Eidy / Kóča Eidy / Kóča

komentáře | popis | fotky | Eidy | 16.03.24 21:02 | 719x v oblíbených
Moje motto: Don’t drive your passion, let the passion drive you.



Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Jeremy Clarkson - Love the Beast




Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.



1) Podvozek:

Přední náprava:



* Emková.

* Vyztužená ramena po celé délce.

* Ramena uložena v unibalech.

* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).

* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.

* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.

* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.

* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.

* Vzpěra mezi tlumiči.

* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).

* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).

* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.

* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.

* Pancéřované brzdové hadičky.

* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).

* Rozchod 1415 mm.



Zadní náprava:



* Molčanova ramena.

* Uchycení v unibalech.

* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.

* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.

* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.

* Pancéřované brzdové hadičky.

* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.

* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.

* Podložky 16mm.

* Zadní zesílené náboje (by Saky).

* Rozchod 1390 mm.



Převodovka:



* 5Q se SP 4,22.

* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).

* Samosvor od Kalmaru.

* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.



Kola:



* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.

* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).



2) Interiér:

* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.

* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).

* Čtyřbodové pásy RRS 3".

* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.

* Nastavitelný shiftlight.

* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.

* Startování tlačítkem.

* Sportovní pedály OMP.

* Černé koberce (bibendum30).

* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.

* Zadní sedadla pryč.

* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.

* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.

* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.

* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.



3) Exteriér:

* Červený lak odstín Škoda Corrida.

* Přední spoiler upravený podle představ.

* Bílé přední blinkry..

* Zakázkový chladič pod nárazníkem.

* Bezpečnostní spony na přední haubně.

* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.

* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.

* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.

* Hliníková střecha.

* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.



4) Motor:



* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.

* Kované písty CP s vyšší kompresí.

* Ojnice Maxpeedingrods.

* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.

* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).

* Maximální otáčky 7200 ot/min.

* Vačky sériový AR 164.

* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.

* Karbonové sání.

* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.

* Duralová řemenice.

* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).

* Sáni vzduchu bočním oknem.

* ECU Master Classic.

* Olej Millers 10w60 NT.

* 176 HP a 213 Nm.



5) Chlazení

* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.

* Taženo v Cu trubkách.

* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.



6) Hmotnost

* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.



Plány:

* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.

* Vrátit a vracet se na Nurburgring.

* Možná jet na sraz ve Worthersee.

* Přidat ještě něco toho karbonu.

* Ještě to trochu odlehčit.

* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.



Svezení na okruhu v Goodwoodu :)

Škoda 110R at Goodwood trackday - 18.06.2022 - stint 3




Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )

Š110R - Autodrom Most 13.4.2022 - Stint 2 - 18:00




Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))

Nejrychlejší kolo zde:
Škoda 110R on Nordscheife 10.06.2018 stint 4 - my fastest lap 8:55




Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)

Zábava sledovat Lukyho EVO V
Škoda 110R in Spa Francorchamps 11.06.2018 part 3




Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured

Eidy / Kóča - komentáře:

00:30:20
03.11.2013
Nwkt
-> Tuner#2: Nesysli pro sebe, pak musí ke mě. Tady mají celý auto na postavení 3
00:29:16
03.11.2013
Tuner#2 - zrušená registrace
-> MOLSO 03.11.13 00:03:24: Odjeli přece ke mě na tu převodovku 4 vůbec nesleduješ dění 47
00:16:15
03.11.2013
Eidy
-> MOLSO: Jsem to zkusil. Řekli mi jak to mám udělat. 1
00:03:24
03.11.2013
MOLSO
-> Eidy: mechanici maju dovolenku ? 1
18:36:50
02.11.2013
Eidy
Vrátil jsem vyprané koberce, zkontroloval napnutí rozvodového řetězu, poladil vzdálenost snímače otáček a udělal výkres uložení pro další unibaly.
10:14:57
29.10.2013
Vrba
-> vhml: Přesně jak říká Eidy. Ve špičce je termistor a zbytek už je jen pružina s kontaktem. Takže na té špičce to je nejpřesnějsí,zbytek už je jen tepelná vodivost těla.
09:31:57
29.10.2013
Eidy
-> vhml: Snímá to víceméně všude, ale nejvíc koncem. Dole na dně je taková malá čočka odporovýho materiálu a pak už jen pružina přes celej snímač až nahoře ke konektoru.
09:25:46
29.10.2013
vhml
-> Vrba 29.10.13 09:09:54: hele a čidlo snímá jen čelem, nebo celým povrchem? Protože jak to mám já, tak do kontaktu s olejem přichází jen čelo, ta plocha válce vůbec. Ale měří to...
09:09:54
29.10.2013
Vrba
-> Antony: No právě,lepší je to umístit tak,aby v okolí toho čidla intenzivně proudil olej. Když je to za rohem,tak se teplo přenese pouze tepelnou vodivostí toho téčka.
08:56:10
29.10.2013
Antony - zrušená registrace
-> Vrba: to bude špatně umístěným čidlem. Mám tam "T" a čidlo vlastně "za rohem" takže tam olej neproudí . .
08:39:10
29.10.2013
vhml
-> T 28.10.13 17:18:11: měřím ve stejném místě na obou autech. Po jízdě cca 100 stupňů...
08:34:33
29.10.2013
Vrba
-> Antony: 70st značí spíše obrovskou chybu měření. Mám čidlo také v tom šroubu v prsách,ale s tím,že cca 3-4 mm čidla se koupe přímo v proudu oleje čelně a teplota běžně 90-100 st,na dálnici jde i na 120-125st při plném plynu.
17:59:04
28.10.2013
Eidy
-> Antony: Já to beru ve vaně.
17:37:23
28.10.2013
Antony - zrušená registrace
-> T: není no. Možná je to tím, že jsem jel ostrý jen 3 kola. A taky možná taky tvarem toho "T" šroubení ve kterým je čidlo plus policajt.
17:31:01
28.10.2013
-> Antony: : já mám tušení, čím to,ale je to v rámci mezí, jinak těch 70 není moc 131
17:26:14
28.10.2013
Antony - zrušená registrace
-> T: tak to berem ze stejného místa. jsem hold asi jenom "měkej" 3
upraveno 1x, naposled 28.10.2013 17:27:05
17:18:11
28.10.2013
-> Antony: : img.skoda-virt.cz/vase_au ta_upload/.../3539_2012-03 -04_18-40-24_80.jpg jak kouká pod prsama ten červenej kablík se žlutou koncovkou....a točím dle otáčkoměru tak 6,5....kde je skutečnost nevím 4
17:11:01
28.10.2013
Antony - zrušená registrace
-> T:

-> Eidy: odkud máte branou teplotu oleje? Já z mazacího kanálu před filtrem, točil jsem to do 5500ot/min, ale přes 70 jsem se nedostal.
16:43:21
28.10.2013
-> Eidy: : tak to je jde....já jsem lezl lehce nad 100 st. 4
15:13:19
28.10.2013
Eidy
-> Antony: Tak to je pohoda.

-> spyker: Nedostal. Byl velkej provoz. Pouštěli to po 27 autech a pořád jsem někoho dojížděl.
Extreme Tyres