skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Bukajovo
21:02:22
23.05.2015
23.05.2015
Pavel P..
sada šroubů pro škodovky.... bohužel už neni komplet, pár platíček už chybělo.
14:16:03
17.05.2015
17.05.2015
Jozka
OK
13:40:06
17.05.2015
17.05.2015
Bukaj
-> Jozka: Tak kdybys ho přibalil, tak by mi to pomohlo
11:58:12
17.05.2015
17.05.2015
Jozka
-> Bukaj 17.05.15 09:34:26: Tak tohle už by dávalo smysl.. jen jsem to v tom souhrnným katalogu nenašel. Čili pero stejně široký, jako ventilátorový, ale kratší (+menší rádius).. Tak to bude asi úplně to první, co jsem v pátek vylovil, šíři 4 mm má, ostatní rozměry menší než pro "větrák"..
09:35:48
17.05.2015
17.05.2015
Bukaj
No, vyzkouším to 3x5, kdyžtak budu pátrat dál...
09:34:26
17.05.2015
17.05.2015
Bukaj
Ale aby to nebylo jednoduché, tak:
do 8. série pero 3h9x5 (zjevně pro Al řemenici)
od 9. série pero 4x6,5 - to je to, co potřebuji...
do 8. série pero 3h9x5 (zjevně pro Al řemenici)
od 9. série pero 4x6,5 - to je to, co potřebuji...
09:30:34
17.05.2015
17.05.2015
Bukaj
Tak čučím do katalogu a opravdu je tam psané pero dynama do 17. série 3x5
09:27:36
17.05.2015
17.05.2015
Bukaj
-> Jozka: Tak koukám, že z vodní pumpy tu mám perko 3x5, ale to se mi zdá malinkatý, nicméně až se dostanu k autu, tak vyzkouším a tedy stačí hřídelka, děkuji
09:22:25
17.05.2015
17.05.2015
Bukaj
-> Jozka: Adresu do PM, perko stačí jedno na zkoušku to 3x5 (tedy pokud to není totéž, co do vodní pumpy)...
09:11:21
17.05.2015
17.05.2015
Jozka
-> Bukaj: Jo, na Hnačov se chystám, zaslání hřídele není problém (jen asi nemám adresu), vlastně i ty perka nějaký můžu přihodit - když nepoužiješ, vrátíš..
08:28:31
17.05.2015
17.05.2015
Bukaj
-> Jozka:
Možná zmatek způsobuji tím, že řemenici (snýtovanou černě lakovanou) z původního dynama se snažím nasadit na nové dynamo s dělenou řemenicí (zinkovanou), kde nebylo pero, ale jeden díl řemenice má "zobáček", zapadající do drážky hřídelky. Nicméně jsem měl za to, že drážka v hřídelce je stejná u všech typů. Bohužel to nemám jak ověřit, neboť kamarád to původní dynamo odvezl na chatu, ovšem letmým přiložením řemenice na hřídelku vypadají drážky kompatibilně.
Distanční kroužek jsem neměl na žádné noze. Asi někdo dolaďoval souosost s řemenicí klikovky...
A shánět budu tedy perko 3x5 - to vypadá, že je to, co potřebuji
Jinak děkuji velice za snahu, byl bys ochoten tu hřídelku poslat poštou?
A o konce května máš čas na rozmyšlenou, co bys chtěl na oplátku ode mne
Tedy doufám, že máš v plánu jet 30.5. na Hnačov...
Možná zmatek způsobuji tím, že řemenici (snýtovanou černě lakovanou) z původního dynama se snažím nasadit na nové dynamo s dělenou řemenicí (zinkovanou), kde nebylo pero, ale jeden díl řemenice má "zobáček", zapadající do drážky hřídelky. Nicméně jsem měl za to, že drážka v hřídelce je stejná u všech typů. Bohužel to nemám jak ověřit, neboť kamarád to původní dynamo odvezl na chatu, ovšem letmým přiložením řemenice na hřídelku vypadají drážky kompatibilně.
