Eidy / Kóča Eidy / Kóča

komentáře | popis | fotky | Eidy | 16.03.24 21:02 | 719x v oblíbených
Moje motto: Don’t drive your passion, let the passion drive you.



Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Jeremy Clarkson - Love the Beast




Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.



1) Podvozek:

Přední náprava:



* Emková.

* Vyztužená ramena po celé délce.

* Ramena uložena v unibalech.

* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).

* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.

* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.

* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.

* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.

* Vzpěra mezi tlumiči.

* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).

* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).

* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.

* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.

* Pancéřované brzdové hadičky.

* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).

* Rozchod 1415 mm.



Zadní náprava:



* Molčanova ramena.

* Uchycení v unibalech.

* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.

* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.

* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.

* Pancéřované brzdové hadičky.

* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.

* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.

* Podložky 16mm.

* Zadní zesílené náboje (by Saky).

* Rozchod 1390 mm.



Převodovka:



* 5Q se SP 4,22.

* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).

* Samosvor od Kalmaru.

* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.



Kola:



* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.

* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).



2) Interiér:

* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.

* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).

* Čtyřbodové pásy RRS 3".

* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.

* Nastavitelný shiftlight.

* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.

* Startování tlačítkem.

* Sportovní pedály OMP.

* Černé koberce (bibendum30).

* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.

* Zadní sedadla pryč.

* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.

* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.

* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.

* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.



3) Exteriér:

* Červený lak odstín Škoda Corrida.

* Přední spoiler upravený podle představ.

* Bílé přední blinkry..

* Zakázkový chladič pod nárazníkem.

* Bezpečnostní spony na přední haubně.

* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.

* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.

* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.

* Hliníková střecha.

* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.



4) Motor:



* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.

* Kované písty CP s vyšší kompresí.

* Ojnice Maxpeedingrods.

* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.

* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).

* Maximální otáčky 7200 ot/min.

* Vačky sériový AR 164.

* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.

* Karbonové sání.

* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.

* Duralová řemenice.

* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).

* Sáni vzduchu bočním oknem.

* ECU Master Classic.

* Olej Millers 10w60 NT.

* 176 HP a 213 Nm.



5) Chlazení

* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.

* Taženo v Cu trubkách.

* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.



6) Hmotnost

* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.



Plány:

* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.

* Vrátit a vracet se na Nurburgring.

* Možná jet na sraz ve Worthersee.

* Přidat ještě něco toho karbonu.

* Ještě to trochu odlehčit.

* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.



Svezení na okruhu v Goodwoodu :)

Škoda 110R at Goodwood trackday - 18.06.2022 - stint 3




Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )

Š110R - Autodrom Most 13.4.2022 - Stint 2 - 18:00




Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))

Nejrychlejší kolo zde:
Škoda 110R on Nordscheife 10.06.2018 stint 4 - my fastest lap 8:55




Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)

Zábava sledovat Lukyho EVO V
Škoda 110R in Spa Francorchamps 11.06.2018 part 3




Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured

Eidy / Kóča - komentáře:

06:15:33
07.06.2017
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Eidy 06.06.17 23:47:22: Taky "pekny"... Koukam ze mame spolecny problem - vodu 8
23:47:22
06.06.2017
Eidy
No to by mě mrdlo. Shodil jsem hlavu a už při povolování matek mi bylo divný, že z nich vytéká voda (zavřený matky). Prohlížím těsnění a nic. Všechno jak má být. I bez O kroužků to drželo. No jasně, voda se tlačila kolem svorníků krz závit a šup do oleje v hlavě. Stačilo podmáznout podložky a matky silikonem a byl by klid. No nic. Aspoň vím, že jsem neudělal chybu a teď to vyřeším. Do Běšin je pořád spousta času. 1
zvětšit Eidy / Kóča - obrázek od Eidy vložen 06.06.2017 23:47:22
01:04:19
06.06.2017
Eidy
-> ZdrubT: To já vím. Při tvým štěsti a přístupu by se ten řetěz nikdy nerozpojil. 1 Ale když voda hůř maže a navíc olej degraduje díky nemrzce.



