
            
                skoda.virt.cz
          
	stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
   Technika na ecce homo
      správce: Nwkt / nahrával: petr s / Šternberk / technika vozů škoda / 06.06.2010 /       počet fotek: 237do oblíbených
   
      sdílej na facebook.com
      diskuze ke galerii:
15:41:06
15.11.2011
15.11.2011

Maťulo
			
				
			
		
		
hmmmm... foto 75 zaujimave...
	
15:14:44
04.10.2010
04.10.2010

Jozka
			
				
			
		
		
-> petr s:  Nádhera.. třeba jako mozaiková fototapeta na zdi garáže - nebo obýváku?
Jsem si nikdy předtím nevšiml, že první Escorty měly mřížky pod zadním oknem..
	Jsem si nikdy předtím nevšiml, že první Escorty měly mřížky pod zadním oknem..
19:24:13
03.10.2010
03.10.2010

Tuner#2 - zrušená registrace
			
				
			
		
		
-> Bedřich 02.10.10 12:15:08: -> TTomas: Dobrá přečsvědčili jste mě, já žil v tom, že obecně se doporučují tam kde to jde a nehýbe se to tahat trubky a pouze u nápravy dát hadice.
	17:52:05
02.10.2010
02.10.2010

Bedřich - zrušená registrace
			
				
			
		
		
-> TTomas: Samozřejmě absence spojů na brzdovém vedení je další z důvodů proto použít hadici.
	12:25:45
02.10.2010
02.10.2010

TTomas
			
				
			
		
		
-> Bedřich: Taky mam pocit, ze cim mene spoju na vedeni tim lepe. Krom toho zkusenosti z neopletenou teflonovou brzdovou hadici pouzivanou treba na bikach rikaji, ze jsou skoro neznicitelne a leta funguji i treba nalomene. 
	
12:15:08
02.10.2010
02.10.2010

Bedřich - zrušená registrace
			
				
			
		
		
-> Tuner#2: Ty průchody jsou bezpečnější hadičkou než ocelovou trubkou.
1. Má každý průchod, co jsem si všiml, průchodkou.
2.Hadice se Ti v ohybu poddá kdežto trubka ne.A když je trubka blbě ohnutá (né středem průchodky) může se uklepat dříve.
3. věc a ta nejdůležitější.Představ si výměnu prodřené brzdové trubky a výměnu pancéřové hadice.V servisu není čas na nic a trubka znamená konec závodu.Hadici máš za 10 minut vyměněnou.
	1. Má každý průchod, co jsem si všiml, průchodkou.
2.Hadice se Ti v ohybu poddá kdežto trubka ne.A když je trubka blbě ohnutá (né středem průchodky) může se uklepat dříve.
3. věc a ta nejdůležitější.Představ si výměnu prodřené brzdové trubky a výměnu pancéřové hadice.V servisu není čas na nic a trubka znamená konec závodu.Hadici máš za 10 minut vyměněnou.
16:55:59
01.10.2010
01.10.2010

petr s
			
				
			
		
		
-> Tuner#2: na vahadlo
	16:20:32
01.10.2010
01.10.2010

Tuner#2 - zrušená registrace
			
				
			
		
		
-> petr s: Na vahadlo? Nebo bude jiný posilovač?
	15:57:54
01.10.2010
01.10.2010

petr s
			
				
			
		
		
-> Tuner#2: Ten posilovač se prý bude ještě předělávat
	15:42:06
01.10.2010
01.10.2010

Tuner#2 - zrušená registrace
			
				
			
		
		
Pár věcí mě na Kolářově autě zaráží.
Proč téměř origo LR má posilovač a klasický HBV?
Proč má brzdy po celém autě vedené jen pancéřovou hadicí, dle mě je to nebezpečné, hlavně v průchodech a časem se může někde prodřít/zlomit a neštěstí je na světě.
Proč někde przní lak na autě tím, že tam všude napíše popisky i třeba k měřáku kolik je paliva v nádrži?
Zaráží mě i celkem málo místa mezi dorazem a ramenem a to má na ramenu rovnou pásovinu. Na to že origo LR tam měla dvě boule nahoru, to by to už leželo na dorazech a přitom auto není nějak extra snížené.
Co je pěkné jsou ty dva stabíky, násos na chladič oleje taky zajímavý.
Každopádně díky za detailní foto, tak by to mělo vypadat
	Proč téměř origo LR má posilovač a klasický HBV?
Proč má brzdy po celém autě vedené jen pancéřovou hadicí, dle mě je to nebezpečné, hlavně v průchodech a časem se může někde prodřít/zlomit a neštěstí je na světě.
Proč někde przní lak na autě tím, že tam všude napíše popisky i třeba k měřáku kolik je paliva v nádrži?
Zaráží mě i celkem málo místa mezi dorazem a ramenem a to má na ramenu rovnou pásovinu. Na to že origo LR tam měla dvě boule nahoru, to by to už leželo na dorazech a přitom auto není nějak extra snížené.
Co je pěkné jsou ty dva stabíky, násos na chladič oleje taky zajímavý.
Každopádně díky za detailní foto, tak by to mělo vypadat