Distanční kroužek jsem neměl na žádné noze. Asi někdo dolaďoval souosost s řemenicí klikovky...
A shánět budu tedy perko 3x5 - to vypadá, že je to, co potřebuji
Jinak děkuji velice za snahu, byl bys ochoten tu hřídelku poslat poštou?
A o konce května máš čas na rozmyšlenou, co bys chtěl na oplátku ode mne
Tedy doufám, že máš v plánu jet 30.5. na Hnačov...
21:35:54
16.05.2015
16.05.2015
Jozka
Vrchol všeho zmatku - volně se povalující AL řemenice dynama přiložena k o kus dál povalující se hřídelce vodní pumpy.. dobrý, ne ?
11:41:25
16.05.2015
16.05.2015
Jozka
a ty pera vzdávám - ventilátor má psaný 2 ks 4x7,5 a přitom to z dynama (3x5) je stejně široký.. Když mi zbyde čas, zkusím mrknout i na další dynama - jestli třeba zrovna to moje vykuchaný nemělo tu drážku opravovanou zvětšením..
Na hřídeli větráku byl za řemenicí i nějakej distanční kroužek (viz skupinové foto s perkama), ten máš ?
Na hřídeli větráku byl za řemenicí i nějakej distanční kroužek (viz skupinové foto s perkama), ten máš ?
11:35:34
16.05.2015
16.05.2015
Jozka
Na hřídelce vyrobil jen trochu důlek na čelíčku, jinak se mi zdá OK..
11:03:50
16.05.2015
16.05.2015
Jozka
-> Bukaj: Mě se do mýho dynama kotoučový pero vyjmutý zpod řemenice větráku na šířku vešlo přesně Pokud jsou to normovaný součásti, bylo by divný, kdyby se lišily "o fous". A jinak jo, zdálo se mi, že větrákový trčí z hřídele dymana moc. Jdu hledat, kam jsem včera položil foťák.
08:20:36
16.05.2015
16.05.2015
Bukaj
-> Jozka: Dynamo má o něco užší drážku pro perko, než větrák - zkoušel jsem tam perka z větráku a jednak jsou o chlup širší, druhak mají větší perimetr...
18:22:25
15.05.2015
15.05.2015
Jozka
-> Bukaj: S těma perama je to nějakej úlet v tom katalogu - nebo jsem koukal jinam.. Vodní hřídelky mají fakt o poznání užší drážky, šířku má stejnou to větrákový, zítra je porovnám. Nohu s dlouhou hřídelí jsem našel a vykuchal, detaily později..
09:10:44
14.05.2015
14.05.2015
Jozka
-> Bukaj: I můj druhej dojem byl, že pero z dynama je o něco širší, nežli na pumpě, takže jsem koukal i do katalogu, neb pumpa nebyla po ruce - a dle něj jsou stejný. Ještě ho zkusmo do nějaký pumpy nasunu - možná klamou rozdílný (?) průměry hřídelek, možná je víc variant a katalog se mýlí, jsem se těma původníma dlouhejma dynamama nikdy nezabýval, takže nemám přehled.
06:54:18
14.05.2015
14.05.2015
Bukaj
-> Jozka: Fakt, jo? Nejdřív jsem myslel, že je stejný, jako u větráku, ale všechny, co se mi tam válely kolem auta (ze tří rozebranejch "noh" ) byly do dynama moc velký
Takže to perko nemusíš řešit, ač mám dojem, že drážka je tam větší, než u voního čerpadla...
Takže to perko nemusíš řešit, ač mám dojem, že drážka je tam větší, než u voního čerpadla...
21:27:52
13.05.2015
13.05.2015
Jozka
-> Bukaj: Částečně jsem uspěl už dneska, jedno z dlouhejch dynam (resp. jeho zbytek) kotoučový pero mělo - a když jsem ho vydloubl, bylo mi hodně povědomý.. Je to úplně stejný pero 3x5, který jistí řemenici na vodních pumpách.
