skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
odborníci na zváranie ( Fén a pod. )
15:28:10
27.03.2009
27.03.2009

suri
-> Fén: díky moc -> Trax: len na ručné
22:40:23
26.03.2009
26.03.2009

Trax
-> suri: Ty to máš jen na ruční použití? Tak to se na sváření vykašli, protože to nalisování ti to bezproblému udrží...
21:21:38
26.03.2009
26.03.2009

Fén
S těch klasických jde použít obalovaná elektroda, MAG i TIG. V tomhle případě bych doporučoval TIG, protože pokud to bude nalisované, tak stačí zavařit spoj bez použití přídavného materiálu. Nástrojové oceli se svařují s předehřevem, ale ne vždy je to nutné. V tomhle případě, kdy to budeš používat jenom pro ruční vystružování pouzder, tak by se to obešlo i bez předehřevu, ale záleží na konkrétním řešení a vzdálenosti od břitů.
20:57:05
26.03.2009
26.03.2009

suri
-> Trax: nie nevadí díky , no neviem čo je to zač . nástrojová oceľ sa dá zvariť spolu s klasickou napr. okolo 11 triedy? ide o predlženie výstružníka je v ňom diera a doň bude nelisovaná tyč s presahom na pevno len pre istotu to trocha bodnuť na kraji .
20:44:39
26.03.2009
26.03.2009

Trax
Záleží na tom, jakou nastrojovou ocel máš. Teda respektive kolik ma uhliku, protože některý oceli jsou nesvařitelny.
A doufám, že ti nevadí, když ti sem píšu a nejsem Fen
A doufám, že ti nevadí, když ti sem píšu a nejsem Fen

20:11:56
26.03.2009
26.03.2009

suri
ešte teda otázka , najlepšie bude keď sa bude zvárať nástrojová a nástrojová oceľ že? Inak tie dve zostavy ( diely ) budú do seba nalisované s presahom dosť pevne ten zvar tam nie je vôbec podstatný len chcem aby tam bolo aspoň kus smrknuté :)
19:57:15
26.03.2009
26.03.2009

suri
ahoj, potrebujem vedieť aký typom zváračky sa dá zvárať nástrojová oceľ . Akú metódu odporúčate? díky moc ( jedná sa o výhrubník )