Eidy / Kóča Eidy / Kóča

komentáře | popis | fotky | Eidy | 16.03.24 21:02 | 719x v oblíbených
Moje motto: Don’t drive your passion, let the passion drive you.



Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Jeremy Clarkson - Love the Beast




Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.



1) Podvozek:

Přední náprava:



* Emková.

* Vyztužená ramena po celé délce.

* Ramena uložena v unibalech.

* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).

* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.

* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.

* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.

* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.

* Vzpěra mezi tlumiči.

* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).

* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).

* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.

* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.

* Pancéřované brzdové hadičky.

* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).

* Rozchod 1415 mm.



Zadní náprava:



* Molčanova ramena.

* Uchycení v unibalech.

* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.

* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.

* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.

* Pancéřované brzdové hadičky.

* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.

* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.

* Podložky 16mm.

* Zadní zesílené náboje (by Saky).

* Rozchod 1390 mm.



Převodovka:



* 5Q se SP 4,22.

* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).

* Samosvor od Kalmaru.

* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.



Kola:



* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.

* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).



2) Interiér:

* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.

* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).

* Čtyřbodové pásy RRS 3".

* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.

* Nastavitelný shiftlight.

* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.

* Startování tlačítkem.

* Sportovní pedály OMP.

* Černé koberce (bibendum30).

* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.

* Zadní sedadla pryč.

* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.

* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.

* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.

* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.



3) Exteriér:

* Červený lak odstín Škoda Corrida.

* Přední spoiler upravený podle představ.

* Bílé přední blinkry..

* Zakázkový chladič pod nárazníkem.

* Bezpečnostní spony na přední haubně.

* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.

* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.

* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.

* Hliníková střecha.

* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.



4) Motor:



* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.

* Kované písty CP s vyšší kompresí.

* Ojnice Maxpeedingrods.

* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.

* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).

* Maximální otáčky 7200 ot/min.

* Vačky sériový AR 164.

* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.

* Karbonové sání.

* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.

* Duralová řemenice.

* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).

* Sáni vzduchu bočním oknem.

* ECU Master Classic.

* Olej Millers 10w60 NT.

* 176 HP a 213 Nm.



5) Chlazení

* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.

* Taženo v Cu trubkách.

* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.



6) Hmotnost

* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.



Plány:

* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.

* Vrátit a vracet se na Nurburgring.

* Možná jet na sraz ve Worthersee.

* Přidat ještě něco toho karbonu.

* Ještě to trochu odlehčit.

* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.



Svezení na okruhu v Goodwoodu :)

Škoda 110R at Goodwood trackday - 18.06.2022 - stint 3




Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )

Š110R - Autodrom Most 13.4.2022 - Stint 2 - 18:00




Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))

Nejrychlejší kolo zde:
Škoda 110R on Nordscheife 10.06.2018 stint 4 - my fastest lap 8:55




Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)

Zábava sledovat Lukyho EVO V
Škoda 110R in Spa Francorchamps 11.06.2018 part 3




Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured

Eidy / Kóča - komentáře:

21:03:42
26.03.2013
Milan 136
-> TUNER: podle tak dvou zničených dílů/týden to moc nevypadá3
20:17:58
26.03.2013
kure
nechci to tu zasirat ale italové konkrétně alfa brala olej od výroby
20:15:23
26.03.2013
Eidy
-> Bery: Jestli i po výbrusu nevím. Teď si na to prostě budu dávat bacha a až se složí další, tak porovnáme. Tam teda výbrus dělat nebudu, ale aspoň kroužky. Teď to budu jezdit jak to je. Páč novej píst+kroužky+vložka stojí 5000Kč na jeden válec 8 a abnormální písty nevím, jestli jdou sehnat. Je to trochu okrajový zboží.
19:43:51
26.03.2013
Bery
hadice tolik nestojí,na míru ti je udělají všude,kde dělají hydrauliku.Akorát je upozorni na teplotu,ať ti to udělají rovnou z teflonu.

