Eidy / Kóča Eidy / Kóča

komentáře | popis | fotky | Eidy | 16.03.24 21:02 | 719x v oblíbených
Moje motto: Don’t drive your passion, let the passion drive you.



Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Jeremy Clarkson - Love the Beast




Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.



1) Podvozek:

Přední náprava:



* Emková.

* Vyztužená ramena po celé délce.

* Ramena uložena v unibalech.

* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).

* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.

* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.

* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.

* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.

* Vzpěra mezi tlumiči.

* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).

* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).

* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.

* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.

* Pancéřované brzdové hadičky.

* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).

* Rozchod 1415 mm.



Zadní náprava:



* Molčanova ramena.

* Uchycení v unibalech.

* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.

* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.

* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.

* Pancéřované brzdové hadičky.

* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.

* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.

* Podložky 16mm.

* Zadní zesílené náboje (by Saky).

* Rozchod 1390 mm.



Převodovka:



* 5Q se SP 4,22.

* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).

* Samosvor od Kalmaru.

* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.



Kola:



* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.

* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).



2) Interiér:

* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.

* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).

* Čtyřbodové pásy RRS 3".

* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.

* Nastavitelný shiftlight.

* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.

* Startování tlačítkem.

* Sportovní pedály OMP.

* Černé koberce (bibendum30).

* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.

* Zadní sedadla pryč.

* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.

* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.

* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.

* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.



3) Exteriér:

* Červený lak odstín Škoda Corrida.

* Přední spoiler upravený podle představ.

* Bílé přední blinkry..

* Zakázkový chladič pod nárazníkem.

* Bezpečnostní spony na přední haubně.

* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.

* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.

* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.

* Hliníková střecha.

* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.



4) Motor:



* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.

* Kované písty CP s vyšší kompresí.

* Ojnice Maxpeedingrods.

* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.

* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).

* Maximální otáčky 7200 ot/min.

* Vačky sériový AR 164.

* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.

* Karbonové sání.

* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.

* Duralová řemenice.

* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).

* Sáni vzduchu bočním oknem.

* ECU Master Classic.

* Olej Millers 10w60 NT.

* 176 HP a 213 Nm.



5) Chlazení

* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.

* Taženo v Cu trubkách.

* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.



6) Hmotnost

* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.



Plány:

* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.

* Vrátit a vracet se na Nurburgring.

* Možná jet na sraz ve Worthersee.

* Přidat ještě něco toho karbonu.

* Ještě to trochu odlehčit.

* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.



Svezení na okruhu v Goodwoodu :)

Škoda 110R at Goodwood trackday - 18.06.2022 - stint 3




Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )

Š110R - Autodrom Most 13.4.2022 - Stint 2 - 18:00




Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))

Nejrychlejší kolo zde:
Škoda 110R on Nordscheife 10.06.2018 stint 4 - my fastest lap 8:55




Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)

Zábava sledovat Lukyho EVO V
Škoda 110R in Spa Francorchamps 11.06.2018 part 3




Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured

Eidy / Kóča - komentáře:

21:57:50
11.03.2013
anubis
-> Eidy: shodou okolností mám na půdě i sadu poloos (tripodů) takže jsem to zkusil a jdou tam, normálně se to otočí ale je tam asi 4mm vůle (rendl má větší) 1 4
21:57:41
11.03.2013
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Zazaa 11.03.13 21:45:12: Jak můžeš otočením převodovky snížit těžistě, vždyť ta boule na setrvák a startér jí znemožní dát níž a zbytek bude naopak výš ne?
21:56:05
11.03.2013
Milan 136
-> Eidy: passat B5, 5.5 a sup 1 má podél nehledě na palivo
21:49:07
11.03.2013
Eidy
-> anubis: Do toho by šly snad i zasunout škodovácký tripody, ne?

-> Milan 136: to má taky motor podél?
21:45:12
11.03.2013
Zazaa
-> MaxSvratka: ta prevodovkaje tam tak original z metalexu kvuli snizeni teziste .. stejne ji mely i ty novejsi formule
21:22:47
11.03.2013
anubis
-> ochoda: jsem kvůli tomuhle sehnal i převodovku, kde to otočit jde ale akorát mi leží na půdě 1



imageshack.us/photo/.../d sc01195w.jpg



renault espace II 2.1Td .... je na ní vidět že má nálitky v přední stěně na obou stranách..., ta VW je jiná.. diff se nasouvá z jedný strany- ta druhá je úplně jiná takže asi ani převaření by nevyšlo...



PS. Eidy omluvuju se za zasírání karty 1
upraveno 2x, naposled 11.03.2013 21:26:41
21:21:50
11.03.2013
MaxSvratka
škodováckou převodovku vzhůru nohama jezdil závodně Petr Rokyta v MTX 2-03 než se přišlo na ten podvod s hlavou www.euromontagna.com/phot o.php?lng=1&...
21:17:47
11.03.2013
Milan 136
-> Eidy: tak by se dalo třeba z pašíka 1.8T nebo 2.0

ale ten diferák no
21:17:11
11.03.2013
Qwak
21:14:39
11.03.2013
ochoda
-> Eidy: ajo jeste ktomu TDi, to by podle me moc dobre nefungovalo, jak rikas bude to mit dlouhej stalej prevod a to uz je podle me jedno jesi mas kratky kvalty nebo ne ale zas najednu stranu se ty turbodiesly nechaj docela vytočit .... jak rikas bude lepsi sehnat neco s cim nebude tolik problemu :) ... na karbon se tesim 3
21:11:04
11.03.2013
Eidy
-> ochoda: Jednak bude problém se smyslem otáčení kola a druhak si myslím (nezjišťoval jsem to), že tam bude dlouhej diferák a krátký kvalty, když je to z TDI. Ale třeba by to fungovalo dobře. Nevím. Já bych přesto radši něco k tomu určenýho. Ale to má ještě čas. Teď je čas hrát si s karbonem.
21:10:03
11.03.2013
Nwkt
-> Qwak: No právě dosáhnout tý hladiny a udržet jí, aby ti to nikudy nevytejkalo a tak ...
21:09:33
11.03.2013
Milan 136
-> Qwak: při otočený=skoro plná oleje. Pak se tam nevejde, musíš mít expanzku atd...

v takový skříni jsou běžně 2 litry jen
21:07:16
11.03.2013
Qwak
-> Milan 136: asi... ? ale proč nějakou rozumnou úvahu proč by byli problémy.. když tam bude nějaka rozumná hladina oleje tak to bude přeci ok ne?..
21:03:24
11.03.2013
Milan 136
-> Qwak: když dáš skříň vzhůru nohama, tak s tím asi budou problémy ne?
21:01:19
11.03.2013
Qwak
-> Nwkt: proč myslíš že by to mazalo špatně?...
21:00:16
11.03.2013
ochoda
-> Milan 136: no vidíš to mě nenapadlo že se bude muset otáčet diferenciál 1 ja jen ze koukam po aute a narazil sem na tohle tak me napadlo ze se tu mluvilo o necem podobnem 6
21:00:12
11.03.2013
Milan 136
-> Nwkt: myslel jsem motor před nápravu1

Otočenou skřím měl davidV6 myslím
20:58:57
11.03.2013
Nwkt
-> Milan 136: Bude to pak mazat jak má? 1
20:55:43
11.03.2013
Milan 136
-> ochoda: ta porsche lehčí nebude. U týhle ale nejde nijak jednoduše otočit diferák. musel by se dost upravit obal. Nebo to otočit o 180 stupňů1
Extreme Tyres