Eidy / Kóča Eidy / Kóča

komentáře | popis | fotky | Eidy | 16.03.24 21:02 | 719x v oblíbených
Moje motto: Don’t drive your passion, let the passion drive you.



Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Jeremy Clarkson - Love the Beast




Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.



1) Podvozek:

Přední náprava:



* Emková.

* Vyztužená ramena po celé délce.

* Ramena uložena v unibalech.

* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).

* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.

* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.

* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.

* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.

* Vzpěra mezi tlumiči.

* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).

* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).

* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.

* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.

* Pancéřované brzdové hadičky.

* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).

* Rozchod 1415 mm.



Zadní náprava:



* Molčanova ramena.

* Uchycení v unibalech.

* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.

* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.

* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.

* Pancéřované brzdové hadičky.

* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.

* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.

* Podložky 16mm.

* Zadní zesílené náboje (by Saky).

* Rozchod 1390 mm.



Převodovka:



* 5Q se SP 4,22.

* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).

* Samosvor od Kalmaru.

* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.



Kola:



* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.

* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).



2) Interiér:

* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.

* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).

* Čtyřbodové pásy RRS 3".

* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.

* Nastavitelný shiftlight.

* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.

* Startování tlačítkem.

* Sportovní pedály OMP.

* Černé koberce (bibendum30).

* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.

* Zadní sedadla pryč.

* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.

* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.

* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.

* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.



3) Exteriér:

* Červený lak odstín Škoda Corrida.

* Přední spoiler upravený podle představ.

* Bílé přední blinkry..

* Zakázkový chladič pod nárazníkem.

* Bezpečnostní spony na přední haubně.

* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.

* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.

* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.

* Hliníková střecha.

* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.



4) Motor:



* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.

* Kované písty CP s vyšší kompresí.

* Ojnice Maxpeedingrods.

* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.

* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).

* Maximální otáčky 7200 ot/min.

* Vačky sériový AR 164.

* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.

* Karbonové sání.

* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.

* Duralová řemenice.

* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).

* Sáni vzduchu bočním oknem.

* ECU Master Classic.

* Olej Millers 10w60 NT.

* 176 HP a 213 Nm.



5) Chlazení

* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.

* Taženo v Cu trubkách.

* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.



6) Hmotnost

* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.



Plány:

* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.

* Vrátit a vracet se na Nurburgring.

* Možná jet na sraz ve Worthersee.

* Přidat ještě něco toho karbonu.

* Ještě to trochu odlehčit.

* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.



Svezení na okruhu v Goodwoodu :)

Škoda 110R at Goodwood trackday - 18.06.2022 - stint 3




Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )

Š110R - Autodrom Most 13.4.2022 - Stint 2 - 18:00




Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))

Nejrychlejší kolo zde:
Škoda 110R on Nordscheife 10.06.2018 stint 4 - my fastest lap 8:55




Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)

Zábava sledovat Lukyho EVO V
Škoda 110R in Spa Francorchamps 11.06.2018 part 3




Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured

Eidy / Kóča - komentáře:

21:49:09
06.03.2020
Eidy
Nikde jsem nenašel černý, tak jsou držáky z feldy. Bohužel na nich nedrží barva, takže takhle. Ale vyjde do nich ještě palivo a hlavní kabel ke startéru.
zvětšit Eidy / Kóča - obrázek od Eidy vložen 06.03.2020 21:49:09
21:47:19
06.03.2020
Eidy
Zase malý pokrok.
zvětšit Eidy / Kóča - obrázek od Eidy vložen 06.03.2020 21:47:19
13:26:32
27.02.2020
Eidy
-> minno: Nebo lihovku a hodně drobný písmo. 1

Původní kabeláž byla ode mě už upravovná a některým kabelům jsem nerozumněl. Vedly odněkud a končily volně pod palubkou. Navíc jsem měl občas problémy.
13:14:28
27.02.2020
minno
-> Eidy: Tak zas ono stačí čierny kábel a zopár farebných izolačiek a na koncoch to farebne označiť3

Inak pekná cifra....



Pôvodná kabeláž už bola nevyhovujúca?
22:05:02
26.02.2020
Eidy
-> Zazaa: Díky. Tohle je už třetí přepis a bude čtvrtej. Zabralo to hodně hodin.

Tak to jsou angláni lepší než kámoš. Ten takhle kdysi koupil černej a červenej drát a natahal celý auto. 1 Chudák další majitel to pak musel dělat znova.
22:01:27
26.02.2020
Zazaa
peknej rozpis .... mel si to udelat jako anglani ... cele auto cernym dratem vcetne koster :)))
21:57:53
26.02.2020
Eidy
Odeslal jsem objednávku na kabely. Pomohl mi s tím i ZdrubT, ale stejně jsem ještě objevil pár chybějících věcí. Dát to dohromady barevně byl trochu oříšek, ale víceméně se to podařilo. No a je to panečku bezmála za 7000. 9 Jsou tam ještě fastony a pár drobností.
zvětšit Eidy / Kóča - obrázek od Eidy vložen 26.02.2020 21:57:53
10:08:16
24.02.2020
Eidy
-> minno: To je vlastní invence. Naohýbané ocelové držáky a vypilované podložky. Vpravo ze silonu, vlevo z hliníku.
09:19:18
24.02.2020
minno
-> Eidy 22.02.20 20:02:33: Krása. To uloženie hrebeňa je čo zač?
20:58:03
23.02.2020
Eidy
-> T: Zas je to hroznej, strach, že to odřeš. Blbý bylo, že jsem musel brousit ten zinek z čepů, který jdou do unibalů. Bylo to stočený s maličkou vůlí, ale ten zinek je ještě podloženej mědí a nabylo to moc. Ale jinak mě to děsně baví.
20:40:51
23.02.2020
-> Eidy: to právě ne, jenom skládat 40
19:46:06
23.02.2020
Eidy
-> T: Můžeš taky. Stačí rozebrat, opískovat, nalakovat. 1
19:22:50
23.02.2020
-> Eidy: tuhle část závidím, čistý skládání je parádní práce 5
18:47:17
23.02.2020
Eidy
-> Tuner#2: Viď. 1



Venku hnusně, přítelkyně celý den proležela (ne z lenosti, ale nebylo jí dobře), tak šup do garáže a montovat. Hydraulickej lis je velký pomocník.
zvětšit Eidy / Kóča - obrázek od Eidy vložen 23.02.2020 18:47:17
00:39:56
23.02.2020
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Eidy 22.02.20 20:02:33: Pěkný podložky na spodních čepech 4
20:59:31
22.02.2020
Eidy
-> Milan 136, J.T.: Správně.
20:11:15
22.02.2020
J.T.
-> Nwkt: já myslím že na čerpadlo
20:07:29
22.02.2020
Milan 136
20:03:30
22.02.2020
Nwkt
-> Eidy: na co je ta objímka na nápravnici?
20:02:33
22.02.2020
Eidy
Dva večery a sobota práce a přední náprava by tak nějak byla. Zbytek navěsím, až bude v kastli.
zvětšit Eidy / Kóča - obrázek od Eidy vložen 22.02.2020 20:02:33
Extreme Tyres