Relax Meting 2010

správce: Hofik / nahrával: Hofik / Pardubice / ostatní srazy / 03.07.2010 / počet fotek: 122do oblíbených
sdílej na facebook.com

diskuze ke galerii:

00:59:03
05.07.2010
dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :)
-> Kaprof: ne já myslel něco třeba jako "kalmík" nebo tak něco 1
00:58:45
05.07.2010
MATTESS
tak jsem tak nějak přelouskal tuto stránku (tuningma­nie.ic.cz/index( 7)­.html) a autor je skutečně "znalec"3 Některé věty jsou skutečně perly jako např.

Dále se rozšiřují rozteče kol pomocí podložek různých šířek. Pisatel asi myslel rozchod kol.

Co podobný odborný výklad způsobí, můžeme vidět zde na jednom jedinci
00:56:11
05.07.2010
kalmik_06
hoši vy ste vtipný že se za břicho popadám!! do televarieté s váma tam ze sebe mužete dělat stejný šašky jak tady:) jináč prosim tě ty asi nevíš že na wikipedii to muže napsat jakej koliv člověk, kterej o tom ví třeba kulový, ale to je jen takovej dodatek kterej sis ai nedomyslel, nevadí stane se no. Je mi jasný že ty články co sem tam dával asi vaše mozečky ještě nepobraly, tak si je zkuste pročíst ještě jednou a pomaleji a třeba to pochopíte.příjde mi že spíš tady některý ty lidi sou na tom rozumově na 12 než já 5 8
00:42:57
05.07.2010
dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :)
-> Kaprof: jo vlastně, pak to byl Formánek... nemá zase nový nick?? 2 3
00:41:20
05.07.2010
afro100
-> Kaprof 05.07.10 00:40:26: 3 joo na prstoch dvoch ruk by ich clovek nespocital ...
00:40:26
05.07.2010
Kaprof-Pisařík
-> dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :) : Tady jich bylo3 ale jo Škodík alias Formánek 4
00:39:20
05.07.2010
dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :)
-> Kaprof: hele jak že se jmenoval ten podobnej boreček minule? škodík nebo tak nějak? 3
upraveno 1x, naposled 05.07.2010 00:39:56
00:36:43
05.07.2010
dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :)
kalmik_06 04.07.10 23:54:52 napsal:

jásem vám to dokázal aspon článkama z internetu a co máte vy??
viz to co jsem dával níže - to byla citace z wikipedie, jestli víš co to je 4



kalmik_06 05.07.10 00:13:56 napsal:

mě 22 pročpak??
ale rozumově tak na 12... neznáš se náhodou se škodíkem nebo jak se jmenoval?



Vzpamatuj se chlapečku... dobrou noc!
00:32:22
05.07.2010
afro100
41 3 Nedá si říct a nedá si říct ... 3 3
00:16:41
05.07.2010
Kaprof-Pisařík
3 3
00:13:56
05.07.2010
kalmik_06
-> Kaprof: njn to dokážete psát o všem co je z netu hele mějte si svůj svět tady a neřeš te to

-> šrek: mě 22 pročpak??
23:58:09
04.07.2010
šrek
Kalmiku kolik je ti?Ty vole...
23:56:37
04.07.2010
Kaprof-Pisařík
-> kalmik_06: Tys tady akorát dokázal že sám nevíš co si pod tim dojmem představuješ 4viz odkaz z netu jenž je totální sračka :-)
23:54:52
04.07.2010
kalmik_06
koukám ale převážná většina si tady hraje na nějaký vševědy!!! já sem vám to dokázal aspon článkama z internetu a co máte vy?? nemužete mít nic protože to sou blbosti co tady povidáte,ale to je jedno neřešit už se tomu jenom směju 3 tady nemá cenu něco řikat, myslete si co chce, já si myslim o tom svoje, ty auta na tom tuningu nebyli žádný tuzingový mrtky ale luxusní vyladěný (TUNINGOVÝ) káry. 5



afro100: v jakejch že výrazech???copak sem řekl tak špatnýho??? to že sem řek pravdu :-D njn to nasere no
upraveno 2x, naposled 04.07.2010 23:57:11
21:48:26
04.07.2010
Tuner#2 - zrušená registrace
-> kalmik_06: Teda to jsem se pobavil, pořád platí to co jsem napsal zde: 14:20:06 04.07.2010 - prostě Tě to nemůžem mít za zlé, časem na to třeba přijdeš sám...
20:01:01
04.07.2010
Tommyk
-> kalmik_06: chlapče ty máš dost 3
19:58:12
04.07.2010
dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :)
-> kalmik_06: z cesty meleš furt a opravdu nás nesere, že máme pravdu 3 já tě fakt nechápu, jednou se ti snad oči otevřou 7