13:48:49
30.09.2010
30.09.2010

Petrson
			
				
			
		
		
-> T 30.09.10 09:03:39: na startu to není vždycky ono lepší je servis
	
09:03:39
30.09.2010
30.09.2010

T
			
				
			
		
		
-> Petrson:  : ta, jsem byl ,ale práce mi nedovolila být na startu a okouknout veterány :-(
	22:09:42
29.09.2010
29.09.2010

Petrson
			
				
			
		
		
-> T: třeba teď byla příbramka tam byla možnost něco nafotit 
Ale jinak mediasport a rallymania apod
	
Ale jinak mediasport a rallymania apod
22:00:59
29.09.2010
29.09.2010

T
			
				
			
		
		
-> Petrson:  : no já právě to nějak nesleduju, že nevim kde,ale asi budu muset začít 
	
21:58:57
29.09.2010
29.09.2010

Petrson
			
				
			
		
		
-> T: TJ, tj pak lepší zaject na závody a všechny si prohlídnout i když už to taky moc není to co bylo
	21:57:15
29.09.2010
29.09.2010

T
			
				
			
		
		
-> Petrson:  : pochopitelné, ale každopádně škoda  
 
	
 
21:56:11
29.09.2010
29.09.2010

Petrson
			
				
			
		
		
-> T: no tam víc nikdy nebylo 
 výrobní tajemství
	
 výrobní tajemství
21:52:24
29.09.2010
29.09.2010

matoo
			
				
			
		
		
prosim vas, co ma ta kolarova LR za tlmic vyfuku? to je ten s elipsovym prierezom? aky to ma zvuk v porovnani s AMK alebo tym valcovym vyfukom?
	21:40:25
29.09.2010
29.09.2010

T
			
				
			
		
		
-> petr s: ,-> Petrson:  : dík 
jen jsem nenašel nic o těch autech,kromě základních údajů :-/
	
jen jsem nenašel nic o těch autech,kromě základních údajů :-/
21:35:58
29.09.2010
29.09.2010

Petrson
			
				
			
		
		
21:35:02
29.09.2010
29.09.2010

petr s
			
				
			
		
		
