skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Nova Skoda na obzoru!
17:18:30
07.01.2008
07.01.2008
castrol
tak to aby zacal sporit
17:15:49
07.01.2008
07.01.2008
aceboss
Ty woe tak toto se ještě neviděl ale nemá to chybu každopádně jdu do ní
14:27:42
07.01.2008
07.01.2008
Reeaper
jj super.. a já si s kámoše dělal prdel a on mi asi hodinu po ICQ ochotně všemožně vysvětloval, že to opravdu není možný a já to ne a ne pochopit no tak sem se dlouho nenasmál
22:00:18
06.01.2008
06.01.2008
Kibo
ja mam takovy pocit ze skodovka nebude stihat plnit objednavky
20:15:12
06.01.2008
06.01.2008
Jožynek
tak to je mazec
20:12:34
06.01.2008
06.01.2008
Bagrr- máma mele Emu
Já cu novou škodu salieri v plný palbě
18:23:49
06.01.2008
06.01.2008
adam.125
-> Kibo: Zjisti někde cenu, aji bych bral. Libi se mi hlavně system ABS, ESP a Tempo Mat.
Nevite někdo jestli ty systemy jdou namontovat do 120 na ty naše 50-ky by se to hodilo
Nevite někdo jestli ty systemy jdou namontovat do 120 na ty naše 50-ky by se to hodilo
18:21:09
06.01.2008
06.01.2008
Syny
-> Kibo: Tyvoe slusny
17:09:30
06.01.2008
06.01.2008
Kibo
Nová Škoda na obzoru!
Protože jsme ovšem velcí profíci (ale to vy na Automixu víte nejlépe), byla naše reakce rychlá a sebejistá, takže jsme jeden vůz také automaticky vyfasovali.
Technické finesy pod kapotou vlčáka z Boleslavi
Téměř šest metrů dlouhý model s váhou 2.007 kilogramů je osazen novým zážehovým tříválcem (!)1,3 TTSFSi o výkonu 123 kW (!), který je spojen s tříspojkovou devítistupňovou automatickou převodovkou MafiTronic, jenž dokonce disponuje třemi rychlosti i pro zpětný chod.
Škodovka si nechala patentovat i speciální pohon FiveMotion, který dokáže rozdělovat hnací sílu agregátu mezi všechna čtyři kola i rezervu v kufru. Tak to klobouk dolů!
Na palubní desce je pak i speciální tlačítko "TANK", které však neslouží pro otevření nádrže, ale po aktivaci začne agregát pohánět pouze boční kola.
Mohutný vůz vynikající neotřelým retrodesignem se bude nabízet výhradně v černé barvě a černě podbarvenými okny s neprůstřelným sklem - zřejmě aby nemusel majitel připlácet za pojistku čelního skla.
Uvnitř vozu dominuje též černá a všechny použité materiály jsou naprosto omyvatelné (technologie wap). Sedadla jsou čalouněna krokodýlí kůží a pro dekoraci palubní desky slouží rybízové dřevo. Střecha je pak celá vyvedena ve zlaté koloraci s označením "Russia".
Úložné prostory? Vynikající!
V podlaze zavazadelníku se nachází trojice dobře maskovaných úložných schránek. První z nich nazvaná "Khontrabhand" je určena pro přepravu drobnějších předmětů, my jsme zde v průběhu našich testovacích jízd objevili jakési malé balíčky s bílým práškem (zřejmě vanilkový cukr). Na podrobné bádání nebyl prostor, protože balíčky si od nás brzy převzali (a to dosti nevybíravým způsobem!) nějací zaměstnanci místního cukrovaru v civilu.
Druhý, výrazně rozměrnější kastlík, nese název "Phakistan" a podle konstruktérů se sem vejdou až tři dospělé osoby. My jsme tento prostor vyzkoušeli jen ve dvou a mohu vám za oba říci, že to žádné velké pohodlí nebylo.
Tady by tuzemská automobilka ještě měla zapracovat, novináři jí totiž v testech nekompromisně vytknou každou chybičku, a tohle by byla zbytečná ztráta bodů.
