35.ročník Tachlovický trojúhelník

správce: Nwkt / nahrával: Nwkt, oppik / Tachlovice / veteránské akce / 04.09.2011 / počet fotek: 91do oblíbených
sdílej na facebook.com

diskuze ke galerii:

13:22:15
07.09.2011
Pavel P..
-> m8rinek: možná u vás za kopečkama... v Praze máš sazbu vyšší8
13:19:40
07.09.2011
Mr_Kubas
Stačí si najít flotilku a dá se to. Teď platím na 1,3 feldu 1.900,- ročně na vyšší plnění.. Předtím jsem měl bez bonusů 2.800 po XY slevách, úplně původně chtěli za feldu 4.200, což jsem se jen ...3
13:17:11
07.09.2011
m8rinek
-> Pavel P..: to mi přijde dost moc, s max bonusem, by jsi byl snad i na polovině...
13:16:42
07.09.2011
Power of Bass
tak to je síla a ja musel platit 3tis. po 2,5roku,nez jsme s enasral a protoze stim vyjedu 2x do roka sem to dal do depozitu :-/ (protoze zivim jeste dvoulitr kery me na povinku stoji dalsich skoro 7,nemluve otom kolik to žere :D)
13:14:28
07.09.2011
Pavel P..
-> MATTESS: já bych taky mohl udělat novou smlouvu se slevou při sjednání online a s bonusama bych platil ještě míň... ale zatim to nechám být.. 2400 za škodovku ročně neni tak zlý.4
13:11:16
07.09.2011
MATTESS
-> Pavel P..: já ho ruším a dělám nový. Na P106 1,0 bylo 1200 a hop s novou smlouvou 715,-
13:10:44
07.09.2011
m8rinek
-> MATTESS: musel bych kouknout do smlouvy, ale mám škrtlý 3 měsíce a vyšší plnění, i když vzhledem ke stáří vozu, jsem mohl zůstat při zemi :D.
13:09:58
07.09.2011
j_j
-> Pavel P..: přesně...ať klidně embéčko není veterán, je mi to fuk. (Jinak nám už ale stárne holka a je dokonce v předposlední - 2. nejmladší veteránské kategorii - do roku 1970 myslím). Ale ať se prosím nedávají na Véčka takové věci jako to erko. Jak řekl m8rinek tak ČPP je pro nás maloobjemové škodovkáře naprosto ideální, velmi nízké povinné ručení pro auta starší roku 1975 (včetně) - na embéčku mám rok za 800,-.
13:09:41
07.09.2011
Pavel P..
-> MATTESS: já taky na feldu platim ročně u Triglavu 1700,-... holt nesmíš bejt línej a říct si o slevu a ještě nechat uznat bonusy z druhého auta.5
13:08:09
07.09.2011
Pavel P..
-> m8rinek: nojo ale tam je hranice u nich snad rok 75?? takže třeba novější mergly, tatrovky, ameriky aj jiný krávy rozežraný maj smolíka a když s tim někdo chce bežně jezdit a neplatit drahý povinný tak mu nic jinýho nezbyde..
13:07:55
07.09.2011
MATTESS
-> m8rinek: tolik platím za celý rok s 1,3 4
13:01:54
07.09.2011
m8rinek
-> Pavel P..: jenže když dosáhneš určitého věku spadneš u ČPP do jiné kategorie a máš povinko za pakatel a všichni Ti můžou :))).



Já mam dokonce povinko regulérní, škrtlé měsíce kdy nejezdím, motor do 1000ccm a výsledná cena je někde kolem 1200Kč, hold když si to někdo umí navolit....
13:01:37
07.09.2011
Pavel P..
-> j_j: no dyk... proto řikám že je jedno co to je ale když to splňuje veteránský věk tak je to veterán byť to nemá ani cm chromu a ať se ti ortodoxní veteránisti ze 100let starýma žebřiňákama třeba stavěj na hlavu, když pro ně neni veterán ani 40let starý MBčko.
12:59:27
07.09.2011
j_j
Pavel P.. 07.09.11 12:39:40 napsal:

→ j_j: za pět let už budou i Mkový 120ky veterány a

takový jako ty s tim nic neudělaj… nekteré už dávno jsou ale lidi nemaj

potřebu se s tim chlubit…
Pavle, rok 1980 jsem si nevymyslel já ale FIA. Děláme to přece, že ty auta máme rádi a ne, že něco je veterán na papíře a něco ne. 6 Jestli si ale myslíš, že rok co rok se bude hranice veteránů posouvat směrem k emkům a favoritům tak tě musím zklamat, protože existují docela rozumné hlasy na zastavení posunu hranice rokem 1980, což je podlě mě rozumný.
12:57:37
07.09.2011
Pavel P..
-> m8rinek: Tak pro někoho je to výhoda když má nějakej wergl s velkym obsahem aby nemusel platit mastný povinko.
12:55:40
07.09.2011
m8rinek
-> Zazaa: přesto fůra ,,obyčejnejch,, aut se na V cpe... Hlava mi to nebere, krčit se před komisí, která mi bude na mym autě vytýkat co se jim zrovna nehodí....