15:48:58
13.05.2015
13.05.2015
Jozka
-> Bukaj: V pátek prohrabu a zkusím vytěžit.. a když bude nejhůř, pošlu ti to vcelku..
06:32:33
13.05.2015
13.05.2015
Bukaj
-> Jozka: To by bylo super :)
Všechny větráky, co tu mám, měly buď novější řemenici (kratší osku), nebo ožvýkané závity, případně jinak poškozenou osičku...
A dynama tu mám jen s dělenou řemenicí, které nemají klínek ("klínek" je součástí výlisku půlek řemenice)...
Všechny větráky, co tu mám, měly buď novější řemenici (kratší osku), nebo ožvýkané závity, případně jinak poškozenou osičku...
A dynama tu mám jen s dělenou řemenicí, které nemají klínek ("klínek" je součástí výlisku půlek řemenice)...
23:08:18
12.05.2015
12.05.2015
Jozka
-> Bukaj: Tak tohle jestli mám sólo, je to absolutně nedohledatelný... Mohl bych o víkendu leda zkusit vypreparovat - nohy větrákový i dynama by se nějaký našly, resp. o nich náhodou vím, kde se nacházejí..
22:53:31
12.05.2015
12.05.2015
Bukaj
Mírně urgentní prosba:
Sháním zachovalou, nebo novou osičku ventilátoru chladiče 1000MB na širší klíňák (oska je asi o 1 cm delší, než novější provedení).
Dále potřebuji klínek řemenice dynama, kamarád jej někde zašantročil...
Spoléhám na Jiho- a Západočechy
Sháním zachovalou, nebo novou osičku ventilátoru chladiče 1000MB na širší klíňák (oska je asi o 1 cm delší, než novější provedení).
Dále potřebuji klínek řemenice dynama, kamarád jej někde zašantročil...
Spoléhám na Jiho- a Západočechy
23:01:51
11.03.2015
11.03.2015
Bukaj
-> Zeke-ten šestý: Přesně, jak píše -> Kocvin:
18:28:19
10.03.2015
10.03.2015
Zeke-ten šestý
-> Kocvin: aha, tak to nebudu mit origo dobově zalepené
18:24:49
10.03.2015
10.03.2015
Kocvin
-> Zeke-ten šestý: Tam je kulatá
18:22:13
10.03.2015
10.03.2015
Zeke-ten šestý
Tohle je ta origo samolepka na zalepeni te diry na nahon tachometru?
23:14:04
25.02.2015
25.02.2015
Jozka
-> zralous: Asi to bude jistější - sice to už nebude origo, ale kdo nebude vědět kde a co hledat, stejně zjistí kulový..
19:57:18
25.02.2015
25.02.2015
zralous
-> Jozka: Jde o to, jak moc vzadu budeš dovádět Jestli uvažuješ používat i jako lůžko, tak neváhej a vetkni Na větší opravy je stejně lepší vyndat..
22:28:10
24.02.2015
24.02.2015
Jozka
-> Tabi: Poberu co bude, musím svý sady zkompletovat a následně se i zbavit nepotřebného materiálu..
-> zralous: Takže klldně i další potah, rámu jsem sice dost vyházel, ale i tak mi jich zbývají dvě hafa - musím to všechno vytahat, detailněji prozkoumat, rozebrat a snad se povede opískovat a (zřejmě komaxitem) fouknout vcelku, aby se vpředu barva dostala i do pružin.. Jenom pořád váhám, jestli do zadních opěradel dovyrobit a vetknout ty kilí výztuhy
-> zralous: Takže klldně i další potah, rámu jsem sice dost vyházel, ale i tak mi jich zbývají dvě hafa - musím to všechno vytahat, detailněji prozkoumat, rozebrat a snad se povede opískovat a (zřejmě komaxitem) fouknout vcelku, aby se vpředu barva dostala i do pružin.. Jenom pořád váhám, jestli do zadních opěradel dovyrobit a vetknout ty kilí výztuhy
22:20:26
24.02.2015
24.02.2015
zralous
-> Jozka: pokud by ti stačil jen koženkovej potah sedla, tak mám myslím stejně dva. V 1000MBX byl černej interiér a ten se mi nehodí
22:16:33
24.02.2015
24.02.2015
Tabi
-> Jozka: Zralouš mi slíbyl fotky,vydrž třeba ti jeden nechám.
