Nepér / Favorit 136L Nepér / Favorit 136L

komentáře | popis | fotky | Nepér | 29.11.20 23:50 | 254x v oblíbených
Vyroben 8.11.1990 (čtvrtek), modelový rok 91, barva 5105 - vyblitá zelená.



Auto jsem dostal po dědovi, v listopadu 2004. Postupně se to ale nějak zvrtlo, takže...



Motor:

-Blok Fabia 1397 ccm, snížená hlava Fabia, tenčí těsnění M-E, komprese 10.9, zvětšené kanály, upravená sedla, tvrdší ventilové pružiny

-Vačka M-E 278/265°, zdvihy 7.1/6.7 mm

-Upravené sání z BMM

-Karburátor Jikov Lekr, zvětšené difuzory a rozprašovače, přetryskovaný. Podtlakový ovladač druhé komory se slabší pružinou

-Programovatelné zapalování Ignitech TCIP4, pulsní rotor na řemenici, induktivní snímač polohy klikové hřídele

-Rozdělovač BMM, pouze pro rozdělení jiskry

-Elektrická palivová pumpa Facet 40105

-Sahara a chladič Felicia 1.6, spínání termospínačem přes relé, možnost manuálního zapnutí

-Kratší ze sériových převodovek s rozpěrným kroužkem a molybdenovými synchrony na 2. a 3. st.

-Poloosy felicia

-Svody 4-1 s lambda-sondou

-Výfuk Felicia 1.9D, oba tlumiče upraveny pro lepší průchodnost

-Výměník voda-olej Felicia 1.9D

-Odbržděno 95 HP/70 kW při 6000 rpm a 130 Nm při 4500 rpm na palivo Verva 100



Podvozek:

-Set pružin a tlumičů "HP Sporting"

-Upravená přední ramena, tvrdší silentbloky, asymetrické horní uložení v unibalech

-Přední těhlice Felicia, brzdiče Ford Sierra pístek 60 mm, chlazené kotouče 235 mm

-Vzadu sériová repasovaná náprava Felicia, tvrdší silentbloky, bubnové brzdy bez redukčních ventilů, zmenšená vůle samostavů, úhlové podložky pod náboji pro větší negativní odklony a korekci sbíhavosti.

-disky VW "P-slots" 6x14 ET38, pneu 185/55 R14



Výbava:

-elektronický přerušovač blinkrů

-kontrolka ruční brzdy

-kontrolka bezpečnostních pásů

-kontrolka větráku chladiče

-kontrolka řazení (funkce programovatelného zapalování)

-topení Felicia

-centrální zamykání na DO, ovládá i 5. dveře, nezávislý odskok 5. dveří

-výplně dveří LS

-zadní stěrač & ostřikovač

-digitální tachometr

-tónovaná okna (originální zelená)

-tlakoměr a teploměr oleje KMGY

Nepér / Favorit 136L - komentáře:

13:54:55
07.01.2014
bigfavo
-> Tuner#2: a co ked to je chlapec ? 1
23:54:36
06.01.2014
Nepér
-> Tuner#2: Naprosto nepodložená informace.
23:17:00
06.01.2014
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Nepér 06.01.14 23:14:30: Já to tušil, Nepér má babu 9 1
23:14:30
06.01.2014
Nepér
Mno, takže se dostavila nějaká ta životní motivace, energie a tak... na jaře by to mohlo jezdit.
20:28:11
25.12.2013
Nepér
Se musí na léto přetryskovat 3
18:24:35
25.12.2013
castrol
-> Vojtisek: toto auto je zvyknute na zimu tak nieje divu ze to nestartuje
17:29:43
25.12.2013
Pavel P..
-> Nepér: to ber... ten se k tobě hodí, šak vypadáš trochu jak ivan3
14:56:25
25.12.2013
Vojtisek
-> Nepér: otec měl volhu a pak i žigula, v létě to startovalo děsně, ale jakmile bylo pod -10, tak to startovalo bez problému - holt sovětské vozidlo1
14:54:03
25.12.2013
Nepér
-> Vojtisek: Ale splňuje to požadovaný parametry

-Je to starý

-Je to hezký

-Je to hranatý

-Je to i kulatý 3

-Má to zadní náhon

-Je to kára jaxviň

-Docela to jede

-Skoro to nebrzdí 3

-DV/SV Radiopřijímač po dohodě za příplatek
upraveno 3x, naposled 25.12.2013 14:55:14
14:42:53
25.12.2013
Vojtisek
-> Nepér: a v kufru je vždycky pytel cementu, aby se to vůbec na sněhu rozjelo1
14:30:14
25.12.2013
Nepér
Co tohle? Prej to topí i v -40°C a dá se to natočit klikou...
zvětšit Nepér / Favorit 136L - obrázek od Nepér vložen 25.12.2013 14:30:14
10:20:14
03.12.2013
varok
Teď se nechci Nepéra zastávat, ale myslím to všeobecně. Zajímavé je, že škodovky netopí a nesvítí. Pokud je pod nulou tak nestartují, ale vždycky u nás u baráku zůstávají nenastartované diesly a jiné luxusní zahraniční auta. Favority, Felicie apod. vždy nastartují, i když třeba někdy s potížemi. 3
10:08:22
02.12.2013
MOLSO
-> dakar.cz: vlastna skusenost ? 3
08:44:01
02.12.2013
dakar.cz
-> Eidy: spíš když je pod nulou tak nestartujou 3
08:31:40
02.12.2013
Eidy
-> MisakusX: Že škodovky nesvítí a netopí? 3
01:38:13
02.12.2013
MisakusX
To on si jen tak občas posteskne, nemějte o něj strach, lano si nehodí ... nepochybně by vymyslel nějakej tvůrčí způsob odchodu z tohoto světa a rozhodně by to zahrnovalo elektřinu.



Jak se začne stmívat před pátou a teploty klesnou pod deset stupňů, šíří se deprese ve velkém... obzvláště na škodováckých fórech (čímpak to může být?)
01:15:44
02.12.2013
Nepér
-> Gauner: to je sice hezký, ale mě už nějak neinspiruje nic.
00:01:21
02.12.2013
Gauner
-> Nepér: Třeba pro mě je Tvoje auto celkem velká inspirace4
23:56:38
01.12.2013
Nepér
Na ty tuningy, z toho britskýho fóra, na to nikdy nebudu mít... beztak jsem nula, jako dycky.
upraveno 1x, naposled 01.12.2013 23:59:25
Extreme Tyres