![[1] 0001.JPG:  (nahrál: petr s 29.09.2010) [1] 0001.JPG:  (nahrál: petr s 29.09.2010)](http://img.skoda-virt.cz/gallery_upload/313/tn_313_29141_3490.jpg)
![[2] 0002.JPG:  (nahrál: petr s 29.09.2010) [2] 0002.JPG:  (nahrál: petr s 29.09.2010)](http://img.skoda-virt.cz/gallery_upload/313/tn_313_29142_3490.jpg)
![[3] 0003.JPG:  (nahrál: petr s 29.09.2010) [3] 0003.JPG:  (nahrál: petr s 29.09.2010)](http://img.skoda-virt.cz/gallery_upload/313/tn_313_29143_3490.jpg)
![[4] 0004.JPG:  (nahrál: petr s 29.09.2010) [4] 0004.JPG:  (nahrál: petr s 29.09.2010)](http://img.skoda-virt.cz/gallery_upload/313/tn_313_29144_3490.jpg)
![[5] 0005.JPG:  (nahrál: petr s 29.09.2010) [5] 0005.JPG:  (nahrál: petr s 29.09.2010)](http://img.skoda-virt.cz/gallery_upload/313/tn_313_29145_3490.jpg)
![[6] 0006.JPG:  (nahrál: petr s 29.09.2010) [6] 0006.JPG:  (nahrál: petr s 29.09.2010)](http://img.skoda-virt.cz/gallery_upload/313/tn_313_29146_3490.jpg)
![[7] 0007.JPG:  (nahrál: petr s 29.09.2010) [7] 0007.JPG:  (nahrál: petr s 29.09.2010)](http://img.skoda-virt.cz/gallery_upload/313/tn_313_29147_3490.jpg)
![[8] 0008.JPG:  (nahrál: petr s 29.09.2010) [8] 0008.JPG:  (nahrál: petr s 29.09.2010)](http://img.skoda-virt.cz/gallery_upload/313/tn_313_29148_3490.jpg)
![[9] 0009.JPG:  (nahrál: petr s 29.09.2010) [9] 0009.JPG:  (nahrál: petr s 29.09.2010)](http://img.skoda-virt.cz/gallery_upload/313/tn_313_29149_3490.jpg)
![[10] 0010.JPG:  (nahrál: petr s 29.09.2010) [10] 0010.JPG:  (nahrál: petr s 29.09.2010)](http://img.skoda-virt.cz/gallery_upload/313/tn_313_29150_3490.jpg)
![[11] 0011.JPG:  (nahrál: petr s 29.09.2010) [11] 0011.JPG:  (nahrál: petr s 29.09.2010)](http://img.skoda-virt.cz/gallery_upload/313/tn_313_29151_3490.jpg)
![[12] 0012.JPG:  (nahrál: petr s 29.09.2010) [12] 0012.JPG:  (nahrál: petr s 29.09.2010)](http://img.skoda-virt.cz/gallery_upload/313/tn_313_29152_3490.jpg)
![[13] 0013.JPG:  (nahrál: petr s 29.09.2010) [13] 0013.JPG:  (nahrál: petr s 29.09.2010)](http://img.skoda-virt.cz/gallery_upload/313/tn_313_29153_3490.jpg)
![[14] 0014.JPG:  (nahrál: petr s 29.09.2010) [14] 0014.JPG:  (nahrál: petr s 29.09.2010)](http://img.skoda-virt.cz/gallery_upload/313/tn_313_29154_3490.jpg)
![[15] 0015.JPG:  (nahrál: petr s 29.09.2010) [15] 0015.JPG:  (nahrál: petr s 29.09.2010)](http://img.skoda-virt.cz/gallery_upload/313/tn_313_29155_3490.jpg)
![[16] 0016.JPG:  (nahrál: petr s 29.09.2010) [16] 0016.JPG:  (nahrál: petr s 29.09.2010)](http://img.skoda-virt.cz/gallery_upload/313/tn_313_29156_3490.jpg)
![[17] 0017.JPG:  (nahrál: petr s 29.09.2010) [17] 0017.JPG:  (nahrál: petr s 29.09.2010)](http://img.skoda-virt.cz/gallery_upload/313/tn_313_29157_3490.jpg)
![[18] 0018.JPG:  (nahrál: petr s 29.09.2010) [18] 0018.JPG:  (nahrál: petr s 29.09.2010)](http://img.skoda-virt.cz/gallery_upload/313/tn_313_29158_3490.jpg)
![[19] 0019.JPG:  (nahrál: petr s 29.09.2010) [19] 0019.JPG:  (nahrál: petr s 29.09.2010)](http://img.skoda-virt.cz/gallery_upload/313/tn_313_29159_3490.jpg)
![[20] 0020.JPG:  (nahrál: petr s 29.09.2010) [20] 0020.JPG:  (nahrál: petr s 29.09.2010)](http://img.skoda-virt.cz/gallery_upload/313/tn_313_29160_3490.jpg)
![[21] 0021.JPG:  (nahrál: petr s 29.09.2010) [21] 0021.JPG:  (nahrál: petr s 29.09.2010)](http://img.skoda-virt.cz/gallery_upload/313/tn_313_29161_3490.jpg)
![[22] 0022.JPG:  (nahrál: petr s 29.09.2010) [22] 0022.JPG:  (nahrál: petr s 29.09.2010)](http://img.skoda-virt.cz/gallery_upload/313/tn_313_29162_3490.jpg)
![[23] 0023.JPG:  (nahrál: petr s 29.09.2010) [23] 0023.JPG:  (nahrál: petr s 29.09.2010)](http://img.skoda-virt.cz/gallery_upload/313/tn_313_29163_3490.jpg)
![[24] 0024.JPG:  (nahrál: petr s 29.09.2010) [24] 0024.JPG:  (nahrál: petr s 29.09.2010)](http://img.skoda-virt.cz/gallery_upload/313/tn_313_29164_3490.jpg)
![[25] 0025.JPG:  (nahrál: petr s 29.09.2010) [25] 0025.JPG:  (nahrál: petr s 29.09.2010)](http://img.skoda-virt.cz/gallery_upload/313/tn_313_29165_3490.jpg)
![[26] 0026.JPG:  (nahrál: petr s 29.09.2010) [26] 0026.JPG:  (nahrál: petr s 29.09.2010)](http://img.skoda-virt.cz/gallery_upload/313/tn_313_29166_3490.jpg)
![[27] 0027.JPG:  (nahrál: petr s 29.09.2010) [27] 0027.JPG:  (nahrál: petr s 29.09.2010)](http://img.skoda-virt.cz/gallery_upload/313/tn_313_29167_3490.jpg)
![[28] 0028.JPG:  (nahrál: petr s 29.09.2010) [28] 0028.JPG:  (nahrál: petr s 29.09.2010)](http://img.skoda-virt.cz/gallery_upload/313/tn_313_29168_3490.jpg)
![[29] 0029.JPG:  (nahrál: petr s 29.09.2010) [29] 0029.JPG:  (nahrál: petr s 29.09.2010)](http://img.skoda-virt.cz/gallery_upload/313/tn_313_29169_3490.jpg)
![[30] 0030.JPG:  (nahrál: petr s 29.09.2010) [30] 0030.JPG:  (nahrál: petr s 29.09.2010)](http://img.skoda-virt.cz/gallery_upload/313/tn_313_29170_3490.jpg)
