Cechoun / prototyp Cechoun / prototyp

komentáře | popis | fotky | cechoun | 28.04.07 16:53 | 8x v oblíbených
Takže čím začít, asi tím jak jsem koupil erko. Bylo to koncem roku 2004, hledal jsem docela dlouho, protože už od začátku jsem chtěl předělávat a tak jsem chtěl pokud možno co nejzdravější základ.No nakonec se podařilo skoro takové sehnat a měl jsem erko.

No a potom přišlo jaro a erko nějak zlobilo a tak urychlilo mé rozhodnutí ohledně úprav, mno a tak jsem ho dá se říct skoro do šroubku rozebral a pomalu začal předělávat.

Nejdříve se vše odstrojilo, začaly se pomalu ale jistě schromažďovat všechny díly ,který se postupně renovovaly a to sice motor alá favorit 136, nápravy ze 120-tky, pětikvalt ze 125-tky atd..

Jako první byl moto, ve kterém se měnilo snad každý těsnění, celý se leštil a nějaké díly lakovali do červena, no co je na něm jinýho.Je na něm odlehčený setrvačník a odlehčená rěmenice klikovky, karburátor ze 130-tky, olejový chladič, přímý filtr na sání a leštěné sací svody a vlastně ještě příčný po vzoru 130 lr.

Pak jsem si hrál s nápravou a poloosama, všechno jsem kupoval širší takže z emka, zase do šroubku rozebrat a obrousit nalakovat a vše nové, když jsem u náprav tak odpružení je zatím origo akorát teda vepředu jsou asi o dva a půl závitu uřízlý pružiny a ještě kus dorazu, stabilizátor je zatím taky originál, postupem času se uvidí jestli to tak zůstane nebo ne. Teď jsem kupoval dozadu vlečky, tak bude asi předělba, kvůli kotoučům.

Jinak brzdy na předku jsou čtyřpístky ze 130-tky, vzadu teda ještě chvilku bubny, ale čtyrpístky jsou teď v plánu, no a vepředu je přidanej posilovač ze 120-tky.

Když už jsem ve předu v kufru tak mě napadá, že se tam navíc objevilo ještě topení z felície, motůrek stěračů z favorita a hlavně náporový chladič z felicie 1,9 d od něj vedou přes vnitřek auta měděný trubky až k motoru, no a příčka mezi chladičem a zavazadlákem(Který je tak na svačinu) je vyřezáváná z duralu.

Dál ke kolům, který jsou zatím převařáky z golfa 2, no teda spíš ty zadní přední to ani nevim z čeho, časem možná budou jiný, ale ještě nevim.Dozadu jsou v plánu podložky, protože kolo mi tak nějak nenaplní blatník.A jinak obutí na předu jsou Dunlop 195/45/13 a vzadu marschal 205/60/13.

Teď dál k elektrice a interiéru, elektrika se tak nějak kombinovala škodovka, favorit a felina..což bylo docela zajmavý.Je tam navíc pojistkový spodek z favorita a tak se vše muselo přepojovat do něj.Dál se musela řešit elektronika na zapalování, protože jsem si usmyslel bezkontaktní rozdělovač.Jinak všude po autě jsou červený neony(podoma dělaný z led diod) a vzadu u motoru i stroboskopy. A těď ten interier, k němu jsem se zatím dostal asi nejmíň, ale tak zatím je tam předělaná palubka, že je polepená folií, která je imitací titanu, všechny budíky zůstaly origo akorát původní kontrolky se nahradili méně svítivými led diodami. Páčky světěl a stěračů jsou lucasy z felicie a volant je ze zavodní škodovky. Řadička a pedály jsou takový univerzáli v imitaci titanu.Dále jsou v interiéru hliníkovo nerezový koberečky osvícený červenejma neonama a ještě středový panel vlastní výroby. Na něm jsou umístěny spínače na ovládání světel, neonů, větráku no více méně všeho.A spolujezdec má pod nohama hasičák.A jinak jsem s popisem asi prozatím hotov, ale potom by měl být v červeno černý barvě, měly by tam být skořepiny a vzadu jedna sedačka okolo které má být laminátová zástavba audia.A možná ještě bezpečnostní rám, ještě uvidím.

