Eidy / Kóča Eidy / Kóča

komentáře | popis | fotky | Eidy | 16.03.24 21:02 | 719x v oblíbených
Moje motto: Don’t drive your passion, let the passion drive you.



Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Jeremy Clarkson - Love the Beast




Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.



1) Podvozek:

Přední náprava:



* Emková.

* Vyztužená ramena po celé délce.

* Ramena uložena v unibalech.

* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).

* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.

* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.

* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.

* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.

* Vzpěra mezi tlumiči.

* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).

* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).

* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.

* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.

* Pancéřované brzdové hadičky.

* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).

* Rozchod 1415 mm.



Zadní náprava:



* Molčanova ramena.

* Uchycení v unibalech.

* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.

* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.

* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.

* Pancéřované brzdové hadičky.

* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.

* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.

* Podložky 16mm.

* Zadní zesílené náboje (by Saky).

* Rozchod 1390 mm.



Převodovka:



* 5Q se SP 4,22.

* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).

* Samosvor od Kalmaru.

* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.



Kola:



* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.

* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).



2) Interiér:

* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.

* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).

* Čtyřbodové pásy RRS 3".

* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.

* Nastavitelný shiftlight.

* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.

* Startování tlačítkem.

* Sportovní pedály OMP.

* Černé koberce (bibendum30).

* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.

* Zadní sedadla pryč.

* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.

* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.

* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.

* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.



3) Exteriér:

* Červený lak odstín Škoda Corrida.

* Přední spoiler upravený podle představ.

* Bílé přední blinkry..

* Zakázkový chladič pod nárazníkem.

* Bezpečnostní spony na přední haubně.

* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.

* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.

* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.

* Hliníková střecha.

* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.



4) Motor:



* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.

* Kované písty CP s vyšší kompresí.

* Ojnice Maxpeedingrods.

* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.

* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).

* Maximální otáčky 7200 ot/min.

* Vačky sériový AR 164.

* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.

* Karbonové sání.

* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.

* Duralová řemenice.

* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).

* Sáni vzduchu bočním oknem.

* ECU Master Classic.

* Olej Millers 10w60 NT.

* 176 HP a 213 Nm.



5) Chlazení

* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.

* Taženo v Cu trubkách.

* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.



6) Hmotnost

* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.



Plány:

* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.

* Vrátit a vracet se na Nurburgring.

* Možná jet na sraz ve Worthersee.

* Přidat ještě něco toho karbonu.

* Ještě to trochu odlehčit.

* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.



Svezení na okruhu v Goodwoodu :)

Škoda 110R at Goodwood trackday - 18.06.2022 - stint 3




Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )

Š110R - Autodrom Most 13.4.2022 - Stint 2 - 18:00




Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))

Nejrychlejší kolo zde:
Škoda 110R on Nordscheife 10.06.2018 stint 4 - my fastest lap 8:55




Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)

Zábava sledovat Lukyho EVO V
Škoda 110R in Spa Francorchamps 11.06.2018 part 3




Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured

Eidy / Kóča - komentáře:

22:29:20
30.01.2008
PETER
teda na tohle auto musim pořád koukat je to fakt nááádherná práce,luxusní
20:40:36
30.01.2008
Štěpán
-> Eidy: mas to moc moc pekny a blejska se to jako psi .... :-)))
10:46:54
30.01.2008
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Eidy: Lesk jako blesk 1
23:14:32
29.01.2008
MATTESS
-> Eidy: pěkný zrcátka budeš mít v motorvým prostoru1
22:30:47
29.01.2008
Eidy
-> TUNER: ale no tak jako trochu jo no 1 To já nic, to ten hadrovej kotouč. Já jsem v tom nevinně.
22:22:26
29.01.2008
TUNER
-> Eidy: A to jsi tvořil sám jooooo.......pak že neumí leštit....3 4
22:00:25
29.01.2008
Eidy
tak kucí, už tu máte fotečky a můžete tiše závidět 2
10:11:38
29.01.2008
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Eidy: Mě se ten žlutej hodí 40
08:21:03
29.01.2008
David V6
-> Eidy: házej házej
08:14:34
29.01.2008
Eidy
-> Tuner#2: proužek už tam byl... Kdyby byl aspoň červenej8



už mám vyleštěnou expanzku a napůl olejovou nádobu. To je tak krásný2 Přihodím foto.
22:24:56
28.01.2008
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Eidy: Ten žlutej pruh na tom volantu byl a nebo jsi ho dodělával? Koukal jsem na tu 30cm co máš Ty a všude je bez pruhu.
23:49:38
21.01.2008
Eidy
-> Tuner#2: To já taky, v sobotu to jdu vyleštit ke kamarádovi. Pak jen naletovat potřebné věci a šup do auta.
23:27:20
21.01.2008
Tuner#2 - zrušená registrace
-> TUNER: -> Eidy: Krásně jste to vymysleli, jsem zvědavý jak to bude vypadat naživo.
14:03:25
18.01.2008
TUNER
Jinak hliníkový by taky asi nebyl problém....Ale to bych zase musel lítat za někym jinym na to svaření...a to by na tom bylo asi to nejdražší + sehnat nějaký ty duralový trubky na navaření.

Na vaření nerezu sem jezdí kluci pro který taky něco pálíme,takže nikam nejezdim a jen jim to dam když sem přijedou a oni mi to po svaření zase přivezou......A je to levnější než svařit ten hliník... 4
13:59:44
18.01.2008
TUNER
-> Eidy: Však já si to vyberu i s úrokama neboj... 2
11:00:45
18.01.2008
Eidy
-> havlik: díkes

-> Štěpán: "olejovka" je nerozebíratelná. Do dna udělám dirku a zaletuju do ní výpustní šroub. Víc nepotřebuju. Jen to občas vypustím. Původně mi Tuner nabízel 2 tloušťky plechu (myslím 0,4 a 0,6) tak jsem samozřejmě bral ten slabší. Jenže když to vyříznul tak zjistil, že mu to chlapi nedovedou svařit, že je to moc slabý. Tak nezbylo nic jinýho ne vzít ten silnější. Sice jsem se rozmějšlel ale nakonec jsem kejvnul. Obě nádoby dohromady váží 1,3kg. Hliníkový by měly polovic, to jo, ale to mi nikdo nenabídnul a taky by na expanzku šlo dost špatně naletovat hrdlo víčka. To je normálně mosazný ze stováckýho chladiče. Objem mají 1,7 litru a cenu tvoří poštovné, které jsem Tunerovi ještě nedal 1
22:12:29
17.01.2008
havlik
-> Štěpán: od TUNERA zbytek ti prozradí Eidy
22:11:13
17.01.2008
Štěpán
-> Eidy: prosim Te co se tyce toho odlucovace oleje,ta nadoba je rozebiratelna,nebo je zavarena?Kolik ma objem? a jestli to neni tajemstvi od koho a za kolik?Neni to spatny napad,ale nerez je tezky?nebyl by lepsi hlinik?to neni rejpani,ale nejak jsem o tom premyslel vis?9
22:43:27
16.01.2008
Eidy
-> jozan110: díky, taky se mi moc líbí 1
22:27:47
16.01.2008
jozan110
decentní ale fakt nádhera,tekhle to má vypadat
Extreme Tyres