Technika na ecce homo

správce: Nwkt / nahrával: petr s / Šternberk / technika vozů škoda / 06.06.2010 / počet fotek: 237do oblíbených
sdílej na facebook.com

diskuze ke galerii:

15:44:57
15.11.2011
Tuner#2
-> Matulo 15.11.11 15:41:06: Myslíš číslo fotky a nebo číslo v pořadí? Co tam vidíš zajímavého? To sání k chladiči?
15:41:06
15.11.2011
Maťulo
hmmmm... foto 75 zaujimave...7
15:14:44
04.10.2010
Jozka
-> petr s: Nádhera.. třeba jako mozaiková fototapeta na zdi garáže - nebo obýváku?
Jsem si nikdy předtím nevšiml, že první Escorty měly mřížky pod zadním oknem..
19:24:13
03.10.2010
Tuner#2
-> Bedřich 02.10.10 12:15:08: -> TTomas: Dobrá přečsvědčili jste mě, já žil v tom, že obecně se doporučují tam kde to jde a nehýbe se to tahat trubky a pouze u nápravy dát hadice.
17:52:05
02.10.2010
Bedřich - zrušená registrace
-> TTomas: Samozřejmě absence spojů na brzdovém vedení je další z důvodů proto použít hadici.
12:25:45
02.10.2010
TTomas
-> Bedřich: Taky mam pocit, ze cim mene spoju na vedeni tim lepe. Krom toho zkusenosti z neopletenou teflonovou brzdovou hadici pouzivanou treba na bikach rikaji, ze jsou skoro neznicitelne a leta funguji i treba nalomene. 4
12:15:08
02.10.2010
Bedřich - zrušená registrace
-> Tuner#2: Ty průchody jsou bezpečnější hadičkou než ocelovou trubkou.
1. Má každý průchod, co jsem si všiml, průchodkou.
2.Hadice se Ti v ohybu poddá kdežto trubka ne.A když je trubka blbě ohnutá (né středem průchodky) může se uklepat dříve.
3. věc a ta nejdůležitější.Představ si výměnu prodřené brzdové trubky a výměnu pancéřové hadice.V servisu není čas na nic a trubka znamená konec závodu.Hadici máš za 10 minut vyměněnou.
upraveno 1x, naposled 02.10.2010 12:16:05
16:55:59
01.10.2010
petr s
-> Tuner#2: na vahadlo
16:20:32
01.10.2010
Tuner#2
-> petr s: Na vahadlo? Nebo bude jiný posilovač?
15:57:54
01.10.2010
petr s
-> Tuner#2: Ten posilovač se prý bude ještě předělávat
15:42:06
01.10.2010
Tuner#2
Pár věcí mě na Kolářově autě zaráží.

Proč téměř origo LR má posilovač a klasický HBV?

Proč má brzdy po celém autě vedené jen pancéřovou hadicí, dle mě je to nebezpečné, hlavně v průchodech a časem se může někde prodřít/zlomit a neštěstí je na světě.

Proč někde przní lak na autě tím, že tam všude napíše popisky i třeba k měřáku kolik je paliva v nádrži?

Zaráží mě i celkem málo místa mezi dorazem a ramenem a to má na ramenu rovnou pásovinu. Na to že origo LR tam měla dvě boule nahoru, to by to už leželo na dorazech a přitom auto není nějak extra snížené.

Co je pěkné jsou ty dva stabíky, násos na chladič oleje taky zajímavý.

Každopádně díky za detailní foto, tak by to mělo vypadat 4
upraveno 1x, naposled 01.10.2010 15:43:33
13:48:49
30.09.2010
Petrson
-> T 30.09.10 09:03:39: na startu to není vždycky ono lepší je servis4
09:03:39
30.09.2010
-> Petrson: : ta, jsem byl ,ale práce mi nedovolila být na startu a okouknout veterány :-(
22:09:42
29.09.2010
Petrson
-> T: třeba teď byla příbramka tam byla možnost něco nafotit 6
Ale jinak mediasport a rallymania apod
22:00:59
29.09.2010
-> Petrson: : no já právě to nějak nesleduju, že nevim kde,ale asi budu muset začít 4
21:58:57
29.09.2010
Petrson
-> T: TJ, tj pak lepší zaject na závody a všechny si prohlídnout i když už to taky moc není to co bylo
21:57:15
29.09.2010
-> Petrson: : pochopitelné, ale každopádně škoda 8 5
21:56:11
29.09.2010
Petrson
-> T: no tam víc nikdy nebylo 4 výrobní tajemství6
21:52:24
29.09.2010
matoo
prosim vas, co ma ta kolarova LR za tlmic vyfuku? to je ten s elipsovym prierezom? aky to ma zvuk v porovnani s AMK alebo tym valcovym vyfukom?
21:40:25
29.09.2010
-> petr s: ,-> Petrson: : dík 4

jen jsem nenašel nic o těch autech,kromě základních údajů :-/
upraveno 1x, naposled 29.09.2010 21:52:31
Extreme Tyres