skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Jičínské eRekce 2013
správce: dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :) / nahrával: dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :) / Svijany -> Jičín / srazy škodovek / 14.09.2013 / počet fotek: 96do oblíbených
sdílej na facebook.com
odkazy na podobné galerie:
www.skoda110r.cz/article. php?id=1259www.facebook.com/jicinske .erekce
diskuze ke galerii:
-> Domajz: Heslo zní jasně viz jicinskeerekce.cz/ . Já opravdu myslím, že není co řešit...
-> Domajz: Protože jak by se dovolili fáčka, tak proč by tam nemohly bejt felicie když je to vlastně jen kulatej favorit a proč ne i octavie když se s felicií vyráběla zároveň...
sraz eRek o 30ti zavodnich vozech a eRek je tam vsehovsudy 5 a zakaz predohrabu, protoze by to narusilo tematicnost akce....



-> MisakusX: přestan to řešit a udělej to jako já,k formanu si připořiď 120ku nebo takovýho něco

-> MisakusX: 

m8rinek: Ano, všiml jsem si, a už jen z tohoto důvodu to nebudu dál rozvádět...
P.S. přece jenom zareaguju na jednu věc, kterou jako historik nemůžu přejít. Že se auta ČSSR vyráběla s jinou myšlenkou, to je dost hrubé zobecnění. Pokud si projdeš vládní výnosy o rozvoji automobilového průmyslu včetně Favoritího z roku 1982, potom zjistíš, že myšlenkově jsou si velice podobné. Pracovalo se s tím, co bylo dostupné (ať už se jednalo o státní prostředky, domácí výrobu nebo díly z dalších států východního bloku). V důsledku sílícího zaostávání nejenom oproti Západu došlo k vývojovému "skoku", který zdaleka tak velkým skokem nebyl - technologickou koncepcí byl Favorit sice u nás "revoluční", ale obecnou koncepcí a zadáním jen pokračoval v tradici typickou nejen pro Československo, ale také většinu zemí východního bloku.
Dál už k tomu nehodlám nic psát, však bych si vysloužil jen další konstatování, že nikdo neví "co tu řeším".
P.S. přece jenom zareaguju na jednu věc, kterou jako historik nemůžu přejít. Že se auta ČSSR vyráběla s jinou myšlenkou, to je dost hrubé zobecnění. Pokud si projdeš vládní výnosy o rozvoji automobilového průmyslu včetně Favoritího z roku 1982, potom zjistíš, že myšlenkově jsou si velice podobné. Pracovalo se s tím, co bylo dostupné (ať už se jednalo o státní prostředky, domácí výrobu nebo díly z dalších států východního bloku). V důsledku sílícího zaostávání nejenom oproti Západu došlo k vývojovému "skoku", který zdaleka tak velkým skokem nebyl - technologickou koncepcí byl Favorit sice u nás "revoluční", ale obecnou koncepcí a zadáním jen pokračoval v tradici typickou nejen pro Československo, ale také většinu zemí východního bloku.
Dál už k tomu nehodlám nic psát, však bych si vysloužil jen další konstatování, že nikdo neví "co tu řeším".
-> m8rinek: no bylo by to asi jako prijet s favoritem na sraz US vozu. ano, taky ma motor vepredu.
-> MisakusX: Moc nechápu co řešíš. Sraz vznikl před lety na webu skoda110r.cz, sjelo se pár přátel na komorní akci, pak to na nějaký čas usnulo a dnes (rozuměj předloni) tuhle akci Slávek oživil, trochu jí naleštil a pozvánku pustil o kus dál.
Akce je dodnes ,,komorní,, a čítá pouze 30 závodících posádek a omezení kdo ano a kdo ne? Je to sraz, který původně vznikl pro vozy 110R, aby bylo startovní pole rozmanitější tak je rozšířeno o další zadokoly.
Argument o tom, že vozy se vyráběly zároveň je uplně mimo, protože vznikaly v jiném období a s naprosto jinou myšlenkou. Asi bych to dál nerozváděl, je to takový jaký to je :))).
Navíc až u erka ztratim kolovou matku, pomůžeš mi? Asi ne... Kolega s Rapidem z konce výroby nejspíš ano :))) Takže asi tak :))).
Akce je dodnes ,,komorní,, a čítá pouze 30 závodících posádek a omezení kdo ano a kdo ne? Je to sraz, který původně vznikl pro vozy 110R, aby bylo startovní pole rozmanitější tak je rozšířeno o další zadokoly.
Argument o tom, že vozy se vyráběly zároveň je uplně mimo, protože vznikaly v jiném období a s naprosto jinou myšlenkou. Asi bych to dál nerozváděl, je to takový jaký to je :))).
Navíc až u erka ztratim kolovou matku, pomůžeš mi? Asi ne... Kolega s Rapidem z konce výroby nejspíš ano :))) Takže asi tak :))).
-> exwrcteam: 

myslim ze newim:) jestli tam nekdo neco dal tak o tom nevim :)
-> exwrcteam: A neležel tam památný blok motoru Škoda?

par z vas hledalo i pamatnou lipu u naseho servisu :)))
-> m8rinek 16.09.13 23:28:48: A já právě myslel, že jo... kvůli eRku. 
Jinak sorry že těch fotek není víc (není tam vyfoceno všechno co bych chtěl fotit, ani nevím, jestli tam jsou všechna auta), ale předmětem účasti na srazu nebylo focení, nýbrž orientační soutěž. Cokoliv dalšího, včetně pořízení pár fotek, byl jen bonus navíc...
Hodnocení akce jsem už rozepisoval jinde, ale pro ty, co nezažili, bych to shrnul, že akce byla náročná, vyčerpávající, nervyzničující, poučná a prostě SUPER!