Bezpečnost? Již na prvním místě!
Z bezpečnostních důvodů je volant k dispozici pro oba pasažéry vpředu. Jak konstruktéři avizovali, je to proto, kdyby se náhodou udělalo řidiči nevolno.
Navigace znázorňuje kromě klasických "point of interest" také bankovní ústavy s podrobnými plánky vnitřních prostor.
V příhraničních oblastech se pak na displeji okolo komunikací objevovaly symboly znázorňují ženské postavy s podivnými kódy (Eržika, vše - 100 Euro, Karmen, jen ruční práce - 50 Euro atd.) Co tohle znamená, jsme však úplně přesně nepochopili.
Novinky i u koncernu VW
Jak už jsem předeslal, je Škoda Sallieri nositelem řady nových technologií. Mimo jiné mezi ně patří systém Tempo Mat, tedy zařízení, které údajně naprosto mate policejní radary.
Dále je to zařízení ESP (Eliminátor silniční policie), jehož hlavním komponentem jsou jakési 9 mm široké průduchy na předním i zadním nárazníku.
Program ABS (Anti Bomb System) by měl vždy před nastartováním vozu samočinně kontrolovat podvozek vozu. Lůžková úprava interiéru VSC (Vrže Saje Cucá) by měla být dle prospektu určena pro podnikatelky bez živnostenského listu. A poslední novinkou je systém FCR (Fantomas Change Registrate), který umožní měnit za jízdy registrační značku až do čtyř evropských formátů.
Přijde už brzy!
Škoda Sallieri přijde na trh už v tomto roce, a to hned v několika specifikacích. Základní úroveň Passak má vnitřní lůžkovou úpravu a je zřejmě určena pro ty, jenž mají rádi hygienu, protože zahrnuje i sprchu.
Druhá úroveň Boss se honosí velmi komfortní výbavou a kromě předních sedadel je vzadu již jen jediné křeslo.
Třetí úroveň Attack je vybavena předním i zadním rámem, přenosnou rozbrušovačkou, speciálními hlavovými maskami a trezorovým dešifrovacím zařízením.
Nejdražší model "Krejcir" je vybaven speciální tiskárnou pasů i jiných dokladů a také již zmíněnou schránkou "Phakistan". Výrobce též uvažuje o limitované edici "Prochazka", která by však měla stát více než 500 milionů korun.
Pro objednávky JEN s výpisem TR
Zajímavostí je, že při objednávání novinky se musí potenciální zákazník prokázat výpisem z rejstříku trestů, kde musí být alespoň tři záznamy. Při vyšším počtu záznamů pak dostává zákazník i speciální bonusy.
Škoda Sallieri se nám jeví především pro východoevropské podnikatele jako ideální nabídka. A jak jsme si malým průzkumem ověřili, je i v České republice řada těch, jež námi nastíněná novinka velmi oslovila.
Protože jsme ovšem velcí profíci (ale to vy na Automixu víte nejlépe), byla naše reakce rychlá a sebejistá, takže jsme jeden vůz také automaticky vyfasovali.
Technické finesy pod kapotou vlčáka z Boleslavi
Téměř šest metrů dlouhý model s váhou 2.007 kilogramů je osazen novým zážehovým tříválcem (!)1,3 TTSFSi o výkonu 123 kW (!), který je spojen s tříspojkovou devítistupňovou automatickou převodovkou MafiTronic, jenž dokonce disponuje třemi rychlosti i pro zpětný chod.
Škodovka si nechala patentovat i speciální pohon FiveMotion, který dokáže rozdělovat hnací sílu agregátu mezi všechna čtyři kola i rezervu v kufru. Tak to klobouk dolů!
Na palubní desce je pak i speciální tlačítko "TANK", které však neslouží pro otevření nádrže, ale po aktivaci začne agregát pohánět pouze boční kola.
Mohutný vůz vynikající neotřelým retrodesignem se bude nabízet výhradně v černé barvě a černě podbarvenými okny s neprůstřelným sklem - zřejmě aby nemusel majitel připlácet za pojistku čelního skla.
