skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
120s rallye,uchytenie sedaciek
-> Majklsto: Sko melo uchyceni stejny jako kilo, akorat melo takovy ty plechy vypokly na podlaze cely posunuty dozadu o nekolik cm
-> Luky.: ja by som si ich nechal vypalit plazmou a aj naohybat v jednej firmicke
za flasku ,cize cena by bola perfektna oproti originalu,a kvalita porovnatelna
za flasku ,cize cena by bola perfektna oproti originalu,a kvalita porovnatelna
-> Majklsto: Taky bych je radši koupil, ona výsledná cena bude srovnatelná s materiálem a prací, kterou nad tím strávíš. Nehledě na to že sedačky musí pořádně držet a ochcat to nějakou domácí výrobou by se nemuselo vyplatit...
-> Majklsto: jo tak to ti asi jen tak nikde nedovolej. Stejne si je budes muset koupit. JInak jde o to sikovne navarit 2x2jekly prah tunel vpredu a vzadu.
-> Luky.: tak musim vyspekulovat nejake sofistikovane uchytenie,ale nikde nemozem zohnat vykres komercnych drziakov na sedacky.asi by bolo dost blbe keby som prisiel do obchodu a zacal si obkreslovat drziaky.
-> Majklsto: Pokud ti nezáleží na originalitě, asi bych vymyslel nějaký novější způsob, v těch kolejničkach se to tak divně kvrdlá. A pokud kvrdlání zabráníš roztažením koleček do strany, zase tu sedačky neposuneš aniž bys to musel zase povolovat...
-> petr s: aha,tak teraz sa neviem rozhodnut ci sa vydat touto cestou,alebo pouzit nejake komercne drziaky na skorepiny na ktorych si budem moct lepsie zostelovat aj celkovy sklon sedacky.ale zase by som asi musel nejake uchyty privarat do auta
-> Majklsto: Spodek rámu ano jinak byl udělanej jinej
na povodnom rame origo sedacky bola skorepina?
-> Majklsto: Byly normálně v kolejničkách
Myslím že je to standardně v kolejničkách...
hladal som aj na virte aj idne na webe a nic som nenasiel
Zacasl som riesit uchytenie skorepin do kila ,a rad by som to urobil ako to mala 120S,ale neviem ako to mala.v svete motorov je napisane iba ze mala prepracovane uchytenie sedaciek koli bezpecnosti.nevie niekto ako?