skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Tak jsem si ke konci roku 2013 ke dvoum dřímajícím Favoritům,dvoum Kadettům a spotřebnímu Peugeotu 106 pořídil Pick upa. Našel jsem ho náhodou na netu za super cenu kousek od mýho bydliště a jelikož jsem byl dlouhodobě na druhym konci světa,tak jsem tam poslal kamaráda, ten obhlídnul,zaplatil a odvezl. Pikouš si do mýho návratu postál u kamaráda a na jaře 2014 se na něm začlo dělat.
Něco málo k autu: Jedná se o naftovýho pick upa z roku 2000 originál s nástavbou Carvok,vyroben v závodě Kvasiny, kastle celkem slušná - původní veškerá plechařina a nic nevařeno, najeto dle tacho 300 000 km,počet majitelů neznámý - zřejmě 3. A původně byl bez dokladů. Po koupi se mu nechtělo startovat a po dlouhym natočení tlakoval.
květen- konec září 2014 proběhla generálka auta spočívající: v opravě motoru (rozvody+vodní pumpa,srovnaná hlava,nový těsnění pod hlavu,pod paroží,pod sání a výfukový,novej olej,fridex,klíňák,žhavič ky a relé žhavení), generálce nápravy (nový horní uložení,čepy,manžety na poloosách a gufera poloos a gufero řazení,zadní ložiska a prasátka), kompletního vyvaření (levý ucho,vršek a kus spodku podběhu,čelo prahu pod přední zástěrkou,pravý konec prahu,zadní vršky podběhů kolem tlumičů,vršky a kapsy kolem zadních světel,boční plechy kolem zadních dveří a kus na pravý bočnici a spousty různejch záplatiček), kompletní výměny interiéru za GLX ve stavu 1A, kompletního celolaku včetně nástavby a opravy zadních dveří, oprava rezavejch míst a nástřik spodku ve 3 vrstvách a kompletního vystříkání dutin se spotřebou 5 kartuší.
úpravy oproti originálu: maska Caddy,facelift nárazník,lakovaný bočnice zadního nárazníku,14" alu Atlanta, zatmavený zadní světla Hella+ přední blinkry,led denní svícení z Fabie II RS a předěláno do Feldích mlhovek,bixenonová vestavba, originál plastový podběhy vpředu,polský vzadu,zatmavovací fólie na sklech
veškerou fotodokumentaci co k opravám udělám je k vidění zde: krausic.rajce.idnes.cz/Ge neralka_Felicie_Pick_up
Něco málo k autu: Jedná se o naftovýho pick upa z roku 2000 originál s nástavbou Carvok,vyroben v závodě Kvasiny, kastle celkem slušná - původní veškerá plechařina a nic nevařeno, najeto dle tacho 300 000 km,počet majitelů neznámý - zřejmě 3. A původně byl bez dokladů. Po koupi se mu nechtělo startovat a po dlouhym natočení tlakoval.
květen- konec září 2014 proběhla generálka auta spočívající: v opravě motoru (rozvody+vodní pumpa,srovnaná hlava,nový těsnění pod hlavu,pod paroží,pod sání a výfukový,novej olej,fridex,klíňák,žhavič ky a relé žhavení), generálce nápravy (nový horní uložení,čepy,manžety na poloosách a gufera poloos a gufero řazení,zadní ložiska a prasátka), kompletního vyvaření (levý ucho,vršek a kus spodku podběhu,čelo prahu pod přední zástěrkou,pravý konec prahu,zadní vršky podběhů kolem tlumičů,vršky a kapsy kolem zadních světel,boční plechy kolem zadních dveří a kus na pravý bočnici a spousty různejch záplatiček), kompletní výměny interiéru za GLX ve stavu 1A, kompletního celolaku včetně nástavby a opravy zadních dveří, oprava rezavejch míst a nástřik spodku ve 3 vrstvách a kompletního vystříkání dutin se spotřebou 5 kartuší.
