Zdeněk Yellow BITCH Zdeněk Yellow BITCH

komentáře | popis | fotky | Zdeněk7 | 22.12.18 20:42 | 162x v oblíbených
Původem Škoda 120l z roku 1985.



Auto je nyní znovu postaveno po celkové přestavbě z obyčejné Š 120l,je stavěné s důrazem na podvozkové a výkonnové vlastnosti s ohledem na cestovní pohodlí a tahání vleku s motorkou,nikoliv na soutěžení o srazové poháry.Po dokončení bude sloužit na běžné jízdy kamkoliv mimo zimy.



Karoserie

-po dvou haváriích dána opět dohromady a po celkové opravě vyměněno mnoho karosářeských dílů za nové-přední čelo,přední blatníky,pravý zadní blatník,chladičová stěna,celý pravý podběh,P kapsy,levý zadní lem,prahy...

-vše důkladně ošetřeno vrstvami základní barvy,Body a Tlumexem,dutiny vystříkány Rezistinem

-oproti sériovému vzhledu přibyla LR vana,mřížka v zadním čele ala LR a 4 otvory v předním čele místo osmi a zavařené mřížky na c sloupcích

-tažné zařízení jako nutnost pro tahání vleku s motorkou

-dvoudílná přední maska

-stěrače i s ramínkama z Felicie

-zrcátka Beskyd Sport

-zatmavená okna foliemi s atestem



Podvozek



-kola: Intra T-line 7x13 4x100 s pneu Continental ContiSportContact 175/50 r13

-podložky pod koly s roztečí 4x100,4x108 a 4x130



** přední náprava:

-vyztužená dle L/A dokumentace,obvařená nápravnice,podložený stabilizátor

-pružiny Speedpro,tlumiče z Peugeot 505

-natřená červeným Alkytonem RAL 3020

-čtyřpístové třmeny s propojkami



** zadní náprava

-široká vlečná náprava,vyztužená ramena dle L/A

-natřená červeným alkytonem RAL 3020

-pružiny Š105

-kotoučové brzdy s čtyřpístovými třmeny,hydraulická ruční brzda

-domky pružin kyvka,podvázaná podélná ramena



Motor a převodovka



** motor:

-781.136M

-z Felicie 1.3 MPi 50 kw,najeto cca 70 000 km

-sportovní vzduchový filtr

-lamela Š130,přítlačný talíř Sachs,setrvačník Felicia,věnec Š120

-hliníková vana a sací koš Š120

-alternátor Felicia 70A

-termostat Favorit

-výfuk z koncového tlumiče Felicie

-palivové čerpadlo Facet 40105 0,2atm 113l/h

-vodní pumpa Š 120,přesoustružená řemenice na klínový řemen

-karburátor LEKR s termosytičem





** převodovka:

-5q na suché poloosy

-stálý převod 3,9





Interiér:

-přístrojová deska z Rapida,sedačky Favorit

-řidičova sedačka z BMW M3 e36

-dvouramenný volant RRS

-teploměr oleje a progress meter

-potah stropu a sloupků z černé koženky

-dveře pod okny a štíty,lišta přístrojové desky polepena karbonovou folií

-startovací tlačítko ve středovém panelu

-vytahovací clonka pod zadním oknem z Peugeot 505

-původní koberce nahrazeny novým černým

-startování na tlačítko





*** PRODÁNO *** někam do severních čech a dále by mělo auto jezdit rally...

Zdeněk Yellow BITCH - komentáře:

20:07:55
10.10.2011
mikulenkamartin - zrušená registrace
To si děláš kozy? :-O Jak jsi to udělal? :-O
19:55:37
16.06.2011
peter55
-> Zdeněk7: pekna ta zlta farba4 skodovke to pekne slusi4
13:49:54
17.05.2011
Zdeněk7
-> radekp: Díky za radu 6 kdyby jsem ji někdy vyndaval tak jí schválně zvážim.
07:05:11
17.05.2011
radekp
-> Zdeněk7: 40 kg je maso!



když chceš napsat něčí nick, klikni na slovo nick v závorce nad příspěvkem toho, komu to chceš adresovat...
upraveno 1x, naposled 17.05.2011 07:05:33
21:59:40
16.05.2011
Zdeněk7
→ radekp Díky,tak nestála nic 1 což je na tom to nejlepší,dostal jsem jí od známýho,kterej vyklízel garáž a potřeboval se jí zbavit,bohužel mam ale jenom jednu tak třeba časem splašim druhou a jsou fakt těžký tipoval bych tak 40 kg. Až zapojim vyhřívání tak to bude luxus 6
16:36:39
16.05.2011
radekp
Tak ty sedačky jsou luxusní....M3, kolik pak stály a kolik asi váží?
20:03:27
06.04.2011
Zdeněk7
→ Ultim : No to mi povídej,na tachometru 180 km/h měla asi poprví až ted 1 ,jede to fakt pěkně,ten motor byl sice za dvoje cigára,ale je úplně v super stavu 6
23:03:42
05.04.2011
Ultim
-> Zdeněk7: Je to mazec ze? Tolik vykonu naraz...
13:20:54
04.04.2011
Zdeněk7
→ afro100 s filtrem,akorát na fotce není...
21:56:50
03.04.2011
afro100
-> Zdeněk7: jazdis bez filtru ? ... rychla smrt ...
19:28:39
03.04.2011
Zdeněk7
Tak zatim stav po první testovací jízdě,ještě chybí podložka pod karbec a pár dodělávek.Jinak jízdní dojmy super 5
zvětšit Zdeněk Yellow BITCH - obrázek od Zdeněk7 vložen 03.04.2011 19:28:39
12:47:50
03.04.2011
Zdeněk7
→ Kurier Grobar: Nene ty 4 písty půjdou na přední nápravu,je to podle mě nejlepší komporomis jak zlepšit brzdy,jinak na zadní nápravu se taky dávaj, spousta lidí to tak má 6
11:33:13
03.04.2011
Kurier Grobar
-> itchy: nepochopiteľné na tom nieje nič ale veľmi sa mi to páči, krásne to ukáže na pohľad na kolečko
11:23:14
03.04.2011
itchy
-> Kurier Grobar: co je na tom nepochopitelne? Asi jedine rozumne riesenie ked chces pouzit skodovacke brzdy, neriesit strmen z ineho auta a chces mat zaroven funkcnu aj rucnu aj prevadzkovu brzdu, mam to aj ja naute, sice este nezapojene ale foto tam niekde je
11:05:36
03.04.2011
Kurier Grobar
-> Zdeněk7: 4 písty na zadnú nápravu ?
20:50:54
02.04.2011
Zdeněk7
→Norton: Jo díky,dál to bude pokračovat Al kolama :) 6
20:38:47
02.04.2011
Norton
-> Zdeněk7: pekne pekne len tak dalej :o)

4 4 4
17:57:27
05.02.2011
Zdeněk7
→ondrej Máš pravdu je to eLko,byl tam štítek ls,ale ve skutečnosti to není 6
19:33:08
04.02.2011
ondrej.
a je to skutočne LS-ka? Mne to pripadá skorej na 120L podľa pôvodných sedadiel... ??
19:26:05
04.02.2011
Quest
Pěkný, teda až na ty sedačky a zavařený C sloupky4 .
Extreme Tyres