Ale tak už je to skoro rozebraný. Zítra vymeju vanu, vylepším olejolam (obdoma vlnolamu) a nandám zpět. Pak sundám hlavu a třeba uvidím, kudy to šlo. Se teda musím přiznat, že jsem tehdá nedal pod hlavu O kroužky do těsnění. A já si tehdá říkal, co mi to tam ti pitomci přibalili. Teď už vím, že olejovový kanály do hlavy jsou těsněný nejen těsněním, ale ještě O kroužky. Holt se člověk pořád učí.
00:31:59
06.06.2017
ZdrubT
-> Eidy: No koukám, že máš dost práce. Stát se to mně, tak to najezdí mraky, neřešil bych to a doléval.
upraveno 2x, naposled 06.06.2017 00:39:33
00:23:08
06.06.2017
Eidy
-> Pavell: To budou asi ty trosky, co jsem teď našel ve vaně. Kompozice vypadá jinak a je to tvrdý a taky jediný vysvětlení. Takže se připletla do rozvodů a ty jí nasekaly. Ale nakonec to asi dobře dopadlo, protože to doposledka jelo fajn a bylo to moc velký, aby to prošlo krz sítko do čerpadla.



-> Luky: Ty neznáš vývozní model do Německa? Takzvaná Nurburgring edition. 3
23:36:24
05.06.2017
Luky
-> Eidy: rozvodový řetěz u eRka v hlavě motoru? Kdo to kdy viděl? 9



3
23:29:49
05.06.2017
Pavell
-> Eidy: hmmm, tak to je pěkné nemilé zjištění. A kde je ta závlačka?9
23:25:53
05.06.2017
Eidy
Ještě bych s tím asi něco najel, ale neměl bych klidný spaní. No a ještě že tak. Po sundání deklu na mě mrkllo tohle. To by byl masakr, až by se rozpojil. Nechápu.
zvětšit Eidy / Kóča - obrázek od Eidy vložen 05.06.2017 23:25:53
23:24:11
05.06.2017
Eidy
Běšiny se blíží, tak proč si nerozebrat motor, že jo? :) Začala se ztrácet voda. Ne moc, ale hlavně do oleje. Přetáhnul jsem hlavu a zlepšilo se to výrazně, ale nezmizelo. Takže hlava dolů a nové těsnění.
zvětšit Eidy / Kóča - obrázek od Eidy vložen 05.06.2017 23:24:11
19:59:20
26.05.2017
Eidy
-> Čokin: Přesně. Žena ještě přiveze Plzeň :)
19:56:55
26.05.2017
Čokin
Důležité je po dobré práci se odměnit skleničkou ......4 1
19:48:19
26.05.2017
Eidy
Tak Kóča je vykoupaná a připravená na Hnačov. Voskování už nestíhám, ještě musím něco poladit. Ještě v 10 dopoledne byl motor na špalkách. Držáky motoru prošly úpravou a lakováním.
zvětšit Eidy / Kóča - obrázek od Eidy vložen 26.05.2017 19:48:19
22:46:02
23.05.2017
Pavel P@nkáč
-> Eidy: fakt se stim podle videa moc nemažeš, ty jo at neskončiš jak T. moc nechbělo9
21:04:18
16.05.2017
Eidy
-> Nwkt, Tomáššš, Čokin, minno: Díky. 4
15:19:01
16.05.2017
minno
-> Eidy: fakt super video
20:47:51
14.05.2017
Čokin
-> Eidy: No ty woe.........171 171 171 Video super!!!
01:07:35
13.05.2017
Tomáššš
00:15:19
13.05.2017
Eidy
Namontoval jsem nové přední brzdy. Ty drážkovaný měly drobnou vadu, tak mi Saky udělal nový a zrovna byly v nabídce jen děrovaný. No a když jsem si dával pod nápravu hever, no nedám si ho tam tak blbě, že si proseknu hadičku od nádrže k čerpadlu? Samozřejmě že dám. Ale hadička to vydržela statečně asi 20 minut, takže začala téct, až když byl dole brzdič a náboj ve svěráku. Takže než jsem to všechno smontoval a pustil na zem, abych tam dal lavor, vyteklo pár litrů na zem. Teď to tu má takový krásný benzinový odér.1
21:00:18
12.05.2017
Nwkt
-> Eidy: 156 156 156
20:58:00
12.05.2017
Eidy
Antonyho brácha Martin byl tak hodný a udělal mi malý sestřih z jarního Mostění. 5

Ještě jednou mu děkuji.

16.4.2017 - Škoda 110R a mostecký okruh
Extreme Tyres