Eidy / Kóča Eidy / Kóča

komentáře | popis | fotky | Eidy | 16.03.24 21:02 | 719x v oblíbených
Moje motto: Don’t drive your passion, let the passion drive you.

Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Jeremy Clarkson - Love the Beast


Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.

1) Podvozek:
Přední náprava:

* Emková.
* Vyztužená ramena po celé délce.
* Ramena uložena v unibalech.
* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).
* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.
* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.
* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.
* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.
* Vzpěra mezi tlumiči.
* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).
* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.
* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).
* Rozchod 1415 mm.

Zadní náprava:

* Molčanova ramena.
* Uchycení v unibalech.
* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.
* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.
* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.
* Podložky 16mm.
* Zadní zesílené náboje (by Saky).
* Rozchod 1390 mm.

Převodovka:

* 5Q se SP 4,22.
* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).
* Samosvor od Kalmaru.
* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.

Kola:

* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.
* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).

2) Interiér:
* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.
* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).
* Čtyřbodové pásy RRS 3".
* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.
* Nastavitelný shiftlight.
* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.
* Startování tlačítkem.
* Sportovní pedály OMP.
* Černé koberce (bibendum30).
* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.
* Zadní sedadla pryč.
* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.
* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.
* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.
* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.

3) Exteriér:
* Červený lak odstín Škoda Corrida.
* Přední spoiler upravený podle představ.
* Bílé přední blinkry..
* Zakázkový chladič pod nárazníkem.
* Bezpečnostní spony na přední haubně.
* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.
* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.
* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.
* Hliníková střecha.
* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.

4) Motor:

* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.
* Kované písty CP s vyšší kompresí.
* Ojnice Maxpeedingrods.
* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.
* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).
* Maximální otáčky 7200 ot/min.
* Vačky sériový AR 164.
* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.
* Karbonové sání.
* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.
* Duralová řemenice.
* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).
* Sáni vzduchu bočním oknem.
* ECU Master Classic.
* Olej Millers 10w60 NT.
* 176 HP a 213 Nm.

5) Chlazení
* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.
* Taženo v Cu trubkách.
* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.

6) Hmotnost
* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.

Plány:
* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.
* Vrátit a vracet se na Nurburgring.
* Možná jet na sraz ve Worthersee.
* Přidat ještě něco toho karbonu.
* Ještě to trochu odlehčit.
* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.

Svezení na okruhu v Goodwoodu :)
Škoda 110R at Goodwood trackday - 18.06.2022 - stint 3


Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )
Š110R - Autodrom Most 13.4.2022 - Stint 2 - 18:00


Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))
Nejrychlejší kolo zde:
Škoda 110R on Nordscheife 10.06.2018 stint 4 - my fastest lap 8:55


Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)
Zábava sledovat Lukyho EVO V
Škoda 110R in Spa Francorchamps 11.06.2018 part 3


Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured

Eidy / Kóča - komentáře:

21:04:13
24.01.2017
Luky
-> vhml: jo, na tvoje víkendové stěžování jsem si mimo jiné vzpomněl 1
-> Eidy: ten přechod na špéru prý umí kousnout. Tak radši že začátku pomálu a při straně jo? 6
20:56:31
24.01.2017
vhml
-> Luky 24.01.17 20:49:22: hele já nějak nepoznal rozdíl v řízení. Ale Miata má Torsena. Jen na ledě se to , namísto prohrábnutí jednoho kola, velmi ochotně celý roztočí.
20:52:07
24.01.2017
Eidy
-> T: Jasný. 4
-> Luky: Každej straší, ale já si nemyslím (doufám), že to bude tak moc jiný.
20:49:22
24.01.2017
Luky
-> Eidy: to se budeš učit jezdit tak trochu nanovo, ne?
19:57:28
24.01.2017
-> Eidy: super 158 počítej, že mě v Mostě ten samosvor bude moc zajímat 1
19:55:16
24.01.2017
Eidy
Je tam. 1
zvětšit Eidy / Kóča - obrázek od Eidy vložen 24.01.2017 19:55:16
19:55:06
24.01.2017
Eidy
Převodovka přišla z rukou pana Vrby. Díky jemu i Čokinovi za dopravu.
zvětšit Eidy / Kóča - obrázek od Eidy vložen 24.01.2017 19:55:06
21:16:54
18.01.2017
Čokin
-> Eidy: 158
00:42:08
18.01.2017
gred
-> Eidy: 4
00:12:19
18.01.2017
Eidy
-> GRED-Činpokomon :D: To jsi asi nejmladší vlastník automobilu. 6
Ta SPZ byla taková dost viditelná, ale najde spousta dalších much. Ale díky, pane. 4