-> Tommyk: v tom s tebou souhlasím... když je blbá hlava, trpí celý tělo 4
19:49:00
04.07.2010
afro100
-> kalmik_06: pocuj, mierni sa vo vyrazoch hej?!
19:46:42
04.07.2010
kalmik_06
nasere coooo když má člověk pravdu,ale jak už tady bylo zmíněno každej má na názor jinej a tady máte důkaz že sem tady nemlel z cesty, ale to už nikdo nepřizná koukám,šašci3
19:03:36
04.07.2010
Tommyk
tak ho nechte.. stejně to nemá cenu tohle řešit.. každej má na to trošku jinej názor 4
18:57:26
04.07.2010
dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :)
-> kalmik_06: pán je prostě odborník a nedá si říct po dobrým 3 51
18:26:28
04.07.2010
Jindas
-> kalmik_06: 36 102
18:25:44
04.07.2010
Kaprof-Pisařík
-> kalmik_06: 3 3 3 3



BOHA JEHO!
18:04:14
04.07.2010
kalmik_06
tady máte další důkaz!!! a myslim že to je vyřešený neee??? čili celou dobu tady mluvim dost jasně bych řek vy tuzeři3

www.autorevue.cz/default. aspx?textartimg...
upraveno 1x, naposled 04.07.2010 18:04:27
18:00:01
04.07.2010
kalmik_06
no je vidět že tady je víc na hlavu padlejch lidí než jeden tak tady to máte aspon na interentu co to je teda ten tuning že to je uprava jak motoru,podvozku ale take karoserie, interieru atd!!!!! tady to máte aspon pořádně napsaný a mužete číst tuningmanie.ic.cz/index(7 ).html a prosim váš si to pročtěte všecko aby se nesal zas nějak omyl!!!!
14:59:40
04.07.2010
Kaprof-Pisařík
-> Quest: dobře mi to neuděla proto že je to pro mě nesmysl co nemá s tuningem nic společnýho ale...škoda slov kdo nechce nepochopí...
14:57:53
04.07.2010
Quest
Kaprof 04.07.10 14:56:44 napsal:

→ Quest: jdu si fouknout kola

do ružovy a všude nasadim zlatý šroubky abych byl tjůůner 3
Když ti to udělá dobře4
14:56:44
04.07.2010
Kaprof-Pisařík
-> Quest: jo to určitě 33 jdu si fouknout kola do ružovy a všude nasadim zlatý šroubky abych byl tjůůner 3
14:56:42
04.07.2010
Quest
-> dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :) : Pěkně napsané.
14:52:44
04.07.2010
dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :)
-> Quest: to je těžký vysvětlovat něco někomu, kdo nechce slyšet... tak snad pomůže citace:Tuning versus tuzing versus styling



U automobilů se velice často používají také úpravy, které nemají na výkon motoru či jízdní vlastnosti žádný vliv (či v horším případě vlastnosti zhoršují). Takové úpravy se někdy (s hanlivým nádechem) označují jako tuzing, jelikož někteří fanoušci tuningu tvrdí, že označení „tuning“ si zaslouží pouze úpravy směřující k vylepšení funkčních vlastností, nikoli pouze vzhledu. Jelikož jsou však vylepšení vzhledu obvykle výrazně jednodušší i levnější než funkční tuning, jsou také výrazně běžnější.



Řada lidí nezná pravý význam pojmu tuning, a proto často tímto pojmem označují i výtvory, které do této kategorie nepatří. Pokud pod pojmem tuning rozumíme úpravy za účelem zvýšení výkonu a zlepšení jízdních vlastností (úpravy motoru, sacího a výfukového potrubí, úpravy aerodynamiky, podvozku, převodovky, atd.), tak pojem styling označuje čistě pouze vzhledové úpravy, které nemají vliv na výkon nebo jízdní vlastnosti vozidla jako např. zatmavení skel, LED diody, hlučná koncovka výfuku, doplňky upevňované na karoserii, polepy, atd.
14:45:01
04.07.2010
Quest
Dle mě je blbost se o něčem takovém dohadovat a každý má na tohle jiný názor. Tuning je dle mě otom auto co nejvíc přizpůsobit představám majitele. Tuzing je nalepení co nejvíc radlic a zanechání seriového podvozku a všeho ostatního a třeba i zakončení štětkolakem..Abych to schrnul, tuning=úprava celého auta k obrazu majitelovu a velice kvalitní provedení, tuzing=nekvalitní spracování a vše ktomu. Těžko soudit co je podle koho tuning a co tuzing, sto lidí sto chutí. Prosím nechte si komentáře otom že to píše ten pravej prosebe, děkuji4 . Sice jsem auta neviděl z blízka, ale takhle fotek to vypadá ve většině případů na kvalitní vozy.
14:26:32
04.07.2010
dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :)
kalmik_06 04.07.10 14:11:15 napsal:

jaksi dost lidí tady nechápe že tuning = uprava vozu,a všecko tam patří!!!


