Eidy / Kóča Eidy / Kóča

komentáře | popis | fotky | Eidy | 16.03.24 21:02 | 719x v oblíbených
Moje motto: Don’t drive your passion, let the passion drive you.



Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Jeremy Clarkson - Love the Beast




Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.



1) Podvozek:

Přední náprava:



* Emková.

* Vyztužená ramena po celé délce.

* Ramena uložena v unibalech.

* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).

* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.

* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.

* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.

* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.

* Vzpěra mezi tlumiči.

* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).

* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).

* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.

* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.

* Pancéřované brzdové hadičky.

* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).

* Rozchod 1415 mm.



Zadní náprava:



* Molčanova ramena.

* Uchycení v unibalech.

* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.

* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.

* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.

* Pancéřované brzdové hadičky.

* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.

* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.

* Podložky 16mm.

* Zadní zesílené náboje (by Saky).

* Rozchod 1390 mm.



Převodovka:



* 5Q se SP 4,22.

* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).

* Samosvor od Kalmaru.

* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.



Kola:



* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.

* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).



2) Interiér:

* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.

* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).

* Čtyřbodové pásy RRS 3".

* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.

* Nastavitelný shiftlight.

* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.

* Startování tlačítkem.

* Sportovní pedály OMP.

* Černé koberce (bibendum30).

* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.

* Zadní sedadla pryč.

* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.

* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.

* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.

* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.



3) Exteriér:

* Červený lak odstín Škoda Corrida.

* Přední spoiler upravený podle představ.

* Bílé přední blinkry..

* Zakázkový chladič pod nárazníkem.

* Bezpečnostní spony na přední haubně.

* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.

* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.

* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.

* Hliníková střecha.

* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.



4) Motor:



* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.

* Kované písty CP s vyšší kompresí.

* Ojnice Maxpeedingrods.

* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.

* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).

* Maximální otáčky 7200 ot/min.

* Vačky sériový AR 164.

* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.

* Karbonové sání.

* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.

* Duralová řemenice.

* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).

* Sáni vzduchu bočním oknem.

* ECU Master Classic.

* Olej Millers 10w60 NT.

* 176 HP a 213 Nm.



5) Chlazení

* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.

* Taženo v Cu trubkách.

* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.



6) Hmotnost

* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.



Plány:

* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.

* Vrátit a vracet se na Nurburgring.

* Možná jet na sraz ve Worthersee.

* Přidat ještě něco toho karbonu.

* Ještě to trochu odlehčit.

* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.



Svezení na okruhu v Goodwoodu :)

Škoda 110R at Goodwood trackday - 18.06.2022 - stint 3




Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )

Š110R - Autodrom Most 13.4.2022 - Stint 2 - 18:00




Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))

Nejrychlejší kolo zde:
Škoda 110R on Nordscheife 10.06.2018 stint 4 - my fastest lap 8:55




Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)

Zábava sledovat Lukyho EVO V
Škoda 110R in Spa Francorchamps 11.06.2018 part 3




Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured

Eidy / Kóča - komentáře:

21:05:25
28.11.2011
Syny
-> Eidy 25.11.11 22:17:35: Tohle je naprosto luxusni 9 32
20:08:22
28.11.2011
Predator3D
zlatá barva 4
18:54:12
27.11.2011
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Eidy 27.11.11 11:07:48: Jasný, tak pokud je bude dělat takhle i s tmelením (to bych si po něm před finálním nástřikem zkontroloval, abčas lakýra zapomene něco dobrousit co tam být nemá a pak to po laku mezí) tak je to na jeho triko 4
11:31:13
27.11.2011
WMA - navigátor :)
zlatá barva...
11:07:48
27.11.2011
Eidy
-> Tuner#2: Nakonec jen pírek a mokrý věci. Ten člověk, co mi to bude lakovat, pod tím nic nechce. Že neručí za za to, že se to nebude loupat. On je bude tmelit, on je bude lakovat. Tak až se to začne loupat, ať nemusím řešit, čí je to vina.
09:30:05
27.11.2011
Martin136COUPE
-> Eidy:

Já jsem na spotřebáku spokojen viz.



3x.cz/di-254I.jpg



Antracitová šedá RAL 7016 + matný lak



Je to teda ručně sprejem, bez tmavého základu a kola byla stříbrná následně přebroušená, takže sem to nedomyslel bohužel.
upraveno 2x, naposled 27.11.2011 09:31:22
12:42:01
26.11.2011
Rapid05
-> Eidy: Osobně bych favorizoval ten antracit, on bude ve skutečnosti určitě výraznější než takhle z VT. Třeba černý kola u T#2 taky na některých fotkách docela zanikají a na živo je to úplně jiná káva...

A jinak bronz/zlato v rozumným odstínu by bylo taky fajn a stříbrná konec konců taky, takže jsem Ti fakt pomohl co? 3

Jo a pokud by Tě to rozhodování fakt moc trápilo, tak já se obětuju a těch kol Tě zbavím 2 3
10:47:48
26.11.2011
Vitek
Ta zlatá vypadá nejlíp
09:40:59
26.11.2011
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Eidy: Ten titan je ve VT moc tmavej, dle mě by to nebylo marný a nebo pořád ten antracit či případně i stríbrná jen nějaká lehce tmavší barva. Asi budeš muset projít vzorníky. Pro jaký postup jsi se po pískování rozhodl?
09:17:56
26.11.2011
-> Eidy: : zlatou mam já 40 jsem pro antracit a rovnou spolu rozjedeme něco, čim by se ještě nějaká taková barva hodila na auto pro sladění, víš? 5 a pšštt... 40
08:09:36
26.11.2011
Mirda
Titan. M
00:58:06
26.11.2011
crawen
Zlatá nebo titan jsou nejlepší!!
00:28:36
26.11.2011
johaning
-> Eidy: reknu nazor na barvu,az ti budu predavat ty tve kola po pisku4
23:17:21
25.11.2011
Qwak
Zlatá 1
23:06:09
25.11.2011
Filip
Titan!!
23:00:03
25.11.2011
škodec
-> Eidy: treba nejakeho sikovneho lakyra ktory to pekne namieša. Pocitam ze to bude nejaka polomatná.
upraveno 1x, naposled 25.11.2011 23:00:48
22:52:44
25.11.2011
pepik-lepik
úžasná kára6
22:52:37
25.11.2011
Eidy
-> škodec: ty TE37 vlevo, ty mají zajímavej odstín.
22:46:14
25.11.2011
škodec
-> Eidy: ak mozem nazor tak jednoznacne sa auticku hodi nieco take ako v prvych obrazkoch lava strana. SSR disky zvyknu mat taku zaujimavu bronz4

www.s2ki.com/s2000/.../69 8047-volk-racing-wheels-mo re
22:35:23
25.11.2011
ZdenoR
-> Eidy: Byl tím myšlen jen vnější kraj kola. Řekněme od konce paprsků dál, proto taky ty uvozovky 4
Extreme Tyres