Svoje historické moto na V postavit hodlám, ale tam je situace zrušené registrace...
12:52:27
07.09.2011
Zazaa
-> m8rinek: taky neni

vyhoda je opravdu jen pro ty auta ktere jinak na silnici dostat nelze
12:50:20
07.09.2011
Zazaa
-> Luky.: ministerstvo atd ma veterany tak nehaj hluboko v pr**li ...

jinak neco malo o tom vim taky ... mluvil sem s "nasim" predsedou KTK kde mimochodem treba jezdi otestovane auto s ramem ze bych to potreboval taky a bylo me receno ze on proti tomu nic nema, ze kdyz muze pustit na silnici vojenske OTcko a kdejakej werk tak nema problem pustit historicke sportovni auto s ramem



ALE letos meli sezeni tech 12 nebo 14 predsedu KTK a jedna z veci kterou vyresili je ta ze auta s ramem se testovat nebudou, byli tam prej lidi co byli spis pro vetsine to bylo jedno a pak nekdo kdo byl tvrde proti s tim ze pro auta s remem sou Rkove znacky a kdyz se neshodli vsichni tak proste ne
12:50:03
07.09.2011
m8rinek
Může mi někdo vysvětlit jakou výhodu mají Vznačky pominu li anomálie, jako Lukyho auto s rámem, případně auto vyřazené z provozu?



Pokud mám auto, které navíc dosáhne snížené sazby povinného ručení, tak nějak nevidím výhodu...?
12:39:40
07.09.2011
Pavel P..
-> j_j: za pět let už budou i Mkový 120ky veterány a takový jako ty s tim nic neudělaj... nekteré už dávno jsou ale lidi nemaj potřebu se s tim chlubit...
upraveno 1x, naposled 07.09.2011 12:40:08
11:39:00
07.09.2011
j_j
na tu změnu roku 1980 by měla reagovat ČPP a posunout hranici levného povinného ručení právě na tento rok z roku 1975 - docela mi to štve,protože stodesina je r 1976 6
11:33:19
07.09.2011
j_j
-> Matsoft: což je asi dobře končit veterány érem, stovkama,užovkama - auty s chromem,který dělá veterány - nebo ? 6 -> Luky.: nemám, je mi to docela jedno,ale nevím proč lže - tvrdí, že je to přímo ten prototyp, což ale není pravda (zachránil jen papíry a auto je r. 1967 - osobně bych měl raději origo 1967 MBX než tohle). Je to ale zajímavý auto, škoda jen, že je vidět ten svár nastavovanejch blatníků - u takovýhle renovace je to vážně renonc. Jinak je to v pohodě pán, bavil jsem se s ním na Pražské noblese.
11:20:38
07.09.2011
Matsoft
-> Zazaa: to mas sice pravdu, ale v cervenci jsem se ptal na 85 tam kde jeste v dubnu sla a bylo mi receno ze uz ne....
11:15:15
07.09.2011
Luky
-> Zazaa: vím že to tak nějak šlo, i když to bylo tak na hraně, nedá se asi říct, že to 100% bylo možný. Pak padla vláda, nový ministr dopravy vyházel lidi pod sebou (jeden z nich tomu byl velice nakloněn) a teď to nejde, neb dosazení kamarádi o tom nechtějí ani slyšet. Ale ten testační komisař na to snad tlačí, tak doufám v příznivý obrat.

