Vojtik / 105 GT Vojtik / 105 GT

komentáře | popis | fotky | Vojtik | 21.08.06 14:18 | 30x v oblíbených
Tak sem minulé léto konačně vyzkoušel svou dlouholetou myšlenku, dát turbo do škodovky.Odstartoval to spíše fakt, že známý likvidival auto se slušným turbem, a já sem měl zrovna jednu 105 taky na rozebrání a na kros, tak sem se rychle zmocnil turba , nakoupil mteriál, udělal příruby, vedení a ninstaloval.Mazání sem natáhl ze záslepky mazacího kanálu a odtok do vytvořené dírky v bloku nad vanou.bylo to turbo z 1.9 dieslu, tak bylo na 105 trochu velké, ale když to chytlo otáčky, tak plnilo skoro 1 atm ,páč sem měl odpojenou regulaci tlaku a motor byl k nezastavení, gumoval na asfaltu na 2 a točil brutálně-neměl sem tam otáčkoměr, ale na 2 skoro 90 musely bej ohromný otáčky.takhle sem blbnul, dokud sem neurval poloosu, páč tam byla kyvka a ta nesnase větší motor, jak 120 .

Celý systém mám doma připravený k montáži do své 105 - 136, ale zatím řeším jestli tam vubec přijde, abych neodrovnal motor, uvidíme...

Vojtik / 105 GT - komentáře:

01:54:50
02.11.2008
PYGO
netuší někdo jaký se daj použít hadice kterejma jde směs? Tvarovky od chladiče se asi naleptaj, co?
23:10:54
21.05.2007
gabo000000 - zrušená registrace
keby sal karbes vzduch cez intercooler tak to by vela nepomohlo ze?
22:58:15
17.09.2006
pistaa
ahoj co mas dajaco new?? ha?? zaujima ma to a i dragona tak nech sa dari a skode zdar
16:53:18
21.08.2006
Vojtik
-> black_dragons: Jen jsi ujistil moje obavy, na turbo budu mudet postavit jinej motor, páč na tom svym mám sníženou hlavu a to by nedělalo dobrotu. Kvůli těm důvodum, co jsi psal, ho tam nechci a nebudu dávat a ideální by bylo sehnat taky nějaký menší turbo, tohle byl takovej experiment, páč mě to už strašně dlouho lákalo:))
16:22:53
21.08.2006
black_dragons
-> Vojtik: super prace to samy sem mel ve favu i stejne zapojeny to zname nejdriv karbec pak turbo a pak sani .. ma to nekolik nevyhod ... nemuzes pouzit intercoler aby se zvysil vykon protoze cim studenejsi vzduch tim vetsi vykon a nemuzes ho pouzit prtoze by si auto startoval pul hodiny a navic by spotreba byla taky silena. ja mel velice malicke turbo z obsahu 1.0 daihatsu ktere v serii tlaci 1.5 bar !!!!!!!!! nikdy nevdrzelo tesneni pod hlavou takze pokud tam peres 1.0 bar tak taky driv nebo pozdeji odejde. a pokud nemas chladic oleje nebo tepelny vymenik tak pridres klikovku na loziscich a odrovnas turbo protoze turbo zahreje olej na teblotu 130 stupnu celsia i vice a to i sebelepsi motorovy olej ztraco mazaci schopnosti.dalsi cvec je kompres turbo motory maji kompres nekde 8:1 az 8.8:1 tedy jestli mas neco 9:1 a vis taky moc dlouho nepojezdis protoze propalis pisty ...to co vsechno pisu pisu z vlastnich zkusenosti ... tet to delam znovu spolu s celym autem .. trosku jinak aby to vydrzelo nejaky ten desettisic kilometru spolu s vetsim vykonem.. mozna sem te trosku odradil ale to sem nechtel protoze todle experimentovani se kazdy boji ale jak mi jednou rek kamos kdo jednou okusi pozitek z jizdy TURBO motoru uz nikdy nechce nic jineho !!!! tak at se dari a hlavne at co nejdyl funguje nez zavad..156 1 157 156 156 156 1
15:44:53
21.08.2006
Vojtik
spotřebu sem nezjistil a sestava je tak proto, že karbec je stavěnej ne bázi podtlaku a kdybych do něho fouknul zvrchu, tak by se vytlačilo palivo a nejelo by to, nevim, jak to maj dělaný , když tlačej přes karbec
15:27:27
21.08.2006
Rooney - zrušená registrace
hmm zajímavý nápad.

Sem si všiml že je to kombinace, karb-turbo-a sací potrubí, obyčelně je to turbo-karb-sací,

Ale to je asi k vůli tumu škodováckýmu karbu nemýlím-li se?

Kolik to vůbec žere?6
Extreme Tyres