-> kalmik_06: tak teď si nám to teda vysvětlil... ó ty nejchytřejší a nejznalejší, my se ti klaníme 3 3 3

Tak to jsi mě překvapil, tvoje sebevědomí bych chtěl mít, takové tvrzení jsem už dlouho neslyšel a hezky jsem se pobavil. 47



-> Tuner#2: Honzo nedělej si nervy, na tohoto odborníka přes Tjůnynk seš i ty se svými znalostmi krátký 3
upraveno 1x, naposled 04.07.2010 14:29:53
14:20:13
04.07.2010
afro100
-> kalmik_06: 3 3 3 No na teba sme tu vsetci cakali, kym nam to vysvetlis, ze to vsetci chapeme zle 3
14:20:06
04.07.2010
Tuner#2 - zrušená registrace
-> kalmik_06: Ano tuning = úpravavozu ve smysl zlepšování jeho užitných vlastností. Do toho ani přetažená kapota, ani sundané nárazníky, ani sundané plasty z C sloupku na Tvém autě nepatří, takže pak logicky nemůžeš chápat co je tuning 4 V podstatě Tě to nemůžeme mít za zlé, třeba se k tomu časem dopracuješ sám...
14:11:15
04.07.2010
kalmik_06
Nic hamba mluvit nebo něco komentovat tady 9 jaksi dost lidí tady nechápe že tuning = uprava vozu,a všecko tam patří!!! jako ten váš debilní tuzing čili možná tak prznění toho slova, ale styling, old-school atd patří vše do tuningu, ale to je jedno tady nemá cenu ani nic psát
upraveno 2x, naposled 04.07.2010 14:14:30
12:12:42
04.07.2010
dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :)
-> kalmik_06: Nejdřív ze všeho se nauč, co znamenají pojmy tuning, styling, tuzing, old-school a rat-style a pak tady teprve něco komentuj. 4
10:07:18
04.07.2010
U-Geen
hmm toledo bude pekny az bude final, to se mastinovi povedlo vcelku :-)
22:42:50
03.07.2010
Tuner#2 - zrušená registrace
Tak jsem tak trochu dneska při kopání zamáčknul slzu, že nejsem na relaxu když je tak hezky, ale vidím tak jsem o nic nepřišel. Opravdu z valné části samej více méně nepovedej styling, čekám, že do roka má 50% aut buď kola a nebo plasty kolem motoru růžové...



Bohužel lidi tohle opravdu není tuning, ale jak to tady čtu, tak to asi český mozek nikdy nepochopí... Tady se holt pořád kouká na auta jen z venku a nikdo se pod auto neohne, nehledě na to, že níkdo neřeší opravdovou podstatu tuningu.
upraveno 2x, naposled 03.07.2010 22:43:49
21:53:23
03.07.2010
kalmik_06
-> Kaprof: no tak přesně o tomdle já řikám tuzing, to auto mě příjde víc nebezpečný než ta slavná laminátová kapota!



Souhlasím s tebou Martine každej má na to názor jinej, a proto to uzavřem a budem si šlechit ty naše miláčky po svým jen ten tuzing byl na začatku přehnanej no8
21:34:53
03.07.2010
M@rtin
-> kalmik_06: Máš na to jinej názor, končím tuto debatu. Já si o tuningu a stylingu myslím své.
21:34:29
03.07.2010
Kaprof-Pisařík
-> kalmik_06: Bohužel laminatova byt otestovana lžice na snih je chodci nebezpečná:-) Jjinak nemyslím že by retrobláznova LS či Asphaltův favorit byl tuzing. Tuzing je uprava nevkusná,nebezpečná a jizdnim vlastnostem škodící -kdežto tady jde o tak trochu o umělé navozeni vrakovitosti leč s technikou na jedničku...nerikam že je to muj šálek kávy ale:)
upraveno 1x, naposled 03.07.2010 21:35:38
21:30:47
03.07.2010
kalmik_06
-> M@rtin: no pokud maj nějaký spojlery od elry za nejakej 1200kč a myslej si jaký to nejsou tuneři tak to s tebou souhlasim, ale myslim si že vetšina aut co tam dneska bylo,byli velice pěkný jak po stránce styligový tak i upravy na motoru, a tuning=> uprava ve prospěch vzhledu, výkonu atd. čili i styling a hlavně ono tuning není levná zaležitost a na český poměry co tam dneska stálo to bylo hodně parádní.