Uvnitř vozu dominuje též černá a všechny použité materiály jsou naprosto omyvatelné (technologie wap). Sedadla jsou čalouněna krokodýlí kůží a pro dekoraci palubní desky slouží rybízové dřevo. Střecha je pak celá vyvedena ve zlaté koloraci s označením "Russia".
Úložné prostory? Vynikající!
V podlaze zavazadelníku se nachází trojice dobře maskovaných úložných schránek. První z nich nazvaná "Khontrabhand" je určena pro přepravu drobnějších předmětů, my jsme zde v průběhu našich testovacích jízd objevili jakési malé balíčky s bílým práškem (zřejmě vanilkový cukr). Na podrobné bádání nebyl prostor, protože balíčky si od nás brzy převzali (a to dosti nevybíravým způsobem!) nějací zaměstnanci místního cukrovaru v civilu.
Druhý, výrazně rozměrnější kastlík, nese název "Phakistan" a podle konstruktérů se sem vejdou až tři dospělé osoby. My jsme tento prostor vyzkoušeli jen ve dvou a mohu vám za oba říci, že to žádné velké pohodlí nebylo.
Tady by tuzemská automobilka ještě měla zapracovat, novináři jí totiž v testech nekompromisně vytknou každou chybičku, a tohle by byla zbytečná ztráta bodů.
Bezpečnost? Již na prvním místě!
Z bezpečnostních důvodů je volant k dispozici pro oba pasažéry vpředu. Jak konstruktéři avizovali, je to proto, kdyby se náhodou udělalo řidiči nevolno.
Navigace znázorňuje kromě klasických "point of interest" také bankovní ústavy s podrobnými plánky vnitřních prostor.
V příhraničních oblastech se pak na displeji okolo komunikací objevovaly symboly znázorňují ženské postavy s podivnými kódy (Eržika, vše - 100 Euro, Karmen, jen ruční práce - 50 Euro atd.) Co tohle znamená, jsme však úplně přesně nepochopili.
Novinky i u koncernu VW
Jak už jsem předeslal, je Škoda Sallieri nositelem řady nových technologií. Mimo jiné mezi ně patří systém Tempo Mat, tedy zařízení, které údajně naprosto mate policejní radary.
Dále je to zařízení ESP (Eliminátor silniční policie), jehož hlavním komponentem jsou jakési 9 mm široké průduchy na předním i zadním nárazníku.
Program ABS (Anti Bomb System) by měl vždy před nastartováním vozu samočinně kontrolovat podvozek vozu. Lůžková úprava interiéru VSC (Vrže Saje Cucá) by měla být dle prospektu určena pro podnikatelky bez živnostenského listu. A poslední novinkou je systém FCR (Fantomas Change Registrate), který umožní měnit za jízdy registrační značku až do čtyř evropských formátů.
Přijde už brzy!
Škoda Sallieri přijde na trh už v tomto roce, a to hned v několika specifikacích. Základní úroveň Passak má vnitřní lůžkovou úpravu a je zřejmě určena pro ty, jenž mají rádi hygienu, protože zahrnuje i sprchu.
Druhá úroveň Boss se honosí velmi komfortní výbavou a kromě předních sedadel je vzadu již jen jediné křeslo.
Třetí úroveň Attack je vybavena předním i zadním rámem, přenosnou rozbrušovačkou, speciálními hlavovými maskami a trezorovým dešifrovacím zařízením.
Nejdražší model "Krejcir" je vybaven speciální tiskárnou pasů i jiných dokladů a také již zmíněnou schránkou "Phakistan". Výrobce též uvažuje o limitované edici "Prochazka", která by však měla stát více než 500 milionů korun.
Pro objednávky JEN s výpisem TR
Zajímavostí je, že při objednávání novinky se musí potenciální zákazník prokázat výpisem z rejstříku trestů, kde musí být alespoň tři záznamy. Při vyšším počtu záznamů pak dostává zákazník i speciální bonusy.
Škoda Sallieri se nám jeví především pro východoevropské podnikatele jako ideální nabídka. A jak jsme si malým průzkumem ověřili, je i v České republice řada těch, jež námi nastíněná novinka velmi oslovila.