Tak a těď exterieru.Takže to vezmu od předu.Přední spojler je vlastní výroba, přední čelo klasika dvouoké s výřezem, kvůli náporáku to samý i kapota, taky origo s výřezem pro odvod vzduchu.Přední světla jsou zatím klasika, ale brzy se budou nahrazovat andělskýma očima z golfa, dál jsou tam blatníky z RSesa, který se chystám trochu upravit, přilaminováním výdechů u dveří, dál zrcátky jsou takový šmejdy, ktery jsou naprd a tak jsem se rozhodl, že je vyměním za nějaký co si udělám.Dvěře na nich nic jinýho není, možná budou zavařený kliky, ale spíš ne a třeba jestli to domyslim tak otevírání nahoru.Dál zadní blatníky jsou z eresa z okruhovky, který mám v plánu taky předělat o velký nádech k motoru, ale zatím se mi moc nechce, ale mělo by to být.Zadní kapota byla doteď originál s okýnkem, ale teď se nahradila eresovou laminátovkou, která se ještě musí dopasovat.Zadní čelo je taky origo, akorát jsou v něm zvětšené výřezy vyplněné tahokovem a zakytovaný místo pro spztku, která pak bude ve spojleru, kterej mám už taky vymyšlenej, jen ho dodělat z laminátu a to samý i prahy, ale nejsem si jistej jestli tam vůbec nějaký budou.Dál už jen akorát že vzadu bude taky čirá optika, ale nevím z čeho možá CRX, nebo jen moduly hela.Jinak na zadních bočních okínkách a zadním oknu jsou černé fólie. Takhle by to zatím bylo k mé spokojenosti, ale nevím jestli nebudu snižovat střechu, spíš ne, ale člověk nikdy neví. A ještě jako drůhý takový plán, který se spíš nenaplní je nějaká V6 na střed, ale jak říkám to se spíš nestane než že jo.



No a to je snad k tomu mýmu erku zatím vše, časem to snad ještě budu doplňovat.No jak to tak vypadá, tak už možná nic doplňovat nebudu protože uvažuju o prodeji.

Cechoun / prototyp - komentáře:

12:16:56
06.02.2013
vtacik
Příspěvek smazal moderátor - Nwkt
13:56:23
13.10.2010
Lentus72
Ze předu to vypadá jako velkej smaj......3 3
01:23:22
09.12.2008
marty110r
Ahoj šťastný majiteli :-) ,

vozu š110R coupé



Dovoluji si Tě informovat o tom,

že u příležitosti blížícího se 40. výročí zahájení výroby tohoto již legendárního

sportovního automobilu, vzniká ojedinělý knižní projekt mapující jeho historii, od počátků výroby až po současnost.



Hlavní součástí knihy bude unikátní katalog fotografií všech do dnešních dnů dochovaných vozů, který bohužel nebude kompletní bez snímků Tvého exempláře.



Proto si Tě tímto, jako autor projektu a zástupce skupiny obdivovatelů vozu š110R dovoluji požádat o pomoc a spolupráci.



Veškeré informace získáš na:



Internetu:

WWW.SKODA110R.COM



Telefonu:

605 709 697



Emailu:

martysulc@seznam.cz



Adrese:

Martin ŠULC

Postoloprtská 214

Staňkovice

439 49

ČR

V elektronické verzi Fotokatalogu je již registrováno 90 eRek:



www.skoda110r.com/kniznic a.php?kat=0&...



Prosím i o pomoc s distribucí informačního letáčku eRkařům ve Tvém okolí :



www.skoda110r.com/downloa d.php?soubor=15



Pokud máte někdo možnost projekt nějak mediálně zviditelnit, udělejte to prosím



S pozdravem



“ eRkům ZDAR ”



Marty110r - Martin ŠULC
15:30:27
14.07.2008
pulin
čau jak máš ty otvory v té přední kapotě a v čelu to kolem těch krajů máš nějaké gumy nebo oc ?
16:20:48
13.03.2007
cechoun
Pavel Korbelář:Ne to je koupený, je to nejspíš nějaká slitina a nahoře je chrom.
22:59:40
12.03.2007
Pavel P@nkáč
-> cechoun: ta klicka na okna je nejaka samodomo vyroba? Vypada pekne co to je za material?
21:47:39
12.03.2007
mimonsky valecnik
-> cechoun: mas to pekny!!!156 156 156
12:32:00
11.03.2007
cechoun
Libor:Čau, no od tý doby nic moc akorát snad jsou jiný kola, v interierů je to trochu jinak a nová je eresová kapota jinak snad skoro vše při starém.No málo času je jedna věc pak taky už to trvá docela dlouho a tak už není moc nálada, ale tak teď už to ai bude v týdnu i pojízdné, po pár neúspěchách.
22:10:13
10.03.2007
Libor
-> cechoun: cau, doufam ze vis kdo jsem, byl jsem u tebe asi pred rokem s karasem. jinak koukam ze se toho od ty doby moc nepozmenilo, neni taky tolik casu co?
19:00:18
09.03.2007
elen3
no teda uz je foto ideme kuk

4
10:16:18
09.03.2007
cechoun
Pepino RS:Čau no, ale jo snažim se1
19:02:34
08.03.2007
Pepino RS
cechoun:nazdar skoro sousede, tak koukam ze jsi sem hodil konecne fotky.. 4
18:59:19
08.03.2007
elen3
no servus este nejake to foto a bude aj co hodnotit a komentovat zatat podla textu moze bit len pracuj cavo 5
Extreme Tyres