skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Takže konečně tu mám i fotky a když už jsem v tom tak změním i popis, protože to co jsem tu psal už dávno neplatí. Prostě jsem chtěl udělat něco z čeho už jsem vyrost :-)
Je to, jak už jsem říkal 120L r.v. 1986 (teď si nejsem jistej), a zdědil jsem ho od dědy. Bylo to auto pojízdné, ale slušně orezlé. Aby vypadalo tak jako na fotkách muselo absolvovat cestu k lékaři jménem klempíř, bohužel jsem si nevybral vyloženě odborníka - musim jí tam odvést znovu, ale nic platit nebudu už. Tímto rozhodnutím jsem asi úplně propadl lásce k tomuto autu. No a tak už jej nikdy nepustím alespoň ne pokuď nebudu muset, postupně si dopřávám radosti v podobě ruzných kravinek pro mou "milenku" jak tvrdí má přítelkyně....
V současné době je auto z větší části sériové, krom pár doplňků ze kterých je asi nejvíce slyšet a vidět výfuk od firmy Zapa výfuky.
Co plánuji do budoucna:
sehnat garáž poblíž paneláku to je věc no. 1
poté poputujou ven obě nápravy k repasi a vyztužení
repas převodovky
čtyřpístové brzdy
motor z Rapida 136 + menší úpravy (tomu nehovim tak to necham udělat nějakému odborníkovi)
vyztužení karosérie
nový lak (o tom pořád polemizuju a když nakonec jo, tak to bude buď červená a nebo modrá)
sportovně laděný podvozek (myslím tím tlumiče + pružiny)
přečalounění interiéru do červena (to už je pevně stanoveno)
opravit - respektive přetahat celou elektriku
nějakou muziku, ale nic moc extra, spíš aby to hlavně hrálo
no a pak v konečné fázi nějaká ta úprava exteriéru
Především taky na tohle vše musím vidělat a ušetřit peníze, takže ono nebude vše ihned, prostě toto je má vize a budu se jí držet a všechny volné peníze budu sázet do auta (dokavaď můžu :-))))
P.S.: omluvte prosím hrubky v pravopise, pokuď jste nějaké našli, nejsem génius
6. 7. 2005: Asi před týdnem jsem se rozhodl, že rozeberu a pokusím se o repas mého starého motoru, který před nedávnem dosloužil. Je to 742.12, .....no pořád lepší nežli 742.10 :-))
Je to, jak už jsem říkal 120L r.v. 1986 (teď si nejsem jistej), a zdědil jsem ho od dědy. Bylo to auto pojízdné, ale slušně orezlé. Aby vypadalo tak jako na fotkách muselo absolvovat cestu k lékaři jménem klempíř, bohužel jsem si nevybral vyloženě odborníka - musim jí tam odvést znovu, ale nic platit nebudu už. Tímto rozhodnutím jsem asi úplně propadl lásce k tomuto autu. No a tak už jej nikdy nepustím alespoň ne pokuď nebudu muset, postupně si dopřávám radosti v podobě ruzných kravinek pro mou "milenku" jak tvrdí má přítelkyně....
V současné době je auto z větší části sériové, krom pár doplňků ze kterých je asi nejvíce slyšet a vidět výfuk od firmy Zapa výfuky.
Co plánuji do budoucna:
sehnat garáž poblíž paneláku to je věc no. 1
poté poputujou ven obě nápravy k repasi a vyztužení
repas převodovky
čtyřpístové brzdy
motor z Rapida 136 + menší úpravy (tomu nehovim tak to necham udělat nějakému odborníkovi)
vyztužení karosérie
nový lak (o tom pořád polemizuju a když nakonec jo, tak to bude buď červená a nebo modrá)
sportovně laděný podvozek (myslím tím tlumiče + pružiny)
přečalounění interiéru do červena (to už je pevně stanoveno)
opravit - respektive přetahat celou elektriku
nějakou muziku, ale nic moc extra, spíš aby to hlavně hrálo
no a pak v konečné fázi nějaká ta úprava exteriéru
Především taky na tohle vše musím vidělat a ušetřit peníze, takže ono nebude vše ihned, prostě toto je má vize a budu se jí držet a všechny volné peníze budu sázet do auta (dokavaď můžu :-))))
P.S.: omluvte prosím hrubky v pravopise, pokuď jste nějaké našli, nejsem génius
6. 7. 2005: Asi před týdnem jsem se rozhodl, že rozeberu a pokusím se o repas mého starého motoru, který před nedávnem dosloužil. Je to 742.12, .....no pořád lepší nežli 742.10 :-))
Hanz / Š120L - komentáře:
22:14:47
05.11.2004
05.11.2004
hany
víc popisu barva,motor..... zatim 3b protože nemáš foto
19:47:05
04.11.2004
04.11.2004
Hanz - zrušená registrace
Čekám kritiku....