úpravy oproti originálu: maska Caddy,facelift nárazník,lakovaný bočnice zadního nárazníku,14" alu Atlanta, zatmavený zadní světla Hella+ přední blinkry,led denní svícení z Fabie II RS a předěláno do Feldích mlhovek,bixenonová vestavba, originál plastový podběhy vpředu,polský vzadu,zatmavovací fólie na sklech
veškerou fotodokumentaci co k opravám udělám je k vidění zde: krausic.rajce.idnes.cz/Ge neralka_Felicie_Pick_up
-Tomáš/Pick up 1,9D- - komentáře:
21:55:16
16.08.2014
16.08.2014
Domajz
-> Thomas 16.08.14 21:44:54: tyyy jo krasavec to je
21:44:54
16.08.2014
16.08.2014
Thomas
-> castrol: jen po troškách. Posledních pár dní jsem se věnoval přípravě na sraz tomuto krasavci,ale od zítra zas jedeme naplno
11:18:07
14.08.2014
14.08.2014
castrol
-> Thomas: no co uz skladas?
08:10:00
14.08.2014
14.08.2014
Darien
Tak to vypada podstatne lepe :-
12:03:01
12.08.2014
12.08.2014
castrol
-> rubajz: odfotiť na slniecku
23:50:34
11.08.2014
11.08.2014
rubajz
super
21:32:24
11.08.2014
11.08.2014
Thomas
bohužel barva na fotkách je uplně jiná než barva v reálu. Ve skutečnosti je to rudě červená,něco jako červená rally
19:10:48
11.08.2014
11.08.2014
castrol
-> Thomas: pekna farba ,tesim sa az ro bude zlozene
18:34:01
11.08.2014
11.08.2014
Flasch1994
Parádní volba barvy
22:55:16
09.08.2014
09.08.2014
rubajz
-> Thomas: Jo modrá pickupům sluší bílá je taková všední obyčejná... každej druhej je snad bílej já kdybych ho stříkal, tak jedině do tý zelený škodovácký metalízy co teď dávaj na nový, ta se mi fakt líbí, ale tvoje auto tvůj hrad jsem zvědav jaká nakonec bude
22:16:42
04.08.2014
04.08.2014
Thomas
-> rubajz: Barvu nemám ještě uplně rozhodlou. Původně měla bejt origo bílá,pak jsem chtěl modrou a teď mě kamarádi přesvědčujou o nějaký uplně odlišný,tak ještě uvidim....
23:39:50
29.07.2014
29.07.2014
rubajz
Tak koukám, že máš vyvařeno? Jaká bude barva?
20:45:03
08.07.2014
08.07.2014
Thomas
-> rubajz: no vida jak je ten svět malej tachometry jsem k tomu dostal dva,jeden vymontovanej bez žároviček,na kterym bylo asi 315 600 km a druhej namontovanej plně funkční na ktarym je 245 889 km.... Nakonec se ještě dočká generálky a bude lítat dál
18:50:57
08.07.2014
08.07.2014
rubajz
A žádný čorky!! poctivě odhlášenej za úplatu moravský slivovice
18:48:20
08.07.2014
08.07.2014
rubajz
A hele to by mě nenapadlo, že ho ještě někdy uvidím ten pickup je ode mě, přijeli si pro něj borci s kontejnerem, třetí fotka je ještě ode mě z ustájení a na tachoměru bylo 315 000km co si pamatuju....
22:16:38
03.06.2014
03.06.2014
castrol
-> Thomas: to tiez
22:11:28
03.06.2014
03.06.2014
Thomas
-> castrol: spíš víc a víc oblíbenejší
19:38:52
03.06.2014
03.06.2014
castrol
-> Thomas: kukam ze caddy maska je uz nejak moc okukana
20:33:03
14.05.2014
14.05.2014
Thomas
Celou dobu co ho mám nechtěl chytat,startér točil,motor škital,ale chytil až třeba po půl minutě a koupil jsem ho bez vody. Po dolití vody a problematickém nastartování motor tlakoval. Rozdělal se teda motor a odvezla hlava na tlakování-tam se zjistilo že hlava není prasklá,ale je prohhlá-někdo jezdil bez vody. Nechala se srovnat,udělaly se nový rozvody (byly na hraně),vyměnila se vodní pumpa a zjistila se příčina-byla kouslá a vysypaná. Dále se zjistilo že bylo špatně nastavený čerpadlo-celej problém špatnýho startování,daly se nový žhavičky a motor krásně vrčí a chytá na otočení