-> Kaprof: jináč máš pravdu s tím že to je o učelnosti, podvozku, výkonu ale i o tom jak to auto vypadá, proto když přidáš spoiler a jiný věci který samozřejmě maj atesty a dáš si stím práci aby to vypadalo k světu, to je styling! ale i to je tuning- uprava!!! prostě styling = tuning to do toho slova patří taky.

Jináč moje představa o tuzingu ačkoliv to slovo nemám rád a nechci se tím dotknout členů tady na virtu, tak je ta oranžová šáde s tou zahrádkou a samejma krámama na tom,jako pro prdel dobrý ale todle není tuning ani žádnej '' odlschool '' ale proste tuzing to samý modrej favorit se senem a nebo novinama na podlaze8
21:08:00
03.07.2010
Kaprof-Pisařík
-> kalmik_06: učelnost,zlepšení podvozku ladění motoru a ne sraní "vosmnáctek nejlepe na poloosy jenž na to nejsou dimenzovány-nebezpečnost laminatu snad nechceš vysvetlovat a konči to vocasama co dobastlej na auto jiny svetla než jsou na to určena(nemluvim designově nýbrž konstrukčně..) Mám pokračovat ?Pleteš si styling(u nás značně nevkusný) a tuning jsou to zcela odlišné veci a delaji je zcela odlišní lidé se zcela odlišnýma znalostma v oboru aut:-).....
upraveno 2x, naposled 03.07.2010 21:10:44
21:04:13
03.07.2010
M@rtin
-> kalmik_06: Ty to blbě chápeš, tuning je ladění a styling jsou plasty a ty sračky kolem. to že Fabia má jiný brzdy, úpravy 1,9TDi motoru na cca 140k je tuning, ostatní je styling. V čechách jezdí hodně stylingových aut, ale moc tuningových aut není. Neznám moc lidí, co jsou do detailů a ladí auto od podvozku, brzd po motor a kašlou na nějaké spojlery atd. Takových lidí fakt moc není. Ty pak mají tuningové auto, ale ne stylingové.
20:56:32
03.07.2010
kalmik_06
-> Kaprof: tak mě řekni oč jde v tuningu?? sem zvedav

-> M@rtin: ono tak tady v čechách tuning je trošku o něčem jiným než v ostatních zemích, a u vetšiny aut i styling je tuning nebo snad neee??Jináč ta fábka s brzdamam od bravuse potom taky nebyl žádnej tuning podle toho co ty řikáš, to že on dal jiný brzdy a udělal do motorovýho prostoru airbrush je potom podle toho co tu řikáte je taky tuzing!!!
upraveno 3x, naposled 03.07.2010 20:58:14
20:37:15
03.07.2010
Kaprof-Pisařík
-> kalmik_06: Asi proto že netušíš oč v tuningu jde :o)
19:32:23
03.07.2010
M@rtin
-> kalmik_06:

Něco jiného je tuning a něco jinýho je styling. Na většině aut co tam bylo byly pouze nastrojený spojlery a jinak na podvozek, motor brzdy nikdo nesáhnul. To tím pádem není tuning, ale styling. Tuning je opravdu o něčem jiném.



Ono tuningových aut tam bylo fakt málo, většinou fakt hrozný úpravy. A co vůbec nedávali smysl. Mazec byla polská Fabia se zlatýma brzdama z BMW 355mm na předku a 335mm na zadku9
19:22:07
03.07.2010
kalmik_06
Jen taková připomínka, nevim proč tady pišete slovo tuzing!!! když už, tak tuning a těch 95% byli moc pěkný auta, ačkoliv to byli leštěnky, který patřej do garáže, ale myslim si že většina byla upravená v luxusním stavu. Tak trošku nechápu, proč zrovna tuzing!!!

8
18:46:58
03.07.2010
M@rtin
jj asi tak, tuzingu tam bylo habaděj. Jen co přeberu cca 600 fotek, tak vystavím galerku
18:38:54
03.07.2010
Kaprof-Pisařík
Achjo 95 procent tuzing galerie 8
Extreme Tyres