skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
škoda Felicia 1.3 GLXI (Feliška)
Rok výroby:1995
Najeto:115 000 km Budíky vynulovány.
Motor: 136BMM
- Hlava snížena o 1,2 mm
- Tvrdé ventilové pružiny
- Zabroušené ventily
- Zvětšené kanály
- Vačková hřídel 265°na 265° Chovanec
- Řemenice na klikové hřídeli o 0,4 kg
- Vyúhlované ojnice,nové ojniční a pístní čepy
- Setrvačník odlehčen o 1,77 kg
- Zánovní kliková hřídel,vše vyváženo
- Nové vložky válců a pístní kroužky
- Zapalovací svíčky Bosch Platinum Plus
- Blok a hlava motoru nastříkána stříbrným a řemenice červeným alkytonem
- Motorový olej: Castrol Magnatec 10W 40
Převodovka: Sériová 1,3
- Nastříkána stříbrným alkytonem
- Nový převodový olej
- Nové čidlo zpátečky
- Lyžina Kuboj
- Převodový olej: Mannol SAE 80W-90
Podvozek:
- HP Sporting - Tuning- Po repasi přímo od výrobce
- Ramena vyztužena a nastříkána červeným alkytonem
- Tvrdé silentbloky
- Silnější nápravnice z novější verze a zadní náprava nastříkána černým alkytonem
- Přední stabilizátor z 1.6 MPI
Brzdy:
- Přední:
Brzdiče Ford Mondeo 1,8 16V
Kotouče Renault Clio Williams průměr 259 mm
- Zadní:
Kotoučové VW Golf průměr 226 mm
Lanovody na zakázku vyrobené
Foto:
brian90.rajce.idnes.cz/
www.instagram.com/ pod hashtagem: #feliska
Postupně budu přidávat......
Bývalé auto: skoda-virt.cz/cz/.../6183 -feli-by-brian
Rok výroby:1995
Najeto:115 000 km Budíky vynulovány.
Motor: 136BMM
- Hlava snížena o 1,2 mm
- Tvrdé ventilové pružiny
- Zabroušené ventily
- Zvětšené kanály
- Vačková hřídel 265°na 265° Chovanec
- Řemenice na klikové hřídeli o 0,4 kg
- Vyúhlované ojnice,nové ojniční a pístní čepy
- Setrvačník odlehčen o 1,77 kg
- Zánovní kliková hřídel,vše vyváženo
- Nové vložky válců a pístní kroužky
- Zapalovací svíčky Bosch Platinum Plus
- Blok a hlava motoru nastříkána stříbrným a řemenice červeným alkytonem
- Motorový olej: Castrol Magnatec 10W 40
Převodovka: Sériová 1,3
- Nastříkána stříbrným alkytonem
- Nový převodový olej
- Nové čidlo zpátečky
- Lyžina Kuboj
- Převodový olej: Mannol SAE 80W-90
Podvozek:
- HP Sporting - Tuning- Po repasi přímo od výrobce
- Ramena vyztužena a nastříkána červeným alkytonem
- Tvrdé silentbloky
- Silnější nápravnice z novější verze a zadní náprava nastříkána černým alkytonem
- Přední stabilizátor z 1.6 MPI
Brzdy:
- Přední:
Brzdiče Ford Mondeo 1,8 16V
Kotouče Renault Clio Williams průměr 259 mm
- Zadní:
Kotoučové VW Golf průměr 226 mm
Lanovody na zakázku vyrobené
Foto:
brian90.rajce.idnes.cz/
www.instagram.com/ pod hashtagem: #feliska
Postupně budu přidávat......
Bývalé auto: skoda-virt.cz/cz/.../6183 -feli-by-brian
Feliša - komentáře:
20:03:59
09.03.2015
09.03.2015
Brian
-> vhml: Víš že už ani nevim. Snad možná že na druhý straně by tam překáželi kabely a nechtěl jsem je véct nějak okolo toho držáku aby tam tak nekoukali. Ten rám je spíš okrasná záležitost Navíc je to polorám, takže ochranná funkce asi nebude příliš ideální.
19:44:31
09.03.2015
09.03.2015
vhml
-> Brian 09.03.15 19:41:49: už jsem bál, že to nezavřeš. Proč jsi to nenavařil rovnou do rohu podlahy? Pevnost by byla ještě jinde.
19:41:49
09.03.2015
09.03.2015
Brian
-> vhml: Ještě tam přijde jeden plech na to "elko" pro vyztužení z obouch stran a trochu dobrousit sváry..
19:13:50
09.03.2015
09.03.2015
vhml
-> Brian 09.03.15 19:09:36: co si představuješ pod doladěním detailů?
12:19:20
07.07.2014
07.07.2014
castrol
-> Brian: tiež som mal bobana ale jedno zatiaľ funguje
12:13:52
07.07.2014
07.07.2014
Brian
-> castrol: No snad to pomůže. Já jsem se zas ptal známého a on řikal, že jsou tam dvě gufera.jedno z venku a druhé zevnitř. Tak snad bude stačit jen to venkovní, protože kvůli tomu vnitřnímu by se musela rozpůlit převodovka a na to se můžu vyprdnout.
12:07:36
07.07.2014
07.07.2014
castrol
-> Brian: okolo riadenia mi to kvapkala tiež a zatial guferko pomohlo
21:02:08
28.05.2014
28.05.2014
czechino
-> Brian: Ok, drzim palce at se dari, moc hezkej projekt :)
12:54:12
18.05.2014
18.05.2014
Brian
-> czechino: Děkuji No nevím kolik bude mít Ps, ale doufám že víc než série. Časem bude MPI ,komponenty a kabeláž budu mít za chvíli doma a po sezoně bych ho tam vrazil, to by mohlo auto rozhýbat lépe.
22:20:01
17.05.2014
17.05.2014
czechino
Mooc hezké , kolik počítáš že bude PS? Přeci to SPI je tak do 60KW
20:31:02
15.05.2014
15.05.2014
Brian
-> castrol: Asi tak nějak
20:27:27
15.05.2014
15.05.2014
castrol
-> Brian: asi ako viacej veciciek co
20:12:37
15.05.2014
15.05.2014
Brian
-> castrol: ne ne, zatím origoš....svody půjdou až po technické....
19:47:07
15.05.2014
15.05.2014
castrol
-> Brian: uz su aj zvody na aute ?
20:00:00
23.04.2014
23.04.2014
castrol
-> Brian: tak na technickej to je jasne ako by to ofiko dopadlo a karburator ten by bol na to asi lepsi
15:46:04
23.04.2014
23.04.2014
Brian
-> castrol: MPI bude časem. Chtěl jsem jednobodku z důvodu že jí moc lidí nemá, ale už vím proč je tomu tak. Z čipování se z toho moc nevytáhne, ale už jsem byl rozhodlej. Takže pokud MPI , tak až auto bude jezdit. . ..A také nevím co by řekli na technické... Přemýšlel jsem i o karburátorech. Ale to je vše hudba budoucnosti.