
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Děcko
D+ = D1

-> King: Jj, na D+ mi tak do kopce predjizdela (doufam ze prazdna) cisterna... A jeste prez 3. pruh pro kamiony

-> Syny: Mi vo tom povídej :c) Svýho času jsem s tím dva tejdny jezdil denodenně z KO do Brna po D1 a limit byl 110 tacho, jinak bych přišel o rozum :) Oni stačily i ty intermezza do kopců na Vysočině, kdy jsem z vytočenou trojkou ve stoupacím pruhu brzdil i svižnější kamiony a v kabině se konal takovej menší Czechtek :))
-> King: presne ani v sebelepsim aute nevydrzis jet dlouho... staci delsi cesta a ses namaderu i v rolsovi :-)
-> King: Jako ja ma mauto hlucny jako prase, nejspis v tom ma prsti uz taky prevodovka a diferak... A kdyz to na dalnici zeces s 4q 110-120 coze je 3500-4000ot tak to je jako mazec... Sem mel radio na plny koule a stejne mi z toho vseho hrabalo
Kecam, jedna pauza byla... Na curani ... Ale teprv pri tejto ceste sem si uvedomil, ze Shade ma pedali na stranu, ze nejsou prmo pred tebou ale vic napravo...

-> Syny: chce to proste castej pauzy no :-) i kdyz sme jeli na vodu ve 120 s vlekem ve 4 pod nohama bagaz a na nohach bagaz a po 3,5hodinach jizdy a ujetejch 150kilacich sem z toho auta vypad omotanej kolem toho lodaku co sem mel na kline a nez sem se narovnal trvalo dobrejch 10minut
-> Syny: Mno, ono asi taky záleží jakej to je rok výroby (ta 120ca) a jak se zrovna povedla kastle po stránce hlučnosti
Stoprd 4q, co jsem měl na sklonku minulýho století, byl nějakým zázrakem tichej, zato její nástupkyně (resp. ta nová kastle) - to byl souboj z hlukem na život a na smrt :) BTW: Ono ani takový Mondeo z minulýho roku není po 7mi hodinový jízdě v kuse (lednová kalamita) žádná Havaj
Ne snad, že by člověku hučelo v hlavě, ale křeče do hnát, jsem při čůrací pauze dostával taky. Oni ty pravdelný bezpečnostní přestávky maj něco do sebe - v shade dvojnásob :)


-> gim: ale jo, sice mi serou ty pedaly, ze sou mirne nakrivo, jako napravou stranu, tekze po 600ti km v kuse sem malem nevystoupil z auta... Pac sem mel krece v kyclich
A boleli mi zada jako svine, ale jinak se o da... Ale tak cca maximalne do 100km/h (se 4q), pak uz je to na psychiatra...

-> Syny: proc se stodvacou se daj jet slusny streky, pokud ti nejde o rychlost. a na rozdil od malucha je tam i misto na nohy a spolujezdce.
-> formalin: Ostatne to i Skoda 120 se 4q

moj nazor: ak si nepotrpis na vyzore , nejazdis mimimo mesto, a prevazne si v aute sam alebo dvaja tak to auto je iealne do mesta ale mimo je to strasne

-> Syny: možná jedinou výhodu to má že to parkneš všude anebo nemusíš čekat než ten před tebou odbočí doleva a střihneš ho zprava a vzadu ta oktávka si holt bude muset počkat

-> Ad@m: Ja v tom jel jedou a to si pripadas jak kral ulic
Za tebou jak prdi ta 6ti stovka
A vsechno so te predjizdi ve vejfuk na urovni tvyho vokna





-> gim: Jak říkám, pro jednoho dejme tomu ale já osobně bych si to nekoupil určitě... Ale tak to je zas věc názoru že...

-> Ad@m: ve skole s tim jezdi jeden profesor. ma ho decanko upravenej.. no bily zadni svetla a na viku motoru rezerva a nevypada to spatne... idealni prditko do prahy



-> Syny: Co je na tom mazec? Bratranec to má. Já bych to osobně nechtěl, při mojí výšce se vzadu biju kolenaba do huby, a je to celkem na hovno, absolutně nic do toho nedáš. Do schade se vejde 12 lidí ale do tohohle? Jako na tuning je to pohoda, ale když ze zadních sedáků uděláš audio desku a přední posuneš o hodně dál dozadu a je to pro 2 lidi. Tak proč ne ale na běžné ježdění a převážení vůbec...
Nahodou to je mazec kara



-> ps:

-> Pavel P. 16.02.07 13:34:20: Když do kufru nedáš namazaný chleba tak jedině na vozíku
-> Gryzly:


-> Pavel P.: Tak za tímhle se vozej na podválu z německa Jeepy a taky bouraný superby. ;-)
-> rolls: to je tvoje děcko?
kto s tu na mna hrabe





to by mě zajímalo jak takovejhle prdischvost může tahat vozejk, že má vzadu tažný....




