Eidy / Kóča Eidy / Kóča

komentáře | popis | fotky | Eidy | 16.03.24 21:02 | 719x v oblíbených
Moje motto: Don’t drive your passion, let the passion drive you.



Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Jeremy Clarkson - Love the Beast




Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.



1) Podvozek:

Přední náprava:



* Emková.

* Vyztužená ramena po celé délce.

* Ramena uložena v unibalech.

* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).

* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.

* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.

* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.

* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.

* Vzpěra mezi tlumiči.

* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).

* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).

* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.

* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.

* Pancéřované brzdové hadičky.

* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).

* Rozchod 1415 mm.



Zadní náprava:



* Molčanova ramena.

* Uchycení v unibalech.

* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.

* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.

* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.

* Pancéřované brzdové hadičky.

* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.

* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.

* Podložky 16mm.

* Zadní zesílené náboje (by Saky).

* Rozchod 1390 mm.



Převodovka:



* 5Q se SP 4,22.

* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).

* Samosvor od Kalmaru.

* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.



Kola:



* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.

* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).



2) Interiér:

* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.

* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).

* Čtyřbodové pásy RRS 3".

* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.

* Nastavitelný shiftlight.

* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.

* Startování tlačítkem.

* Sportovní pedály OMP.

* Černé koberce (bibendum30).

* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.

* Zadní sedadla pryč.

* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.

* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.

* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.

* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.



3) Exteriér:

* Červený lak odstín Škoda Corrida.

* Přední spoiler upravený podle představ.

* Bílé přední blinkry..

* Zakázkový chladič pod nárazníkem.

* Bezpečnostní spony na přední haubně.

* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.

* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.

* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.

* Hliníková střecha.

* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.



4) Motor:



* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.

* Kované písty CP s vyšší kompresí.

* Ojnice Maxpeedingrods.

* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.

* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).

* Maximální otáčky 7200 ot/min.

* Vačky sériový AR 164.

* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.

* Karbonové sání.

* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.

* Duralová řemenice.

* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).

* Sáni vzduchu bočním oknem.

* ECU Master Classic.

* Olej Millers 10w60 NT.

* 176 HP a 213 Nm.



5) Chlazení

* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.

* Taženo v Cu trubkách.

* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.



6) Hmotnost

* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.



Plány:

* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.

* Vrátit a vracet se na Nurburgring.

* Možná jet na sraz ve Worthersee.

* Přidat ještě něco toho karbonu.

* Ještě to trochu odlehčit.

* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.



Svezení na okruhu v Goodwoodu :)

Škoda 110R at Goodwood trackday - 18.06.2022 - stint 3




Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )

Š110R - Autodrom Most 13.4.2022 - Stint 2 - 18:00




Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))

Nejrychlejší kolo zde:
Škoda 110R on Nordscheife 10.06.2018 stint 4 - my fastest lap 8:55




Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)

Zábava sledovat Lukyho EVO V
Škoda 110R in Spa Francorchamps 11.06.2018 part 3




Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured

Eidy / Kóča - komentáře:

21:47:05
05.05.2018
Eidy
Kola vyvážený, navoskovaný a nandaný. Ještě musím přeházet přední destičky. Vlevo se mi vždycky sjíždí rychleji než vpravo. Bez ohledu na kotouče nebo sadu destiček. Pístky promázány a stějně to dělá. Že by to bylo kratším vedením od HBV k brzdičům? Je to chabá teorie, ale nic jinýho mě nenapadá. Nikam to netáhne a vždycky to brzdí parádně.