Jinak sorry že těch fotek není víc (není tam vyfoceno všechno co bych chtěl fotit, ani nevím, jestli tam jsou všechna auta), ale předmětem účasti na srazu nebylo focení, nýbrž orientační soutěž. Cokoliv dalšího, včetně pořízení pár fotek, byl jen bonus navíc...

Hodnocení akce jsem už rozepisoval jinde, ale pro ty, co nezažili, bych to shrnul, že akce byla náročná, vyčerpávající, nervyzničující, poučná a prostě SUPER!

No, v zásadě to byl jen dotaz. Nechci nikomu nic podsouvat, spíš mě zajímalo, co stojí za odmítáním novějších vozů, když už se sraz odehrával asi 200 metrů od domu, ve kterém jsem prožil velkou část dětství. Argument, že si organizujeme "vlastní" "tematický" sraz mi nepřijde moc silný, protože každý rok dáváme jako organizační výbor velmi ostentativně najevo, že jsou vítání všichni přívrženci Favoritů, nezávisle na voze, ve kterém dorazí a obzvláště starší škodovky vidíme vždy velmi rádi.
Ten obecný problém, který občas vnímám (možná jsem poněkud přecitlivělý, budu rád, když mi to někdo vymluví), je to neustálé rozdělování na předo a zadohraby. Je takové příhodné, že se problematika nedělí logicky historicky třeba před a po Sametové revoluci, ale zato skrze technologickou koncepcí. Tak nějak se pokládám obecně za škodovkáře. Takže z tohoto důvodu, když jsem viděl sraz, na kterém mají Favoriťáci účast zapovězenu a člověk s autem stejného roku výroby ne, tak se poptám čistě ze zájmu a sebevíc mě to mrzí, tak rozhodnutí pořadatelů je samozřejmě to hlavní a respektuji ho.
Ten obecný problém, který občas vnímám (možná jsem poněkud přecitlivělý, budu rád, když mi to někdo vymluví), je to neustálé rozdělování na předo a zadohraby. Je takové příhodné, že se problematika nedělí logicky historicky třeba před a po Sametové revoluci, ale zato skrze technologickou koncepcí. Tak nějak se pokládám obecně za škodovkáře. Takže z tohoto důvodu, když jsem viděl sraz, na kterém mají Favoriťáci účast zapovězenu a člověk s autem stejného roku výroby ne, tak se poptám čistě ze zájmu a sebevíc mě to mrzí, tak rozhodnutí pořadatelů je samozřejmě to hlavní a respektuji ho.
-> MisakusX: Ok v tom případě nechápu myšlenku rozšiřovat Jičínské eRekce... Nejmenuje se to eRekce, kvůli nějaké Slávkově zálibě... no i když...
Možná neznám přesnou definici "tematického srazu", tohle ti opravdu nepřijde dost tematické?
www.facebook.com/events/3 40776692691549
www.facebook.com/events/3 40776692691549
-> MisakusX: Vzhledem k tomu, že myšlenka akce je defakto komorní sraz o 30 závodních posádkách tak to ani možné není, ale není nic jednodušího než se myšlenky chopit, přestat plkat a uspořádat tématický sraz favoritů... Což?
Předohraby, zadohraby, to jsou detaily, v zásadě je favorit skoro totéž jako Rko, jen má volant do protisměru, ale inuž, když nerozšíří, tak nerozšíří, bloudit můžeme kdekoliv i bez orienťáku, stačí dát manželce mapu...
-> MisakusX: To pochybuju, že se akce rozšíří... a navíc o předomotory :D
Nojo, jen rejpu, třeba se soutěž časem oficiálně rozšří i o Formany :) Excellentík vypadá skvěle, je to rarita, rád bych si ho někdy prohlédl osobně.
Kapacitní problémy znám, když jsme dělali letošní Celorepublikový favorití sraz, tak jsem jel se zahrádkou, sklopenýma sedačkama a zbytek věcí se musel narvat do Roomstra ... běžní smrtelníci si nedokáží představit, kolik krámů s organizací přímo souvisí :)
Kapacitní problémy znám, když jsme dělali letošní Celorepublikový favorití sraz, tak jsem jel se zahrádkou, sklopenýma sedačkama a zbytek věcí se musel narvat do Roomstra ... běžní smrtelníci si nedokáží představit, kolik krámů s organizací přímo souvisí :)