Kurva, vždyť je to dobová úprava (typ B dle článku 3.1 kodexu FIVA), né? 37
11:07:10
07.09.2011
Zazaa
-> Luky.: Vcka s ochranym ramem sly az do letoska, respektive to bylo tak nejak v kompetenci predsedy KTK jestli to podepise nebo ne

letos se na schuzi dohodli ze to poste nepujde presneji jeden nebo dva byli hodne durazne proti a nenasel se nikdo kdo by se chtel hadat :(



a tech 30 let pokud vim jeste furt neproslo snemovnou nebo kdo to ma schavalit tu novelu
10:08:19
07.09.2011
Luky
Koukám že nejsem sám, komu je divno z toho, co se dá dát na Včka. Ta 130RS jakbysmet. 130RS nikdy nebyla schválena k provozu na pozemních komunikacích, takže to nemůže takhle být legálně. O to smutnější na tom je, že Včka s ochranným rámem taky nejdou. Hodně se o to snažím, hodně po tom pátrám, vím o člověku, který se to snaží prosadit na ministerstvu, přes FIVA a podobně. Ale (zatím) to nejde. Kdyby to šlo, litra už bych na V měl, jemu se auto líbí a takřka s ním nemá problém (určité věci jo, ale dalo by se to vyřešit, přeci jen přidaná hodnota ve formě legálního provozu s rámem na silnici by za to stála). A tady je najednou 130RS 8 Ale co, je to na svědomí každého komisaře, co si troufne udělat a než ho někdo napráší.



-> j_j 06.09.11 23:27:21: (Zlámalovo) ožábrované MBX je přeci v dobových prospektech. Ty s ním máš nějaký problém? 9
09:35:15
07.09.2011
Matsoft
-> j_j: neni.. od cervence to mame na veku 30 let.....
09:33:08
07.09.2011
j_j
-> MATTESS: -> dakar.cz: ten hraniční rok je dán tuším r. 1985 takže to stíhají Gardovky, emka M1, první rapidy a ve verzi GLS v podstatě i klasická emka s velkými světly?
07:59:41
07.09.2011
dakar.cz
-> j_j: já viděl garde na Véčkách,dokonce je tady i jedno vyfocené.. A to mělo stejné světla jak emko. Ale je to divné. Fakt by mě zajímalo,jak to na Véčka dostal..
06:01:04
07.09.2011
MATTESS
-> j_j 06.09.11 23:27:21: počítá se Rapid?
23:36:45
06.09.2011
j_j
naopak ty 2 bílé stovky jsou porno v přímém přenosu 6 pana VIII. Nohého už známe,ale ta druhá se SPZ velmi podobé té mojí AP 49-30 vs. AP 75-30 jedná se o registraci tuším v lednu 1977 - jsem moc rád,že mi ty SPZ zůstanou,což se u embé bohužel nepodaří, leda že bych jezdil až do smrti v polopřevodu.
23:28:46
06.09.2011
Star LC20
-> j_j: je to hodně hodně divný......možná to jsou značky z jinýho auta
23:27:21
06.09.2011
j_j
ted se určitě vynořej podobný povídačky jako tomu bylo u "vébácký" 130 RS nebo zlámalovu ožábrovanému MBX "rádoby prototypu"...prostě není nad sérii nejsériovatější nebo podložený (!) raritní kusy. Ikdyby to byla dobová úprava z let nástupu emek tak by to stěží prošlo, protože eMko (a tudíž i jeho součásti na jiných vozech) ani na véčka postavit nejde - nebo se mýlím? viděl někdo eMko na "V" ? díky
23:21:48
06.09.2011
j_j
kluci přečtětě si jaký auta můžou dostat osvědčení veteránské původnosti nebo Véčka - motor a převodovka musí být naprosto shodné s typem vozidla, přípustné jsou doplňky z doby výroby auta ( různé mlhovky, rádia, potahy) - tohle je divný jak hovado a nejradši bych někam napsal,protože občas dost pruděj a pak projde tohle 8
23:14:35
06.09.2011
castrol
-> dakar.cz: ma peniaze
22:20:28
06.09.2011
dakar.cz
-> Don_pepe: toš já vím,ale jinak mě nenapadá,jaktože to má veteránské papíry..
22:08:33
06.09.2011
Don_pepe
-> dakar.cz: Tak lícuje mu to, to jo, ale dobová úprava rvát tam díly z X let mladšího auta? to je dobová úprava i rádio s mp3 v Tatře 12...
21:57:18
06.09.2011
Arnold
-> Radek Retro eLeSo: to jo no mozna nejaka znamost nebo nevim ale tohle je vazne fuj 41 78
21:55:10
06.09.2011
dakar.cz
ale nadruhou stranu mu to tam všechno pěkně lícuje. Třeba je to nějaká dobová úprava a má to papírově podložené...?
21:54:07
06.09.2011
Don_pepe
-> oppik: Asi to záleží jak dobrý kamarády má člověk vhodně umístěný na těch důležitých postech... jako všude...
Extreme Tyres