Ještě jsem rozchodil spojkový ložisko na komínku převodovky. Přestože jsem to loni skládal, tak se nějak nahromadila špína na komínku a ložisko šlo ztuha a trochu se dotýkalo přítlačáku, takže po jízdě kvičelo. Už jsem chtěl vyndavat špajzku, ale šlo to opravit na autě. Jinak je všechno ok a zbývá jen Kóču vykoupat a můžeme výletovat. 5
23:06:27
17.04.2018
Eidy
Strávil jsem 2 večery pucováním tý špíny z kol pomocí zmíněných vlhčených utěrek a podařilo. Nejhorší kolo trvalo snad 3 hodiny. Šlo to špatně, ale je to dole. Teď jen převážit kola, navoskovat a zpátky na auto. Pořídil jsem si konečně plastový dláta a vanilku, takže si můžu kola připravovat komplet sám. 5
23:34:48
06.04.2018
Eidy
-> Tuner#2: Ale mě se tohle stalo jen loni na podzim. Jinak nikdy s žádnýma destičkama ani kolama. Vždycky to šlo umýt.
23:14:58
06.04.2018
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Eidy 06.04.18 22:59:51: To jsou kousky obložení a do laku toho kola se to mnohdy zapeče.
upraveno 1x, naposled 06.04.2018 23:15:27
22:59:51
06.04.2018
Eidy
-> vhml: Kdyby to byl asfalt, sundám to skoro čímkoliv ze zmíněné chemie. Třeba z laku jde asfalt leštěnkou nebo voskem jako prd. Tohle pod nechtem skřípe jako když škrábeš beton.
22:45:45
06.04.2018
vhml
-> Eidy 06.04.18 22:28:18: a to je asfalt či co to je? Na asfalt používám Autosmart Tardis.
22:28:18
06.04.2018
Eidy
-> Tuner#2: Ne, nehne s tím zatím nic. Odmašťovač, WD40, čistič na el. kontakty, vosk, leštěnka, pěna na čištění skel. 8 Teď zkouším tohle www.obalove-materialy.cz/ cistici-a-vlhcene-ubrousky -extra-silne-20-30-cm-80-k s?utm_campai... a jdou ty malý flíčky. Ty větší bych musel šudlat tak 10 minut každej.
22:05:44
06.04.2018
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Eidy 06.04.18 21:49:42: NJ to mám taky a bohužel je to boj, většinou to dělám po sezóně. Jinak než mechanicky mě to zatím taky nešlo. Ani ta "krev" s tím nehne?
21:49:42
06.04.2018
Eidy
Probíhá výměna náplní a mytí kol. Z motoru tmavej olej ale nic hroznýho, z převodovky trochu metalíza (1x Běšiny a 2x Most). Jen nevím, co s koly. Po podzimním Mostě mám na zadních kolech uvnitř takový drobný špíny ale tvrdý jak šutr a zatím to nejde ničím dolů. Jde to jen mechanicky, ale to se mi nechce.
zvětšit Eidy / Kóča - obrázek od Eidy vložen 06.04.2018 21:49:42
09:32:04
06.04.2018
minno
-> Vojťas: škodovka no3
19:07:32
05.04.2018
Vojťas
-> minno: ja nasel vcera louzi pod motorem ale zaboha nevim odkud 3 mozna nekde u termostatu....
22:15:43
04.04.2018
Tuner#2 - zrušená registrace
-> minno 04.04.18 22:03:13: Já dal nový těsnění, vše pretahnul, novou kapalinu s destilkou pH 7 jsem naredil jen 1:2 a zatím taky snad dobrý i z pumpy to přestalo kapat...
22:11:25
04.04.2018
Eidy
-> T: Špatný čidlo. Ale s vodou na podlaze neporadím.
22:10:31
04.04.2018
vhml
-> T 04.04.18 22:05:22: mas tam cidlo z favorita...
22:05:22
04.04.2018
-> Eidy: já mám teď mokro v interiéru a nevím kde se to bere, že voda v nádobce je a ukazatel teploty vody je na jednou o 15 st. cca jinde ještě k tomu pro zajímavost.......se nedá nic dělat, je to naše volba 40 3
22:03:13
04.04.2018
minno
-> Tuner#2: -> Eidy: S tým chladením nie ste sami chlapci, ja už mám u škodovky pocit, že je to nekonečný kolobeh, hadice mi síce (našťastie) nepraskajú, ale mám pocit, že furt chodím dookola doťahovať jednu z tých 200 spon, buď to stále niekde slzí, alebo zatuhuje kohút, alebo sa zasiera kvapalina, alebo sa stráca voda... Momentálne sa to zdá byť všetko OK, uvidíme dokedy1
21:30:09
04.04.2018
Tuner#2 - zrušená registrace
21:27:45
04.04.2018
Eidy
-> Tuner#2: No jo, ale lepší takhle než na roztopeným motoru v kalupu na okruhu.
21:18:02
04.04.2018
Eidy
-> minno: Možná máš pravdu, ale když já tomu nerozumím, tak nevím no.3
21:17:19
04.04.2018
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Eidy 04.04.18 21:05:22: koukám, že nám to chlazení dává zabrat. Tak ještě že takhle vyřešeno.
Extreme Tyres