-> Čokin: Až přivezeš špajzku, tak Ti to ukážu naživo a pak si povíme.
Jinak se Škodovkou je to takový dvojaký. Ano, dá se pořídit spousta úprav a dílů za rozumný peníze oproti jiným značkám. Otázkou je, jestli není lepší za stejný celkový peníz pořídit jiné auto v sériovém stavu se stejnými schopnostmi. A legálnost řešit netřeba. To je ovšem rozumový přístup. A pak tu máme ten náš, srdcový, kdy cpeme peníze do nesmyslů. Ale když nás to děsně baví. 1 Aspoň je o čem debatovat a co řešit a pak na srazech na co koukat. Jako nemám vůbec nic proti kvalitním sériovým autům cizích značek, naopak. Stejně tak jako se rád podívám na sériové Škodovky v krásném stavu. Ale ruku na srdce, nebyla by to nuda, kdyby na srazu byly jen sériové Škodovky? To se můžeme sejít v hospodě a přinést fotky. Když se to sjede od všeho trochu, je to pestrý. Tohle vymýšlení a tvoření je to co nás baví. 4 A ten boj proti legálnosti z nás dělá správný drsňáky. 3
22:46:20
17.01.2017
Čokin
-> Eidy: Stím rozbíjením souhlasím, nadruhou stranu o to je to kouzelnější kolik možností jak z toho aspon trochu udělat auto se nabízí, finanční náročnosti nemluvě oproti třeba Porsche. Jen ta legislativa nám to trochu kazí......

Tvé výhrady = normální smrtelník si toho na sraze nemá šanci všimnout 1
22:43:13
17.01.2017
gred
jak se tady řešilo kdo od kdy jezdil...já měl první vlastní auto ve 12ti 3 120ku co sem dostal od táty když si koupil wartburga,měl sem jí u nich na place kde parkovali avie a kontejnery,bejvalej malej okruh autoškoly "doslova okruh3 ) jezdit sem tam směl teda jen za dozoru táty,takže tam to auto většinu času a já "tunil",v době kdy my bylo 12 a strašně frčelo rychle a zběsile,já neměl ani korunu a všude kolem kontejnery plný super krámů z vyklizenejch sklepů a podobně,si jistě dovedete představit jak to vypadalo3 3 pak několik aut s kámošema na pole když nám bylo tak 17,pak až od papírů normálně,doma o tom věděli,nějak to neřešili3 mimochodem ta 120ka má na virtu dodnes kartu,v rámci mojí první registrace kterou sem si omylem smazal3

-> Eidy: každopárně tohle je poprvý co ti píšu k autu,sleduju už dlouho,podle mě jedno z nejlepších erek co na virtu sou4 a líbí se mi jak si tady před nedávnem postoval ty nově natřený spztky,to bylo podle mě jediný co to auto trochu kazilo,ta přední spz1
21:35:10
17.01.2017
Eidy
-> Čokin: Kryt vyšel na 4. pokus takto. Nádobka až na 5. A přesto mám drobné výhrady. Ale co už.

Jinak já jako malej škodovku nikdy nechtěl, protože je to krám, co se pořád rozbíjí. 3 Ale když jsem poznal eRko a především 130RS, změnil jsem názor. 5
zvětšit Eidy / Kóča - obrázek od Eidy vložen 17.01.2017 21:35:10
21:19:26
17.01.2017
Čokin
-> Eidy: A jak je na tom kryt víka motoru? Jinak Catchtank pěknej 4

Jinak jsem břídil, řidičák až v 19ti do té doby jen od 14 na fechtlu po vesnici a polích. Nemoc jménem ,,Škodovka" mě postihla až ve 20ti kdy jsem dostal první auto, byla to červená 105 L a dodnes na to rád vzpomínám......pak už to šlo rychlým tempem 120 LS , 120 orange devil , 130 , 125 , a poslední je Rapid od r. 2010 tzn v prosinci to bylo 6 let.

Další škodovky až na náhradní díly v kuse v plánu už nejsou a doufám, že s Rapidem mimochodem oba jsme stejné ročníky (1985) nám to vydrží až tam.......1
22:03:16
05.01.2017
MATTESS
-> CHIP: to je dobrá náhoda1
17:35:37
05.01.2017
Tomaso435
-> Tuner#2: 3 3 3 3
17:32:26
05.01.2017
Tuner#2 - zrušená registrace
-> havlik: -> U-Geen: To jsme měli úplně stejně. Od doby co jsem asi ve 4 letech zboural 1000MB a rozštípal vrata jsem za volant nesměl 8 1 (auto postavené z kopce a já si hrál s páčkama a jedna z nich byla asi ruční brzda 40).

Jinak Žlutka asi 16 - 17 let taky úplně nevím jak to počítat.
14:14:44
05.01.2017
Zazaa
ja jel s Gardesem poprve az s ridicakem ....
jinak s 30kou zetorem po poli od 10 a s dedovou carevnou po silnici asi od 14 :)
jen nevim jak pocitat roky ... Gardeso je doma 33let :)
13:36:29
05.01.2017
CHIP
Taky jsem řídil od 13-ti .. s tatou vedle sebe .. ale ani jeden z nás neměl řidičák ..
Koukám jako blázen .. budu mít rapida za 3 měsíce 15 let. Máme to s Mattessem téměř stejně.
upraveno 1x, naposled 05.01.2017 13:37:13
12:27:22
05.01.2017
TTomas
Taky jsem nesměl, tak jsme si se 2 staršíma kamosema koupili cestou do hospody trabika za 3tis ( každej dal litr) a vesele krosili všude kde se dalo4
Extreme Tyres