![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
ŠKODA FAVORIT 136LXi 50kW r.v.1994
*FAVORIT 136LXi* - komentáře:
-> Tom Troll 07.12.18 21:52:14: ten tachometer skresluje o necelých 10km/h, meral som to podla GPS v navigácii. Kamarát má možno fotku, skúsim sa ho spýtať, ale ja som mal dosť roboty s volantom, nie ešte fotiť GPS ![1](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
Jinak fágo je to krásný.
Snad tak taky zůstane.![1](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
Snad tak taky zůstane.
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
-> MVM: To nepochopim. Kulatý tachometry na 742 maj určitou stálou, kdyžtak s průběham snižující se odchylku. Jít do kopru to začlo s otáčkoměrama PAL (avšak polák a maďar přesný) a se sdruženejma to šlo do kopru na všech budíkách až do felicie...
A přitom mají například zpožděnej pád ručičky palivoměru oproti starejm, ale zato všechny ostatní se třepou jak osyka a lítaj všude kolem, zato starý kulatý krásnej a plynulej a lineární pohyb... To by bylo o tolik levnější nebo co?
LUMEL mi do posledního modelu prostě nepatří, ale ty jednak ošklivý ale hlavně nepřesný sdružený tam nechci.![21](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/21.gif)
![21](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/21.gif)
A přitom mají například zpožděnej pád ručičky palivoměru oproti starejm, ale zato všechny ostatní se třepou jak osyka a lítaj všude kolem, zato starý kulatý krásnej a plynulej a lineární pohyb... To by bylo o tolik levnější nebo co?
![8](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/8.gif)
LUMEL mi do posledního modelu prostě nepatří, ale ty jednak ošklivý ale hlavně nepřesný sdružený tam nechci.
![21](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/21.gif)
Hoodně pěkný fávo.
Favorita jsem měl jako svý první auto
Samozřejmě že proběhl klasický tuning. Těm budíkům na palubovce se nedá zleva doprava věřit ani jednomu. Leda kontrolkám se z části věřit dá,šipkám blinkrů 100%. Tacho a otáčkoměr jsou z jiný planety. S upravenou 136L na karburátoru jsem tacho ohnul svisle dolů na PAL, z kopce a vitr vzádech na D1 se zarazil o zarážku. Ale v tý době nebyla GPS ani foťák v mobilu a ani vlastně mobily ![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
ten tachometr, to je na 175/65r13 s převodovkou 4,22?
Pekny
dobre si zrobil,že si sa ho ujal ![4](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
![5](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/5.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)