to je ten motor i třeba po výbrusu tak olejožravej?já myslel jen když už je odjetej.Litr oleje za těch pár kol je fakt moc...
15:28:26
26.03.2013
TTomas
-> Eidy: Nemelo by nebo urcite ne tolik jako termostat. Mrkni na prurez v redukci a v chladici. Podle toho kup hadici. Ja musel sroubeni do chladice zvetsovat. Kdyz budes chtit doporucit lehky a kvalitni sroubeni vcetne hadice, tak napis. Ja to resil polohou chladice.
14:38:49
26.03.2013
Eidy
-> TTomas: A když použiju jenom samotnou redukci pro chladič bez termostatu, uškrtí mi to průtok? Chladič můžu zapojit permanentně a udělat přes něj kryt, kterej sundám jen při podobných akcích. Jinak totiž není potřeba.
13:38:27
26.03.2013
TTomas
-> Eidy: Obecne maji tyhle termostaty zase mensi prutok, takze dle meho na ostre motory nevhodne. Zkusil bych lepsi olej, lip ho chladil (izolovat ty svody) a jezdil ho o neco vic. Verim, ze to pak zacne zrat min. Kdyby to nepomohlo, tak zvetsit vanu treba o 2L a zadeklovat kos, ale s tim bych dal uz vymenik aby se to rychleji zahrivalo.
12:43:32
26.03.2013
Eidy
-> ZdenoR: že za studenýho počasí dlouho trvá než se olej vůbec trochu ohřeje a dokud je studenej, tak bys neměl motor moc točit a zatěžovat. Voda má dávno 80°C a olej se teprve blíží 40°C. Já si to třeba hlídám.
12:41:11
26.03.2013
-> Eidy: : chladič máš jsi říkal a já též, takže jen nějaký hadice splašit 4
12:32:30
26.03.2013
vhml
-> Eidy: co dát oboje? Já šel cestou výměníku, protože na slalomech pořád stojíš, pak je to chvíli nastartovaný a jdeš závodit. Ohřávat není kde. Předpokládám, že to v Mostě bude podobný... Dal bych tak obojí. Chladičem s termostatem chladil, výměníkem ohříval.
12:21:08
26.03.2013
ZdenoR
-> Eidy: Asi hloupý dotaz, ale co je špatného na chladiči bez termostatu. Krom stále chladného oleje a tím vyšší vyskozity.
12:15:49
26.03.2013
Eidy
-> T: jojo. Bez termostatu stojí polovic. Ale samozřejmě ještě připočti chladič a hadice. A v tu ránu jsi jinde.
upraveno 1x, naposled 26.03.2013 12:16:25
12:06:14
26.03.2013
-> Eidy: : takže za tyhle peníze to má už integrovaný termostat, jestli chápu dobře....? to není špatný, pokud je to tak a 1500 bych asi zvládl pustit 5
10:35:20
26.03.2013
Eidy
Tak jedno kolo na Nordschleife bych dal. V Mostě si to vzalo přes litr oleje na sedm kol. Když to naleju 1l nad maximum, tak to vydrží tak akorát 2 jízdy :) Tyhle starý TS motory jsou už z fabriky rozežraný na olej. Pár kluků mě na to upozorňovalo. Jenže sériově jsou omezený na nějakých 6500. To se ještě dá. Jak říkám, ven z motoru to vyházelo malinko, všechno ostatní proletělo motorem. Jen mě překvapuje, že z výfuku nešel podle videa žádnej kouř.

Svody přijdou rozhodně odizolovat. Ke konci jízdy šel olej ve vaně přes 120°C a to mrzlo.

Teď jsem výměník ani chladič neměl. Nevím, pro co se rozhodnout. Mám doma obojí a jde o to „jen“ vyřešit montáž a propojení. Ale vzhledem k tomu, jak moc to topí a že už v sérii měl motor chladič (jak jsme zjistil až včera), tak půjdu spíš do chladiče. Ale chci nějaké řešení s termostatem www.sport-parts.cz/index. php?action=bro...
10:08:06
26.03.2013
TTomas
-> Zazaa: Jo to jsem myslel tim zadeklovanim kolem nasavace4
10:06:16
26.03.2013
Zazaa
-> Eidy: jak pise TTomas - hrkni tam litr nad maximum a dalsi co se delalo je nejakej plech mezi vanu a blok aby v zatacce ten olej nehrknul az buhvi kam
09:59:00
26.03.2013
Luky
-> Eidy: hele tu spotřebu oleje musíš nějak vyřešit, protože až vyrazíš na Nordschleife, tak bys nedal ani jedno kolo 1
09:55:39
26.03.2013
-> Eidy: : takže svodama to nebylo, respektive teplotou....kolik to tak sebere za to jedno kolo v Mostě ? 131
09:53:26
26.03.2013
TTomas
-> Eidy: Poresit rozdeleni a zadeklovani vany kolem nasavani oleje a pripadne ji i zvetsit. V Japanu to bezne resej navarenim dalsi casti. Dat co nejlepsi olej Miller nebo Shell racing pro tebe teda zustat u 10w60 a hlavne tam davat toho oleje vic. Proti odlejvani se driv davalo 1L nad maximum. Mas chladic oleje nebo vymenik? Jak moc se ti to hralo behem zavodu? Rozhodne bych nejak izoloval ty svody pod motorem!
09:04:27
26.03.2013
Eidy
Překážky a přepážky už ve vaně jsou. Odpoledne dám foto pro posouzení.
Extreme Tyres