21:57:24
24.02.2015
24.02.2015
Jozka
-> Tabi: krkoune..
21:33:09
24.02.2015
24.02.2015
Tabi
-> Jozka: Kuš ty,jestli vůbec něco zbyde.Zrovna jsem totiž přemýšlel,že radši vezmu obě dvě.
21:08:00
24.02.2015
24.02.2015
Jozka
A to opěradlo, co zbyde, usupím potom já..
20:12:48
24.02.2015
24.02.2015
Tabi
-> Bukaj: Ten přerušovač vem čert,kdyžtak by si mi ho poslal s tím opěradlem.Ale chvíli vydrž,než budu vědět v jakém stavu má opěradlo zralouš,musím mu napsat.Vezmu samozřejmě to lepší.
22:16:50
23.02.2015
23.02.2015
Jozka
-> Bukaj: Tvoje idea je fční - podlepit plátnem, přetáhnout o cosi víc přes rám, zašpérovat, dopertlovat a OK..
21:56:29
23.02.2015
23.02.2015
Bukaj
...nejhorší místo - lem protržený.
Dle mé ideje by měl jít lem o ten centimetr a půl zkrátit a poškozená místa by se schovala do rantlu kostry - opěralo by bylo lehce našponovanější, ale co jsem zkoušel, tak by to mělo jít
Pokud se Ti nebude líbit, někdy mi ho třeba vrátíš
Dle mé ideje by měl jít lem o ten centimetr a půl zkrátit a poškozená místa by se schovala do rantlu kostry - opěralo by bylo lehce našponovanější, ale co jsem zkoušel, tak by to mělo jít
Pokud se Ti nebude líbit, někdy mi ho třeba vrátíš
21:51:11
23.02.2015
23.02.2015
Bukaj
Na pohledové straně je pouze jeden větší "škrábanec" (vidno v pravé půlce cca ve 3/5 odshora).
11:15:34
12.01.2015
12.01.2015
Bukaj
-> darklord: Jo, to znám, ale v obě, kdy jsem používal C600, byla A16 aktuální verze
10:41:17
12.01.2015
12.01.2015
dragon_cb_cz
-> darklord: ESS Maestro... ach ta nostalgie
09:28:21
12.01.2015
12.01.2015
darklord
-> Bukaj: bios je sama prva vec ktoru updatujem ked sa mi do ruky dostane hocaky PC, to bude tym.
23:16:56
11.01.2015
11.01.2015
Bukaj
-> darklord:
Vypadá zachovale
Sice je to "jenom" C600, ale tohle byly docela držáky - kdybys viděl, z jakejch hromad hnoje jsem tehdy dával sobě a kamarádům do kupy tyhle stroje, koupené různě na Aukru a PCbazaru...
A má nějakou novou verzi BIOSu - já měl tehdy myslím A16 jako up-to-date :)
Vypadá zachovale
Sice je to "jenom" C600, ale tohle byly docela držáky - kdybys viděl, z jakejch hromad hnoje jsem tehdy dával sobě a kamarádům do kupy tyhle stroje, koupené různě na Aukru a PCbazaru...
A má nějakou novou verzi BIOSu - já měl tehdy myslím A16 jako up-to-date :)
17:22:12
11.01.2015
11.01.2015
darklord
do biosu ide, rozbehnut hdd je trochu oriesok, zrejme blby kontakt