnutí klíčku a pak to teprve vypne jedno z těch dvou relé a tím i napájení ECU :-)
13:06:17
16.11.2015
16.11.2015
Apple STS Chvojkovice-Brod
To asi jo
12:39:43
16.11.2015
16.11.2015
castrol
-> Apple STS Chvojkovice-Brod: tak ja mam ale asi nieco blizsie co ?
12:21:38
16.11.2015
16.11.2015
Apple STS Chvojkovice-Brod
Někdo z mistnich umi ultrazvuk?
11:57:47
16.11.2015
16.11.2015
castrol
-> Milan 136 16.11.15 11:43:39: tak tak a este ked da na vstrehovac pulz tak ho pekne pretahne
11:43:39
16.11.2015
16.11.2015
Milan 136
-> Apple STS Chvojkovice-Brod: ultrazvuk dokáže celkem divy